It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident live pe zăpadă – E85

Adăugat de sdaniloaia
Raportează ca șters! 651

Accident pe E85 intre Suceava si Falticeni

Ce mai caută lumea:
  • accidente e85
  • https://www trafictube ro/accident-live-zapada-e85/

81 comentarii

  1. Seamana cu ce vedem in Rusia!

    Imi pare rau pentru tine.

  2. A luat marginea cu doua roti, schimbare de aderenta pe dreapta= not love!

  3. naspa, imi pare rau pentru tine….

  4. a patit cineva ceva?pagube mari?

  5. Daca nu ma insel, e curba de la iesirea din Falticeni, iar in stanga e un lac, a avut foarte mare noroc ca nu a ajuns acolo.

  6. pagube? cineva ranit?

  7. ghinion, ca te-ai aflat exact la timpul nepotrivit! 🙁

  8. @bloghita

    Daca pui pauza la secunda 6, poti observa ca el este deja intrat in derapaj si nu este ajuns la marginea cu zapada.
    Ori incepuse derapajul mai devreme si nu este prins pe filmulet ori a facut o depasire fortata si era in momentul revenirii pe banda. A bruscat volanul pt. a intra inapoi in rand, facandu-i balans masinii. Manevra de incepator care in acele conditii nu poate avea decat un singur deznodamant.

  9. Nu prea ai ce face in cazuri dinastea…

  10. Nasol moment. Imi pare rau pentru tine si sper ca nu au fost raniti.

  11. poate pui si tu niste poze cu avariile + detalii

  12. Neplacuta situatie 🙁 , finalizata sper doar cu niste avarii, fara consecinte asupra persoanelor din masini.

  13. Urata senzatia din perspectiva asta:(

  14. punand pauza la secunda 6 (sau 11) vad ca intra in derapaj intai spre dreapta (posibil sa se fi repliat din depasire prea brusc) si apoi compenseaza prea mult in stanga, intrand pe contrasens; oricum, urat moment

  15. Avea cauciucuri de vara? 🙂

  16. Ursul Grizonat

    Ciumpalac cu farurile stinse. Bonus: gemurile aburite ? Redresarea in derapaj nu se invata la scoala .
    Nasol momentul. Sper ca nu e „asigurat” la Carpatica ! Voi sa fiti sanatosi. Clipul lunii !

  17. Nasol.. 😐

  18. Ce ma-sa avea de depasit el in locul ala, si in conditiile alea de trafic? Plin de tampiti de astia, nu-i mai incap curbele spre Falticeni…

  19. intrebarea aia cu, cauciucurile de iarna frizeaza oligofrenia ..

  20. cum kkt sa o mai redreseze cand el are rotile blocate si virate in directa opusa ?!?!

    Cred din ce in ce mai mult ca ar trebuit dat un examen de permis si pe zapada…pt genul asta de ” soferi „

  21. pe de o parte o gramada de meseriasii care spun ce varza e ala care conduce, cum a derapat el si n-a reusit sa redereseze masina, altii care nu inteleg ce s-a intamplat (chiar, Eugen, unde vezi tu ala vrea sa depaseasca?), altii ahtiati dupa sange cer sa vada pagubele.
    concluzia trista este ca de la o vreme apar aici doar asi ai volanului care sint fara greseala cand circula.

  22. Mai expertu sufletului, uita-te mai bine la filmulet, dupa aia mai vorbim.
    Si vezi ca ti-au curs niste i-uri pe tastatura, si nu da asa bine cand incerci sa fii ala expert si care le cunoaste si judeca pe toate.
    PS Sugestii pentru autorul filmului:

    1 – pune watermark mare, ca indata il vedem pe Realitatea, cu sursa “internet” 🙂

    si 2 – o rugaminte mai degraba, ce ti-a zis soferul lui Accent?

  23. @eugen nu zau!

  24. Cristi, te-a suparat ce-am zis de Realitatea 🙂 ?

    Really acum, 2 voturi negative? Cine da negativ la asa ceva, si de ce?

