Adaugă comentariu

66 comentarii
  1. Aaaai cate masini s-au imputit in habitaclu instant. Oare ala cu bmw a realizat ce s-a intamplat? Era interesant sunetul. Si totusi pe langa distanta regulamentara pe care nimeni in filmulet nu a respectat-o, ce s-a intamplat? Ala cu octavia a observat prea tarziu sau ce? Totusi nu e motiv sa ii strici masina…

  2. Nou

    Sunt printre cei mai calmi soferi dar la faza asta, ce mama de bataie ar fi meritat soferul skodei(cred) negre…

  3. Se punea de un accident in lant acolo tocmai bun pentru stirile de la ora 17. Iar cei de pe B1 ieseau sifonati fara nicio vina. Cel cu masina neagra sa multumeasca Esp-ului si reflexelor celui cu masina gri si sa zica mersi ca s-a ales doar cu o urma de pantof pe portiera.

  4. Ala cu Skoda chair e prost. Pun pariu ca el era cel cu vizibilitate asupra celor opriti. De ce pana mea nu a franat din timp ?
    PS: Cred ca nu sunt singurul care a observat o frana simpatica lasata pe asfalt inaintea coloanei 😀

  5. Idioti peste idioti. Si ultimul care era oprit pe b2, dar n-a pus avariile – conform noilor regulamente, apropo – si cel care a venit tot pe b2, dar in loc sa incetineasca si sa puna si el avariile n-a gasit alta solutie decat sa-i taie calea celui de pe b1, care, alt idiot, vedea si el ca b2 e blocata, dar si-a pastrat viteza…

    Lantul slabiciunilor. Si distanta de siguranta inte masini nexam. Turma de disperati…

  6. Și în loc să-și continue deplasarea și să degajeze drumul, fiind autostradă, blochează și prima bandă pentru răfuieli.
    Proști… Mulți proști… Din ce în ce mai mulți proști…

  7. Bine ca nu erati pe DN, ca nu era loc pentru evitare, acostamentul fiind folosit ca banda de altii. Oricum, ati avut mare noroc, si tu, si cel din fata, iar iesirile de genul ala nu-si au loc, unu ramane prost si altul cu dosar…

    • Nou

      MihaiS, ce inseamna pentru tine „acostament”? Daca tot e folosit de altii ca banda???

    • @christofor74 Daca altii il folosesc ca o banda atare, nu inseamna ca se transforma din statutul de acostament in cel de banda de circulatie. Vezi in clipul de fata in ce fel i-a ajutat pe soferi banda de urgenta libera. Aici de ce nu se circula si pe aceasta banda?

  8. Văd că l-ai copiat la indigo pe ăla cu Skoda. Mergeți mă băieți și predați permisele. Serios.

  9. Nou

    Dar de ce erau toti pe B2? B1 pute?

  10. un mic dosar penal pentru cel agresiv?

    • Nou

      cam la asta ma gandeam si eu; adica totusi…
      nu poti sa dai asa in masina omului(chit ca a facut-o de oaie) si sa scapi nepedepsit

    • Nou

      Pai si pentru ala cu skoda nu ar trebui dosar penal? A incercat sa omoare 4 „oameni”.

  11. Nou

    Intr-adevar soferul skodei a gresit, daca iesea accident era vinovat insa nici reactia celui cu Peaugeout nu e in regula(ce dracu? doar nu suntem in Rusia).

    • Nu vreau sa ii iau apararea, dar cred ca depinde putin si de reactia celui cu Skoda…
      Eu, daca vad ca altul a gresit, ma calmez foarte rapid in momentul in care isi cere scuze. De gresit, gresim toti (desi e foarte grav sa gresesti chiar in halul asta), si de aceea iert mult mai usor o greseala, decat o fapta de tupeu si nesimtire. La fel, daca eu gresesc, nu mai stiu cum sa imi cer scuze.

