It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident live Pitesti – Gavana

Adăugat de MrCristian
Raportează ca șters! 135

O mica tamponare, a doua pe anul 2016, cu daune mici: bara vopsita si aripa indreptata si vopsita.

Ce mai caută lumea:
  • ca sa eviti o coleziune cum franezi eficient ?!!

76 comentarii

  1. Ei, asta e prioritatea de semnal…. Mai ales cind trage maneta odată cu covrigu…

  2. Astia nu merita amiabila…

  3. teddycarebears

    a tras de volan fix in momentul in care nu ai mai putut sa il eviti … cu 2-3 secunde mai devreme trageai de volan dreapta in intersectia aia, se putea evita chit ca nu merita … dar asa, a schimbat banda in cel mai prost moment …

    • daca eu trageam dreapta de volan ca sa evit intram direct in stalp si mai rau era

    • doctor faust

      aveai timp sa franezi de 10 ori, daca vroiai. bazaconiile astea cu „Daca nu intram in el intram in stalp” & co. sunt pentru aia care au acelasi modus operandi.

      accelerez si ma duc drept, ca am dreptate.

    • Ai dreptate doctore dar sunt totusi multi soferi care au oglinzile alea doar ca sā se barbiereascä/fardeze în ele.

    • Doftorul are dreptate ce spune… se putea evita lejer , dar na daca tot a prins un guster a profitat sa-si repare ce avea de reparat pe asigurarea aluia.

    • Da, da, da…se putea evita!

    • autofidel

      Da, da.. ”se putea evita”, luați-i toți apărarea idiotului care nu s-a asigurat la schimbarea benzii FIX PE TRECEREA DE PIETONI.
      Să fie clar pentru toată lumea, semnalizarea este pentru a face cunoscută intenția, NU pentru a acționa cu tupeu. Este foarte simplu, semnalizezi, te asiguri, dacă e liber te bagi, dacă nu e liber aștepți să se facă liber sau aștepți ca un coleg de trafic să te lase să intri în fața lui. Dacă te bagi cu semnalul pus fără să te asiguri, ești prost.

    • @autofidel: nu a luat nimeni apararea gusterului, doar ca se putea evita tamponarea. Acum e de discutat in ce masura putea autorul frana, deoarece pe filmare altfel se apreciaza distanta si unghiurile decat de la volan.

    • Pai daca o luam pe principiul asta, in primul rand „se putea evita” DACA ala S-AR FI ASIGURAT! Punct!

  4. Se putea evita asta sa fim sinceri… si mi se pare ca atunci cand ai claxonat ai tras si stanga de volan spre el 🙂

  5. Se putea evita, in primul rand ca nici macar in frana nu te-ai infipt complet. Punem pariu ca daca era situatia in defavoarea ta ai fi franat eficient?
    E mai usor asa, lovesti masina (poate mai ai si tu vreo zgarietura ceva dinainte), stai cu masina in service (poate nu te incomodeaza pentru ca ai o alta cu care sa te plimbi), pana intr-o zi in care asiguratorul lui o va lalai sau nu va vrea sa despagubeasca.
    Eu am patit recent, 2 luni am stat pentru o amarata de bara schimbata…..

    • robwin_75

      Dar de unde sa stie el cand o sa vireze vinovatul dreapta ? Semnal , semnal dar parca prea din scurt a virat !!!

    • IronLiver

      Poate s-a saturat omu de idioti din astia care au prioritate de semnal. Vad prea multe din astea zi de zi in trafic ca sa mai cred ca e doar un caz izolat. Garantat urmatoarea data se va uita de 2 ori inainte sa traga de volan.
      Acum o sa vii si o sa zici ca ce rost are ca asigurari ca timp pierdut. Asta e alta poveste fara nici o legatura cu respectarea regulilor rutiere si filmuletul in cauza.
      Unul ca si cel din filmulet, ma ameninta cu pumnul ca de ce nu l-am lasat sa schimbe banda fara sa semnalizeze in timp ce vorbea la telefon. S-a linistit instant la urmatorul semafor cand i-am spus ca violenta in trafic are poate avea consecinte deloc neglijabile.