  25. Eugen 27 January 2013, 13:15
    Ce ma-sa avea de depasit el in locul ala, si in conditiile alea de trafic? Plin de tampiti de astia, nu-i mai incap curbele spre Falticeni…

    si nu da asa bine cand incerci sa fii ala expert si care le cunoaste si judeca pe toate

    cum era aia cu expertul care le cunoaste si le judeca pe toate? oricum, apreciez raspunsul tau prompt, extrem de politicos si total neagresiv.

    ps: uimitor cum poti ghici ce s-a intamplat inainte de derapaj desi nu se vede in film. poate ai putea sa ne spui si de unde venea tipul cu hyundai, cata benzina avea in rezervor si daca mancase micul dejun.

    ps2: i-urile mi le asum, la fel ca si orice arnajare nefericiaat a cuvnitelor.

  26. @Eugen
    eu nu stiu la ce clip te-ai uitat tu de-ai vazut depasire.

    @un muc
    chiar la asta ma gandeam si eu, numai ai volanului se plimba pe aici. Ei STIU ce ar fi trebuit facut in conditiile alea, ei AR FI EVITAT accidentul. Incep sa cred ca Alonso, Vettel si altii au luat lectii de romana si posteaza pe trafictube.

    Oamenilor, e un accident. Se poate intampla oricui. Nu stiti ce s-a intamplat in momentul in care acel om a inceput sa derapeze. sdaniloaia a avut ghinion ca s-a intamplat chiar in fata lui. Sper sa nu se fi intamplat nimic grav.

  27. Cred ca venea de la Suceava. Daca mancase micul dejun, probabil i s-a cam intors dupa ce a intrat pe contrasens si a facut buba. Benzina… nu stiu, cred ca mai degraba era diesel Accentul respectiv.

    Vezi, si altii pot face presupuneri. Iar cand te-am facut expert, ma refeream la modalitatea de a cataloga rapid oamenii in „asi ai volanului”.

    In legatura cu afirmatia cu curbele spre Falticeni si gradul mare de dobitoci care depasesc in curba si pe linie continua, mi-o mentin. Din cauza ca trec de multe ori pe acolo, fiind din zona.

    Si la fel imi mentin si afirmatia ca Accentul tocmai terminase o depasire (sau o tentativa de…).

  28. De observat ca n-am spus nimic, spre nefericirea Sabotorului, legat de cum ar fi trebuit sa procedeze soferul Accentului. Sincer, cred ca si eu m-as fi pierdut si nu stiu daca as fi putut evita buba. Oare un ESP ar fi facut bine pe carosabilul ala?

  29. Urat… Greseala clasica cu „agatatul” rotilor dreapta in zapada/gheata de pe margine si … pa-pa-pa.

  30. @Eugen
    partea referitoare la cei ce „stiu” cum ai trebuit sa procedeze nu iti era dedicata tie. Mai citeste inca o data ce am scris, apoi linisteste-te si nu mai lua totul atat de personal 😉

  31. Ursul Grizonat

    @sdaniloaia N-ai un material putin mai lung ? Si ceva de calitate, sa se vada rotile derapatului ? Inclin sa cred ca derapa pentru prima ora in viata lui si nu a stiut in ce parte sa traga de covrig si ce sa faca cu pedalele . Oricum ++.

  32. @Ursul: era unu mai sus, leon ala parca, care sustinea acealasi lucru referitor la directie si pedale :)))

  33. @Ursul Grizonat
    mie imi par rotile indreptate in directia buna – cel putin spre sfarsitul „evenimentului”, cand e aproape de sdaniloaia, dar si cand e prea tarziu sa mai faca ceva….

  34. @leon
    cand iti fuge spatele spre stanga, in ce directie virezi pentru a te redresa?

  35. @Sabotor :
    turn right to go left… :))

  36. sper sa nu filmez niciodata asa ceva.

  37. @leon
    Cars? Serios? Hai s-o luam mai simplu. In clip, aluia cu Hyundai i-a fugit spatele spre dreapta, da? Ei, pentru a incerca sa controlezi masina si pentru a compensa faptul ca spatele ti-a luat-o la goana spre dreapta (deci masina ta se roteste spre stanga) virezi tot spre dreapta – e evident si sper ca nu e o noutate pentru nimeni. Ei, la sfarsitul clipului eu vad rotile aluia virate spre dreapta. Na, acum ce ziceai de directie?

  38. Ursul Grizonat

    @leon. Unele comentarii apar cu intarzere, in timp de scriu deja, de exemplu Dar daca 2-3 zic acelasi lucru, e bine de cercetat. Cand mi-a fugit fundul pe pod la Vitan, am tras cum trebuie. http://www.trafictube.ro/ursul-face-drifturi/. Fara ESP. Ca regula generala e bine sa nu ajungi sa depinzi de sisteme, adica sa n vezi chestia aia galbena palpaind in bord.

