It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident live surprins in Baia Mare

Adăugat de Darius
Raportează ca șters! 120

Am surprins live un accident pe strada Turbinei din Baia Mare. Din fericire s-a ales cu rani usoare si pagube materiale. Dupa care o duduie se gaseste sa depaseasca pe linie dubla continua.

Localizare accident:

Ce mai caută lumea:
  • camere intersectii baia mare

67 comentarii

  1. S-a gandit mult sa miste masina dupa accident…

  2. 0:17 – porumbelul ala cu efect dramatic intotdeauna prevesteste ceva, chiar si in viata reala…nu doar in filmele cu gangsteri :))

  3. Din păcate e vina motociclistului încât avea cedează, sau cel puțin polițistul constatator ar putea interpreta așa fără această filmare care arată mașina intrând pe banda motociclistului. Pe de altă parte motociclistul nu pare sa fi frânat deloc. Deci?

    • Pe strazile cu sens unic nu ai voie sa dai cu spatele in intersectii, pana la urma motociclistul se uita in cealalta parte de unde e normal sa vina masini. Chiar daca asta nu il scuza sa se uite si in dreapta, faptul ca masina neagra a dat cu spatele o face vinovata.

    • serios? in ce articol al legislatiei rutiere scrie explicit acest lucru ?

    • Care anume?

    • He, heee… De cind „datu-ndărăt” prin intersectii e legal? Mai citește codul…

    • Art. 128
      (1) Se interzice mersul inapoi cu vehiculul:
      a) in cazurile prevazute la art. 126, cu exceptia lit. d);
      Art. 126
      Se interzice intoarcerea vehiculului:
      b) in intersectiile in care este interzis virajul la stanga, precum si in cele in care, pentru efectuare, este necesara manevrarea inainte si inapoi a vehiculului;

      VIRAJUL STANGA NU E INTERZIS , VIRAJUL SE FACE DINTR O MANEVRA , DECI MERSUL CU SPATELE NU ESTE INTERZIS

      Daca motociclistul ar fi fost oprit , vina i ar fi apartinut soferului.

      Considera cineva gresit ce am scris eu ? 😀

    • @Ducu TT Poate dupa aceasta patanie se va uita putin mai atent in ambele parti. Teoretic din dreapta lui n-ar fi avut ce sa vina, dar presupunerea asta nu e intotdeauna adevarata. Filmarea aceasta o dovedeste 🙂

    • Las asta aici pentru cultura voastra generala. Si eu eram de parere ca e interzis mersul inapoi in intersectii, dar dupa o documentare, azi am realizat ca e interzis doar in cazul intersectiilor nedirijate.

      Art. 128
      (1) Se interzice mersul inapoi cu vehiculul:
      a) in cazurile prevazute la art. 126, cu exceptia lit. d);

      Art. 126
      Se interzice întoarcerea vehiculului:
      a) în locurile în care este interzisă oprirea voluntară a vehiculelor, cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 142 lit. f);

      Art. 142
      Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:
      p) în locurile unde este interzisă depăşirea.

      Art. 120
      (1) Se interzice depăşirea vehiculelor:
      a) în intersecţii cu circulaţia nedirijată;

    • Dar 126 lit b de ce-l săriți cu toții?

      Partea aia cu „precum şi în cele în care, pentru efectuare, este necesară manevrarea înainte şi înapoi a vehiculului”

    • @ics tu cand dai cu spatele in intersectie trebuie sa faci manevre de inainte si inapoi. E cam la mintea cocosului ca se refera doar la intoarcere unde poate nu ai loc sa intorci din prima si trebuie sa opresti, dai inapoi si dupa aceea inainte

    • Întoarcerea prin viraj stânga/dreapta (implică mersul în față) este permisă, dar este interzisă întoarcerea prin manevrarea înapoi, tocmai pentru că manevrarea înapoi este interzisă.

      Scrie undeva cu excepția 126 lit b? Nu. Prin urmare respectiva prevedere se aplică inclusiv manevrei de mers cu spatele, și nu doar întoarcerii. 🙂
      Iar de ce ți-am scris mai sus. Pentru că întoarcerea este permisă cât nu manevrezi cu spatele.

