It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident live – Oradea

Adăugat de Asci
Raportează ca șters! 108

Accident live pe centura in Oradea. Baiatu’ trece direct pe banda a doua, fara vizibilitate.
Consecinta … poc.

Ce mai caută lumea:
  • oradea live

56 comentarii

  1. Opresti la secunda 33 si constati ca omul se uita in fata, in momentul in care trebuia sa se uite in stanga el se uita in fata. Incredibil cati prosti sunt in tara asta.

    • doar neatent, se mai intampla, de la neatent la prost e cale lunga

    • In trafic cand esti neatent poti omori oameni. In momentul in care esti in trafic si nu esti atent esti prost. 😀
      Merge asa?

    • @omar – corect!

    • Poate vroia sa treaca pe sensul celalalt :))))

  2. Sofer De Prahova

    Tu viteza, el s-a dus direct in B2, in loc sa intre in B1, sa se asigure in oglinzi, si de-abia dupa aceea sa intre pe B2. Daca mergeai mai incet, puteai evita manevra lui de idiot.

    • un prost si atat…..

      P.S: daca nu-i pornea masina de dimineata il evita…….si daca folosea alt traseu il evita….cineva sa-i calculeze viteza(sa numere blocurile de beton….s-ar putea sa fie o premiera in dedus viteza)

    • Sofer De Prahova

      In contextul dat, nu te raportezi la viteza legala, pe drumul respectiv, ci la viteza de preventie, in caz ca iese o masina dintre TIR-uri. Expresia „pana la limita evitarii oricarui pericol” este luata in deradere de majoritatea soferilor, dar in sinea lor, probabil isi dau seama ca daca o aplicau, ar fi scutit multi bani, timp, si drumuri la service.

    • Cristyanov

      Te contrazici singur S.D.P. In videourile tale cand o masina din fata ta franeaza pentru a prevenii sa nu se atinga cu cel de pe B1( de ex) zici ca este prost, vai de el. Dar aici spui contrariu ca trebuia sa aplice preventia bla bla. La teorie esti toba dar in practica…

    • Sofer De Prahova

      @Cristyanov – in primul rand, invata sa scrii corect. Preveni se scrie cu un singur „i”.
      In al doilea rand, esti total pe langa. Preventie nu inseamna sa tragi de volan stanga sau dreapta, ca sa nu intri in ala din fata, ci din contra, preventie inseamna sa iti pastrezi distanta fata de cel din fata ta, astfel incat sa ai loc sa franezi.
      Cand vezi ca TIR-ul de pe B1 a oprit, si a lasat o bresa, creierasul tau iti spune ca e posibil sa intre careva pe acolo, si incetinesti. Daca nu iti spune nimic, atunci ori esti prost, ori esti neatent. Din politete o sa presupun varianta B.

    • are dreptate Sofer de Prahova: nu ai condus preventiv. Daca mergeai cu 50 km/h trebuia sa mergi cu 30 km/h, daca aveai 30 km/h trebuia sa mergi cu 10 km/h, daca mergeai cu 10 km/h nu trebuia sa fii pe banda aia, nu stii niciodata cand sare parapetul unul de pe contrasens. Si, ca idee, daca vrei sa conduci si sa o faci preventiv, joaca un NFS pe PS3.

    • Sofer De Prahova

      Numele tau spune totul.

    • @Sofer de Prahova, ai dat in mintea copiilor? Numai aia se pot lega de nume, gramatica, etc intr-un topic de circulatie rutiera.
      On topic: lasa-ne tata cu preventia ta cu tot.

    • Sofer De Prahova

      Vezi ca-ti expira RCA-ul. Du-te si fa-ti altul.

    • „Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia” . Cam asa esti tu SDP. Autorul nu mergea destul de incet, altuia ii expira RCA -ul, unul nu stie sa scrie corect. Se pare ca toti au gresit cu ceva , mai ales ca s-au nascut si ca respira acelasi aer cu tine. Nimeni nu iti poate face pe plac. Tu esti cel mai bun, cel mai preventiv, cel mai moralist dintre toti, dar tind sa cred ca si cel mai putin „fericit” -intelegi ironia? . Exact ca un sofer de PH.

