Adaugă comentariu

245 comentarii
  1. Toate semnele sa o lase mai incet, din pacate…
    Ceva urmari? S-a oprit cineva ?
    +

  2. Nou

    reisar impatimit, dar si tie iti cam place band a doua, nu ai ramas sa lasi inregistrarea video? in caz ca a iesit respirand din masina si nu in coma

  3. Nou

    Ai oprit sa vezi daca sunt ok? Ai sunat la 112?

  4. Si ce s-a intamplat a patit ceva?Ai oprit sa il ajuti?

  5. Detali de dupa accident? Sau nici macar nu te-ai sinchisit sa opresti? Am dat + si sper ca raspunsul tau sa nu ma faca sa regret ca am dat +

  6. Nou

    asculta-ti radioul la 0:22, un barbat a ajuns la spital dupa ce a intrat in stalp, final destination pe fata

  7. ar trebui bagat la puscarie ala care dadea cu spatele pe B1!!!!!

  8. Nou

    Racer, racer…da pana la situatii limta…cand se pierde. Din filmare pare ca avea destul loc in fata celui cu masina argintie pentru o eschiva…testul elanului. (o zic din experienta).

  9. Ai sa-mi bag picioarele… N-ai oprit?

  10. Nou

    Cel de pe B1 merita sa infunde puscaria, iar cel din Golf a primit ce a cautat!

  11. Si ala cu Skoda, de ce dadea inapoi?

  12. Nou

    bn ca nu a luat un pom din aia de pe margine ca era mai naspa..

  13. guma_turbo, pe ce baza ?!
    LE: Se interzice mersul înapoi cu vehiculul în următoarele situaţii:
    – pe o distanţă mai mare de 50 m;
    – la ieşirea de pe proprietăţi alăturate drumului public (din garaje, curţi, parcări);
    – în toate situaţiile în care întoarcerea este interzisă, cu excepţia drumurilor cu sens unic.
    – În locurile în care vizibilitatea în spate este împiedicată, manevra se poate efectua numai când conducătorul vehiculului este dirijat de cel puţin o persoană aflată în afara vehiculului.

    nu avea voie

  14. putea evita accidentul, chiar daca idiotul ala dadea cu spatele pe B1.

  15. Pe nici o baza. Asa consider eu ca merita.

  16. @1oarecare era mai BINE daca spuneai „naspa ca nu a luat un pom din aia de pe margine ca era mai BINE..” ca la ce fel conduce … chair merita si nu mai suferea durerea, murea pe loc.

  17. cred ca daca nu avea centura e de rau 🙁
    asteptam totusi sa ne spui continuarea, dar se pare ca nu ai oprit

  18. Daca mi se intampla mie asa ceva si ieseam pe picioarele mele din masina, ma duceam la dobitocul din Skoda si ii rupeam picioarele. 🙂

  19. @nightboy,@guma_turbo,nu va inteleg,masinile voastre nu au marsarier? cum adica sa fie bagat la puscarie pentru ca dadea inapoi?Pentru un dobitoc reisar ,bagi la puscarie un nevinovat?Mai cititi legislatia ,baieti,ca altfel vom crede ca ati luat carnetul la Pitesti.!!!

  20. Nebunie curata! Curios sunt daca ai oprit sa vezi ce sa intamplat cu soferul/pasagerii…accidentul este clar din prostie, dar un telefon la 112 cu 5 secunde mai devreme poate face diferenta intre viata si moarte. Ma abtin sa dau calificativ…

  21. @guma_turbo, ar cam merita, conform Art. 128(1)->126(1)->142(m).. Ce o fi fost in capul lui sa dea cu spatele acolo. Bine ca nici cu Golful nu imi e rusine, era clar ca se va intampla ceva rau dupa stilul de reisar. Chiar si asa, sper ca a scapat cu bine. Nu viteza ucide, ci prostia.

  22. @guma_turbo,da-ti doua palme si spala-te cu apa rece pe ochi,ma faci sa cred ca nu ai carnet.Daca tu esti orbete ce vina are celalalt?mergi cu viteza care iti permite sa eviti orice obstacol de pe carosabil,si atunci nu vei avea incidente.

  23. merita ce i sa intamplat. la 0:59 se vede destul de bine ca avea timp si spatiu sa intre pe banda 2. dar probabil ca el nu era atent/a la drum si sa panicat bruscand volanul sprea stanga.

  24. @dorelu71: viteza care iti permite sa eviti orice obstacol ii 0km/h. Deci ca sa eviti orice accident stai in buncar si nu misca…

    Intr-o lume ideala nu ar trebui sa ai grija idiotilor care dau cu spatele pe DN-u’ fara motiv. Daca vroia sa vada ceva mai in spate trebuia sa puna avariile si sa traga foarte pe dreapta, daca chiar avea o problema mai punea si triunghiul. Eu merg pe mana ca ala de da cu spatele e autor moral si are partea mai mare de vina.

  25. @iuda,avea voie sa dea inapoi,erau doua benzi de mers pe sensul sau.Daca ti-ar cade ceva de la masina,ai mai merge vreo 2 km,sa poti intoarce?sau ai da inapoi 20-30 de metri?

  26. @dorelu71 100kmh = 28m/s. Daca esti la o distanta de 100m in 3 secunde ajungi la el. Ai tu timp in 3 secunde sa franezi 100-0? Raspuns NU!

  27. oricum, ala cu skoda scapa doar cu o amenda, nu exista vinovat moral in legislatie

  28. @RebounD11,cind dai in marssrier se aprinde cel putin o lumina in partea din spate a masini,daca esti atent la drum ,o vezi,daca nu …….
    i

  29. Nou

    @iuda oricum ar intoarce lumea va iesi culpa comuna, se vede clar pe video ca cel cu golf chiar „nu a adaptat viteza la conditiile de drum”, daca avea o viteza apropiata de costydan se schimba placa acum e apa de ploaie tot, asteptam ping backuri pe siteuri de stiri

  30. @nightboy nu te obliga nimeni sa mergi cu 100,tot acolo ajungi si cu 80 km/h.Daca tu crezi ca ai 2,3,4 vieti,risca-te.

  31. @pauly23: camerele cu unghi larg distorsioneaza un pic distantele… avea timp vazand de aici, nu poti stii cum se vedea din masina… ca o mers prea tare pt calitatile lui de sofer, da, ca n-o fost atent, de acord, dar daca te uiti nici autorul filmarii nu l-o vazut pe ala de pe B1 din prima… era sa schimbe banda in el, sau asa pare.

    Cum am zis mai sus eu cred ca vina mai mare (din jumi-juma, juma-ul e mai mare) o are cel cu Skoda… dar legal vorbind nu cred ca poate fi acuzat de altceva decat dat cu spatele in loc nepermis.

  32. DAMN! A tras de volan cu disperare … ce greseala!!!

  33. Mda… s-a speriat si a tras de volan…fara sa stie ce face si fara sa isi dea seama de ce are sub el. Nu prea conteaza ce facea ala cu Skoda pe B1, avea loc suficient sa intre pe b2. Dar el nu a fost atent in fata (altfel ar fi vazut skoda), nu a stiut cum sa reactioneze cand intr-un final a vazut Skoda-ul si nu a stiut ce sa faca in momentul in care a inceput sa ii derapeze masina. Dupa cum circula, e destul de posbil sa fie incepator.
    @costydan: In asemenea momente indiferent ce graba ai sau unde trebuie sa ajungi, trebuia sa opresti si sa acorzi primul ajutor (sunat la politie, luat stingatorul in mana si mers pena la masina sa verifici macar ca nu e pericol de incendiu)
    Masina, din imagini, se pare ca s-a rasturnat intr-un mod mai ciudat, loviturile mai tari fiind preluate de partea din fata si din spate ale masinii, nu de acoperis. Cred ca daca a avut centura pusa nu a fost foarte grav ranit(doar o opinie!!)

  34. @dorelu71 esti din alt film prietene.

  35. fascinant cum tipul cu camera si-a continuat drumul.

  36. Nou

    N-are rost sa va certatii. Tipul/tipa cu golful nu avea nici-o treaba cu condusul (ma refer la atentie). Cel cu Skoda putea si sa stea pe loc cu tot cu avarii ca asta cu golful tot se speria… Ce viteza putea avea ala in marsariere a.i. sa-l surprinda in asa hal pe asta cu Golful? 100km/h?

  37. Nou

    dorelu71,taci te rog!Pune mana si mai fa o data scoala de soferi!Sau tu erai idiotul care dadea cu spatele?.Daca ai chef de dat cu spatele treci pe acostament!

  38. Nou

    destul de „soft” impactul cu pamantul…nici nu vreau sa ma gandesc cum se vedea daca venea vreo masina din fata…sper sa fie ok…dar sa nu-i mai trebuiasca sofat cat o trai…

  39. osferul care face accident pare un sofer fara experienta si f f nesabuit . vina cel putin morala si a celui care da cu spatele

  40. reisar-ul este vinovat. punct

  41. Nou

    Si iata de ce nu e bine sa depasesti prin dreapta… pam-pam. Daca statea cumintel pe banda 2, el mergand mai repede decat restul, nu patea nimic (desi la cum conduce, posibil sa ma-nsel). Se dadea cine avea de dat de pe b2 pe b1 si el isi continua drumul. Dar iata ca dupa ce ca esti prost, esti si slab pregatit, atunci nasol, ia de-aici…
    Poate imi spune si mie cineva ce articol a incalcat cel cu Skoda (avand in vedere ca NU stim pe ce distanta a dat inapoi).

  42. Nou

    zbori golfule zbori…

  43. @gms80sixtreme daca ar fi dupa tine,masinile nu ar mai avea marsarier,asta ma face sa cred ca ai invatat foarte greu manevra de mers inapoi.Macar ai invatat-o? Sau ai renuntat cind ai vazut ca mergi serpuit? Ca sa nu ma exprim popular…..

  44. Vai de viata mea…Ceva detalii despre urmari?

  45. Haotic stilul de condus, oricat s-ar fi grabit.
    Se pare ca autorul ne tine in suspans aici, si eu sunt curios care a fost urmarea.
    S-a speriat groaznic si a tras de volan intr-un mare fel.
    Cel cu skoda nu stiu ce cauta sa dea cu spatele acolo si de ce nu s-a tras mai pe marginea drumului si continua, oricum la viteza care o avea nu avea cum sa mai vada ce lumini mai sunt aprinse pe skoda, asa ca….