      Asta e „meteahna” noastra a oamenilor (mai ales a Romanilor): ne e greu sa recunoastem cand gresim.
      Lumea ar fi mult mai buna si ne-am reduce mult stresul cotidian (nu doar cel din trafic) daca am sti sa spunem un simplu : ” Imi cer scuze. ” cand gresim. Din pacate, pentru unii, asta e un semn de slabiciune nu de civilizatie.

  6. Aaaa si inca ceva, niciodata nu am sa inteleg daca vezi ca unu semnalizeaza dreapta nu incetinesti un pic (se numeste conducere preventiva) sau macar nu mai accelerezi si stai cu piciorul pregatit pentru frana (tot conducere preventiva se numeste).
    Alta chestie de neinteles este de ce claxon mai intai si abia apoi incepem franarea. Uita-te si tu ca tu incepi sa franezi abia la 0:19:700 de secunde, cand esti deja cu botul masinii la usa din dreapta.

    • …este doar o impresie sau vrei sa-i gasesti vinā autorului clipului ?

    • Nu am zis nici un moment ca ar fi vina autorului. E doar o impresie sau mai mult o parere personala cum ca nu a evitat desi putea. Ai ceva impotriva?

    • Mariusikk zice bine.

    • Mihai Pop

      @mariusikk +

    • IronLiver

      Ce vrei tu sa zici este ca noi, ca soferi, trebuie tot timpul sa fim cu ochii in patru pt idioti din astia care nu se asigura ? Asta nu e conduita preventiva.
      Autorul clipului si-a asumat raspunderea actiunilor lui. Asa cum facem toti cand ne urcam la volan.
      Alte comentarii nu prea is au rostul dupa ce faptul e consumat.

    • @IronLiver hai sa iti explic o chestie elementara:
      Un accident se intampla cand unul sau poate amandoi participantii la trafic „beneficiaza” de un moment de neatentie, sau pe fondul unei greseli.
      NU EXISTA accident care se intampla asa pur si simplu, aaaa poate daca e cutremur si se surpa asfaltul sub tine si cazi in groapa atunci da e fara factori umani.
      Deci e simplu , vrei sa nu faci accident belesti ochii in toate partile in fiecare moment, incerci sa anticipezi cat mai multe din miscarile celor din jur, si conduci preventiv. A conduce preventiv nu inseamna atunci cand estimezi un potential pericol sa te infigi in pedala de acceleratie. E ca si cum vezi ca vine trenul si te pui pe sine. Capisci?
      Ce inseamna conduita preventiva ? Ca vad ca multi habar n-au!! Vine de la preventie , de la verbul a preveni adica a anticipa un moment si a il evita. Conduita preventiva inseamna prin analogie ca anticipezi si eviti.

    • IronLiver

      Notiunea elementara de accident in sine implica niste imprejurari imprevizibile. Deci toate accidentele se intampla ASA PUR SI SIMPLU. Sunt lucruri care nu pot fi controlate.
      Ca se pot preveni e altceva. Ce vreau eu sa zic este: sa nu dam din preventie in paranoia.
      In cazul nostru autorul clipului PUTEA preveni accidentul dar, din cauze doar de el stiute, n-a facut-o. Cel mai important, cel cu loganul TREBUIA sa previna accidentul prin a se ASIGURA.
      Ce-ar fi ca toti sa franam de fiecare data cand cineva semnalizeaza sa schimbe banda? – Prioritatea de semnal ar deveni realitate.

      Notiunea de conduita preventiva este relativa pt ca depinde de multi factori umani : experienta, indemanare, inteligenta etc. Ce pot eu sa anticipez ca si pericol, altcineva poate sa nu anticipeze.
      Si de la a ANTICIPA pana la a EVITA mai este un set de variabile/factori umani.