      Daca cel cu Peugeot-ul l-a claxonat (pe buna dreptate), iar cel cu Skoda a inceput sa isi „ceara scuze” cu ceva de genul… „ce beep vrei, ba beep ce esti? du-te-n beep si sa imi beep” sau multe alte variatii pe aceeasi tema, atunci pot sa inteleg ca cel cu Peugeot-ul s-a enervat si mai tare decat era deja.
      Nu zic ca eu as fi facut la fel, departe de mine gandul asta, dar fiecare are o limita, si am vazut multe astfel de specimene, care gresesc si tot ei te injura. Am intalnit relativ recent un cocalar imbecil care a fost claxonat de o masina muuult mai in spate decat mine pentru ca dormea la semafor, si s-a gandit ca e o idee buna sa imi puna frane bruste si sa ma injure, inclusiv dupa ce am deschis geamul si i-am explicat de 2 ori cu un calm extraordinar „mai omule, intelege ca NU EU te-am claxonat!”. Da, nu m-am dus la el, dar in niciun caz nu mi-ar parea rau de un asemenea dobitoc daca l-ar lua careva la bataie, sau i-ar da un picior in usa…

  12. Iti dai seama daca in locul tau era un TIR.. Macel iesea.

  13. asa se intampla cand nu vezi mai departe de masina din fata ta……degeaba pune ala din fata avariile ca nu poate sa-ti apese si frana

    ca si manevra e de discutat……multi considera corect sa intri in cel din fata(ce vina am eu sa intri peste mine pe banda), insa damage-ul era mult mai mare decat varianta de evitare in care probabil masinile se loveau cu lateralul si se opreau in sant sau pe camp(la ce viteza avea skoda ieseau sifonati rau pasagerii)

    daca cel cu skoda face reclamatie, soferul peugeotului se alege cu dosar penal pt distrugere si o sa plateasca de cateva ori usa aia

    • Gabi daca dobitocul nu poate observa din timp ca masinile din fata lui sunt oprite eu zic sa mearga sa-si predea permisul .

  14. 1) De ce nu a avut nimeni avariile pornite daca erau pe autostrada pe B2 si pe loc? Doamne, nu tinea nimeni la viata lui in acea coloana.

    2) De ce cel din fata ta n-a vazut coloana oprita? Adica come on, in ultima secunda a evitat impactul. Era cu ochii-n soare.

    3) Cel din fata frana un pic. Eu sincer, la viteze de genul asta, daca cel din fata franeaza, eu franez mai mult ca el (sa se mareasca distanta dintre masini) pentru ca nu stii niciodata cat de brusc o va face si ce-i in fata lui. Exact ca-n acest clip.

    Am dat plus chit ca ai facut acelasi lucru ca cel din fata ta. Dar merita sa fie vizualizat de mai multa lume si sa invete cum sa NU faca (da la tine, de la cel din fata ta, de la cel oprit ultimul in coloana si de la cel nascut luptator).

    • Nou

      Trebuie sa ai grija la felul in care franezi pe autostrada. Daca franezi mai brusc decat cel din fata ta s-ar putea sa te loveasca cineva din spate si dupa o sa stai cu lunile prin service pana iti livreaza hotii de asiguratori banii.

    • Nou

      Cel mai bine este sa lasi o distanta cat mai mare intre tine si el.

    • Dar n-am zis sa franezi brusc. Si niciodata nu prea franez fara sa trag un ochi si-n oglinda de mijloc sa vad ce-am in spate, deci …

  15. Eu il vad un dobitoc si pe ala cu bemveul … statea omu zen! Nu tu picior pe frana, nu avarie nu nimic. statea like a b0ss. E adevarat ca si desteptu cu skoda se uita in punga da’ totusi ……
    Bine ca stiu sa foloseasca butonu ala de avarie pe Magheru cand se opresc sa-si ia covrigi!

  16. Oare de ce se pun avarii la ambuteiaje pe autostrada? Nu la noi, evident….

  17. Like pt. cocalarul cu Peugeot , uneori e benefica violenta domestica , sper ca cel cu Skoda sa invete ceva din asta , macar de frica sa respecte cateva reguli primordiale : a.) pastrarea unei distante suficiente b.) asigurarea inainte de a trage de colac ; nu mai vorbesc de semnalizare 100m , asta e de domeniul fictiunii in RO . Observ unele comentarii puerile : Ala cu „biemvieu” a franat brusc ; tocmai de aceea trebuie sa pastrezi o distanta suficienta :)) , greu la deal cu boii mici 1+1=2 .

    • Stai linistit ca nu invata nimic idiotii astia, cel mult o sa-si ia o ranga cu el, data viitoare sa dea si el.