  46. Nou

    @adicristea,acelasi articol care spune ca este interzis sa dai cu spatele pe drumurile in care intoarcerea este interzisa!

    Stau si ma uimeste cum il acuzati toti pe asta cu golful,dar daca e sa o luam pe corecte…faza 1-un idiot nu se uita in stanga cand iese pe drum
    faza 2-un idiot merge ca moartea pe banda 2 desi banda 1 e libera si nu se uita in oglinda
    faza 3-cel mai mare idiot da cu spatele acolo unde nu are voie(stau si ma minunez de ce dracu’ da ala cu spatele,ca nu vad nici un drum laturalnic,nici o parcare,nimic)
    intr-adevar,tipul merge ca un apucat,si nici macar nu stie cum sa controleze masina la viteza aia,era ca o bomba cu ceas,parca accidentul statea sa se intample.Dar vinovatul e ala cu scoda!

  47. Nou

    0:39 se vede un drum in dreapta, ma gandesc ca a ratat intrarea si de aceea a dat cu spatele

  48. V-ati intrecut amandoi nu-i asa?

  49. norocul lui este ca nu venea nimeni pe contrasens si ca a evitat la mustata pomul. Daca lovea la viteza aia un obstacol de genul asta, sigur era praf facut. Si asa, cu siguranta a ajuns la spital dupa accidentul asta.
    inca ceva, eu observ ca toti dau flash pt radar si el se trezeste sa accelereze in prostie.

    PS: Dupa 2 reluari am observat ca si tu vroiai sa faci aceeasi prostie, sa il depasesti pe ala de pe b2 pe b1 accelerand.

  50. Nou

    @gms80sixtreme – la 1. i-a iesit ala in fata poate pentru ca nu si-a dat seama de viteza cu care venea golful.
    2. uita-te pe bine la golf, dupa ce trece de jeep-ul ala care intradevar nu s-a asigurat inainte de schimbarea benzii, cum ii da fum la masina
    3. dupa ce protagonistul nostru il depaseste, la fel se enerveaza si vrea sa ii arate cine e seful si atunci o comite. Nu ii mai luati atata apararea la om – si-a facut-o cu mana lui

  51. Sa zicem ca nu avea voie sa dea inapoi: 3 puncte penalizare +amenda.Vax albina crema puca. 🙂

  52. @adicristea A incalcat „Se interzice mersul înapoi cu vehiculul în următoarele situaţii:- în toate situaţiile în care întoarcerea este interzisă, cu excepţia drumurilor cu sens unic.” Intoarcerea era interzisa, nu era sens unic, nu avea voie sa dea cu spatele. E vinovat 100%! Nu se poate dovedii ca ala cu golfu avea viteza, si din cate stiu depasirea pe dreapta e permisa cand sunt 2 benzi, sau poate asta se aplica doar pe autostrada, nu sunt sigur.

  53. Mă uit, râd și nu îmi vine decât asta în minte

  54. Nou

    @costydan: te duceai frumos dupa accident la ala care dadea cu spatele pe banda 1 si nu-l lasai sa plece, aratandu-i ce frumos accident a cauzat. Daca incerca sa plece, tinut frumos de ceafa pana la aparitia politiei.

  55. se vede un drum in dreapta si la 00:41

  56. Constat ca desi am vrea sa conducem cit mai bine,incet-incet ii ajungem din urma pe rusi.Eram curios cind se va filma si la noi un accident serios,NU MAI SUNT.

  57. La prima faza nu pare foarte la limita dar Golful totuși trebuie sa inteleaga ca nu se circula cu 80km/h in intersectii mai ales cand vezi ca vine ceva din dreapta. Nu e preventiv ca sa citez de pe aici.
    La a doua faza jeepul nu semnalizeaza nici schimbarea de banda iar frana pare fortata
    La a treia faza nu il inteleg de ce a tras asa tare de volan. Ala dadea cu spatele pe banda 1 (legea nu ii interzice dar parca era o limita de 50 m maxim). El nu avea de facut decat sa ciupeasca un pic stanga si sa se bage pe B2 care era liber, fiind destul spatiu in spate…
    Sunt curios cum va iesi pe lege.

  58. Nou

    Golful era pe autostrada, cel putin in opinia soferului … cel cu Skoda, oricat de ciudat suna, circula legal … avarii aprinse ca doar se vede pe video, dadea cu spatele incet pe o portiune de carosabil unde nu exista niciun fel de reglementare impotriva acestei manevre si nu se poate estima distanta parcursa cu spatele …. pot spune cu mana pe inima faptul ca ala avea de mers mult mai mult de 100m cu spatele pentru ca pe dreapta e sant mai toata secventa dar asta nu inseamna ca el parcursese deja limita de 50m …

    cel cu Golful este probabil mort sau cu rani deosebit de grave … nu stiu ce secvente vedeti voi dar se observa clar cum masina se rostogoleste ca o cutie de chibrit fiind avariata pe toate partile … chiar nu vedeti cum sare pamantul in sus de fiecare data cand il atinge ?

  59. Constanta destruction derby reloaded 🙂

  60. @Ionut Calugaru cum am scris mai sus,daca accidentul e din vina lui:3 puncte penalizare +amenda. Atat.Si asta daca se stabileste ca e DOAR vina lui.

  61. Sincer putea fi o masina avariata in locul Skodei sau orice fel de obstacol…”reisarul” n-a fost atent si a platit pentru asta.

  62. @verdenpom: daca ala ii drum si el chiar asa vroia sa reintre pe el ii mai prost decat prevede legea… era mult mai sigur, si la fel de legal, sa intoarca pe linia continua… lua carne, claxoane dar vedea ce vine aia din spate il puteau evita ca nu frena nici el ca animalu’ si toata lumea era fericita… inclusiv ala cu Golfu’.

  63. Nou

    A zis si Vulpea, dar nu intelegeam cifrele alea :).

    Intr-adevar, din aproape in aproape afli (ale dracu legile de te trimit in alta lege si de acolo in alta) ca nu avea voie, deci am gresit eu:

    Art. 128 – (1) Se interzice mersul înapoi cu vehiculul:
    a) în cazurile prevăzute la art. 126, cu excepţia lit. d);
    b) pe o distanţă mai mare de 50 m;
    c) la ieşirea de pe proprietăţi alăturate drumurilor publice.
    (2) În locurile în care mersul înapoi este permis dar vizibilitatea în spate este împiedicată, vehiculul poate fi manevrat înapoi numai atunci când conducătorul acestuia este dirijat de cel puţin o persoană aflată în afara vehiculului.
    (3) Persoana care dirijează manevrarea cu spatele a unui vehicul este obligată să se asigure că manevra se efectuează fără a pune în pericol siguranţa participanţilor la trafic.
    (4) Mersul înapoi cu autovehiculul trebuie semnalizat cu lumina sau luminile speciale din dotare. Se recomandă dotarea autovehiculelor şi cu dispozitive sonore pentru semnalizarea acestei manevre.

    Art. 126 – Se interzice întoarcerea vehiculului:
    a) în locurile în care este interzisă oprirea voluntară a vehiculelor, cu excepţia cazurilor prevăzute la Art. 142 lit. f);
    b) în intersecţiile în care este interzis virajul la stânga, precum şi în cele în care, pentru efectuare, este necesară manevrarea înainte şi înapoi a vehiculului;
    c) în locurile unde soliditatea drumului nu permite;
    d) pe drumurile cu sens unic; (nu se aplica la datul inapoi)
    e) pe marcajul pietonal;
    f) în locurile în care este instalat indicatorul „Întoarcerea interzisă”.

    Art. 142 – Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:
    a) în zona de acţiune a indicatorului „Oprirea interzisă”;
    b) pe trecerile la nivel cu calea ferată curentă şi la o distanţă mai mică de 50 m înainte şi după acestea;
    c) pe poduri, pe şi sub pasaje denivelate, precum şi pe viaducte;
    d) în curbe şi în alte locuri cu vizibilitate redusă sub 50 m;
    e) pe trecerile pentru pietoni ori la mai puţin de 25 m înainte şi înainte de acestea;
    f) în intersecţii, inclusiv cele cu circulaţie în sens giratoriu, precum şi în zona de preselecţie unde sunt aplicate marcaje continue, iar în lipsa acestora, la o distanţă mai mică de 25 m de colţul intersecţiei;
    g) în staţiile mijloacelor de transport public de persoane, precum şi la mai puţin de 25 m înainte şi după acestea;
    h) în dreptul altui vehicul oprit pe partea carosabilă, dacă prin aceasta se stânjeneşte circulaţia a două vehicule venind din sensuri opuse, precum şi în dreptul marcajului continuu, în cazul în care conducătorii celorlalte vehicule care circulă în acelaşi sens ar fi obligaţi, din această cauză, să treacă peste acest marcaj;
    i) în locul în care se împiedică vizibilitatea asupra unui indicator sau semnal luminos;
    j) pe sectoarele de drum unde sunt instalate indicatoarele cu semnificaţia „Drum îngustat”, „Prioritate pentru circulaţia din sens invers” sau „Prioritate faţă de circulaţia din sens invers”;
    k) pe pistele obligatorii pentru pietoni şi/sau biciclişti ori pe benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, semnalizate ca atare;
    l) pe platforma căii ferate industriale sau de tramvai ori la mai puţin de 50 m de acestea, dacă circulaţia vehiculelor pe şine ar putea fi stânjenită sau împiedicată;
    m) pe partea carosabilă a autostrăzilor, a drumurilor expres şi a celor naţionale europene (E);
    n) pe trotuar, dacă nu se asigură spaţiu de cel puţin 1 m pentru circulaţia pietonilor;
    o) pe pistele pentru biciclete;
    p) în locurile unde este interzisă depăşirea.

    Si uite asa am mai recapitulat si azi ceva din ceea ce trebuia sa stiu deja :(.

  64. Trebuie împușcat retardatul ăla cu Octavia; cum de te gândești tu să oprești și să dai cu spatele pe drum european ? Da, ăla cu Golful conduce haotic; da, este un idiot și el, DAR 100% VINOVAT pentru producerea accidentului este retardatul cu Octavia.

  65. De viteza degeaba vorbim ca nu e radar camera lui costydan, dar, pe bune ca parca i a fost scris: la fazele cu priorotatile intai, apoi boom. Doamne ferestede asa ceva, dpmdv e vina aluia care da ca imbecilul cu spatele ( la fel cum nu ai voie sa stationezi, nu ai voie nici sa dai cu spatele, si nici sa mergi cu sub 30 km la ora)
    Bai cititi legislatia! Nu ai voie sa dai cu spatele pe dn!!! Numai in localitate e regula cu 50 m, nu fiti copii prosti!