      Deci e simplu: daca nu vrei sa faci accident, primul lucru (si cel mai important), respecti regulile de circulatie cu tot ce cuprind acestea (prioritati, viteza etc) . De accea au fost facute si perfectionate pe parcursul anilor: pentru a reduce imprevizibilul/Factorul uman/variabilele cat de mult posibil.
      Nu zic ca sunt perfecte dar probabilitatea ca tu sa CAUZEZI un accident scade considerabil cand le respecti.

      PS: Capisci?

  7. HosmiMubarak

    No offence: nu se putea evita decat daca nu esti atent, esti incepator sau o faci intentionat.
    Totusi am dat + pt ca prea multi soferi nu stiu lucruri atat de elementare de ex cum sa schimba benzile in siguranta.

    • eu as fi facut-o intentionat.

      prea des patesc de-astea cu prioritate de semnal si prea intotdeauna eu sunt ala care tre sa-i feresc pe toti prostii/nesimtitii.
      E clar ca respectivul va face la fel si a doua oara, si a treia oara, etc asa ca, cu riscul de a-ti bloca cateva zile masina, i-o dai si-si invata pectia.
      Nu stiu altii cumsunt, dar eu deja strang bani pentru o masina de ciocaneala.
      Prima misiune va fi in giratoriul de la catedrala, Ploiesti.

  8. dispeceru

    Se putea evita doar daca vinovatul se asigura. Celelalte comentarii cum ca autorul putea evita sunt prostii. Acum ce facem, franam brusc la orice masina care semnalizeaza intrarea pe banda noastra?!
    Unii comenteaza pe aici de parca n-are avea permis de conducere!

    • au, dar ei conduc doar in oras la ora de varf, in coloana… masinile lor nu stiu mai sus de treapta 3. genul care ne da lectii de condus pe internet si scapa masina-n sant pe o curba usoara ca e carosabilul ud.

    • Adica eu conduc prost daca ma uit mereu in jur, si las oamenii sa mai schimbe si banda, ii mai las sa intre de pe stradute? Conduc prost daca merg cu viteza legala si sunt atent la altii?

    • @florin …și care uneori se opresc pe drumul principal ca să lase pe alții să intre de pe străduțele laterale. Offf cîți am văzut din ăștia…

  9. -Sa schimbi banda de mers fara asigurare si in dreptul unei intersectii trecand peste o linie continua,asta mi se pare culmea idioteniei.
    -@MrCristian-din clipa cand ala semnalizeaza,trebuia sa te prinzi ca va urma din partea lui in procent de 95% trecerea lui pe banda ta si la viteza pe care o apreciez ca o aveai(40-45 Km/h ?),puteai sa franezi lejer fara probleme.Acum,una din doua:ori n-ai fost atent ca ala a pus semnal sa schimbe banda si te-a luat cumva prin surprindere manevra lui,ori ai vazut de la inceput semnalul pus si atunci ai vrut-si aici sunt alte doua variante-1)sa-l faci prin claxon sa se infiga in frana si 2)sa-ti mai improspatezi masina pe fata stanga de pe urma altor mici julituri si infundaturi mai vechi.
    Numai la rusi am vazut ca ei mai intai claxoneaza si apoi franeaza.Si daca n-au apucat sa moara,ii auzi rostind:suka blea !
    Unde a fost ascuns butonul de minus?