  39. Incerc ( sper sa si reusesc ) sa gasesc o postare mai veche ( poate ma ajuta si ICS) cu nishte baieti care derapeaza toti intr-o curba. Dupa ce o gasesc, revin si iti explic. Daca omu stia ce e de facut in astfel de situatii ( si daca stia sa-si controleze emotiile – nu sustin ca eu daca as fi fost in astfel de situatie as fi evitat) nu s-ar fi ajuns la accident !

  40. @Ursul: ce bine ca ai amintit de filmarea aia. Pe tine acolo, daca nu ma insel, te-a cam furat linia de tramvai, dar mesajul de final ar trebui luat in considerare de toti care trec prin asa ceva.

    In postarea aceasta, pt mine cel putin, este evident faptul ca Accentul avea rotile blocate – frana blana !

  41. Exact. Acum am reusit sa-l gasesc si eu. Nu stiu daca a fost doar noroc, instinct sau pur si simplu asa a fost sa fie, dar soferul care reuseste sa evide santul, masina care filma si restul pietonilor aflati la fata locului, SI-A INTREPTAT ROTILE IN MOMENTUL IN CARE MASINA ERA LA 90+ GRADE.

    Ceea ce am sustinut eu mai sus, prin viraj invers decat traictoria masinii in derapaj are importanta pana in momentul in care masina ajunge de-a latul drumul.

    In momentul impactului, sunt de parere ca ar fi trebuit sa aibe rotile invers virate pt a incerca, cel mult, evitarea autoturismului care filmeaza.

  42. @leon
    ah, am inteles, adica sa vireze astfel incat sa faca o rotire de 180 de grade, sa nu ajunga transversal pe sosea… well, toata treaba se intampla in jumatate de secunda, nu cred ca ai timp sa reactionezi pentru ca:
    – prima data incerci sa redresezi masina – virezi spre dreapta (in cazul asta)
    – iti dai seama ca nu reusesti si pentru a evita accidentul, vrei sa pui masina longitudinal pe sosea=> trebuie sa rotesti volanul in directia opusa.
    Nici nu iau in calcul timpul necesar pentru a reactiona din momentul in care constientizezi ca nu mai poti redresa masina. Pur si simplu nu e suficient timp.

    Cat despre cel din clipul ala vechi, eu zic ca a fost vorba numai de un noroc chior.

  43. @Sabotor: Perfect deacord, cum am spus si mai sus, nu stiu cum este sa fi in astfel de situatii. Noi discutam acum doar de TEORIE si sper sa nu fiu nevoit vrodata sa incerc si PRACTICA 😀

    Insa un lucru este cert, blocarea rotilor nu este solutia corecta. Uneori este chiar recomandat sa accelerezi in astfel de situatii.

    @ICS: tati baga un buton de ” EDIT” ca mie imi vin ideile pe rand )

  44. @leon
    da, blocatul rotilor nu ajuta, nimic de zis.
    Eu am fost in situatia sa pun „in practica” toate ideile. Din nefericire. Am ajuns in copac, fara sa-mi dau seama cat de repede se intampla toate. Si stii ce ma enerva cel mai mult? Sfaturi de la unii care n-au trecut prin asa ceva si nici nu stiau conditiile in care s-a petrecut accidentul, dar imi dadeau sfaturi despre cum ar fi trebuit sa procedez si cum nu s-ar fi ajuns la accident cu ei la volan :).

  45. verdenpom

    daca nu le ai cu soferitul pe timp de iarna, lasi masina acasa, sau conduci mai incet, nu te omoara nimeni ca vei circula cu 40 kmh…

  46. starforce7

    Bine ca nu a fost ceva mai grav.