  66. Pentru mine e clar ca te-ai luat la intrecere cu el….indiferent daca e/era mai prost de felul lui sper sa il ai pe constiinta si sa te gandesti ca provoci un incepator la o cursa, ala isi pierde viata si tu o sa te intrebi pe urma….”daca stateam in loc oare mai traia?”.
    Cel putin asta e parerea mea….drumuri bune in continuare.

  67. https://www.trafictube.ro/nu-inteleg/

    Aici este versiunea şoferului care după prima fază periculoasă se potoleşte …

  68. am dat un – din greseala. Il trece cineva ca +?

  69. Nou

    Vorba cuiva mai sus… Zboara golfule, zboara ! :))

  70. Nou

    cum sa fie mah vinovat ala cu Octavia? putea bine mersi sa fie avariat si sa stea pe loc…nu cred c-a mergea cu viteza luminii inapoi…idiotul asta si-a meritat soarta…si ganditi-va ca unul de-asta va poate devia drumul spre casa pe la spital sau direct la cimitir…

  71. @Ruhestand: „putea bine mersi sa fie avariat si sa stea pe loc:

    Art. 126 – Se interzice întoarcerea vehiculului:
    […]
    m) pe partea carosabilă a autostrăzilor, a drumurilor expres şi a celor naţionale europene (E);
    […]

  72. @Ruthestand: avariile se vad de mai departe ca luminile de marsalier… mai mult auzea cand calca triunghiu reflectorizant ala cu Golfu’ in caz de avarie si pt canu venea si ala cu Skoda spre el avea un pic mai mult timp si spatiu de ocolire.

    Orice ai zice ala cu Skoda, moral vorbind, are cel putin la fel de multa vina ca Golfu’.

  73. Bine a spus cineva intr-un ppost anterior , nici domnul care a filmat nu e mai prejos se vede clar inainte sa-l depaseasca golful si sa se faca praf , cum si domnul cameraman o forja la maxim pe masinutza numai ca pe banda lui ala cu autoturismul gri nu dadea cu spatele si a putut frana.
    Mie unu mi-a lasat o impresie ca spre finanul filmarii autorul filmuletzului si cel cu golful se cam luau la intrecere unu pe altul asa, sper sa nu ma insel!

  74. Nou

    asta nu schimba cu nimic ce-am zis mai sus…putea sa STEA PE LOC…sunt sigur ca acelasi ar fi fost rezultatul…poate cineva contesta asta?
    @RebounD11: a avut suficient spatiu si n-a stiut ce sa faca cu el…crezi ca 5 metri in plus l-ar fi ajutat? la cum merge eu nu prea cred…

  75. Din partea mea, bine a patit. A vrut el sa fie mai smecher… uite ca a fost.

  76. Nou

    mai bine punea frana si tinea drept de volan, cred ca iesea mai ieftin :)))

  77. Cat de cretin sa fii sa dai cu spatele; data viitoare poate are noroc de un TIR care nu o sa mai traga de volan

  78. @Ruthestand: asa-i 5m probabil nu l-ar fi ajutat, daca ala e drum european tot ilegal era pt ala cu Skoda, oricum hai sa nu mai incepem cu daca si cu parca… nu am zis ca ala cu Golfu’ nu are nici o vina sau daca ala statea se schimba rezultatul, si nu am zis ca legal ala cu Skoda poate fi acuzat de producerea accidentului. Si daca era oprit tot ziceam ca moral ii vinovat ca si-o lasat masina in mijlocu’ drumului…

    @DTC: nu dori raul nimanui… rau ca a patit, bine ca nu a luat si pe altii cu el… bine ar fi sa inevete si el (daca o scapa) si altii din greseala lui.

  79. 2 idioti.

    Bine ca n-a ranit/omorat pe cineva nevinovat de pe contrasens.

  80. Nou

    dtc da si tu cu parerea, eu declar culpa comuna, sofer vw coma, sau scaun cu rotile si 2 ani pe morfina fara sa mai isi simta sarpele pana la moarte, iar cel cu skoda amenda si vatamare corporala din culpa/omor din culpa gen huidu

  81. Daca e racer pana la capat si nu avea nici centura pusa, nu stiu ce s-a ales de el. Daca o avea atunci sigur a scapat cu viata, chiar daca masina se rostogoleste pe acolo ca in filme. Oricum eu zic ca a primit ce cauta, viteza mi se pare ca este 120+ km/h si nu cred ca ma insel.

    Oricum de aia nu e bine sa le arati altora cine e seful cand esti devansat, asta imi aduce aminte de clipul ala cu berbecii aia doi cu Loganele care mergeau cu 170 km/h.

    PS: Vad ca cel care a postat clipul nu ne mai spune nimic … probabil nici nu a oprit 😐

  82. Nu stiu ce sa fac… as da + pentru film, si – pentru faptul ca costydan pare lipit de banda a doua. L-ai devansat, intri inapoi pe banda 1, pentru ca tot timpul cineva va merge mai repede ca tine.

  83. moral e vina skodei,dar asa cum dadea cu spatele putea sa i se strice masina si sa stea cu avariile si cu un semn reflectorizant,sau mergea cu un 30h cu avarii iar finalul tot la fel era fiindca vitezomanul ori nu a fost atent (mie greu sa cred ca atata timp cat mergi cu viteza nu te uiti la drum la ce se intampla in jurul tau dar in ziua de azi nu mai sunt multe normale)ori a fost un incepator fara experienta chiar daca nu a avut semnul(in ultimul tm doar prostii il mai poarta)iar in momentul cand a observat masina sa speriat si a zmucit de volan mai tare si a ramas blocat,drept urmare a ajuns pe camp fara nici o reactie

  84. Nou

    Ce sa mai zica Costele, daca se luase cu ala la intrecere in ultima parte a clipului. Ce era sa faca ?! Sa opreasca si sa ii ofere cupa ?!

  85. Golf „reising” – checked
    Forjeala – checked
    Neatentie la drum (totusi, era linie dreapta, luminile aluia de marsarier se vedeau de la o posta) – checked
    Urcat pe frane si tras de volan de prost – checked
    Rasturnat – checked

    P.S. Dat cu spatele acolo unde n-ai de ce da – checked ( https://www.trafictube.ro/accident-live-valul-lui-traian/comment-page-2/#comment-177179 )

  86. urata faza. Norocul lui ca nu a luat copacul ca era mai grav, dar si asa a fost destul de grav.

  87. Nou

    Daca se respecta regula cu revenirea pe banda I nu se intampla asa ceva,desigur daca ala nu dadea cu spatele 🙁

  88. Selectia naturala isi face treaba in continuare.

  89. @RebounD11 : Nu doresc raul nimanui, dar ce isi face omul cu mana lui se numeste lucru manual. Bine ca nu a dat in altul.

  90. Nou

    Trebuie sa murim din ceva ! 🙂

  91. Nou

    au anuntat acum la televiziunea poporului, soferul de la golf nu are nimic, e suparat ca si a varsat sucul in poala, atat.

  92. Eu zic ca vinovat e ala care filmeaza . Sincer . A dat de treaba bagatorilor in seama si scenaristilor cu un viitor ratat . Ca se intrecea , ca nu a oprit la accident sa faca poze in detaliu , pentru ca ala cu skoda avea tricou rosu si nu galben in timp ce se deplaseaza inapoi , ca acei copaci de pe margine nu erau verzi sa-i vada idiotul cu Vw …blah!blah! … concluzia ..daca esti prost si habar nu ai sa faci o manevra „in scurt” stai in pm acasa. Tragi de volan ca si cum ai conduce un tractor in brazda ? – du-te-n poligon si mai fa ceva ore de sofat . Pun pariu ca idiotul a franat pana la podea si a bagat ambele maini in volan ca la RABA sa faca maevra aia inspirata !! In mijocul strazii in locul skodei putea fi orice altceva ca ala oricum nu vedea . Cum sa nu vezi ditamai masina si sa te surprinda in asa hal incat sa faci o asa mizerie de manevra ?????

  93. Vai de capul meu :O

    Asa ceva ? 🙁

    Nu vreau sa fiu rautacios … dar si-a cam facut-o cu mana lui :-s

  94. costydan dar vad ca nici tu nu esti prieten cu B1…

  95. Jumatate il considera pe ala de a dat inapoi (singurul) vinovat. Apoi majoritatea intreaba autorul a oprit ca sa acorde ajutor victimelor. Iar oprirea e la fel de interzisa acolo exact la fel ca mersul inapoi.
    Cum putea sa opreasca autorul fara sa deranjeze pe urmatorul racer?
    Era o conditie de trafic care impunea oprirea? Adica urmatorul racer ar fi adaptat viteza la conditiile de trafic….

  96. Dacă sunteți atenți la filmuleț, cu câteva secunde înainte de producerea accidentului se vede un indicator de avertizare „triunghi cu punct negru” — adică zonă cu risc crescut de accidente, în care este recomandată reducerea vitezei și conducerea prudentă pe o distanță de 1km de la indicator. Fix asta a făcut și golful, a redus viteza și a condus prudent (din părți).

    În al 2lea rând, ce drum european trece prin Valul lui Traian? Pe hartă nu apare decât DN3, pe care este trecută și bulina (http://www.hartapunctelornegre.ro/), bulină care se vede în înregistrare. Pe drumurile naționale este permis mersul înapoi.

    Îmi pare rău pentru șofer, dar sincer mai mult mă bucur că n-a lovit și pe altcineva.

    Screenshot-ul de la secunda 36 din înregistrare: http://i.imgur.com/KCbmiyF.jpg

  97. Nu Tudore, era o conditie nu de trafic, ci de bun simt. Daca as pati asa ceva (desi nu-s racer, nici n-am cu ce 😀 ), indiferent din vina cui, eu m-as bucura sa vina un alt participant la trafic sa vada ce-i cu mine.

  98. Nou

    A 3-a oara nu-i cu noroc..o_O

  99. Vad ca in fiecare zi afli cate ceva nou … nu stiam de chestia cu punctele negre, mai ales de indicatorul ala.

  100. Nou

    @Radu Dumitrescu – pe google maps intrarea in Valul lui Traian e semnalizata ca E81, dar poza e din 2009. Intre timp s-a dat drumul la autostrada si tot pe maps apare a2 ca e81. Intrebarea care se pune e adresata chiar autorului, ca el are filmarea cea mai recenta: mai exista semnul de drum european sau nu?