    • @Chill…Dar ce inseamna „sofer de Prahova”? Si eu sunt din Prahova, ca si SoferDePrahova. Vrei sa spui ca prahovenii sunt prosti sau…ce.? ca n-am inteles. Explica-mi tu! Si… cine nu e de acord cu conducerea preventiva….(@SoferDePrahova….stii ce inseamna Pericol potential si Pericol efectiv, regula celor 2 secunde, +)… nu are decat sa umble prin service-uri si pe la asiguratori, doar pt ca ei au dreptate cand cineva greseste. Sa isi piarda timpul! Asa cum spune proverbul „Mai bine previi decat sa tratezi”. Nu conteaza decat pielea ta! Atat. Deci pazeste-o!

    • Eu unul am inteles perfect din acest subiect: Fiecare pasare pe limba ei piere! Si cu asta basta!

  3. „Profesionistul” care l-a lăsat sa intre putea să-l fac atent ca vine ceva. Așa se procedează.

    • Sofer De Prahova

      Exact! Asta in primul rand. Asa ceva vezi in videoclipurile cu accidente din Rusia. Despre rusi, stim cu totii ca sunt multi si prosti. De la romani, am totusi pretentii.

    • baiatu a zic ca „profesionistu” ia facut semn sa treaca, probabil de aia sa bagat in fata mea

    • Eh, i-o fi făcut ăla semn să intre, dar s-o fi gândit la b1.

    • @Asci Chiar daca l-a lasat altul, baiatu’ tot trebuie sa se asigure bine, mai ales daca vrea sa sara-n banda a doua. Daca n-o face, asta poate fi consecinta 🙁
      Nu te-a vazut decat la 0:33, cand deja era prea tarziu.
      +

  4. Stricaciuni?

    • bara, aripa, roata sparta, impactul nu a fost mare, s-au rezolvat, baiatu a fost ok

  5. Iar asta cu TIR-ul de nu te-a lasat sa intri pe B1 dupa ce a vazut ca v-ati ciocnit… si mai idiot.

  6. Ala cu TIR-ul e fenomenal , a vazut ca v-ati lovit si totusi nu te-a lasat sa te bagi in spatele lui sa opriti mai in fata. Balcanism tipic 🙁

  7. Atunci cand conducerea preventiva este aplicata de ambele parti, este ideal. Dar iata ca, desi fiecare cunoaste ce inseamna acest lucru, nu fiecare il si aplica. „Aaaaa….e limita de 50? sau de 100? Bun! Dai pana la 59…sau pana la 109…sau chiar mai mult…nu conteaza ca e ploaie..zapada..etc.” Ei bine, nu e chiar asa. Asa cum a spus SoferDePrahova…distanta pastrata fatza de vehiculul dinainte este obligatorie, pt a frana la timp, fara sa tragi stanga-dreapta de volan. Totodata, exista regula celor 2 secunde…dar ATENTIE…pe timp uscat…In alte conditii cele doua secunde vor fi 3 sau 4 secunde sau mai mult.

    • robwin_75

      Despre ce preventie vorbesti ? Cum sa intri de pe un drum secundar DIRECT PE BANDA 2 ? Asta inseamna PROSTIE la fel si cei care il sustin !!!

  8. @SoferDePrahova, ai un + de la mine

  9. Asa patesti daca intri ca „desteptu” direct pe banda a 2-a cand nu ai vizibilitate. Degeaba il bagati in aceias oala pe tirist care i-a facut un bine la idiot ca ala nu avea de unde sa stie ca „desteptu” dupa ce intra, nu isi va continua drumul pe banda 1

  10. Deci astia cu preventia si cu punerea in culpa a soferului nevinovat sunt fenomenali. Cum va suportati fratilor? Chiar nu va put propriile basini din bolul de cristal in care traiti? Am inceput sa nu mai citesc comentariile de la clipuri din cauza ca apareti voi, ca niste virgine blonde cu pielea roz si aripioare de cristal, si stricati tot decorul asta maro al realitatii.