      De fapt și la manevra de întoarcere (dacă nu există alte obligații – trecere de pietoni, interzis virajul la stânga etc), doar partea cu mersul cu spatele este interzisă din toată manevra de întoarcere. 🙂

    • Articolul nu se ia doar pe bucati, alegand ce iti place din el. In articol scrie clar care e manevra pe care nu ai voie sa o executi: inainte si inapoi. E o manevra diferita de mersul inapoi.

    • Și hai să descriu situația la mintea cocoșului, conform art. 126 lit. b.

      Un motociclist și autoturism ajung într-o intersecție fără marcaj pietonal, dirijată. Motociclistul poate face manevra de întoarcere dintr-o singură manevra, dar autoturismul nu datorită spațiului, fapt ce va implica manevrarea spre înapoi a vehiculului.

      Întoarcerea este permisă în cazul ambelor vehicule, dar faptul că în cazul autoturismului este necesară manevrarea spre înapoi în intersecție duce ca pentru autoturism manevra să devină nepermisă.

      Probabil un SMART va reuși să facă manevra doar prin viraj.

      Care este motivul pentru care manevra devine nepermisă în situația descrisă mai sus? Mersul cu spatele în intersecție.

      În situația de mai sus nu manevra de întoarcere este direct interzisă, ci manevrarea cu spatele în intersecție.

    • Gresit, e alternarea dintre mersul inainte si mersul inapoi. Alternare ce poarta numele de mersul inainte si inapoi

    • Doar că nu. Mai ales coroborând cu toate celelalte prevederi legate de oprire, întoarcere, depășire în cazul intersecțiilor în care există marcaj continuu de delimitare a benzilor, treceri de pietoni etc.

    • ai enumerat o serie de cazuri care nu au absolut nici o legatura cu mersul inapoi in intersectie.
      -Ce legatura are interzicerea opririi in intersectii cu mersul inapoi?
      -De cand si pana cand o intersectie are obligatoriu o trecere de pietoni?
      -Care sunt celelalte prevederi legate de interzicerea intoarcerii din care rezulta interzicerea mersului inapoi?
      -De cand o intersectie are neaparat marcaj continuu de delimitare a benzilor si ce legatura are asta cu depasirea? Prezenta marcajului continuu nu atrage dupa sine interzicerea depasirii, doar interzicerea calcarii lui

    • Mersul inapoi are legatura cu oprirea, intoarcerea, depasirea. Asa este sunt si articolele din lege. Se face trimitere de la unul la altul. 🙂

      Chiar dacă tu efectuezi doar manevra de mers înapoi, asta poate implica, nu numai în cazul intersecțiilor, oprirea ta sau a celor din spatele tău, depășirea pe care trebuie s-o efectueze ceilalți pentru a te ocoli.

    • O manevră trebuie să fie legală de la inițiere și până la finalizare. Nu poate deveni nepermisă pe parcursul desfășurării ei.

      Uite o speță.

      http://imgur.com/a/SuAzM
      Vehiculul roșu manevrează cu spatele. La momentul inițierii manevrei vehiculul verde era în depărtare. Datorită vitezei de deplasare mai mare ca a vehiculului roșu ajung în intersecție în același timp. Vehiculul verde urmează să vireze la dreapta.
      Devine manevra vehiculului roșu ilegală? Cum poate realiza vehiculul verde virajul dreapta dacă vehiculul roșu nu înaintează?

    • Tu dai exemple specifice. Aici discutam despre manevra in sine, nu despre cazuri cand ai masina in spate sau eu mai stiu ce alt caz. Nici depasirea nu e legala daca din sens opus vine o masina si o incomodezi. Prin deducerea ta depasirea ar trebui sa fie tot timpul ilegala pentru ca exista riscul ca odata sa fie cineva pe sens opus

    • Eu dau exemple specifice ca să vezi cum o manevră devine nepermisă și de ce legiuitorul a interzis manevra în intersecții.