  101. Mai intra autorul? Ma intereseaza urmatoarele aspecte:
    1. ai oprit?
    2. a oprit cel care dadea cu spatele? sau macar i-ai luat numarul?
    3. ai sunat la 112 si apoi sa iti oferi ajutorul victimei/victimelor?
    4. cand a fost facuta filmarea? daca imi spui ziua si ora pot sa ma interesez de starea victimei/victimelor.

    Scria cineva mai sus ca nu a patit nimic soferul golfului. M-as mira. Tare.

  102. Nou

    TicTac, tu ar trebui sa stii, mai e DN3 parte din E81?

  103. Asta care filmai, consider ca ai contribuit cu minim 5% la accidentul omului, mie mi se pare ca va alergati putin. Sau asa reiese din ultimele 10 secunde, tu-l depasesti, el vine din spate tare si tu hop dupa el, retrogradezi si ii dai gaz…

  104. Nou

    @ics: perfect, macar am lamurit, Skoda nu avea voie sa dea cu spatele, fiind drum european. Multumesc!

    • @adicristea: si mai sunt cateva si mai incolo.

      Mai uite unul exact dupa breteaua ce iese din autostrada:

  105. O sa aflam maine din buletinul de presa al IPJ Constanta ce a patit soferul

  106. Nou

    Ce intrare pe site ! Oricum le cam forjzi si matale de-i cureti supapele le greu. Erati la curse ?

  107. russian style : viteza excesiva + neatentie combinata lipsa de indemanare , + film

  108. :)) Nu ma puteam abtine.

  109. daca dadea cu spatele pe DN1 era mai putin vinovat cel cu Skoda…? Ne cramponam de niste legi imbecile. Pe autostrada/express/european/drum national din punctul meu de vedere nu ai voie sa stationezi/opresti. Este incredibil de periculos.

  110. Mai poate vedea cineva filmu’?

  111. @adicristea: stiam ca e european, asa cum arata si X. Pe google maps vad ca apare doar DN3 dar portiunea respectiva cred ca se suprapune si cu E87 sau E81.

  112. Nou

    Hm…a 3-a oara cu ghinion.

  113. Pentru cine nu l-a vazut, vi-l pot povesti eu. Ca pe telenovele, asa…

  114. @Eugen N-ai inteles ideea.
    Nu scuz autorul ca n-a oprit (daca n-a oprit).
    Ce voiam sa spun e ca desi ala care dadea inapoi e vinovat ca dadea inapoi pe DN unde oprirea -deci si mersul inapoi – e interzis, nu-i vinovat pentru accident.
    Faptul ca n-a fost atins il scoate complet din cauza…

  115. Nou

    treaba e in felul urmator…s-a tot pus problema ca cei doi (costydan si „baftosul”) sa se fi luat nitel la intrecere…s-a pus problema ca costydan sa nu fi oprit (din cate stiu eu, parca era prevazut in legislatie sa opresti in cazul unui accident pentru acordarea primului ajutor)…pana mea…ati speriat omul…normal ca a scos filmul sa nu se trezeasca cu vreo amenda pe cap…

  116. @costydan, de curiozitate: ai oprit sa vezi daca sunt bine?

  117. @ruhestand Sa mi-l dea mie ca urc eu.
    Amenda nu prea vad de ce, din video pare ca nu a gresit cu nimic. Ca sunt alte scenarii spuse pe aici e partea a 2. Creierul uman e creativ.

  118. Nou

    E cu siguranta la aia care l-au dat la TV.

  119. gata ,,, acum merge clipul

  120. Nou

    Ca sa vedeti filmarea da`ti click dreapta pe film iar apoi : „Watch in Couch mode on Vimeo”……Din cate vad eu costydan, te cam dadeai cu golfuletu ala ….dupa ce a trecut de tine ai bagat inferioara si vroiai sa te duci dupa el….nu ca ar fii ceva ft rau in asta…dar cred ca deaia te`ai speriat tu si nici nu ai mai oprit.

  121. Nou

    Golf 4 vs. Golf 6 (1.4tsi 160cp)…right costydan? 😀

  122. nu inteleg cum puteti da atatea plusuri unei persoane care conduce neregulamentar si nu opreste la locul accidentului (surprins chiar de el). nu vad de ce ai merge cu mult peste limita legala (la secunda 0:35 am impresia ca viteza e minim 130km/h) pe acel sector de drum, in conditii de iarna.

    ironia sortii, la secunda 0:20 era o stire despre un accident. bine ca nu a luat in plin copacul ala sau alt participant la trafic de pe sens opus. sper totusi ca purta centura de siguranta si nu a facut ca o minge de pinball in masina.

    poate prin acest video vor exista unii (mai ales autorul) care sa inteleaga ca banda 1 e pentru circulat si nu pentru depasit.

  123. (la secunda 0:35 am impresia ca viteza e minim 130km/h)
    Vezi ca te-ai incurcat in limite. Ce ai scris acolo e un vis umed care n-o sa se materializeze.

  124. Nou

    @bighi89: se referea la viteza de deplasare…nu la cea legala 🙂

  125. Corect. Nu stiu ce dracu am vazut.

  126. Nou

    poate prin acest video vor exista unii … care sa inteleaga ca banda 1 e pentru circulat asa e, nu pentru avarii inchipuite sau stat la taclale.
    Sustinea cineva ca in locul celui cu skoda putea fi o masina cu avarii si tot aia era. Nu cred. In cazul asta avea loc destul sa o scoata de pe carosabil si sa elibereze b1 deci scuza nu tine.
    Mai sustinea cineva ca e posibil sa fi ratat intrarea pe un drum secundar. Ca sa faca asta da cu spatele pe DN, intra cu spatele in intersectie si apoi isi vede de drum ? Ceva e putred. Si nu numai la cel cu golful.
    Scrie clar: NU ai voie sa stationezi pe carosabil. Aaaaaaa, te trece shushu ? Astepti pina la benzinarie sau scoti masina in afara carosabilului. Acolo poti stationa cit vrei tu.
    Concluzia mea: cel cu skoda e autorul moral al accidentului, indiferent de stilul de condus al celui accidentat.

  127. Nou

    Bine ca nu a luat copacul, oricum soferul nu cred ca e prea bine, avand in vedere viteza…

  128. Nou

    @Marius Buz : hai sa iti dau un exemplu de avarie. Mergeam pe E70 inspre Pitesti, La cativa km dupa ce am iesit din Slatina, mi-a sarit roata de pe spate (aveam undeva la 100 de kmph). Dupa un mic dans pe sosea, am reusit sa redresez masina si m-am oprit pe sensul meu de mers. Acolo e doar o singura banda pe sens, fara acostament. La aprox 30 de cm de masina era rigola. Desi am pus triunghiul aprox 50 de m in spatele masinii, toti soferii ma claxonau si-mi faceau semne ca sunt nebun. Oare sunt nebun ca din cauza celor de la service care n-au fost in stare sa stranga bine prezoanele, mi-a sarit roata si ma chinui sa o pun la loc? Iar daca e un caz fortuit, cum a fost acesta, in care daca deplasam masina in stadiul in care era, riscam sa distrug discul de la roata din spate, si oricum nu aveam unde sa o duc in afara carosabilului, sunt vinovat de faptul ca soferii circula cu viteza peste limita legala, iar atunci cand vad triunghiul, in loc sa incetineasca si eventual sa ofere o mana de ajutor, trec ca vantul fara sa le pese ca e banda ocupata?

    Hai sa fim seriosi acum, nu ai de unde sa stii ce s-a intamplat in cazul celui cu Octavia. A da vina pe cineva e usor, dar faptul ca soferul golfului circula haotic nu are nici o scuza.
    De ce oare e interzisa depasirea pe B1? E autorul moral al accidentului cel cu Octavia? Da’ ce a facut, l-a batut la cap pe cel cu golf-ul sa arate ca are un tedeii cu multi caluti care poate sa faca orice masina pe sosea? Adica, daca e polei pe jos si eu derapez, dau vina pe vreme, ca deh, ea e autorul moral al accidentului, nu? Sau e vina mea ca nu am adaptat viteza la conditiile de trafic? Vrei sa faci liniute, cauta aeroporturi si evenimente organizate unde sa faci asta. Soseaua nu e pentru curse de masini si pentru a arata cat de „pilot” esti.

  129. Bai, relativ off topic : vad ca Golfuletul nu are nici macar luminile de drum aprinse. Asa cum este obligatoriu, nu recomandat! Imi bag picioarele in vitezomanii astia tampiti care nu-s in stare sa se faca vizibili.
    Nu ca asta l-ar fi salvat strict in cazul asta, dar confirma stilul neglijent si „smecheresc” de condus. Pe langa viteza excesiva.
    Situatie in cauza la 0:20 cand Toyota Landcruiser nu-l vede. O faza scurta aprinsa l-ar fi facut mai vizibil. Dar prostul face economie.

  130. :))) Selectie naturala.
    Nici eu n-as fi oprit daca observam de dinainte ca e singur in masina si nici nu voi opri vreodata pt. legume inconstiente de „raceri” de drum drept.

  131. Nicio scuza pentru cel care dadea cu spatele. Dar cum pana mea sa nu vezi ce se intampla in fata? Voi vedeti cand a franat „pilotul” din golf? Cand mai avea cativa metri pana la skoda. Pana in acel moment, accelera la blana. Si ca pilot bun ce e, trage stanga de volan spre contrasens (noroc ca a fost liber si n-a omorat pe cineva) si se rastoarna in sant.

    Autor moral pe naiba… accidentul nu avea loc, daca soferul golfului era atent la ce se intampla IN FATA. Macar in fata, atat. N-a fost. Probabil se uita in oglinda, si zambea mandru de el, ca „l-a facut” pe cel de pe banda 2 (costydan).

  132. Nou

    @Dadi buna gandire. Sa poti avea ocazia sa salvezi o viata si sa n-o faci.

  133. Nou

    @Mirceatrb Pai nu mai bine avea ocazia sa se salveze prostul singur inainte sa imi dea mie ocazia sa o fac? Ca daca se intampla sa loveasca pe cineva, da, as fi oprit. Pentru celalalt! Asa… imi pare rau, daca tu nu vrei sa ai grija de viata ta, de ce m-ar interesa pe mine? Suna cinic? Eh, atunci poate data viitoare, in caz ca s-a salvat, se gandeste de doua ori inainte sa faca intreceri pe sosele.