  11. Nu pot sa cred, se vede clar la secunda 0:33 cum nu se uita in stanga lui… incredibil. Am ramas perplex…

  12. „Astia cu preventia” …si tot ceea ce este scris mai departe….Da, frumos…Utilizarea in propozitie a pronumelor demonstrative „asta, aia, astia…” stiam ca se utilizeaza de regula in mediul rural, adica la tzara. Atata timp cat parerile sunt impartite, nu mi se pare normal acest mod de abordare. Dar, in fine… am sa incep si eu sa tratez ca atare tipurile de oameni care ataca in acest fel.

    • Este un topic de circulatie rutiera si nu de gramatica. Esti ca noile feministe: nu mai ai argumente, te legi de orice altceva. ( ex. gramatica )

  13. boxter911

    Autorul vinovat 100%, nu a fost preventiv si s-a urcat in masina, trebuia sa foloseasca alt mijloc de transport, WTF , OMG!!!!

  14. Asta e comunitatea… mie mi s-a spus ca nu conduc preventiv cand am intrat pe verde in intersectie si am fortat 8 dobitoci sa franeze, faceau stanga dupa doar vreo 4-5 secunde de rosu.

  15. Initiator,de la minutul 9 pana la minutul 15 ai procedat foarte preventiv si cum era corect.Sa nu intri odata cu tirul in curba.Insa de la minutul 29 ai intrat cam tare pe langa coloana de tiruri care aproape stationa.Cum as fi procedat eu:
    – miscoram viteza preventiv pana la evitarea oricarui pericol.
    – eram cu ochii pe tiruri (mai sunt colegi cascati care deschid usile – si sunt destul de mari)
    – pot aparea oameni dintre tiruri sau un neatent pe care l-ai si lovit.
    Tu ai fi putut evita daca :
    -aveai viteza mult mai mica.
    -daca nu erau despartitoarele de beton puteai trage stanga usor
    Dar faptul e consumat.Normal ca e vinovat „neatentul”,dar daca tii la tabla ta,preventia e ocrotitorul buzunarului.
    Numai drumuri bune!

    • @Soferu
      „-aveai viteza mult mai mica.”
      Ce inseamna mult mai mica? Autorul era deja in decelerare, inainte de a il vedea pe vinovat.
      Chiar sunt curios ce viteza consideri ca trebuia autorul sa aiba pentru a prevenii accidentul.
      Stiu ca imi racesc degeaba degetele, insa cine stie.

    • Pentru carcotasii de serviciu, „prevenii” cu un singur i. Sunt darnic azi.

    • @Soferu. Ai scris exact ceea ce voiam sa vad scris de mult. Preventie! Pericol potential, pericol efectiv. Preventie! Anticipare! Experienta! Bravo, bravo, bravo! Multumesc.

  16. b19rrx daca aveai vechime in meseria de sofer,sigur nu mai puneai intrebari stupide.”Sofereaza” cum vrei,dar sa nu vii pe TF cu video in care esti autorul unui eveniment nefericit.

  17. Ca sofer care a evitat destule accidente de acest gen, va rog, mai usor cu „conducerea preventiva”. Autorul n-are nicio vina. Sigur, veti zice, putea sa faca aia sau ailalta. Dar iti trebuie zeci si zeci de mii de kilometri la bord ca sa poti mirosi pozitiile periculoase de acest gen, si poate nici atunci nu poti evita asa ceva.
    Ceea ce vedem in clip e clar: un neatent care, nu stim de ce, a vrut sa intre de pe bretea direct pe b2. Fara asigurare. Atat
    + pentru clip.
    Si mai lasati-l pe autor in pace. N-are nicio vina.