      Nu e cazul depășirii când poți renunța la manevră și reveni pe sensul tău de mers în spatele vehicului pe care intenționai să-l depășești, prin urmare nemaifiind vorba manevra de depășire. 🙂

      În cazul speței de mai sus cu mersul înapoi nu mai poți renunța decât prin manevrarea spre înainte, fiind vorba de tocmai ce spuneai tu.

      Tu faci o analogie greșită.

    • Pe scurt, și nici nu mai revin cu alt comentariu, mersul înapoi este permis doar atunci când ai vizibilitate și poți opri în orice moment al manevrei, iar ceilalți te pot depăși legal.

      În intersecție manevra este interzisă tocmai datorită faptului că apar situații de conflict datorate lipsei vizibilității, încadrării în vederea efectuării virajului spre dreapta/stânga, obligarea celorlalți participanți de a face manevre ilegale pentru a te depăși.

      Acest lucru este stipulat și la Art. 54. (1) Conducătorul de vehicul […] care urmează […] să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp şi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulaţia sau să pună în pericol siguranţa celorlalţi participanţi la trafic.

    • ing.tudor

      @ics

      „Eu dau exemple specifice ca să vezi cum o manevră devine nepermisă și de ce legiuitorul a interzid manevra în intersecții”

      „Probabil un SMART va reuși să facă manevra doar prin viraj.”

      Foarte bune argumente. Este interzis ‘ manevrarea înapoi” in intersectii, precum spui. Dar indiferent ce vehicul e: bicicleta, „smart”, mai ales/si autoutilitara fara oglinda din plafon, microbuz, duba 3,5t maxi, autocar, etc. Ar fi culmea legiuitorul.

    • Nu aveti de unde sa stiti ca ar mai fi existat si manevra inainte. De fapt nici nu a mai existat, fiindca n-a mai apucat.

    • @ing.tudor recitește te rog comentariul meu pe care l-ai citat.
      Am vrut să exprim că într-o intersecție întoarcerea este interzisă doar vehiculelor care nu pot efectua această manevră fără a manevra cu spatele, tocmai pentru că interzisă nu este manevra de întoarcere, ci manevra de mers înapoi.

      Astfel, în intersecție, dacă un vehicul de dimensiuni mici poate întoarce fără a manevra înapoi, niciun vehicul, indiferent de dimensiune, nu poate merge cu spatele (nici chiar cel de dimensiuni mici).

    • ing.tudor

      @ ics

      Corect.

    • Inca nu ai specificat articolul clar care interzice mersul inapoi (nu inainte si inapoi) in intersectie.

    • Articolul are un numar. Stii care este? Ce ai citat pana acum nu se aplica. „Inapoi” nu inseamna „inainte si inapoi” decat daca vii cu articolul clar care spune asta. Ti-a spus-o si alt coleg si ai raspuns cu „Doar că nu”, fara sa dai un articol clar. Deci in baza carui articol? Ori exista, ori nu exista, fara interpretari.

    • @Alex213
      Ref: http://www.trafictube.ro/accident-live-surprins-baia-mare/#comment-405737
      Daca virajul la stanga nu e interzis, nu sunt alte restrictii si reusesti sa faci intoarcerea dintr-o singura manevra, nu mai are rost sa punem in discutie problema mersului inapoi 😉

      @iLiviu Vezi te rog aici:
      http://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-67/ prima secventa intre 0:08-0:25.
      E vorba de-o intersectie dirijata si nici macar n-a fost nevoie de manevrare inainte-inapoi, ci doar a mers cu spatele in intersectie (0:09-0:15).
      Consideri c-a procedat corespunzator cel cu Loganul alb?
      P.S. Masina in spate n-avea pana n-a aparut in peisaj autorul. Si da, eram deja cu mana deasupra claxonului, pregatit in acelasi timp sa dau si putin inapoi daca s-ar fi apropiat mai mult (camera departeaza putin fata de realitate) 😉

      @elcraft Din pacate in actuala forma a CR nu cred ca vei gasi ceea ce-ti doresti sa vezi si anume un articol X care sa-ti spuna in mod direct ceva de genul:
      „Mersul inapoi este interzis in urmatoarele situatii: […]
      ?) In intersectii; […]”

      Deocamdata precizarile se fac in mod indirect, prin inlantuirea interzicerii manevrelor: depasire -> oprire/stationare -> intoarcere -> mers inapoi.
      Nu e cea mai buna modalitate, creeaza unele confuzii si poate da nastere la diverse interpretari, insa pana nu se va schimba ceva in CR, ne raportam la ceea ce exista.