  47. Nu este vorba de nici o depasire. Pur si simplu a intrat in derapaj si nu a stiut sa gestioneze situatia. La secunda 6 se vede cum este in derapaj cu botul spre marginea soselei si cu fundul spre exterior. La secunda 7 este deja invers. Cred ca a facut greseala de a frana, motiv pentru care fata a ramas pe loc iar fundul a continuat sa mearga inainte. Rotile le avea bine virate dar nu l-a ajutat cu nimic atata timp cat franezi si nu accelerezi un pic pentru ca fata sa traga spatele si nu inver. De aia e bine sa te duci iarna intr-o parcare goala si sa faci cateva derapari pentru a-ti intra in mana. Teoretic toata lumea stie, dar cand incepe sa-ti fuga de spate nici nu sti cum sa virezi si pe ce sa mai apesi. Si eu am tot Accent si acesta este un derapaj controlat.
    http://www.youtube.com/watch?v=lOqho_QA08c&feature=youtu.be
    Daca apasam frana, m-as fi invartit in loc. Cea mai mare greseala cand derapezi este sa calci frana.

  48. De asta ori de cate ori am ocazia „ma joc” pe gheata/zapada in zone libere fara a pune in pericol ceva. S-a mai spus si de alti colegi, cand iti fuge masina NU CALCI FRANA ca amplifici derapajul mai ales daca ai rotile virate.

  49. @Sabotor: „chiar la asta ma gandeam si eu, numai ai volanului se plimba pe aici. Ei STIU ce ar fi trebuit facut in conditiile alea, ei AR FI EVITAT accidentul. Incep sa cred ca Alonso, Vettel si altii au luat lectii de romana si posteaza pe trafictube.”

    E amuzant cum cel care arata cu degetul in mod eronat despre anumite persoane care s-ar da drept asi, incepe sa tina prelegeri despre tehnici de iesire din derapaj :)) .
    Am impresia ca te refereai la tine pt. ca ti-ai anticipat urmatoarele comentarii.

    Nu vorbise nimeni pana atunci despre manevre de iesire din derapaj, cel putin nu persoanele vizate de tine.
    Si nici nu pomenise nimeni despre vointa celui care a provocat accidentul de a intra intr-o depasire, ci de posibilitatea (o posibilitate, nu un lucru cert) sa fi venit dintr-o depasire. Procesezi diferentele dintre „a veni dintr-o depasire” si „a intra intr-o depasire”?
    Poate reusesti sa le procesezi.
    Cert este ca la inceput nu ai facut-o, tu fiind direct pornit pe un subiect care nu exista 🙂 . Posibil din ceva frustrari.

    Iar, asa, ca fapt divers, ca tot ziceai de persoane care-ti dadeau sfaturi, ala ca reuseste sa evite o posibila situatie de derapaj ori chiar sa iasa dintr-unul e mai experimentat decat ala care intra in copaci, evident.
    Tu poti spune doar ce ai gresit, nu ce trebuia sa faci. Poate ajungi sa spui (sper) si ce trebuie sa faci, dupa ce experimentezi mai multi copaci :)) , dar pana atunci, ala care nu a ajuns in sant are mai multa experienta, logic.

    Deci, altadata poate e mai bine sa asculti pe aia care n-au „pupat” copacii. Poate au un motiv intemeiat pt. care n-au ajuns in situatia aia.

  50. @Dadi
    dude, am ajuns in copac pentru ca intr-o zi de Februarie, undeva intre 2 localitati, pe o ploaie extrem de urata, un smecher a crezut ca e misto ca venind de pe contrasens sa intre pe banda mea la ~40 de m in fata mea. LA 90km/h l-am evitat pe el, l-am evitat si pe cel care venea din spatele lui, dar am prins cu 2 roti iarba uda de pe marginea soselei si ca am ajuns in copac. Asa ca, te rog, nu intra in aceeasi categorie cu retarzii care-mi spuneau ca ei faceau si dregeau, retarzi care mai mult ca sigur sfarseau intr-un accident frontal cu oricare din cele 2 masini.

    In rest, subiect inexistent? Cine a scris „Manevra de incepator care in acele conditii nu poate avea decat un singur deznodamant.” fara sa aibe la indemana mai mult de 3 secunde dintr-un clip? Da ma, Schumacher, tu faceai si dregeai si nu se ajungea la accident. Stiu. Si in primul rand nu e vorba numai de clipul asta, la orice clip cu accident se gasesc voci care sa dea lectii. Ca ei stiu. Ca ei pot.

  51. Manevra de incepator era legata de posibilitatea de a fi venit dintr-o depasire si de a TRAGE MAI BRUSC DE VOLAN pt. a intra din nou pe banda lui, cand a vazut ca venea masina din fata. Cu astfel de manevre sunt obisnuiti nataraii pe uscat si nu realizeaza ca zapada nu-i ca asfaltul uscat.
    Cuvintele cu majuscule reprezentand manevra de incepator, ca sa explic special pt. tine, ca e „grele” pt. unii se pare.