  134. @Cu.pluta.sunt.dus Vezi ca in clip nu e vorba depasire, aia e devansare si da ai voie sa devansezi pe cineva cand te afli pe banda 1. In rest sunt de acord cu tine …

  135. Nou

    @Mirceatrb Noi ne chinuim sa calmam si sa educam traficul si tu il salvezi pe ala…sa mai poata face si altadata asta..
    Glumesc, desigur.
    Oricum, de oprit as opri…dar nu l-as lasa sa plece de acolo fara o palma dupa cap si putina morala…poate prinde ceva.

  136. Nou

    Sincer sa-ti zic, eu nu as putea trai cu mine stiind ca as fi putut salva o viata dar am ales sa n-o fac. Nu judec omul doar pentru ca mergea cu viteza, nu am de unde sa stiu ce urgenta avea. Chiar daca ar fi fost „reisar”, tot l-as fi ajutat. Oricine merita o a doua sansa.

    Cine stie, poate sper eu la o lume mai buna si, daca la randul meu voi avea un accident, va fi cineva acolo sa ma ajute.

    E o lectie destul de buna, zic eu. Daca a scapat soferul, nu cred ca va mai merge cu viteza vreodata dupa toata treaba asta.

  137. Nou

    @Costel – eu nu vad nici o devansare. Eu vad ca b1 e ocupata. E depasire toata ziua.

  138. Daca mai pleaca pe picioarele lui.

  139. @Mirceatrb

    Salvez viata celor care merita. Nu nenorocitilor care pun altora viata in pericol. NICIODATA! Il salvezi ca sa omoare un nevinovat altadata. La ce stil de mers are…..asta face de cand are permis….si culmea, tot antitalent e. Mai pun pariu ca nu e prima masina bulita la activ. Are antrenament!

  140. @Cu.pluta.sunt.dus Pe un drum cu doua benzi pe sens nu prea exista conceptul de depasire, e pur si simplu vorba de devansare, cand cineva trece pe langa tine, indiferent ca e pe banda 2 sau banda 1.

  141. Nou

    @Cu.pluta.sunt.dus citatul exact din lege:
    Art. 141 (5) În afara localităţilor oprirea sau staţionarea voluntară a vehiculelor se face în afara părţii carosabile, iar atunci când nu este posibil, cât mai aproape de marginea din dreapta a drumului, paralel cu axa acestuia.

    Tu te aflai la exceptii, chiar nu era posibil sa o misti in afara. Erai in cadrul legal. Si legiuitorul a specificat asta.
    Eu sint foarte convins (si fizica ma sustine) ca in momentul in care a dat cu spatele a trecut automat si prin starea de „oprire voluntara” a.k.a. viteza = 0. Nici macar n-a avut bunul simt sa se traga CIT MAI PE DREAPTA, mergea pe mijlocul benzii.
    De ce autor ? Pentru ca e logic: daca nu era acolo nu se intimpla nenorocirea.
    De ce moral ? Pentru ca vina majora si legala ii apartine soferului golfului.

  142. Bai, asa se dcu Golf-urile astea? Le credeam mai stabile …

    Nu cunosc lampile din spate de la Skoda, dar poate confirma cineva ca ala dadea cu spatele? Sau numai din zisele autorului?

  143. @Dadi – de ce atata aroganta? De ce sa nu opresti sa salvezi o viata? Dar daca avea pe cineva in dreapta lui, persoana respectiva cu ce ar fi fost vinovata?
    Noroc ca stii litera legii si in somn, ca altfel eram pierduti fara oameni ca tine /irony off 😐

  144. Nou

    @Marius, autorul accidentului este cel care l-a produs. In situatia in care soferul golfului ar fi circulat regulamentar, nu ar fi existat nici un accident. Asa trebuie pusa problema si exact asta e problema. Acum ca spui ca accidentul s-a produs din culpa soferului cu Octavia, mi se pare gresit. Putea acolo sa fie un copac cazut, putea sa fie orice. S-a nimerit a fi o masina. In oricare din situatiile astea, soferul golfului nu a avut reflexe bune atunci cand a intalnit obstacolul pe banda lui de mers si a pierdut controlul masinii in incercarea de a evita. Desi pe camera se vede destul de prost, afara nu pare a fi ceata. Vizibilitatea era destul de buna. Sa spui ca daca nu era ala acolo, nu s-ar fi intamplat accidentul, nu stiu, eu unul n-as baga mana in foc pentru asta. Atata timp cat nu sunt date concrete, declaratiile celor implicati in evenimentul rutier, fiecare vede cum doreste realitatea din filmulet. „Autorul moral” e doar o chichita avocateasca pentru a putea da vina pe oricine altcineva, in afara de cel vinovat.

    (P.s. Nu doresc sa te simti ofensat/jignit de comentariile mele. Discutam strict pe subiectul din video) 🙂

  145. 1. Nu a fost impact intre skoda si golf, deci nu se considera accident ci autoaccidentare (Am patit-o acum cativa ani cand a trebuit sa ma urc pe bordura intr-o curba cand un idiot s-a trezit sa treaca de pe B3 pe B1 peste mine. Cand am fost la politie ofiterul de serviciu a zis ca daca masinile nu s-au atins el nu are ce sa-i faca celuilalt sofer).
    2. Racerii prosti de genul astuia nu sunt atat de periculosi ca cei care merg ca mortii pe B2 si se trezesc sa intre pe B1 fara sa se asigure (vezi exemplu jeep-ul din filmare).
    3. Singurul vinovat de producerea accidentului este soferul golfului, chiar daca si autorul filmuletului l-a „alimentat” putin.
    4. Viteza nu poate fii un factor decisiv in stabilirea vinovatiei deoarece nu a fost inregistrata de un aparat radar omologat pentru a functiona in Romania.

    @Vali petcu. Observ ca-ti place sa iti dai cu parerea si ii faci pe toti in toate felurile. Chiar sunt curios tu cum conduci? poate te vad prin trafic sa te filmez si pe tine sa vedem daca respecti regulile de circulatie, daca mergi mereu pe prima banda, daca semnalizezi la fiecare schimbare a directiei de mers, daca ai toate becurile la masina functionale, etc :))

  146. @Dudu

    Daca citeai mai atent primul comentariu vedeai ca am specificat ceva de eventualii pasageri. Era usor sa-ti dai seama daca e singur sau nu.

    N-are nicio treaba cu aroganta. Are treaba cu realitatea. Acele persoane care nu dau doi bani pe tine in trafic si nici pe legi, sunt gata oricand sa te lase in curu’ gol si muritor de foame intr-un sant. Sunt anumite tipuri de comportamente care se reflecta in orice, chiar si in trafic. Dupa ce o sa treci mai mult prin viata poate o sa-ti dai seama. Azi il ajuti pe nenorocit, maine te ingroapa si nici nu va da doi lei vreodata pe faptul ca l-ai ajutat.
    Da, sunt astfel de oameni. Daca tu preferi sa-i ajuti, iti meriti soarta, ipotetic vorbind.

  147. @Dadi – eu zic fiecare pe basca lui si in rest.. sanatate si virtute nu?

    Nu ne cunoastem, poate intr-adevar mai am „de trecut prin viata”, dar pe site-ul asta ne batem in piept ca vrem sa fim oameni, sa fim simtiti, sa avem respect si apoi intr-o situatie de asta ce facem? Unde e respectul? Respectul pentru viata?

    Un lucru e sigur, oamenii isi arata caracterul in situatii limita, nu atunci cand le e bine.

    Referitor la aroganta, am observat ca e felul tau de a posta comentarii. Incearca sa fii mai umil, altfel vei fi judecat si tu la randul tau. @Costel poate nu stie diferenta intre depasire si devansare si nici n-o sa-l mai intereseze care este daca ii arunci in fata „ai timp pana maine seara sa aprofundezi”.

    Over and out!

  148. pfai..acum ca ma uit din nou, observ ca ala cu skoda, dupa accident, tot dadea cu spatele. incredibil, serios! ( sa nu se inteleaga ca neg vina celui cu vw, dar cum s-a zis mai sus, asta nu avea ce cauta dand cu spatele). Mi se pare mie sau pe banda 1 e gheata, ori apa ceva?

  149. Nou

    prea multe comentarii, nu am apucat sa citesc daca te-ai oprit la locul accidentului, oricum esti indragostit irecuperabil de banda 2 si cu oamenii ca tine cum sa se circule civilizat pe drum cu doua benzi pe sens?
    revin cu un comentariu, analizand mai bine filmuletul, soferul din golf a vazut bine masina care dadea cu spatele doar ca, cauciucurile l-au tradat, nu mai pun la socoteala idiotii care merg pe banda doi care dupa parerea mea ei sunt autorii morali al acestui accident.

    Si la faza cu suv-ul de dinainte de accident, tot asta cu golf-ul era de vina? ca mergea pe banda 1 si mai sa sara pe el ”jipu” ca nu stie sa mearga pe banda 1?

  150. Cat e viteza pe drumul express? 100 km/h. Cel cu Golful avea peste 150 km/h ca ochiu.. Nu mai mancati aiurea rahat sa ziceti acuma ca cei de pe banda 2 erau vinovati, ca cel ce dadea cu spatele e vinovat.
    Daca omu din Golf mergea regulamentar, putea sa danseze Skoda aia acolo pe b1 ca nu se intampla nimic.

  151. Daca imi aratati mie unde scrie in regulament ca nu ai voie sa dai cu spatele pe drum national, in linie dreapta, pa banda 1, fara intersecitie, eu imi sterg acum contul de pe TT si nu mai comentez.
    Mai calmati-va cu „ii rupeam capu’ celui cu Skoda”
    Si daca statea ala pe loc tot draq ala era.
    Vi se umfla muchiu pe voi degeaba cand singurul de vina si moral si legal este boul/vita cu golful.