      Doar ca idee, daca ar fi fost aprobata propunerea de modificare a CR, articolul referitor la interzicerea mersului inapoi ar fi aratat cam asa:
      „Art. 185. – (1) Se interzice mersul vehiculul înapoi cu spatele în următoarele situaţii:
      a) în locurile în care este interzisă oprirea voluntară a vehiculelor;
      b) în cazurile prevăzute la art. 171 alin. (1) în care depăşirea este interzisă;
      c) pe o distanţă mai mare de 50 m;
      d) la ieşirea de pe spaţii alăturate drumurilor publice;
      e) în intersecţii;
      f) în zona trecerilor pentru pietoni;
      g) când prin manevra respectivă se traversează, parţial sau total, marcajul rutier longitudinal
      linie continuă;
      h) pe autostrăzi.”

      Trecand cu vederea unele scapari de redactare din text, lucrurile ar fi fost mult mai clare pentru ceea ce intereseaza in aceasta discutie 😉

      P.S. Repet, acest art. 185 prezentat anterior nu exista inca. L-am amintit aici, doar pentru ca ar pune in evidenta mai clar interzicerea mersului inapoi in intersectii.

    • Ne raportam la ce, mai exact? In art. 128 nu vad nimic relevant. Se face trimitere si la 126 (fara d). Nici acolo nu vad nimic relevant, decat daca exista marcaj pietonal, dar asta nu e cazul oricarei intersectii. La 126 se face trimitere si la 142 (fara f). Acolo relevant e la litera f care e despre intersectii, dar tocmai f e exceptie. Deci intersectiile sunt exceptie.

    • @GeluCJ
      in filmul postat de tine, cel cu loganul nu procedeaza corect pentru ca face manevra langa o trecere de pietoni, ce e interzis. Altfel, daca ar fi dat doar inapoi, fara sa incomodeze pe cineva, era o manevra legala. A doua problema a lui e ca a mai si virat, neavand vizibilitate, iar in acest caz trebuia ghidat de cineva care sa se asigure ca executa manevra fara a pune in pericol ceilalti participanti la trafic.

    • @iLiviu Intr-adevar s-a nimerit sa fie acolo si-o trecere pentru pietoni. N-am vrut sa pun accentul pe asta si nici n-am dorit sa fie vreun exemplu-capcana, dar asa e intersectia 🙂
      Corect, mersul inapoi e interzis „pe marcajul pietonal” si de asemenea in zona trecerilor pentru pietoni. Daca tot a venit vorba, cam cat de lunga e aceasta zona? 🙂
      Daca l-ar fi ghidat altcineva (dar asta se face acolo unde mersul inapoi e permis cf. 128, (2)), i-ar fi facut semn sa opreasca pentru ca vine o alta masina. In acel moment, chiar fara trecerea de pietoni acolo, manevra devenea una neregulamentara pentru ca oprirea e interzisa in orice intersectie si la mai putin de 25 de metri de coltul acesteia (cf. 142, f) ) si ajungem din nou la acel aspect care s-a discutat mai sus, evidentiat de dl @ics:
      http://www.trafictube.ro/accident-live-surprins-baia-mare/#comment-405792

      Bun. Hai sa luam atunci un alt exemplu filmat, tot cu o intersectie dirijata, fara trecere pentru pietoni:
      http://www.trafictube.ro/anti-4/ secventa 0:26-0:36.
      Eu vin pe drumul cu prioritate si intentionez sa virez la stanga. Taximetristul executa o manevra de mers inapoi pe un drum cu sens unic (apare de undeva din stanga), apoi continua, merge cu spatele in intersectie (0:31-0:35) … si riscam sa facem poc.
      L-a oprit claxonul de la 0:35 si-am fost nevoit sa opresc (nu voluntar) in mijlocul intersectiei si sa-l ocolesc prin stanga.
      Crezi ca acea manevra de mers inapoi a fost una regulamentara?