    Nicio treaba cu derapajul care a urmat.
    Si eu am incheiat aici pt. ca e clar ca nu intelegi nimic si n-are rost ma agit. Spor la descifrat intelesuri.

  52. @Dadi
    pacat ca ai incheiat, ca eram curios de unde ai dedus tu ca ar fi fost voba de o manevra ce incheia depasirea. Aaaaaaa, era legata de posibilitatea de a fi venit dintr-o depasire!!!
    Pai cum vine asta, e prost pentru ca POATE a venit dintr-o depasire si a bruscat masina? Tu NU ESTI SIGUR ca a venit dintr-o depasire, ca nu se vede pe film, dar ESTI SIGUE ca e incepator, bazandu-te pe O CHESTIE IMAGINATA de tine. Mda, logic.

  53. Eu exclud varianta depasirii cel putin in zona unde s-a intamplat evenimentul:
    1. la secunda 6 se vede distanta mare intre Accent si cel din spate,
    2. tot la sec 6 se vede ca in paralel cu cel din spate mai este o masina pe directia de deplasare a autorului filmului, deci prea curand nu a avut cum sa depaseasca.

  54. Mie imi pare ca primul derapaj e spre dreapta si ca masina era pozitionata cam spre mijlocul soselei. Posibil sa fii derapat pe marcaj, vopseaua te poate „fura” rau de tot daca nu ai experienta.

  55. Cineva ranit mai rau?

    Imi pare rau!

    Nu stiu daca avea ce sa faca Hunday-ul… cu toate exercitiile pe zapada posibile… l-a furat zapada, a contraplacat pea mult prima data, nu a folosit probabil acceleratia… dar nici loc nu prea era, poate era si gol in portbagaj….
    Maxim putea sa incerce un derapaj mai rapid si iesire in decor, sa poti tu sa il eviti….. dar ma indoiesc…. si la cuse mai derapeaza lumea…

    Imi pare rau pentru voi!

    @ Marco
    asa cum ziceam, nu prea cred ca te ajutau exercitiile.. cand fuge, fuge… se poate intampla oricui… chiar si pilotilor….
    nu zic asta ca si cum eu nu as exersa din aceleasi motive, dar acolo nici loc nu prea era, ai vazut ca volanul l-a invartit binisor… nu stiu eu daca a accelerat suficient…

  56. Mie mi se pare ca la inceput i-a fugit spatele in partea stanga, a reusit sa se redreseze, dar a supra-compensat si a pierdut controlul cand i-a plecat spatele in partea dreapta.

  57. Oricum s-a urcat cu picioarele pe frana.
    Imi pare rau pentru patanie.

  58. Mai, poate gripa sa-mi afecteze vederea. Eu pe pozitia nefireasca a Hyundaiului de la inceputul filmarii ma bazam cand spuneam ca poate o fi terminat vreo depasire… Eu asa il vad la inceputul filmuletului, cu botul inspre dreapta lui/directiei de mers normale. Semn ca facuse el ceva… Ce anume, asteptam de-acum sa ne spuna autorul imaginilor.

    Ma raliez la dorinta cuiva de mai devreme de a nu filma vreodata astfel de faze. Nu din postura de direct implicat, cel putin…

  59. Prima data ii fuge spatele spre mijlocul drumului si in secunda urmatoare e cu spatele in cealalta directie.Cam asta se vede.Ce incerc sa inteleg e ce se aude aproape inainte de impact pe ceva statie parca:”-Stai pe p..a ta c-ai de…! Buf”.Posibil ca soferu sa se fi „jucat” si el umpic?!!

  60. hAdrian25

    Ce am remarcat din filmul asta este ca autorul postarii, sdaniloaia, cred ca a salvat o viata. Daca nu o viata, cel putin a salvat pe cineva de o spitalizare. S-a dus cat a putut pe partea dreapta, pentru ca daca ramanea pe banda lui intra direct in pasagerul din dreapta ( a se vedea pozitia masinii derapate in momentul impactului). De evitat nu stiu daca se poate pune problema. Poate nu e cel mai potrivit moment, dar eu il felicit sincer pe sdaniloaia.