  10. A avut si cel cu Renault niste reflexe de…Nicio tentativa sa revina pe banda lui cand a auzit claxonul autorului.

  11. Daca toti care comenteaza aici cu conducerea preventiva ar conduce asa cum spuneti voi, lumea ar merge in urmatorul mod: cu 10 km pe ora sa nu incurce pe cineva care are prioritate de semnal, ar frana la orice semnalizare a oricui, ar frana la orice persoana care are obiceiul sa franeze fara motiv. Si-ar face cateva cruci preventive la orice plecare pe verde la semafor. Ar face cruci la orice trecere pe langa masini mari. Ar frana la orice apropiere a unui biciclist/motociclist. Ar frana la orice schimbare de mers a oricarui pieton aflat pe trotuar. Sa fim seriosi mai, atata de usor este de pe margine sa dai sfaturi intelepte celui care a mers regulamentar, insa nu stiu cum se face ca mai tot timpul ala vinovat are o groaza de oameni care ii iau apararea. Oare pe sit-ul asta intra multi oameni fara carnet ori ce sa inteleg?

    • perfect de acord @danverab
      … niste ipocriti, nu unu, o gashca intreaga.
      Am ajuns sa nu ma mai enervez de idiotii din clipuri cat de ipocritii care comenteaza.

    • @danverab, bravo! +

  12. Si prostul obicei de a sta pe ultima banda in coada ma scoate din minti. Daca strada are 5 benzi a 5-a banda e ocupata de toti care stau la coada si restul goale, si pe langa ca nu merge nimeni pe prima banda care e goala mai e cate un tampit care iese din coloana ca asa vrea el. Eu va zic ca ar trebui cu tancu sa ii ia pe astia de procedeaza asa…

  13. Pentru toate lumea care o tot da cu preventia, va doresc numai de astfel de soferi sa aveti parte in trafic.
    NU, nu din astia „preventivi”. Din astia care sa va puna non stop la incercarea propria „preventie”.
    Si desigur, nu uitati sa puneti pe TT clipul cand va arunca unul din asta in sant.
    +

  14. wolfy_vali

    De observat pe ce banda circula toti ceilalti si cum face depasirea vinovatul.

    • In primul rand asta este devansare. In al doilea rand prin „vinovatul” te referi la cel care a postat filmarea si care e acrosat de un Dorel cu prioritate de semnal?

  15. Si eu am boala pe astia care schimba banda fie fara sa se asigure, fie te vad dar merg pe principiul „doar n-o sa intre in mine”. Cum renaultul n-a reactionat la claxon, tind sa cred ca face parte din a doua categorie. Numai ca de data asta a intalnit pe unul cu nervii tari care a mers pe un principiu asemanator: „daca ma fac tare spre el, renunta”.
    Rezultatul? POC! Vinovat? Renault. Se putea evita? Evident. Eu as fi facut-o; daca nesimtitul a apucat sa-mi ia fata, asta e, claxon, urari de bine si gata. Nu intru in el. Insa ma bucur oarecum ca autorul a facut-o. Poate data viitoare cand va incerca o manevra asemanatoare, intrebarea pe care si-o va pune cel cu renault va fi: „si daca…?”
    +

  16. @MrCristian

    Daca tot i-ai dat-o trebuia sa-i faci si-un PIT, prea ai franat brusc si te-ai oprit.
    Oricum + , intr-un fel ma bucur ca i-ai dat-o. Sper ca nu s-a lasat cu amiabila ci cu amenda, permis, malus la RCA, tot meniul, as ca sa merite efortul.

    • Nu se ia permisul, ci doar 4 puncte si bani (500). Malus-ul intra automat cind asiguratorul plateste paguba.

  17. In_a_state

    Daca ala nu isi continua manevra in mod stupid dupa claxon, cum ar face orice om normal, s-ar fi evitat. Autorul putea sa franeze inainte de claxon dar inteleg si de ce nu a facut-o.
    Cum ti s-a parut soferul? Intreg la cap?

  18. @Cristian
    Nu ca ar mai conta, dar care a fost varianta celuilalt ?

  19. ca sa va lamuresc pe toti eram obosit de la munca , claxonul ca tot intrebati de ce claxonul prima oara pentru ca la marca opel claxonul este aproape de unde tin mainile pe volan , a spus cineva ca am tras stanga spre el pai bine ma tu vroiai sa trag dreapta sa intru in stalp esti nebun la cap , multi ati spus ca puteam sa franez cand vad ca ala da semnal dar ce sunt eu ma fratiolor la fiecare masina care da semnal eu sa pun frana si totul sa terminat cu amiabila bara iese la polish aripa trb indreptata si vopsita si masina nu avea nici o zgarietura ca sa o lovesc intentionat .