  18. Eu am zis ca are si el o parte de vina si anume:VITEZA si „instinctul” am viteza,banda libera,coloana pe dreapta(mi se rupe de ea) nu ma poate nimeni incurca si dai talpa.Pana a facut ce a facut.Pana cand va ajunge la un milion de km parcursi.poate i se va dezvolta si „instinctul preventiv”.dar daca tii la tabla masinii nu te dai zmeu.In aceeasi situatie am fost si eu pe centura Bucurestiului,dar am lasat sa „curga” incet masina pe langa coloana de tiruri.Pana cand un coleg de tir a deschis usa,avand viteza mica,am putut opri.Colegu si-a cerut scuze iar eu eram fericit ca am scapat fara nici o zgarietura.Oricum initiatorul vroia sa schimbe parbrizul :)) Astepta un moment ca asta,banuiesc.

    Cand faci 140.000 km pe an,ai alte instincte,alt stil de condus.:)

    • Eh, kilometri parcursi sunt esentiali. Dar chiar si cu multi km la activ, depinde foarte mult de cat de constient si de matur este fiecare. Norocul este pe ultimul plan. Norocul ti-l faci singur. Sanatate multa, Soferu.

    • Pe undeva ai dreptate. Dar nu e vorba de „instinct”. E vorba de „tipare”, de „deja-vu”, de „pattern”. Nu le inveti la scoala de soferi, ci le deprinzi din experienta.

      Mai toate sunt legate de vizibilitate reciproca. Trebuie sa-ti formezi reflexul de a ridica piciorul de pe acceleratie, gata de a frana, cand ceva nu se potriveste cu decorul clasic.

      Daca eu nu vad ce poate sa vina din lateral, atunci nici cel care vine din lateral, legal sau nu, nu ma vede. Si atunci incetinesc si casc ochii.
      Iar cazul cu banda ta libera in fata, iar tu defilezi pe langa coloana de pe banda alaturata e clasic. Mie-n-suta se va gasi unul care ori va vira brusc pe banda ta, ori, cazul tau, va deschide portiera. Fara asigurare, normal. Deci ochii pe ei ca pe butelie 🙂

      „Expect the unexpected” si „Frica pazeste bostanaria”. Doua reguli de aur la volan.

    • Si de asemenea, trebuie sa tinem cont, fiind preventivi, de cercul de siguranta! Ce inseamna acest lucru? Ei bine, cercul de siguranta poate fi marit prin distantarea fata de un alt participant la trafic (masina pe care o depasim, motocicleta, biciclist) SAU prin micsorarea vitezei (ca in caz de cade motociclistul, sau biciclistul, sa nu il calcam si sa moara saracu, cand putem in schimb sa le salvam viata. Si mai mult de atat, pilotul automat la masini pt mentinerea unei viteze nu este recomandat altundeva decat pe autostrada. El cel mai bine o limitare pana la o anumita viteza, pt ca daca mutam picioru imediat pe frana cand sesizam un pericol potential sau efectiv, masina deja sa se infraneze un pic prin frana de motor pana la apasarea pedalei de frana si ne garanteaza ca, si daca se defecteaza sistemul, nu ne pune viata in pericol (stiti exemplul cu tanarul de 30 de ani din Marea Britanie, care a murit dupa ce pilotul automat s-a defectat mentinand viteza setata).

    • @andrei Starile de pericol sunt pericol potential cum ai zis si pericol iminent 🙂
      De exemplu daca un pieton traverseaza neregulamentar strada si-l observi, se declanseaza starea de pericol potential. Pietonul se poate opri inainte de / la jumatatea strazii si atunci poti sa treci in general fara emotii. Daca insa trece de jumatatea strazii si are nefericita inspiratie sa incerce sa-ti fuga prin fata, se declanseaza starea de pericol iminent si atunci ai doua optiuni la dispozitie: sa-l eviti prin „fandare” sau sa franezi pana la oprire. Orice solutie ai alege, daca reusesti sa nu-l lovesti, e cea potrivita 🙂

  19. Aveti perfecta dreptate @andrei si @Kor.Sa aveti numai drumuri bune si sa nu ne vedem in vreun clip de pe site. 🙂

    Drive Safely!