  152. Eu propun virajul la stanga pe autostrada, stationatul pe drum express, mersul inapoi pe DN. Bai b19rrx, tu gandesti ce zici? Tie nu ti se pare periculos deloc sa stationeze unu pe B1 pe drum de viteza, nu? Eu te invid sa opresti pe autostrada pe B1, sa vedem ce se intampla. Sau daca gasesti cumva pe undeva limitatoarele de sens scoase, sa faci stanga, sa vedem care-i treaba. De ce e ba interzis virajul la stanga pe autostrada? De ce se fac ba increngaturi imense pe autostrada? Sa se evite oprirea ba. E mult mult prea periculos sa stationezi pe un drum de viteza. De ce e ba interzis pe magheru sa faci stanga pe C.A. Rosetti? Ca vin cu viteza oamenii de la Romana si de-aia.
    Aaa..si sa nu uit. Toti cei care spuneti ca Skoda a fost nevinovat, sper sa aveti aceeasi situatie, acelasi scenariu. Chiar sunt curios cati vor ajunge in sant si cati vor redresa masina.

  153. @b19rrx,
    Art. 174. – Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor:
    n) pe autostrazi, pe drumurile expres si pe cele nationale europene (E).

    Si ca sa dai cu spatele ,trebuie sa opresti nu ?

  154. Nou

    @Nightboy – e bine sa doresti raul cuiva 😉 Frumoasa atitudine. Sa crape si capra vecinului, nu?

  155. Pentru cei care inca sustin ca Skoda putea da cu spatele pe acest drum, respectiv Drumul European E81 , cititi partea legala:
    https://www.trafictube.ro/accident-live-valul-lui-traian/comment-page-2/#comment-177179

  156. @STF Corect! 🙂

    @adicristea Thumb up pentru efortul facut si comentariul de aici:
    https://www.trafictube.ro/accident-live-valul-lui-traian/comment-page-2/#comment-177179

    @Dadi Mi-aduc putin aminte de acest topic adus din nou in discutie 😆
    https://www.trafictube.ro/forum/topic/devansare-vs-depasire-pe-dreapta
    Material de studiu si pentru altii care mai cred ca pe un drum cu doua benzi exista numai devansare.

    @ics Poate una din cele mai reusite incercari de explicare a diferentelor 🙂
    https://www.trafictube.ro/accident-live-valul-lui-traian/comment-page-4/#comment-177374

  157. „Bai, asa se dcu Golf-urile astea? Le credeam mai stabile …”

    MihaiS. Asta e gandire de roman. Asta se intampla cand romanasul da de masina buna si se bazeaza pe sistemele lu’ peste sa il tina pe sosea.

    Faptul ca autorul clipului a postat derapajul cu incetinitorul se vede clar ca racerul cu Golful a facut urmatoarele:
    1) panica, instalata dupa ce s-a linistiti ca l-a facut pe cel care filma si in sfarsit se putea concentra pe ce e in fata lui. O masina oprita. Panicaaaaaaa…..
    2) Viraj stanga. El avea peste 100 dea binelea, dar el vira. Mare bou
    3) Frana. Frana ca bou la viteza mare IN TIMP CE VIRA.

    Omul a facut tot ce se putea mai prost in conditiile date. Trebuia intai franat cat ducea aderenta acolo, luat piciorul de pe frana cand era aproape de Skoda si virat brusc. Poate pierdea masina si asa, dar nu iesea cu tumbe.

  158. @Cu.pluta.sunt.dus la cati soferi adevarati aici, nu cred ca doresc raul cuiva. toti ar redresa masina.

  159. Pentru cei care se leaga de masina care dadea cu spatele: OK, a gresit. Dar daca in loc sa dea cu spatele mergea cu 30 km/h, accidentul se mai producea? Eu zic ca da; aiuritul cu Golf tot trebuia sa evite, in prostia lui tot ar fi tras brusc de volan cu acceleratia calcata la maxim.
    A avut mare noroc ca s-a incadrat intre copaci. Daca pupa un copac, trecea la next level: juca NFS cu Sfantu Petru.

  160. Daca purta centura, e ok iar pe viitor s-a linistit.

  161. nightboy, pe C.A. Rosetti nu faci stânga pentru că e sens unic și ar trebui să intri pe interzis.

    Despre cât dădea cu spatele, singurul mod în care poți vedea fără să te fure perspectiva e să te uiți la intersecția umbrei mașinii cu marcajul dintre benzi. Poți s-o iei și cadru cu cadru, că Octavia aia nu prea merge cu spatele. Fiind drum european, nici oprirea nu era permisă, dar de aici până la faptul că e autorul accidentului e drum lung.

    Cu câteva secunde înainte de accident, Golf-ul trecuse pe lângă un semn care-i recomanda scăderea vitezei. Dacă nici așa n-a vrut, bine că n-a intrat într-o altă mașină.

  162. @Radu Dumitrescu Venind din directia Romana->Universitate, la intersectia Magheru cu Rosetti virajul la stanga este interzis pentru ca se da verde din ambele sensuri pe Magheru si ar fi foarte periculos sa astepti sa faci stanga, masinile venind cu viteza dinspre Romana.

    Sensul unic pe Rosetti este pe directia V->E.

  163. Nasol moment. Oricum turbatul ala cu golful e clar ca sanatos la cap nu era. Sper ca i a fost invatatura de minte. Golful se face din dezmembrari si se va vinde ca impecabil. :))

  164. Nou

    Nu esti de la pursuit team. Te-ai cam tinut dupa el ca megnetul dupa frigider.

  165. excelent! satisfactie maxima ca ala cu Golful s a facut praf…..completata de faptul ca nu a intalnit pe altul din contrasens. De regula pe acea portiune de drum se lasa cu morti….ori pt ca te opresti intr-un copac, ori intr-unul pe contrasens. Cel cu golful sper sa se potoleasca……..altfel ii doresc un copac data viitoare. Iar cel cu skoda…acum serios….avea avariile pornite, lampile de marsarier functionale, luminile de drum aprinse, nu era ceata……Este normal ca la 150km/h cand ai rahat in cap sa nu mai fii atent la drum.
    Multi il acuza pe autorul filmarii ca nu mergea pe B1. Unde ar fi putut sa meraga daca era ocupata banda? omul avea si el viteaza si statea in spatele primei masini asteptand ca aceea sa se dea pe B1 dupa ce ar fi depasit Skoda. Prea multe lamentari pt un idiot inconstient care ar fi putut omori alti oameni……asa cum se intampla in nenumarate ocazii. Iar pt cei care o dau cu „duceti clipul la politie ca sa l aresteze pe ala cu Skoda”, ar fi trebuit sa stiti ca in cazul unui accident rutier, doar filmarile sau fotografiile surprinse cu aparate omologate sunt valabile in instanta……..altfel totul este doar entertaiment.

    • @Radu L: de ce nu citesti tu un pic legislatia inainte de a emite pareri referitoare la: „doar filmarile sau fotografiile surprinse cu aparate omologate sunt valabile in instanta” ?
      Pentru inceput Codul de procedura penala:
      Probele si aprecierea lor
      Art. 63. – Constituie proba orice element de fapt care serveste la constatarea existentei sau inexistentei unei infractiuni, la identificarea persoanei care a savarsit-o si la cunoasterea imprejurarilor necesare pentru justa solutionare a cauzei.
      Probele nu au valoare mai dinainte stabilita. Aprecierea fiecarei probe se face de organul de urmarire penala si de instanta de judecata potrivit convingerii lor, formata in urma examinarii tuturor probelor administrate si conducandu-se dupa constiinta lor.*)
      Mijloacele de proba
      Art. 64.**) – Mijloacele de proba prin care se constata elementele de fapt ce pot servi ca proba sunt: declaratiile invinuitului sau ale inculpatului, declaratiile partii vatamate, ale partii civile si ale partii responsabile civilmente, declaratiile martorilor, inscrisurile, inregistrarile audio sau video, fotografiile, mijloacele materiale de proba, constatarile tehnico-stiintifice, constatarile medico-legale si expertizele.

      Si iata si o solutie dintr-un dosar de contestare a unui PV intocmit de politie:

      Solutie: “Incuviinteaza petentului probele cu inscrisuri si cu inregistrarea video. Emiterea unei adrese catre intimata pentru a depune la dosar inregistrarea video cu privire la fapta retinuta in procesul verbal seria CC nr. 90***40/09.08.2011, cu mentiunea ca in cazul in care alta institutie detine aceasta inregistrare, sa indice denumirea si sediul acesteia”

  166. @ driverx Multumesc de catalogare! Gandirea de roman in schimb e prezenta si in postul tau, de la inceput chiar 😉

  167. @MihaiS: lampile de marsarier sunt cele de culoare alba…. Nu se vad destul de clar in filmare?

  168. 1. Domnilor, tribunalele hotarasc vinovatia unuia sau altuia, nu voi!
    2. Codul rutier va obliga sa opriti si sa acordati ajutorul; si un telefon la 112 poate salva o viata. atat timpul de interventie, cat si cele cateva detalii pe care le puteti da, fac minuni.

    si un control mai amanuntit la sferele superioare nu v-ar strica deloc si pe noi, ceilalti, ne-ar ajuta.

  169. @Radu L: ” ar fi trebuit sa stiti ca in cazul unui accident rutier, doar filmarile sau fotografiile surprinse cu aparate omologate sunt valabile in instanta……..altfel totul este doar entertaiment.”

    Da, noroc ca ai venit sa ne „informezi” despre acest lucru pe un site care are ca activitate principala filmarea din masina.
    Evident, nu sunt subiecte pe tema asta aici, nu sunt oameni care au folosit camerele in instanta si nici nu cunoaste nimeni legea.
    Multumim ca ne-ai luminat.

    Pe ce te bazezi? Dar baza legislativa? Cumva pe fatuca purtatoare de cuvant care a spus acum ceva timp niste ineptii pe la televizor?! Trist.

  170. Din pacate a suferit ceea ce se numeste point fixation! racer de 2 lei si ghinionist.
    bine ca nu a luat pe nimeni cu el – nu am vazut, mai era cineva cu el in masina?

    Ala cu skoda avea voie sa intoarca!!!!! (explicatie mai jos)

    @ nightyboy, @Alfica @guma_turbo

    @ iuda & @vulpea
    „- în toate situaţiile în care întoarcerea este interzisă, cu excepţia drumurilor cu sens unic.”
    in lege spune asa:
    128- în cazurile prevăzute la art. 126, cu excepţia lit. d);
    la 126 este specificat clar indicator, nu marcaje
    f) în locurile în care este instalat indicatorul „Întoarcerea interzisă”.

    avea voie sa efectueze manevra. aveti legislatia pe site!!!!

    @ nightyboy avea timp sa franeze si sa schimbe banda, daca nu era „racer on budget” -in mizerie, traducere libera

    @verdenpom nu e culpa comuna, nu l-a atins pe skodar. iar skoda avea voie sa efectueze manevra!