    • m-ai dezamagit, amiabila?

    • Ha ha sincer ma faci sa rad. A lua piciorul de pe acceleratie si a fi pregatit cu piciorul pe frana cand intuiesti o situatie ca cea din clip sau oricare asemanatoare nu inseamna sa franezi, CI SA POTI FRANA LA NEVOIE.
      Inca nu ai lamurit sau cel putin pe mine legat de eficienta franei. Bunn, am inteles, masina nu avea late zgarieturi care sa necesite o posibila reparatie si sa cauti o oportunitate (sincer, mi-e greu sa cred, nu prea cred ca exista masini fara zgarieturi fie ele si fine). Dar sa revin, poti sa spui cu mana pe inima ca ai bagat frana in podea? Nu imi spune ca nu vroiai sa pierzi directia etc. In cazul asta dacaai pus frana la podea pot sa zic ca masina ta are probleme la sistemul de franare.

      Nu sunt hater, iti dau dreptatea legala, doar ca se vede din clip ca omul ori nu a fost atent in momentul respectiv, ori e prost, dar in nici un caz nu a fost genul ala de se baga cu tupeu. Cel putin asta e viziunea mea.

    • Omule… ai tras stanga aiurea. Scuza asta ca sa nu intru in stalp, nu aveai o viteza exagerata, plus de asta aveai si o bordura care nu treci asa usor peste ea. Consider ca stai si prost cu marginile masinii incat nu apreciezi ce distanta e intre tine si bordura/stalp.

    • Ca sa vezi despre ce vorbesc, uita-te la clipul lui (http://www.trafictube.ro/accident-personal/) corsicanu, despre intentia de a evita un impact. Poti observa ca si el avea in dreapta stalp, stalp, copac, stalp, etc.
      Scuza cu „ce vrei sa fac, sa intru in stalp” este de prisos, asta in cazul in care tu voiai o revopsire masina stanga 🙂
      Multa bafta!

  20. camera-21

    Tin sa va anunt ca eu nu conduc preventiv! Daca am prioritate, o folosesc. Conducerea preventiva e inventata doar pt a-i pedepsi pe cei care nu-i feresc pe aia de incalca legea, iar asta e absurd!
    Am CASCO si e masina de serviciu, deci nu ma deranjeaza timpul petrecut de masina in service. Si nu stau la amiabila daca incidentul a fost provocat cu buna stiinta.

    • In_a_state

      Smecher anunt…
      Sa nu iti para rau vreodata, sa se lase cu victime sau pagube serioase, doar ca nu ai vrut sa eviti pentru ca „iti foloseai prioritatea”.

    • camera-21

      Am zis de amiabila, deci ies din discutie victimele.
      Asa este, poate ca ar fi trebuit sa precizez ca ma refer la situatiile asemanatoare celei din video. Mea culpa!

    • Cred ca anuntul tau suna a ceva de genul „fac accidente legale intentionate” si din cate stiu loviturile intentionate nu prea sunt despagubite, deci s-ar putea cu tot cu camera, poti sa ai si 100 de camere in toate coltisoarele masinii, ca s-ar putea ca asiguratorul sa iti refuze reparatia. Caz in care o repari pe CASCO. Caz in care prima de CASCO va creste. Caz in care orice patron te va pune probabil sa platesti sau iti va lua masina.

    • camera 21, ai masina de serviciu la care se plateste Casco, implicit masina buna plus job (cel putin) ok…avand in vedere cometariul tau…nu le meriti!

  21. Cum adicā? Daca omul loveste masina , cu dreptatea de partea lui, chiar si când poate evita, nu-l despāgubeste nimeni?