    • Dap, ai dreptate, daca aveam cu 5-10 la ora mai putin, nu mai postam nimic (in ultima vreme mi-a fost cam lene sa scot filmari cu chestii usoare din trafic). Experienta de condus nu pot sa spun cam am, vreo 50-60k.
      Din cate vad eu, cauza principala e stresul, chestia cu dute-vino , fa aia, fa ai’lalta, aglomeratie, nervi, si dupa un timp apare un tipar de condus ce lasa de dorit, de prea multe ori cedez la presiunile facute de ceilalti participanti la trafic (desi nu sunt o fire emotiva), adica la orele 8-9 si 16-17, cand lumea intra/iese de la servici, deja parca mi-e intiparit ca se merge tare/agresiv , e ca si un reflex, fie ca ma grabesc fie ca nu ,in ziua cu pricina nu ma grabeam, nu trebuia sa ajung nicaieri la ora fixa. Daca ma intrebai atunci pe loc ce viteza aveam, raspunsul era 25-30.
      Din pct meu de vdr, nu e vorba de km/ore de condus, ci mai degraba de starea psihica. In general nu suntem foarte calmi la volan (nu ca alte natii ar fi). Ata ete.
      Bine ca n-am avut mai mult. Bafta.

    • @Asci…. Ei bine, atunci cand conducem nu trebuie sa ne grabim. Deloc! Cu cat te grabesti, avand in minte ca ajungi mai repede, s-ar putea ca la un moment dat sa nu mai ajungi. (si mai consumam si combustibil dublu, triplu, ne enervam degeaba, ne epuizam, uzam inutil masina) . Stii vorba aceea: Festina Lente (grabeste-te incet!). Atunci cand conducem nu trebuie sa avem nervi, nu trebuie sa fim suparati, nu trebuie sa plangem, nu trebuie sa radem in hohote, NU trebuie sa ascultam muzica TARE (ei bine, nu avem cum sa evitam toate aceastea, oricand, oriunde). Prin autocontrol ne dezvoltam singuri si ne imbunatatim stilul de condus. NU TREBUIE sa impresionam pe nimeni! (cu viteza, cu burnout, cu drifturi, WTF). Trebuie sa ne impresionam pe noi insine, cu fiecare chichitza deprinsa in fiecare zi pt a ne ajuta in salvarea vietii. Succese!

    • @Asci…Si karma se aplica si in trafic. Lasand la o parte regulile de circulatie, nu strica sa fim oameni si sa intelegem. Nu toti suntem soferi, piloti,….. mai scartzaim, candva si noi am fost asa. Daca faci o fapta buna, nu numai ca iti refaci starea de spirit, dar ti se va intoarce inapoi garantat. Acolo unde te porti frumos, ii inmoi si pe ceilalti (facem exceptie de la cei care considera: Aaaaa….esti bun, esti fraier!). Sunt putini care iti dau flash-uri sa iti faca loc in fatza cand restul te inghesuie, sunt putini care te ajuta, dar SUNT. (un exemplu simplu). Vei fii cu atat mai bucuros cand vei fii TU in locul lor si ti se va face bland semn sa treci.

    • @andrei
      Da. Nu stiu altii cum fac, dar eu, cand conduc, ma pun intr-un fel de transa, din care incerc sa exclud orice grija sau stimul exterior excesiv (graba, muzica, comentariile pasagerilor…)

  20. Salut, poti sa imi dai te rog o adresa de contact unde pot sa iti scriu?
    Sau poti sa imi scri pe portocalakamikaze@gmail.com?
    Multumesc!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!