  61. nea caisa

    @mosu, asta incerc sa imi dau si eu seama.ce zice persoana..mie imi pare sincer si un „ajutor” tipat dar nu stiu de cine pentru ca pare din statie iar accentul nu are statie dupa cate vad eu, poate ma insel.

    2.remarca cineva ca e posibil sa fie zona de langa lac.cunosc zona foarte bine si pe partea care e accentul ori e lac, ori e o diferenta de nivel destul de mare, deci daca se ducea invers putea sa iasa mai rau.depasire nu cred ca e deoarece zona aceea e o succesiune de curbe stanga dreapta destul de periculoase si pe timp bun, iar pe zapada trebuie sa fii nebun.
    eu cred ca ar trebui ca autorul sa intervina sa dea niste clarificari. si sa speram ca nu e decat tabla.

  62. pinguinu nuclear

    parca era mai bine sa fie filmul macar cu 10 sec mai lung.

  63. daca se intampla cu 4 m mai in fata cred ca se termina mai grav …pomul de pe margine facea daune si probleme mult mai mari

  64. @speerop: da, așa pare. l-a furat spre stânga mâzga de pe mijlocul benzii și dup-aia a tras prea mult dreapta și stânga.
    99,99% dintre șoferi, pe o mașină cu tracțiune și fără esp ar fi făcut la fel… indiferent dacă ști „teoria” fără practică consistentă ești la voia întâmplării.
    sper că nu sunt victime, că daunele par a fi mari din păcate 🙁

  65. sdaniloaia

    Accidentul s-a produs pe ultima urcare inainte de coborarea la Bunesti dinspre Cumparatura. Nu a fost nimeni ranit si asta este principalul ! Eu am comentat : „ia uite-l si pe boul asta”…
    Nu aveam nici cum sa trag stanga, nici cum sa pun frana. M-am „tras „spre dreapta, dar nu am avut ce evita. Accentul intrase in balans, probabil ca cel din fata sa folosea frana de motor, si a calcat frana, concomitent cu rasucirea volanului, dar a pierdut controlul si restul se vede.

  66. ionescu liviu

    Mai bine că nu ai tras mult dreapta că îţi loveai maşina şi ţi-o reparai singur…

  67. Gigi Contra

    Mama Russia e aproape ! Bine ca ai postat tu filmul de acasa, intreg. Da-l naibii de fier ca-l repari pe banii cascadorului ratat.

  68. leon89, daca nici lui Fulger (de care stim cu totii cat e de talentat) nu i-a iesit din prima „Turn right to go left”, eu zic ca nu e chiar usor.
    🙂

  69. restulecancan

    ce va mai plac accidentele … voturi peste voturi …cam trist parerea mea

  70. Bine ca-i fara raniti!

  71. Adrian Badea

    Asta cu „trebuia sa faca x, trebuia sa faca y” e o treaba mult prea relativa. cand sunt SINGUR pe drum si incerc un derapaj controlat sau o redresare sau orice manevra similara, imi ies de cele mai multe ori, dar pt ca stii ca esti SINGUR acolo si e usor, nu ai nicio grija!!. dar cand esti pe sosea, intre masini, viraje, si mai ales situatia apare brusc, fara sa te astepti(nu pt ca nu ai sti ca ninge, ci pt ca nu esti pregatit, stii ca pana atunci ai mers bine), primu instinct e sa calci frana, pt ca stii ca aia te opreste(teoretic)…cand ai spatiu mare de manevra, ai timp sa iti dai seama ca frana nu e cea mai potrivita, dar in cazul asta, cand totul se petrece in vreo 15 metri, adios…

  72. @nea caisa
    nici sursa si iar au dat-o pe viteza…. nu pe starea drumului, nu pe gresala personala… a fost nasol, dar nu cred ca a fost „din cauza vitezei”…

    inca odata spun ca-mi pare rau pentru @sdaniloaia si pentu celalat…
    asta chiar a fost un ACCIDENT, nu nesimtire soldata cu avarii sau victime, nu tupeu terminat in sant, a fost un accident..

    sau gresesc?

  73. @Thomas
    Nici eu nu am bagat de seama ca era acolo….
    Pardon!

  74. Cu scuzele de rigoare dar din greseala am dat negativ.

  75. @©AGENTUL My friend, ne urmaresti undercover? Cand iesi din pauza? 😀 N-am mai vazut de mult un film marca „©AGENTUL” 🙁

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!