    • Daca nu mi-ai raspuns si mie scuze, dar totusi vreau sa ma lamuresc. Conform celor semnalate de mine si exceptand situatii diverse (precum vizibilitate, asigurare, treceri pietoni, interzis la stanga/dreapta/inainte, intoarcerea interzisa, s.a.), ca regula generala mersul inapoi in intersectie nu pare a fi interzis.

    • @elcraft Dap, ai dreptate, se pare c-am raspuns doar dlui @iLiviu. Scuzele mele 🙁
      Acele situatii enumerate de tine, la care se mai adauga si altele, generate de bulversarea traficului, riscului de a crea direct sau indirect coliziuni pe diverse directii, de a forta pe altii sa opreasca sau sa te depaseasca (cand n-ar fi voie) cum de altfel s-a scris si mai sus:
      http://www.trafictube.ro/accident-live-surprins-baia-mare/#comment-405795
      sunt suficiente motive pentru a interzice manevra de mers inapoi in intersectii.

    • Sa zicem ca ai vizibilitate (sau te ghideaza cineva de afara) si nu vine nimeni. Mai e interzis? Ca regula generala eu zic ca nu, de-aia e si exceptat punctul 142.f.

  4. De ce n-ai lasat filmarea motociclistului? Motociclistul a iesit la maxim de vizibilitate ca sa vada dinspre stanga (dinspre tine), daca are cui sa acorde prioritate sau nu (mai ales ca era o masina parcata in stanga de care n-ar fi vazut prea multe daca nu intra incet in intersectie).

    N-ai voie sa dai cu spatele in intersectii tocmai din acest motiv = vinovat.

    • serios? in ce articol al legislatiei rutiere scrie explicit acest lucru ?

    • @catalinp în articolul ăla în care scrie că e interzis să întorci în intersecții dacă asta implică manevrarea cu spatele. Caută-l singur. 🙂

    • „De ce n-ai lasat filmarea motociclistului?” — Nu inteleg ce vrei sa spui cu asta. Fi te rog mai explicit. Merci!

    • @Darius daca nu ai lasat filmarea, cel cu masina poate spune la politie ca a fost lovit in spate si sa „omita” ca el dadea cu spatele in intersectie … si atunci scuteristul iese vinovat

    • @EOL, da, ai dreptate. A fost in a doua zi de cand mi-am montat camera, m-am speriat si nu am stiut cum sa reactionez. Stiu ca trebuia sa ofer filmarea scuteristului/soferului. M-am dat jos sa intreb daca au nevoie de ceva, iar scuteristul mi-a zis ca totul e in regula.

    • @Darius Exact ce ti-a raspuns @EOL. Am zis motociclist, scuze. Trebuia scuterist. Graba asta.

      Dar da, daca are gura mare, cel cu masina il poate scoate vinovat pe scuterist, in conditiile in care scuteristul nu stie nici el legislatia cum trebuie.

      Cum se poate una ca asta? Pai hai sa ne uitam la @catalinp care da cu spatele in intersectii pentru ca el crede ca este legal si i se pare si logica chestia asta …

  5. Mickydutza

    Mi s-a intamplat si mie un caz asemanator: am dat in spate aproximativ un metru, pentru a facilita iesirea altuia dintr-o parcare (greseala mea), pentru ca era coloana, si ghinionul a fost ca eram in dreptul unei iesiri din mc donald’s ( cel care a iesit din mc donald’s avea stop) si in momentul acela ne-am ciocnit putin ( nu eram in intersectie!). Am mers la politie si m-au scos vinovata ca nu m-am asigurat in oglinzi. Pana la urma ne-am facut masinile pe cont propriu.
    Asa ca nu ma mai mira nimic! 🙂

    • pai daca ai dat cu spatele si l-ai lovit, nu erai vinovata? de ce te miri? 🙂

    • Nu e musai sa fie cum zice politistul. Da, tu nu te-ai asigurat sa zicem ,dar ala cu stop…trebuia sa se asigure mai bine decat tine

    • Daca ala era oprit politistul avea dreptate

  6. Unde scrie mai exact ca nu este voie sa dai inapoi in intersectii ?? In legislatie scrie asta :

    Art. 128

    (1) Se interzice mersul inapoi cu vehiculul:
    a) in cazurile prevazute la art. 126, cu exceptia lit. d);
    b) pe o distanta mai mare de 50 m;
    c) la iesirea de pe proprietati alaturate drumurilor publice.