    • Unii ii iau atat de mult apararea vinovatului incat probabil ca efectiv uita ca exista si un vinovat…

  22. Catalinnho

    @Doctor faust are dreptate,putea-i sa eviti franand din prima secunda cand a virat ala si apoi sa claxonezi,dar tu ai preferat mai intai sa claxonezi !!

  23. Ținând cont de faptul că, la multe filmari cu cameră auto, distantele par un pic mai mari, cel puțin la a mea, cu lentilă de 170 de grade, așa pare, tind să cred că autorul n-a prea avut spatiu de frânare.

  24. Clowns!
    MrCristian + !

  25. MrCristian: cum ti-ai permis sa iesi din casa exact in acel moment? E clar ca esti singurul vinovat!

    Si daca tot erai in trafic, in momentul din „poza”(http://vvcap.com/ytSo6jEWx8j) trebuia sa tragi dreapta, sa lovesti stalpul si pietonul.

    Redevenind serios, ai procedat bine din punctul meu de vedere.

  26. Daca pe viitor vei dori sa nu mai pierzi timpul cu asigurari/serviceuri si reparati/vopseli, se poate remedia usor cu pedala din mijloc apasata in timp ce nu mai apesi pe acceleratie.

  27. Eu chiar nu va mai inteleg.
    Se putea evita, nu sep utea evita, ce conteaza? Dau semnal si ma bag? Oglinzile si prioritatea le lasam acasa?
    Dati-o dracului de treaba. Daca esti prost, platesti.
    Foarte bine a facut autorul, daca avea ceva lovit, sa-si repare pe banii prostului. Si eu as fi facut la fel.

    • Nimeni nu l-a scos pe cel care nu s-a asigurat nevinovat. Doar i se spunea omului ca putea evita chestia asta. Cand primul relex e sa claxonezi, cam ce ai vrea sa crezi despre un om?
      Tot asa sa procedezi si cand ti se arunca un pieton sau un animal? Daca-s prosti, lasa-i sa plateasca? Nu mai simplu eviti?
      Si cu gandirea asta de „sa-si repare pe banii prostului” nu esti altfel decat aia care se baga in fata la intimidare si tupeu. E o forma de inselaciune si din punctul meu de vedere ar trebui pedepsita (stiu, e destul de greu sa demonstrezi ca daunele sunt mai vechi, dar nu imposibil).

  28. Deaglesun

    Sunteti incredibili cum incercati sa scoate ti autorul vinovat. Da, putea sa fie mai preventiv si sa franeze un pic, dar soferul care iese din coloana, semnalizeaza dreapta si se baga. Ce vina are autorul? In halu’ asta a ajuns Trafictube?

    • Deaglesun

      scoateti*

    • Sau doar nu stiu sa se exprime corect si pe intelesul tuturor.
      Toata lumea intelege, sper, ce inseamna condus preventiv si este normal sa mai fie cate unii care sa indice „daca faceai asta puteai evita asta” sau „daca nu faceai asta se putea avita asta”. Problema este ca multi se exprima in asa hal, incat lasa impresia ca pun vina exclusiv pe cine nu trebuie.
      Cel putin asa sper. Am speranta ca nu sunt chiar asa de multi cei care chiar pun vina unde nu trebuie.

  29. Fara sa fi citit comentariile inainte si prima mea impresie a fost ‘se putea evita’. De obicei cand stii deja faza si o tot vezi pe replay judeci altfel, dar daca din prima am vazut ce se intampla ….
    Se mai poate intampla ca soferul sa nu creada ca ala chiar va forta, sa fie nervos crezand ca ala se baga cu tupeu etc.
    Dar eu as fi franat mai din timp. Daca a semnalizat si deja se baga pt mine e un semn de alarma, pun piciorul deasupra franei si chiar incetinesc un pic daca inca mai am distanta. Ar trebui sa fie o lectie pt toti, nu merita sa ai masina lovita doar ca sa ai dreptate. Cand nu ai cum evita, asta e. Dar aici se vede ca frana vine cam tarziu. Sunt totusi 4 secunde din momentul in care ala incepe se semnalizeze si sa se bage pana la impact. Nu cred ca autorul a fost rau intentionat, dar e clar ca reactia a fost tarzie.