  18. Nu inteleg de unde atatea minusuri. Autorul a fost luat prin surpindere pentru ca cel cu skoda ii obtura vizibilitatea. Cand skodistul a incetinit, a incetinit si autorul. De unde sa stie ca cel din fata skodei este oprit TOTAL ? Probabil se gandea ca toata coloana incetinea, nu era oprita. Ok, putea sa tina si el distanta, dar nimeni nu observa ca peugeotul face manevre cu 2 metri distanta intre el si ceilalti. Si orice ar fi, nu te apuci sa dai cu piciorul in portiera altuia, ca n-a platit-o ma-ta. Daca a gresit, sa plateasca, conform LEGII, ca nu suntem in jungla. Daca escalada si ala care dadea cu piciorul primea o lectie de la skodist ?

  19. fratilor, uitati-va mai atenti si o sa vedeti ca ala cu BMW-ul era chiar in fata skodei si a aprit si el chiar atunci… se vede cum inca e pe frana cand e evitat si dupa da drumu… omul probabil era aiurit si putin speriat… primul instinct cand te trezesti cu coloana oprita in fata e franarea si apoi avariile, si nu iei mana dupa volan sa pui avaria daca franezi foarte brusc, ci te pregatesti de impact… toti au gresit dar si ala cu pegeoul a exagerat si merita un dosar penal caci nu suntem in rusia… putea fi un accident in care se indoiau table, i-a scapat Dumnezeu si spiritul de reactie… da nu te apuci sa distrugi degeaba. una e accident alta e premeditat…
    din pacate la noi cand se face ambuteiaj se face pe B2, n-am mai vazut asta niciodata…. ala cu clio (din fata BMW-ului) statea pe avarii, dar zero spirit de supravietuire… sa stea pe b2 (banda de viteza) cand b1 era mai libera… mereu cand vad ca sunt coada de coloana la un ambuteiaj las ditai mia spatiu in fata sa pot sa fug si ma trag pe banda 1, ca nu stii cum nu te vede ala din spate (sau se trage in franare si te ia urmatorul) cu tot cu avariile tale…

    • @emeni
      la viteza aia, pe autostrada, si cu sant in dreapta, nu stiu daca era doar de „indoit table”… Sunt sanse mari sa se fi lasat si cu rani daca nu era pe faza cel cu Peugeot-ul.

  20. Nou

    Oricum toti ce stationau pe B2 sunt soferi romani…

  21. Cei ce il „aplauda” pentru reactie pe cel cu Peugeot-ul, sigur nu prea au ce cauta pe un astfel de site. Sau am eu impresia gresita legata de scopul acestui site: sa vedem greselile noastre si ale altora si sa devenim prevazatori si civilizati (calmul e implicit).

  22. Unde are loc actiunea? Mi se pare incredibil cum s-au putut aduna atatea idiotenii la un loc

  23. Aparent mai toata lumea studiaza efectele, deloc cauza(ele). Cred ca toata lumea este de acord ca soferul din Skoda neagra a facut o manevra evaziva extrem de periculoasa care se putea termina tragic, fara discutie asta. Totul pleaca insa de la incultura. Si cam atat. Soferii romani, majoritatea lor cel putin, nu au nici cea mai mica idee cum se circula pe autostrazi. De aici incolo se poate observa mai sus.
    Absolut halucinant cum foarte putini, din cei care si-au exprimat parerea aici, au observat cum soferul din Peugeot-ul gri face niste manevre complet aiurea cu putin inaintea incidentului cu pricina. Genul acesta de soferi, care iti miros gazele la 120+ km/h, care jongleaza ca la circ intre benzi, care vad bine ca vii pe B2 si ei se baga ca doar au dat semnal, care n au rabdare sa-ti termini depasirea la o viteza decenta si incearca sa croseteze prin dreapta, ii detest, complet.
    Mai mult, acest kung fu panda de pe plaiuri mioritice, atunci cand s-a repliat pe B1 chiar inaintea incidentului, ar fi trebuit sa realizeze instant ca cei de pe B2 sunt cvasiopriti (10-15 km/h). Instinctul de conservare spune ca atunci calci frana bine de tot ca nu stii ce destept nu consulta oglina si trece de pe B2 pe B1. In plus, nu e prea istet sa treci in viteza pe langa masini oprite. El nu, el franeaza agale, calca frana serios abia cand constientizeaza ca Skoda vine peste el. Sofat aiurea de tot, din punctul meu de vedere.
    Cel cu Skoda poarta si el vina lui, astfel de manevre nu-si au locul pe sosea, dar cred ca realizand ca nu se mai poate opri in siguranta a tras instinctiv de volan. Fara multa experienta, instinctul cam are tot timpul castig de cauza in astfel de situatii limita.
    In cazul autorului, da, nu e solutia ideala, dar se poate observa ca initial a ezitat sa traga complet de volan pentru a nu intra in Renaultul Clio. Incomparabil cu manevra Skodei.
    Nu in ultimul rand, distanta de siguranta, avarii sau alte asemenea nu sunt deloc familiare la circulatul pe drumurile patriei, astfel ca din punctul acesta de vedere, nu ma mai mir.