    Ce scrie la 126 nu are treaba cu acest caz, deci mersul inapoi al celui cu masina este perfect regulamentar! Si oricum motociclistul avea cedeaza trecerea, deci trebuia sa cedeze trecerea oricui este pe drumul cu prioritate, indiferent de directie !

    • După părerea ta ce fel de manevră făcea respectivul?

      Art. 128 – (1) Se interzice mersul înapoi cu vehiculul:

      a) în cazurile prevăzute la art. 126, cu excepţia lit. d);

      Art. 126 – Se interzice întoarcerea vehiculului:

      b) în intersecţiile în care este interzis virajul la stânga, precum şi în cele în care, pentru efectuare, este necesară manevrarea înainte şi înapoi a vehiculului;

      În plus citește și ce obligații ai la mersul cu spatele și la plecarea de pe loc (indiferent de direcția de deplasare).

      Art. 54. (1) Conducătorul de vehicul care execută o manevră de schimbare a direcţiei de mers, de ieşire dintr-un rând de vehicule staţionate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o altă bandă de circulaţie sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze o întoarcere ori să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp şi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulaţia sau să pună în pericol siguranţa celorlalţi participanţi la trafic.

    • Nu are ca nu vrei tu sau ca ai citit pe dos „cu exceptie”? 🙂

    • @RebounD11 nu știu dacă mie îmi e adresat reply-ul, dar excepția prevăzută de lit. d se referă la faptul că este permis mersul cu spatele pe drumurile cu sens unic, dar asta nu are legătură cu lit. b a art. 126.

      Iar eu nu văd scuteristul depășind colțul intersecției.

    • @ics: comentariu a fost scris inainte de a aparea al tau… ma refeream la exprimarea: „Ce scrie la 126 nu are treaba cu acest caz”

      Am lalait-o cu altceva si am uitat sa dau ‘Trimite comentariu’ 🙂

  7. galadragos

    MM*u*i…

  8. Nu stiu ce legislatie stiti voi, dar eu stiu ca orice manevra cu spatele se face fara a perturba circulatia celorlalte vehicule (chiar daca in acel moment sunt pe un drum fara prioritate asigurandu-se). In plus cine naiba a mai vazut intoarcere cu spatele in intersectie care sa fie legala…

  9. paul18andrei

    Ce-mi plac astia moralisti cu camera, care dupa ce sunt in extaz ca au surprins un accident pleaca repede s-o puna pe net. Uitand ca poate exact filmarea lui ar putea elimina orice dubiu privind vinovatia unuia sau a altuia. „Sa se certe, ce ma intereseaza pe mine, eu am ce sa pun pe trafictube.”

    • „moralistii cu camera” au investit în primul rând pentru ei, prin urmare afirmația ta nu e tocmai potrivită. Și cei implicați ar fi putut avea camera, dar au considerat investiția nepotrivită. Până se lovesc de o situație în care o înregistrare video i-ar fi ajutat.

      Ești liber să-ți cumperi și tu, dar nu da cu pietre în cei care au că nu au luat camera din banii tăi.

      În plus, înregistrarea video poate ajunge la cei interesați și pe această cale.

    • @paul18andrei Citeste te rog si raspunsul autorului, mai sus:
      http://www.trafictube.ro/accident-live-surprins-baia-mare/#comment-405696

  10. Nici eu nu sunt 100% convins de vionovatia unuia sau celuilalt. Mi-ar placea o reactie oficiala a Politiei Romane.Poate il intrebam pe Godina 🙂

  11. paul18andrei

    Ics: Stai linistit ca si eu am camera, o am de un an si ceva. Am pus un singur filmulet pe site, un accident pe care l-am observat. M-am dat jos, am dat cartea de vizita si mi-am vazut de drum. E unul cu „accident crangasi”. Raspunsul tau e o aberatie intreaga. Daca fac accident doi fara camera si noi ii filmam nu suntem datori sa le dam filmarea deoarece noi am dat bani pe camera iar ei si-au luat adidasi? Doamne, ce mentalitate. Incredibil.