    Legat de asta: ‘Cum adicā? Daca omul loveste masina , cu dreptatea de partea lui, chiar si când poate evita, nu-l despāgubeste nimeni?’
    Pai absolut normal. Daca poti evita usor o coliziune si nu o faci inseamna ca esti un pic cam dus cu pluta si nici macar nu ar trebui sa conduci. Sunt multi care fac greseli pe sosele, asta nu inseamna ca trebuie sa dai peste ei fara sa iti pese de consecinte. Nici voi nu ati vrea sa fiti in situatia in care gresiti si vine unul care doar din ambitie va loveste masina. A fost un caz in timisoara odata cu un vatman care a lovit o masina a carei soferita era blocata in intersectie pt ca nu a mai reusit sa treaca, dar era oprita de mult si ala a venit si a dat direct in ea, pur si simplu intentionat.
    Ala nu mai accident, tata. Nu se aplica in cazul de fata, doar ziceam.

    • Intelegi ca exemplul dat de tine nu are nicio legatura cu ce se intampla in acest clip?

  30. ‘Legat de asta: ‘Cum adicā? Daca omul loveste masina , cu dreptatea de partea lui, chiar si când poate evita, nu-l despāgubeste nimeni?’
    ‘Nu se aplica in cazul de fata, doar ziceam.’

    e greu de citit? raspundeam cuiva care a pus o intrebare

    • Regulile de circulatie sunt lucruri concrete. Aia cu evitatul e relativā. Cum judeci cā un accident se putea evita? Perceptia poate fi foarte diferitā de la un individ la altul sau la acelasi om în diferite momente ale zilei. E usor sā dai vedicte din fata calculatorului.

    • @LITIU – adevarat

  31. Atat de perversi au devenit soferii incat considera ca semnal egal prioritate. Si atat de tare s-au obisnuit cu asta incat nici nu mai realizeaza ce fac. Iar cei de aici care comenteaza mereu si mereu fara sa puna pe primul loc legislatia, obisnuind sa faca fix la fel ca cel cu prioritatea de semnal, sunt atat de obisnuiti sa incalce legea incat nici nu mai stiu cand si cum se conduce corect. Sunt de-a dreptul socati cand, neacorndand prioritate, neasigurandu-se sunt loviti incat sunt in stare sa se jure ca nu au gresit cu nimic. Oare cum ar fi aratat aceste imagini daca in loc de exemplul asta ar fi fost cineva care merge cu 90 la ora in afara localitatii, in depasire, iar unu obisnuit cu prioritatea de semnal, ar fi iesit in fata lui sa depaseasca, urmand o coliziune? Ar mai fi fost in viata cineva? Oameni puneti mana si circulati corect. Obisnuiti-va in fiecare zi sa circulati corect pentru voi. Ca sa va intre in reflex sa circulati corect.

  32. Fiecare lucru neinsemnat pe care il incalcati in fiecare zi, va aduce tot mai aproape de un accident grav ori chiar la moarte. Fiecare regula din legislatie are scopul de a elimina riscurile de accidentare. Sa fi atat de ingust la minte incat sa aperi pe cel care incalca legea vadit si cu buna stiinta(surprins ca e lovit) este o dovada ca v-ati obisnuit sa spuneti in mintea voastra sinucigasa ”las ca ma fereste el”. Vedeti din ce in ce mai multe exemple in care te trezesti cu cineva in fata pe contrasens pe ideea ca ”las ca ma fereste el”. Obisnuinta asta de a incalca legea treptat, va amorteste simturile si va intuneca mintea. Va aduce pana acolo incat sa muriti voi si cei nevinovati care va ies in fata.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!