  171. ok…scuzele mele…. a fost o confuzie cu faptul ca inregistrarea vitezei se face doar cu camere omologate. In fine…..aroganta maxima @Dadi. Nu pot cobori la nivelul tau ca sa te pot lumina!

  172. Nou

    In completarea celor spuse de ics se poate sublinica ca organele abilitate pot folosi pentru identificarea suspectilor imagini proevnite de la camere de supravegehe neomologate metrologic.
    In nenumarate cazuri aceste camere au dus la identifcarea faptasilor.

  173. Nou

    bogdanb: https://www.trafictube.ro/accident-live-valul-lui-traian/comment-page-2/#comment-177179

    Pe scurt: Art 128 litera ‘a’ te trimite la 126 litera ‘a’ care te trimite la 142 litera ‘m’.

    Mai adaugam si faptul ca nu ai voie sa incalci marcajul continuu in nici o situatie, indiferent de indicatoare si gata.

  174. De ce nu a oprit dl. cu camera? Simplu, pt ca se intrecea cu Golful si in urma unei anchete ar fi avut de suferit. A mers pe ideea: Lasa ca opresc altii, lasandu-l pe soferul din Golf in agonie.
    Macar de-l atingea pe cel cu Skoda…

  175. @adicristea
    am citit ca prostu’ ! mea culpa, sau mai bine zis, aproape skoda culpa (daca se atingeau)

    • @tudistef: Opinii docte venind din partea unui site „de forjatori” 😆
      P.S. Ca sa nu mai spun ca in opinia creatorului acelui articol, limita de viteza pe un drum european este de 90km/h (??) in loc de 100 km/h

  176. Bine ca nu a mai omorat si pe careva de pe contra sens – oricum, tipul din Golf a re un stil de condus agresiv, in cea mai mare masura vina este a lui.

  177. Eu care nu depasesc aproape niciodata viteza legala ,sunt in pericol mai mare decit as fi daca as merge in ritm cu ceilalti ,cite sicane primesc [sa nu spun si de injuraturi]tocmai deaceia ma gindesc pentru viitor ce sa fac ,cum sa merg
    LEGAL ori in ritm cu ceilalti ..agresiv niciodata..

  178. Mai bine intra in el… ala scapa basma curata si ala saracu poate a si murit din cauza lui..

  179. In ce articol din CR este definit drumul expres?

  180. 50 de ani! cum sa mergi asa ca la 20 de ani la 50?!
    asta cu varsta, m-a dat peste cap rau!
    transporta droguri? se grabea sa ce? mi se pare si mai halucinant acum…

  181. Si ala de ce dadea cu spatele pe banda 1?Ce treaba avea acolo in mijlocul pustietatii? Nici-o avarie nimic nu vad. Retardat mai e si ala. Mi-as fi dorit sa fiu eu in locul celui cu golf(doar daca as fi avut un tanc,si nu,n-as fi schimbat banda)

  182. dafuq, cum 50 de ani? Sunt siderat…

  183. Nou

    Da-i bun tare golfu 4 😀 Cateva zgarieturi fara a necesita internare in spital 😛

  184. Putin off topic, dar daca imi permiteti, as avea si eu o nelamurire legata de un paradox. Nu stim daca autorul filmarii a oprit sau nu sa dea primul ajutor, dar daca oprea, nu cumva incalca legea care ii interzice oprirea voluntara pe drumul european 🙂

    In rest, hm, daca as fi vazut strict faza accidentului, n-as fi stiut ce sa zic. Dar coroborat cu fazele anterioare, as zice ca omul ala si-o cauta cu lumanarea. Si a gasit-o, pana la urma… 🙂

  185. Nightboy, imi cer scuze, ma doare spatele rau. Nu ma pot cobora la nivelul tau.

    Am citi si recitit postul de la https://www.trafictube.ro/accident-live-valul-lui-traian/comment-page-2/#comment-177179
    Zau daca vad unde scrie despre dat cu spatele in situatia data. Poate am orbul gainilor, va rog copy/paste la text.

    Sunt de acord ca moral si etic e nasol sa dai cu spatele pe acea sectiune de drum, insa dupa ce am citit legislatia si textele pune in acest topic, nu inteleg ca se interzice in mod expres acest lucru.
    Sunt mai incet. Va rog textul clar care arata acest lucru.
    Sau se interzice doar prim prisma faptului ca nu ai voie in mod voluntar sa opresti, stare prin care un autovehicul tebuie sa treaca pentru a da inapoi?
    Acum fara caterinca, chiar vreau sa inteleg acest lucru, insa un raspuns de la un contemporan, nu omul cavernelor precum nightboy

  186. Nou

    @Kor In caz de forta majora poti opri :))
    Daca-ti ia foc masina ce faci?…Frate…eu nu opresc aici ca nu-i voie 😛

  187. Nou

    Daca iti ia foc masina, atunci nu mai ii oprire voluntara… esti fortat sa opresti oriunde ai fi… oprirea voluntara se refera doar la faptul ca „eu vreau aici”. Cum legislatia nu interzice (si nici nu are cum) sa opresti din cauza unei defectiuni tehnice la masina, insa pe autostarada asta se rezolva cu ajutorul unei al 3-lea benzi (banda de urgenta), insa am vazut destui smecheri care baga pedala pe banda de urgenta, si apoi te mai miri de ce sunt atatea accidente.

    Pe de alta parte nu se vede clar in inregistrare daca ala folosea luminile de avarie in timp ce dadea cu spatele… in orice caz, conducatorul Golf-ului este responsabil pt accident – pe portiunile de drum national/express limita de viteza este de 100 km/h, el clar ca avea mult peste.

  188. @b19rrx – mai sunt cazuri in care o manevra (stationarea) este interzisa acolo unde oprirea este interzisa. Logic. La fel: intoarcerea acolo unde se interzice virajul la stanga. Acuma din doua una: ori legiuitorul a considerat ca ar fi redundant sa mai mentioneze mersul inapoi cand a interzis deja oprirea voluntara, ori nu si-a inchpuit ca vreodata cineva ar avea ideea de a merge cu spatele pe autostrada sau drum european 🙂

    Acuma, dincolo de subtilitatile legale, nici ala care megea cu spatele n-a avut prea multa minte. Mie nu mi-ar fi trecut neam prin minte asa ceva. Eu as fi mers cati kilometri aveam nevoie pana sa pot intoarce. Sau ocheam o portiune unde sa n-am pe nimeni in jur pe o raza de 1 kilometru fata spate si taiam draq linia continua si intorceam, daca era urgenta aia atat de mare.

  189. se grabea sa nu piarda erectia !

    acum, ca stim ca e ok, putem glumi 🙂

  190. @b18rrx
    e cu bold, si da, ca sa dai cu spatele trebuie sa te opresti.
    hai ca si eu mi-am furat-o ca nu am citit atent si nu mi-am folosit cercul dintre urechi.
    @Kor
    eu cred ca a vazut banda libera si a inceput manevra de mers inapoi decat sa taie draq 😀 linia continua, sanse de accident sunt si cu linia continua taiata daca vine vreun supersonic d’asta.
    de asta prefer sa fortez b2 sa treaca pe b1(flash-uri si urar de bine) sau cand depasesc pe dreapta (daca se incapatneaza) am grija, nu cu frustrare, sau veleitati de pilot.

    in orice caz, s-a speriat, nu a lasat frana la timp, a tras aiurea de volan, nici esp nu cred ca avut (nu sunt fan esp, dar….), putea sa nu iasa cu accident daca se gandea pe unde sa o ia, mai degraba decat pe unde sa nu o ia. (coordonare minte-ochi-mana)

    Totusi, cine merge asa la 50 de ani? Cine? de ce? nu a mai vazut acidente? nu la speriat nimic pana acum? Nu cred ca se grabea, din moment ce il vedem venind din spate inainte de ultima lui manevra.

  191. @xyz
    clar azi e ziua mea in care sunt praf!
    eu citisem ca am murit(desi scria ca a iesit fara rani).
    Acum ca stiu ca nu, ma intreb daca nu cumva ar trebui sa ma sperie gandul ca va mai conduce sau sa ma linistesc? 😀

  192. @bogdanb – cum am mai scris: zbanghiul cu Golful si-a cam meritat-o, era vinovat mie in suta, si daca nu o patea acolo, o patea sigur la 5 -10 -50 de kilometri. Sau intr-una din zilele urmatoare. Bine ca n-a mai aciidentat pe nimeni altcineva, asta ar fi singura parte luminoasa a intamplarii.

    Doar ca, sa fiu scuzat ca pe undeva ma repet, eu nu m-as fi gandit niciodata sa dau cu spatele in pozitia aia, cum a facut cel cu Skoda (parca Skoda e).

    Pur si simplu solutia asta a fost stearsa din mintea mea „by default” inca de la „instalare” 🙂

  193. pune te rog filmul intreg sa vedem si noi si inainte de a ni-l prezenta pt prima oara si apoi toata actiunea.
    inainte de timpul zero al clipului acesta cu vreo 5 minute.

    eu zic ca te-ai sicanat cu ala, si ca si tu trebuia sa zbori dupa el.
    de ce nu ai oprit la accident, mai ales ca l-ai filmat in plin???

  194. Cam asa se intampla cand se intalnesc doi prosti:
    1. Un prost care executa o manevra in afara legii, datul cu spatele.
    2. Un alt prost care nu stie ca devansarile se fac pe banda 2, daca nu e liber astepti pana sa elibereaza, eventual dai un flash / claxon daca se doarme pe banda.

    Niciodata, dar niciodata devansarile nu se fac pe banda 1, iar daca esti fortat totusi de imprejurari sa faci devansarea pe banda 1, casti ochii nu o calci ca un cap de creta.

    Fac pariu ca nenea asta cu frumoasa varsta de 50 de ani e printre aia care s-au inghesuit la inceputul lunii ianuarie sa-si schimbe carnetul. Reflexele lui si capacitatea lui de a aprecia distanta au fost mediocre.

    PS: L-ati speriat pe costydan.