    GeluCJ: Am citit raspunsul soferului care a filmat. El scrie ca s-a speriat si s-a pierdut si d-aia nu a lasat filmarea. Pai daca el se pierde cand nu e implicat ce face cand, Doamne fereste, e el implicat? Nu mai bine trage pe dreapta si ii lasa pe altii care sunt stapani pe volan? Sa mai ia niste ore la scoala de soferi macar.

    • @paul18andrei
      Reactiile in astfel de situatii pot fi destul de diverse si oamenii se pot manifesta diferit unul de altul. N-are vreo legatura cu conducerea automobilului si in orice caz nu e vorba despre ce-ai scris tu mai sus:
      http://www.trafictube.ro/accident-live-surprins-baia-mare/#comment-405729
      Ce-mi plac astia moralisti cu camera, care dupa ce sunt in extaz ca au surprins un accident pleaca repede s-o puna pe net.

      Si daca ai citit cu atentie raspunsul autorului, poate ai observat si ca autorul a precizat clar: „M-am dat jos sa intreb daca au nevoie de ceva, iar scuteristul mi-a zis ca totul e in regula.
      deci nu „Sa se certe, ce ma intereseaza pe mine, eu am ce sa pun pe trafictube.

  12. Meh, este interzis mersul inapoi in orice intersectie. Cred ca am tot lamurit lucrul asta de cateva ori in ultimii ani. Dar mereu vin cate unii care nu citesc cu atentie legea.
    Poate si legislatia noastra e de vina, pentru ca, in loc de un singur articol simplu din cateva cuvinte, foloseste 3 articole diferite care fac trimitere la alte 3, care au exceptii neaplicabile… s.a.m.d. dar care in final spun acelasi lucru: nu poti sa dai inapoi in intersectie. Iar daca totusi dai, nu ai cum sa ai prioritate, pentru ca nu circuli in drept.

  13. calatorul de altadata

    Ma gandeam pana una alta sa fac un ban cinstit…..merg inapoi cum a facut ala si poc….lovitura din spate si zic…..bai nene da’mai uita-te si in fata :)) si ii cer 100 ron sa nu mergem la militie …ca de amiabila nu vreau sa aud si gata………………serios imi cer scuze ca intervin dar daca aceasta manevra este legala inseamna ca pana vor schimba legea devin milionar in lei grei………NU se poate asa ceva…este adevar ca si ne motoreta trebuia sa fie mai atent ,dar totusi………….da Kor probabil ca legea este creeata sa fie interpretabila,insa trebuie si ceva rationament si DA ai dreptate clar cu mersul ala inapoi.

    Zi buna tuturor!

  14. Dupa ce va da lumea exemple de cazuri unde este interzisa manevra de mers inapoi in intersectii, legaturile dintre articole, tot nu sunteti multumiti ca nu scrie mura-n gura: „e interzis sa dai cu spatele in intersectii”.

    Chiar nu puteti sa va ganditi, ca daca n-aveti voie sa iesiti cu spatele nici macar din curte (fara sa fiti asistat, da), tocmai pentru ca nu ai vizibilitate maxima pe strada pe care intri, ca asta implica ca sigur n-aveti voie sa dati cu spatele mai ales in intersectii unde sunt mai multe directii din care poate sa vina masini si deci e chiar mai complexa problema decat in cazul iesirii dintr-o curte?

    Voi, cei care sustineti ca e legal sa dati cu spatele, o faceti asa des? Si iese totul bine si perfect, neperturband traficul?

    • @georgyc Exemple sunt o gramada. Am dat doar cateva mai sus. Unul care mi se pare destul de grav e si acesta:
      http://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-44/ (2:05-2:18).
      Noaptea pe un DN/E, zona de depasire interzisa, oprire, avarii, mers inapoi si apoi mers cu spatele in intersectie. Bine ca nu vedeam mai repede 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!