    PS. Cat despre actiunea de dupa, cuvintele sunt de prisos. La fel de bine putea sa dea peste un „prietenas” si in maxim 10 secunde era KO.

    • + pentru comentariu.
      Doamne, cand or sa inteleaga soferii romani ca nu suntem in competitie pe sosele? Distanta de sigurata nema, accelerat si depasit pe toate partile in prostie pentru un castig de o lungime de masina, lipsa totala de anticipatie a traficului si lipsa de respect elementar pentru oamenii din jur, privit in oglinzi nexam. In schimb, nervi si prostie pura, distilata, cat incape.
      Oare cand intram si noi in randul lumii civilizate? Se circula la inghesuiala si in restul Europei, o spun din experienta, si nu e usor, dar parca atatia cretini la un loc n-am vazut nicaieri. Poate doar in Rusia.

    • In cazul filmului de fata, asa aiurea cum au stat lucrurile, s-a evitat un accident. Skoda lovea sigur si cu mare viteza BMW-ul si restul coloanei. BMW nu avea avarii pentru ca tocmai ce franase (cu maxima intarziere, desi cel din fata lui avea avariile puse).

      Idiotul cu Peugeot a avut un reflex salvator, dar este un idiot daca nu invata nimic din asta si da vina exclusiv pe Skoda. Iar autorul a avut noroc cu un Clio atent si prudent, pentru ca si el ar fi lovit coloana.

      O lectie pentru noi toti…

      Pe masura ce creste numarul autostrazilor trebuie sa creasca si educatia cu privire la acestea. Educatie serioasa, facuta in scoala, la TV si prin panouri pe autostrada. Pana acum 5 ani, o oprire completa pe o autostrada era ceva aproape exclus. In zilele noastre, din cauza aglomeratiei, mai ales pe A1 spre Bucuresti, e ceva de asteptat.

      Oamenii nu stiu sa circule pe o autostrada pentru ca nu le-a spus nimeni si nu au vazut ce accidente pot aparea din nimic. Oamenii nu stiu sa se incadreze pe o banda de accelerare si nici nu stiu sa faca loc celor care vine de pe banda de accelerare.

      Pastrarea distantei e un capriciu. Avariile la oprire sunt o moda.

  24. eu nu inteleg cum puteti scapa din vedere faptul ca skoda a evitat totusi accidentul si n-are niciun sens sa zici ” noroc ca peugeotul era pe faza ” ca pe faza ar cam trebui sa fii mereu cand conduci. niste infecti animalele alea de au sarit la bataie, data viitoare sa ii dea careva prin decor putin.

  25. Lasand la o parte prima faza, trecem la a doua: nu pleaca de pe loc pana nu are toata lumea centura pusa 🙂 vezi ca de rapid se poate intampla ceva nasol.

  26. Nou

    Acu ca nu ai pastrat distanta asta e, dar daca nu te-ai dus la ala cu skoda sa ii dai filmarea ca sa ii faca aluia dosar penal…sa iti fie rusine.

    Asa ceva nu se face, a tras de volan si aia e, nu a vrut sa intre in el. Ce a facut taranul ala cu peugeot nu e de iertat, nu suntem animale.

  27. De-asta se pun avariile si se pastreaza o distanta destul de mare intre masini, tocmai sa nu se intample ce era aproape gata. Am colegi carora le-am spus de treaba cu avariile si m-au luat la misto, ca nu exista asa ceva, ca e o prostie…pana o vor pati si poate se vor prinde. In alte tari, si cand se incetineste mai tare se pun avariile, nu ma zic de opriri sau alte chestii.

    • E si la noi in lege, de curand. Avariile in caz de oprire brusca in coloana. Prietenii tai soferi sa faca bine si sa studieze ce mai e nou in Regulament.

    • Pun avarii pentru a fi eu in siguranta, restul e neinteresant. Aia care te-au luat la misto au toate sansele sa se trezeasca facuti acordeon.

