Adaugă comentariu

14 comentarii
  1. Buhaha !!!
    Bine ca nu a fost vreun pieton grabit pe acolo.
    Asta e motivul pentru care se recomanda sa opresi bine inaintea liniei . Desperados s-a ales si cu airbagurile sarite ? Macar sa se scarpine bine la buzunar !

    • mda… e moarte sigura daca te loveste o masina impinsa pe trecerea de pietoni cu 5km/h. de aia opresc toti desteptii la 2 lungimi de masina de semafor, ca sa protejeze pietonii…

    • @florin: mi-ai luat cuvintele din gura … mor pe aia care opresc la 5m de semafor sau lasa jumate de masina intre el si ala din fata, si daca ar strange jumate de metru ar putea sa faca stanga sau dreapta aia care nu ar avea de ce sa stea la semafor.

    • @RebounD11: Iti spun de ce las eu jumate de masina in fata la semafor: am fost lovit de 2 ori pentru ca cel din fata mea a uitat sa traga frana de mana/tina piciorul pe frana si masina a alunecat in spate. Mai aveam loc in spate, am lasat-o si eu sa curga putin, am claxonat, le-am facut semne sa opreasca. Nimic! S-au oprit intr-un final, in mine. Si vad cel putin o data pe saptamana situatii asemanatoare in fata la Poli. Deci da, eu las o jumate de masina la semafor chiar daca pe unii ii deranjeaza. 🙂

    • @DHV: sa zicem ca in rampa e OK sa lasi distanta mai mare, dar nu la situatia aia m-am referit. Chiar si asa jumate de masina (deci excludem buburuze care sunt cu totul cat jumate de masina) e cam mult. Un metru, maxim un metru jumate e suficient, iar in TM nu sunt rampe care sa justifice 1.5m intre masini.

    • @RebounD11 In expresia definitiei energiilor, prin cartiel de fizica, intra si masa corpurilro implicate. O masian are aproximativ 1 tona, ca sa nu zic de 2. Pietonul, 100 kg, ca sa fie rotund. Oricum i-o dai nu e bine. Daca se dezechilibreaza si iese cu TCC hemoragic, da cu virgula si cu dosar penal. Ghici la cine.. si cine sa cu talanga de coata pana se da cu NUP !

      @Cine nu sa prins. Regula celor 2-3 secunde e sfanta. Sper ca inteles si berbecul care a facut poc-ul si ca s- avzut pe net. Sper sa nu-si puna avocatii sa sune sa fie retas clipul.

    • @Ursul Grizonat: Daca eu opresc, vine cineva din spate si ma arunca in pieton pe care il ranesc, cine crezi c ao sa aibe dosarul penal? Iti zic eu ca nu eu. Mai mult, daca ma impinge asa de tare cat sa ranesc un pieton, garantat nu oprea nici fara mine in calea lui pana la respectivul pieton… asta din aceleasi carti de fizica.

      Aia cu 2-3 secunde, perfect de acord, dar cand ala din spate nu tine distanta, e doar vina lui.

  2. De cate batai de cap o sa scapam cand o sa aiba toate masinile obligatoriu sistem de franare automat in astfel de cazuri banale, acuma cand franezi la culoarea galbena trebuie sa stai cu ochii numai in oglinzi sa porti de grija si celui din spate.

    • Stii ce misto e sa ai o camera in spate ? Sa-i vezi pe taximetristi cum se agita ca maimuta la gratii si cum agita membrele superioare ….
      Dar cand nici macar ABS si nic alte sisteme de siguranta nu sunt pe Loganurile taxiuri… tu vorbesti de sisteme de siguranta al caror pret trece de valoare de piata a cazanului vopsit TAXI !

  3. Graba, neatentie si poate presupunerea (data uneori de o proasta obisnuinta) ca cel din fata va forta galbenul.
    +

  4. Nu pricep cum se pot baza unii ca cei din fata lor isi vor pune viata in pericol pentru ei…sa treaca pe rosu!? „VAI DI CAPU MIEU”

    Off-topic 🙁 „damblagiu”, esti multumit acum? In sfarsit vezi un accident LIVE, ori de cate ori apesi „plei”.

  5. cam așa e și pe-aici pe la nemți, încurajat de faptul că ai voie să treci pe roșu în prima secundă de la galben -> roșu.

    tailgating-ul și forțat galben/roșu sunt fapte banale în trafic