Accident live la iesire din comuna Pielesti, judetul Dolj

Adăugat de TazMan
Raportează ca șters! 163

Viteza excesiva combinata cu niste anvelope uzate duc la astfel de accidente.

Accident filmat pe data de 17.04.2017

Sursa @devilpriest

Vizualizati in Fullhd 1080p

Ce mai caută lumea:
  • accident la pielesti
  • accident pielesti
  • pielesti accident

38 comentarii

  1. Linia continua e facuta din marcaj rezonator?
    Ma gandesc ca de acolo a inceput sa piarda aderenta si sa alunece asa.

    Sunt curios daca ESP ajuta cu ceva in situatia asta.

    • Defapt cred că e invers, pe linie a avut aderență mai mare și de aia mașina a tras spre stânga (probabil și accelera tare întainte). Cred că ESPul ar fi ajutat la redresarea direcției dar tot ajungea pe contrasens (impactul probabil era frontal cu ESP).

    • Ce te face sa crezi ca linia e mai aderenta fata de un asfalt ud?
      Ai incercat sa pasesti pe zebra cand ploua si sa pasesti pe asflatul ud? Daca da, poate ai fi vazut o diferenta de la cer la pamant.

    • Nu este apă așa multă pe marcajul rezonator, de aia. În aceeași idee cauciucurile cu canele îs mai bune pe asfalt umed ca și slickurile.

    • @raduCJ @ionelmc , nu este vorba de aderenta sporita de pe banda, e vorba ca acele damburi fine care faz zgomot cand treci peste ele, cresc rezistenta la inaintare si masina trage putin stanga
      Nu stiu daca ESP-ul te-ar fi scos din situatia asta la cat de usor a alunecat masina + ca soferul nici nu a franat

  2. Inca un accident pe acelasi tipar, tot cu Logan.

    • nu e vorba de masina…e vorba de combinatia: cauciuri proaste & pilot la volan…sa fim seriosi 🙂

    • au tabla de kakao …

    • @Chiti
      Era doar o constatare, tocmai am mai vazut prin alte parti inca un accident similar. Din intamplare, era tot un Logan. Aici, la cum i-a fugit spatele, ori a bagat copita brusc in acceleratie, ori pneurile sunt de doi lei.

    • @Exile77
      Corect. In cazul asta se vede clar ca nu are o viteza exagerata. Se merge in coloana si totusi e singurul care derapeaza. Nu as pune-o nici pe seama cauciucurilor uzate desi majoritatea au cauciucuri sh. Nu se vad stopurile de frana deci nu s-a facut o manevra brusca.
      Posibil ca loganurile sa aiba spatele mult mai usor si din cauza asta sa fie asa de greu de redresat.

    • Logan are bara stabilizatoare? Intreb de curiozitate, ca parca a fost scoasa incepand cu logan 2.

  3. Mare bafta o avut Loganul. Daca era impactul lateral, sau chiar frontal, nu vedeam deloc bine pasagerii

    • Nici din spate nu e ok. Daca n-ai scaunul reglat bine, o lovitura din spate iti poate rupe gatul, la propriu.

  4. mie imi place miezu ala de la sfarsit care se baga sa depaseasca coloana

    • Ala de la sfarsit cred ca avea viteza, si din neatentie a tras pe contrasens cand s-a trezit cu coloana in fata…..asa se fac accidentele in lant

  5. nu inteleg de unde stiti ca avea cauciucuri praf…

    • Fiindca iar curba aia cu Loganul cu anvelope Michelin premium cu 110-120 fara stres. Nu aveti idee cat conteaza gumele in comportamentul oricarei masini. Indiferent ca e Lada, Logan, Audi.

  6. ciudat este ca a facut si manevra corecta la volan cand a inceput sa derapeze si nici nu a pus frana….si totusi nu s-a redresat

  7. Asa-i cand pui roti pe dulap si circuli cu el pe drum

    • sa nu uiti sa-ti platesti rata la bwm-ul ’99 luat de la nubatenutroncane SRL din germania 😉

    • #Tevzadze…..Trezeste-te pana nu e prea tarziu,nu toata lumea conduce ca tine cu toate dotarile de frica,ca daca nu se descurca,o face masina.Si masinilor cu toate dotarile li se intampla asa ceva sau mai urat,conteaza soferul si restul situatiilor..Hai!! Drumuri bune..