  28. Am dat + pentru ca sunt multe de invatat de aici. Inclusiv pentru autor, mai multa atentie in jur in astfel de situatii, altfel … istoria se poate usor repeta.

  29. Eu nu am votat pentru ca mi se pare ca rade Ciob de Oala-Sparta.

  30. frumoasa reactia de a evita accidentul dar dupa cum se comporta dupa ma mir ca a avut-o. poate mai bine se ducea in boscheti, prea multe maimute in trafic.

  31. DOUA PUNCTE DE CONSIDERAT:

    1. Cel cu Octavia neagra e un idiot. totusi, si eu as fi procedat fix la fel. inainte de toateimi apar pielea mea si implicit a celor din masina mea! Se cheama instinct de supravietuire si cine spune ca ar fi procedat altfel e un ipocrit. Ganditi-va ce variante avea cel cu Skoda, chiar daca nu a fos tatent sau nu a pastrat distanta regulamentara…

    2. Cel cu 407-le, desi era sa fie implicat in accident fara sa aiba vreo vina, a reactionat ca un ..nu stiu…animal? 100% rusomanesc. Ok, era sa fie accidentat fara sa aiba nicio vina, era intr-o stare de soc sau adrenaliza zburda ca nebuna dar asta nu ii da absolut niciun drept sa distruga proprietatea celuilalt. Daca as fi fost cel cu Skoda si as fi intrat in posesia filmuletului, m-as fi dus la politie. Daca politia considera ca ma fac vinovat de ceva, fasa sa fie, sa-mi sispende si permisul daca asa considera…dar tot il trag la raspundepe pe soferul 407-lui si imi repar masina pe spatele lui, plus agresiune fizica, probabil si verbala, martori…

    Concluzie: Octavia vina initiala, apoi vina o ia cel cu 407. What are we, animals?

  32. Sper ca sa fie cineva care sa depuna o petitie in atentia Politiei Rutiere cu atributiuni pe acel sector de drum astfel incat astfel de specimene sa fie aspru sanctionate.

  33. Nou

    Eu daca eram in locul celui cu Skoda il dadeam in judecata pe cel cu 407.
    Ok … Am gresit, platesc cu cea ce am gresit, dar asta nu inseamnca ca daca suntem toti teferi si nevatamati sa vi tu si sa ma omori ca sa imi arati cine esti tu.
    Pun pariu ca toti de aici facem acelasi lucru care la facut cel cu Skoda.
    Eu pot sa recunosc ca facem la fel si cu riscul de a ma injura/critica toti, a ales cea mai buna solutie.

    P:S Sper ca cel cu Skoda sa fi invatat minte ca trebuie sa fie mai atent in trafic.

  34. Buni sunteti toti in spatele monitorului sa ziceti de cel cu skoda… dupa ce mai ca nu te ucide skodistul (asigurare ioc) voi inca mai vreti calmare de la soferul peugeot? Sa se bucure ca a patit doar atat si ca nu l-a luat prin Palmesti direct. Mai mult ca sigur ca s-au adresat si 2-3 cuvinte de duhovnici si vorbe grele cu arsenie boca si zei.

    • 1. asigurare ioc…presupun ca ai cautat si dupa seria de sasiu, nu?
      2. tu ce ai fi facut in locul celui cu skoda? ai fi intrat in BMW, nu? …asa, ca sa-i „menajezi” pe ceilalti participanti la trafic?

  35. Am dat plus pentru ca este un clip bun de analizat si de invatat din el.
    1 – distanta intre masini in afara localitatii – 3 secunde sau mai mult
    2 – ultimul din coloana oprita este obligat sa puna avariile
    3 – chiar daca ultimul oprit nu a pus inca avariile, ditamai masina se vede de la o posta
    4 – la viteze mari si nu numai, nu se circula in paralel sau in unghiul mort, tocmai pentru a nu se ajunge la situatii de genul celei din clip
    5 – in mers, se foloseste atat parbrizul cat si oglinzile in permanenta, mai ales cand ai multe masini in jur !!! Multi uita de oglinzi, in situatii de genul asta, este de preferat sa-l pupi pe cel din fata, decat sa-l scoti pe altul in decor si sa risti sa te arunce si in cel din fata. O iesire in decor(sant), se poate lasa cu rasturnari si mortaciuni. tablele, fiind ultima problema.

  36. Salut, ai mesaj pe privat pe YT. 🙂 Mersi!

Vezi si...