Adaugă comentariu

36 comentarii
  1. Sincer, o merita. Asta nu il scuza cu nimic pe cel care a provocat accidentul.

    • Nu tin cu BGS-ul,dar sa pleci asa din parcare fara sa te asiguri,pe linia de tramvai poti depasi,dar daca venea tramvaiul,cam pe cati ii dadea cu capatinile de bari?!

  2. Cum se spune prin popor, buturuga mica rastoarna carul mare.

  3. Super tare 😀 @AGENTUL sunt destul de sigur ca tramvaiul nu ar fi venit cu viteza aia 🙂

  4. Ala cu taxiul e de vina 🙂
    Ala cu camera, un criminal 🙂

    @Agentul daca era un V3A, altfel se scria fizica.

  5. Unul mai prost ca altul. Cu plus de prostie pemtru BGS. Daca tot o iei ilegal pe linia de tramvai, macar casca ochii in dreapta, pentru ca nu esti singurul smecher de pe planeta.

    • Evident,dar balanta tinde mai mult spre cel cu HYUNDAI-ul 😉

    • Putea sa fie un echipaj de prim ajutor…. nu tin cu firma respectiva, dar macar 10.000 de pumni in cap aluai de a iesit ca pe tarla din parcare…. as face o cheta.

    • @AGENTUL – in fond, ai dreptate. Dar tot as pune semnul de egal la vina. Nu de alta, dar am eu ce am cu „grabitii” care depasesc coloana pe linia de tramvai. Daca ai o urgenta adevarate, frate, pui ce lumini iti vin la indemana, dai claxoane ca la circ, dar nu uiti sa fii atent la trafic. Vitelul BGS trebuia sa observe ca unii s-au oprit pe benzile din dreapta si se formase un spatiu pe unde orice putea patrunde.

  6. bis bis bis :)))
    se inmultesc camerele, se inmultesc si rusii, pardon evenimentele rutiere

    „cel mai tare vin?”
    „??…”
    „Vin rusii”

  7. sa ma scuzati daca par ironic dar hummer-ul a ramas rasturnat ca intr-o reclama sa se vada logo-ul. 🙂 si aici am terminat cu gluma.
    poate multi vor spune ca s-a rasturna fiind lovita de o masina asemanatoare ca dimensiuni dar cred ca daca o lovea un tico in acelasi punct rezultatul era acelasi.

    • Ma asteptam ma fie mai greu, dar cica are doar 2,2 tone. Sursele zic ca e vorba de locul impactului. Tico, slabe sanse , dar sunt unii, ceva cu Batalionul.. de au Matizuri la interventie.

    • Problema generala a masinilor cu garda mare la sol si centrul de greutate ridicat.
      Iar Hyundai l-a lovit exact la temelie, aka in roata.
      In schimb, un Tico probabil ramanea lipit pe roata Hummer-ului. 🙂

  8. Nou

    prastia aia nu are abs , ca vad ca topaia pe toate rotile blocate ?
    bine ca are ancore pe bara spate ,americani fara minte. 🙂

  9. Vai de capul tau, ce frumos si-au luat-o cei de la BGS.
    Sincer, imi pare rau de cel cu Hyundai-ul, dar putea macar sa se asigure.

    De ce „ma bucur” la ce a patit altul? Pentru ca am vazut cu ochii mei cum dupa strada Jean Luis Calderon au iesit direct in strada principala fara sa se asigure, fara nimic si facand dreapta cu un mare scartait de roti. Si tot un H3 era …

    Poate asa se mai potolesc si ei, pentru ca daca sunt in „misiune” nu inseamna ca pentru ei nu mai exista reguli (viteza excesiva).

    Toate bune

  10. cand sunt in misiune chiar nu-i intereseaza de nimic. au maxim 7 min sa ajunga la interventie si mereu ajung in timpul asta. acum nu erau in misiune. nu aveau avariile puse si mergeau cam incet 🙂

    „Din p.v. rezulta ca nu se considera depasirea coloanei stationata la semafor atita vreme cat replierea se face cu 50 m inainte de semafor sau prin dreapta refugiului de tramvai.” deci 100% vina hyundai-ului. e cu dus si intors dar au scapat de data asta. nu inteleg de ce unii ii iau apararea celui cu hyundai. daca era salvarea in locul celor de la bgs se schimba treaba nu? 🙂

    • Daca era salvarea,aia au semnale acustice si luminoase,iar din surse sigure se duceau la o alarma,nu au prioritate chiar daca au avariile puse,avariile le pun pt a ne avertiza si a ne da de inteles noua,ce mergem pe acelasi drum cu ei ca se duc undeva urgent,avand in vedere ca e o masina de interventie a unei firme de scuritate private,nu cred ca stiu multi ce inseamna sa fi sofer pe asa ceva,multi vb doar din perspectiva lor,lasand la o parte toate aceste aspecte,eu intreb: cam ce se intampla daca era un tramvai plin cu pasageri(era ora in care multi vin de la munca si merg spre periferia acelei zone,cine stie cunoaste 😉 ) ?!

    • Mă doare în partea dorsală dacă sunt în misiune, nu sunt echipaj special. Conform legii, nu au niciun drept în plus față de un șofer normal.

    • din surse sigure stiu si eu ca ei nu pleaca la o interventie fara sa puna avariile. nu e exclus sa fi uitat cine stie. te cred si pe tine daca zici ca ai ceva „surse” 🙂

      exact cum zici, multi vb pt ca nu stiu cum este. daca ar avea si ei contract cu ei si au o pb acasa nu stiu daca ar mai zice asa. au fost cazuri cand astia de la bgs au prins hotii in casa. daca era tramvai ma gadesc ca-l vedea, e destul de mare, nu cred ca esti asa prost sa nu vezi un tramvai. sa zicem ca astia de la bgs au fost mascati de vreo duba ceva.

  11. Chiar ma miram si ma asteptam sa apara si un minus/hater 🙂

  12. Nou

    Nu tin cu firmele de interventii,nici macar nu au vre-un statut special in ce priveste circulatia pe drumurile publice,chiar daca sunt in misiune,asa stiam,daca s-a schimbat ceva pot fi contrazis,insa parca imi aduc aminte ca inca din scoala de soferi te invata cum sa faci o intoarcere si cum sa te asiguri cand efectuezi o manevra de intoarcere,asa ca,daca iesi din parcare ca nenea din imagine nu cred ca este vre-un dubiu cat de mult isi aduce aminte soferul in culpa de legislatia in vigoare. Parerea mea 100% guilty.

  13. Nou

    minus ca nu-i filmul tau. 🙂

  14. Nou

    vai ce bine-mi pare , daca ricosa intr-un taximetrist cioroi de IF era perfect dar deh nu le poti avea pe toate GG

  15. Nou

    Doi care-si merita soarta !!!

  16. Nou

    Sigur nu este o scena desprinsa dintr-un film ? 🙂

  17. 1.La cum decurg discutiile pana la urma e de vina autorul 😀
    2.HYUNDAI „e forta ” a reusit sa doboare un H3 😀
    3.Cred ca este destul de clar ca sunt de vina amandoi
    4.+

Vezi si...