    • … mnu, diferenta dintre dulap si restul masinilor decente e ca in logan mori.
      N-am murit eu ca inca scriu aici, dar mi-a murit unul din cei mai buni prieteni, fix din lipsa de esp intr-o situatie similara si fix pentru ca dulapul e prea moale si nu rezista impactului in stalp (stalpul usii) la un impact in care alta masina ramane cu habitaclul perfect intact.
      Nu mai laudati Loganurile, fix masini de donatori, pana si1300-le era ceva mai tzapan.
      Dac-ar mai investi Dacia Pitesti si-n siguranta poate ar sta altfel treaba pe sosele si-ar fi mai multe persoane dragi inca printre noi.
      In schimb nici voi nu v-ati mai bucura de „masina noua” la sub zece mii.

  8. AragazCuBuleDeAer

    Neadaptarea vitezei la conditiile de drum , lipsa conducere preventiva , probabil acvaplanare din cauza unor anvelope improprii mersului pe drumurile publice duc la astfel de situatii.
    Uitati-va la viteza ambelor sensuri de mers ar trebui sa fie de max. 50 km/h , conform indicatoarelor rutiere, marcaje …bizonii nu, batman, batman !

  9. Din pacate Loganul asa face in curbe, am logan si am patit si eu, doar ca atunci cand am patit, i-am dat a 3-a si am calcat-o si am reusit sa o redresez. El nu a facut nimic. Daca punea frana era si mai grav.

  10. Eu nu intelegeam de unde a aparut umbrela deschisa, apoi am vazut ca a sarit din portbagaj si s-a deschis singura, stia ca o sa fie nevoie de ea. Haios, nu ?

  11. Autorul filmarii stie ca i-ai furat clipul?

  12. Acolo a fost problema de gume vechi si uzate, de-o seama cu masina. Nimic altceva. Curba aia o abordez frecvent si lejer cu 120 cu Loganul, dar este echipat cu gume Michelin premium, nu Kormoran, nu Matador, nu Ling Long, Xang Sung Li sau mai stiu eu ce firme fantoma cu DOT 2007.

    De ce sa dea 1200 lei pe niste gume de calitate si sa fie in siguranta permanent, cand poate da 200 lei pe un set sh si sa aiba la mana un ceas de 800 lei. Ca deh, pe ala il vede lumea. Mi-e scarba, vomit!!!

    • Bravo, esti bun ! Cu +70km/h in plus fata de viteza legala ,esti smecher! Cand te-o lua radarul o sa-i injuri ca stau la panda 😉

    • Hahaha, a durat ceva pana s-a sesizat cineva. Nu mai luati totul in serios. Daca scriam 140 sunt curios de reactie. Ideea era alta: viteza cu care mergea Loganul in video e super safe. Anvelopele au fost factorul cheie pentru ce s-a intamplat acolo. Sau daca stii ca ai gume de rahat, mergi in puii mei cu 40-50. El avea undeva la 60-70 acolo.

  13. Ce uameni rai. A gresit omul drumul si a vrut sa intoarca, dar nu l-au lasat 🙂 In alta ordine de idei, si-a pus omul cauciucurile de vara alea antice si l-a prins vremea de iarna.

  14. Omul ori a pus frana, ori a dat inferioara fiind deal. Se vede foarte clar cum a venit toata greutatea pe față chiar înainte de derapaj. Cu o deceleratie atât de brusca la tracțiune față cu motor față ai toate șansele să fugă spatele chiar și cu anvelope premium.
    Aviz celor ce pun set nou pe față și mai uzate pe spate..
    @ionelmc 1.marcajele sunt alunecoase ca naiba (orice alt motociclist ți-o poate confirma)
    2. La tracțiune față acceleratul în curbă elimină supravirarea, nu o produce..

    • Tot nu îs de acord complet. Să zicem că a frânat din motor, dar dacă nu avea aderență mai mare pe pe marcaj nu îi fugea fundul spre dreapta. Cum explici?

  15. sa blocat rulmentul

  16. AragazCuBuleDeAer

    Uitati-va cu atentie ce trena de apa este in spatele lui inainte sa piarda aderenta, normal ca daca avea cauciucuri, viteza adecvata, bla , bla , batman nu mai era in zona. :))

  17. Cauza accidentului -gume de 2 bani.Logan am si eu. Gume noi pe fata ,china pe spate. In curbe pe valea Prahovei,pe 18.04.17 cand am prins si ploaie, si lapovita, si ninsoare ,nu am avut probleme. Si i-am cam dat talpa …

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!