  195. Bine ca nu s-a lovit frontal cu alta masina de pe contrasens.

  196. nu stiu de ce,dar am impresia ca nici cel care filmeaza nu e strain de cele intamplate,tare as vrea sa vad in totalitate inregistrarea,sa numai am dubii ca cei 2 se sicanau si ca nu a fost un gram de intrecere intre ei…

  197. Doamne fereste si apara-ne de asa specimene…asa mori nevinovat!

  198. faceau concurs se vede clar ca si cel cu camera conducea regulamentar????? dar celalalt concurent a fost depasit de situatie habar nu are sa conduca sau avea cauciucuri uzate de a intrat in derapaj

  199. cand ii aud frate pe astia in special pe facebook ca soferul golfului avea putina vina sau nu era vinovat sau nu stiu ce…un om a gresit eventual o intrare a unui drum secundar..a trecut de ea..apoi dadea usor cu spatele inapoi..USOR…si ala cu golfu conducea in ultimul hal si avea viteza mare si nu avea cum sa-l vada..cum are nu are vina?de ce mergea ca un bou?

  200. Dupa parerea mea, „cameramanu” conducea cam in acelasi stil cu victima…
    Acest stil de condus e un real pericol pentru ceilalti participanti la trafic. Vad din pacate in fiecare zi acest lucru. Tot felul de masculi feroce isi etaleaza teribilismele in trafic… Si isi transforma deplasarea intr-o competitie absurda. Ei cred ca daca esti la volanul unei masini de nu stiu care, inseamna ca marca respectiva iti confera o siguranta ridicata, iar caii putere iti permit orice. FALS. Statistic vorbind, mortalitatea in accidente tinde sa creasca direct proportional cu calitatea si caii putere ai masinii implicate. Firmele de asigurari si-au dat seama de asta si din aceasta cauza ele taxeaza soferii pe capacitatea cilindrica si pe caii putere – pentru ca zic ele: acolo unde ai cai putere mai multi sub capota sunt si soferi pasionati de viteza si de condusul agresiv – cazuri in care riscul asigurat este mult mult mai mare.

  201. @ nrg devansarile se fac pe banda a 2a, intr-o tara civilizata, romanii nu merg pe band 1 niciodata, pe motiv ca, ei merg cu viteza legala de ce sa mearga pe banda 1?

  202. soferul avea 50 de ani? Putem anticipa o experienta de conducere de mai mult de 10 ani ??! Clar, e mai sanatos sa calatorim cu trenul…

    Iar politia romana … de belea, ca de obicei. Citez din articolul respectiv „Poliţiştii constănţeni au ajuns la faţa locului, unde au concluzionat că este vorba de o tamponare.”

    De unde pana unde tamponare?

  203. Si tu crezi ce scriu aia acolo?

  204. Nou

    @b19rrx: mai prietene… tu esti in stare sa descui masina ca sa te urci in ea, sau spargi geamul de la sofer de fiecare data? intreb asta pentru ca se pare ce esti complet paralel cu ceea ce prevede CODUL RUTIER… eu stiam ca NU ai voie OPRESTI pe un drum national, iar ca sa poti sa dai cu spatele, nu ai cum sa faci asta fara sa OPRESTI;) (nu spun ca ca cel cu golul nu este Princpalul vinovat, dar sa cauti in codul ruier o lege care sa iti interzica mersul cu spatele pe DN… nu pot sa iti doresc decat sa reuseti sa te frigi cu apa la 90 de grade, dar cu abur la 110 grade sa nu te frigi…bafta! )

  205. @Costydan… vino si tu cu detalii doar ai fost acolo! Ai oprit, ai continuat drumul, cum se simtea soferul! Ce s-a intamplat cu skoda care dadea cu spatele!

    Serios daca tot faci tam-tam cu un video important vino si cu detaliile necesare!

  206. fratilor a facut o greseli 1,a frinat brutal si 2 a virat brusc stinga cea ce a facut ca el sa iasa in decor gresala ma bruscat volanul stinga daca ar fi ciupit nitel volanul cit sa treaca pe banda 2 ar fi eivtat .GOLFUL4 este o masina destul de stabila

  207. Nou

    costydan nu a revenit cu nici un comentariu, ceea ce ma duce la gandul ca s-a luat la intrecere cu golful si nici nu cred ca a oprit… frumos, bine ca stii posta dar nu stii reveni cu detalii sau sa ne lasi macar restul filmarii, pentru asta ti-am dat minus

  208. Priviti roata stanga-spate . Am impresia ca se rupe in momentul cand incearca sa-l ocoleasca pe cel cu skoda. asta a dus la cauza accidentului si nu altceva .Parerea mea

  209. Bine ca nu venea nimeni de pe contrasens.

  210. ei, ca scrie mare trafictube pe filmulet. unii nu scriu ca se vede toata banda aia.

    „multumiri speciale cu o capsuna in varf.”

    pana una alta e continutul utilizatorului, nu al trafictube. TT au si ei de castigat suficient. de la 4T sau orice alt post media, tot la TT vor ajunge privitorii. deci, cel mai stresat ar trebui sa fie userul care a filmat caci lui nu ii este facuta reclama. asta pt astia efervescentii care mai intai sar cu gura si apoi gandesc. nu ca 4T ar fin cine stie ce sfinti, dar hai….

  211. Credeam ca se iese mai tarziu la arat ogoarele patriei dar na, unii se grabesc!
    Aia de la Cuget Liber publica si concluzia la care au ajuns politistii:

    „Poliţiştii constănţeni au ajuns la faţa locului, unde au concluzionat că este vorba de o TAMPONARE.” 🙂 🙂 🙂

    Oooo ce zi frumoasa!

  212. @Adi2, si nu a fost o tamponare? Intre plafonul golfului si patria MAMA? 🙂

  213. Cu tot respectul pentru golf, dar sa cam pierdut…acolo se vede adevaratul sofer. Sa mergi cu viteza e cel mai simplu lucru. Multi se dau pe interesanti ca merg cu viteza, e cea mai mare tampenie. Poti sa mergi cu viteza dar sa sti sa conduci pe masura. Putea sa faca o simpla depasire si trecea fara probleme. Data viitoare sa se invete minte sa nu mai depaseasca de pe banda 1. Ma bucur ca nu a patin nimic.

  214. Altii opresc cand vad un accident…

  215. Eu m-as bucura daca toti cei care au vazut live accidentul, cei care au fost implicati direct si la final noi cei care urmarim si comentam asa ceva…m-as bucura daca am trage invataminte si am fi mai precauti in sofat. La volan trebuie sa fii atent, prudent, odihnit, treaz..Din pacate se practica, neatentia, imprudenta, oboseala, bautura+drogurile… EXPERIENTA DE MULTE ORI ITI ESTE INUTILA ATUNCI CAND EXISTA ASTFEL DE SOFERI…
    Parerea mea ca toti sunt vinovati:
    1.Cel care da cu spatele
    2.Cel care face accidentul
    3.Cel care filmeaza si care il incita pe simplisorul ala cu VW..se vede clar pe filmare

    Tu cel care ai filmat cum te-ai fi simtit daca pe contrasens ar fi aparut o masina si ar fi urmat un numar de morti….cum te-ai fi simtit stiind ca i-ai „dat apa la moara” ???
    Nu arunc vina pe tine ..dar doar gandeste-te….

  216. trebuia sa opresti…sa vezi ce a patit…
    bine ca nu a venit nimic de pe contrasens…

    daca ai filmat acest accident… ma gandeam ca o sa acorzi si un prim ajutor filmat…

  217. Sa inteleg ca la faza asta era bun un ESP? 🙂
    @ics mi se pare un pic curios ca in CR este definit trotuarul, este definita autostrada… da’ de drumul expres ( la care se face referire expresa in cazul limitelor de viteza par example ) nu se spune nimic. Exista indicator pentru asa ceva? Eu cand stiu ca circul pe un drum expres? Sa inteleg ca trebuie sa studiez si alta legislatie ca sa aflu ( in afara de CR si regulamentul aferent )?

  218. @tomita – Depinde. Daca inainte de a posta ceva pe un site semnezi si esti de acord cu asa numitul „Disclaimer” (sau Conditii de utilizare, sau cum o fi) prin care cedezi drepturile de proprietate (sau de utilizare , sau unele dintre ele) acelui site (TT, Youtube, etc), nu mai ai aceleasi drepturi pe care le-ai avea daca postai pe site-ul tau proprietate personala.

  219. Domnul care filmeaza nu sta decat pe banda din stanga (2) fara sa depaseasca nimic – foarte bun sofer!! Dupa parerea mea are un mare rol in generearea acestui accident! Ar trebui ridicat permisul daca mergi pe banda 2 fara sa depasesti nimic!!

  220. pana si la radio din masina ta se vorbea de un accident….. semne …taicaaa…semne….

  221. Nou

    in vest, unde e civilizatie, nimeni nu depaseste prin dreapta. e adevarat ca nici nu se sta pe banda 2 daca nu depasesti dar cel care a filmat nu e „vinovat” de nici un fel. ala cu vw se credea zmeu. si la a doua faza tot prin dreapta era sa acroseze masina aia de teren. cel care a filmat l-a depasit regulamentar, chiar daca a fortat viteza si asta l-a enervat pe ala cu vw. poate acum ca s-a rasturnat i-a venit mintea la cap. la propriu.

  222. @catalin braila
    daca Cehia e in vest, si fiindca are granita cu Germania eu zic ca e in vest, atunci si in vest se depaseste pe dreapta.
    la cehi pe autostrada (cea care duce spre Germania – Berlin) doar pe b1 se depaseste, toata lumea merge pe b2, iar b1 este acceptata de toti ca fiind banda pt depasit, fiindca b1 este cu probleme mari.

  223. @Lucian01, nu vrei să ne arăți și nouă articolul de lege care spune că dacă mergi pe B2 este infracțiune?

    Sau te-ai gândit tu așa să fii un fel de arbitru al străzilor.

  224. Cum puța calului să fie legal să dai înapoi pe drumul European, voi sunteți completamente retardați ?

    Art. 128. – (1) Se interzice mersul înapoi cu vehiculul:
    a) în cazurile prevăzute la art. 126 cu excepţia lit. d);

    Art. 126. – Se interzice întoarcerea vehiculului:
    a) în locurile în care este interzisă oprirea voluntară a vehiculelor, cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 142 lit. f);
    d) pe drumurile cu sens unic;

    Art. 142. – Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor:
    f) în intersectii, inclusiv cele cu circulatie în sens giratoriu, precum si în zona de preselectie unde sunt aplicate marcaje continue, iar în lipsa acestora, la o distanta mai mica de 25 m de coltul intersectiei;
    m) pe partea carosabila a autostrazilor, a drumurilor expres si a celor nationale europene (E); <<<<< SCUMPI IDIOȚI, CITIȚI ACILEA

Vezi si...