It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident mortal Valea Plopilor

Adăugat de zoso
Raportează ca șters! 124

Trimis de un cititor. Curba este aceeași cu care mă jucam acum cinci ani.

Ce mai caută lumea:
  • accident valea plopilor
  • accident rutier produs la Valea Plopilor pe șoseaua Alexandria -București astăzi
  • ACCIDENT PE 10 09 2015 VALEA PLOPILOR

52 comentarii

  1. Ar fi fost bune niste detalii despre ce s-a intamplat in continuare. Speram ca cei din masina sa fie bine.

  2. Da, curba e de vina 😆 😆 😆
    Cititorul asta este cam rupt de realitate. Aveam impresia ca OTV-ul a renascut, in timp ce urmaream ineptiile din clip.

  3. Titlul este greşit, este vorba despre o curbă în care s-au produs mai multe accidente şi au murit oameni, dar nu în acest accident.

    „Din fericire, datorită purtării centurii de siguranţă, conducatorul auto implicat în accident nu a suferit decât răni uşoare.”

  4. O fi la figurat titlul…

  5. (◕‿◕) roxor

    E ok titlul…a murit motorul.

  6. Pilea mea, inicatoarele sunt de pomana. Tabloidizare inutila.

  7. Mda, mai sunt si astfel de „capcane” pe drumuri, si sunt printre ele care nici nu sunt semnalizate corespunzator. Dar, observ ca aici sunt indicatoare de curba deosebit de periculoasa, limitare de viteza 60 km/h, drum alunecos, panoul cu stop accidentelor… Ar trebui circulat cu mai multa atentie, cu atat mai mult cu cat nu conosti portiunea de drum in cauza. Urat moment :(, bine ca soferul a scapat doar cu rani usoare.
    +

  8. Dar ce avem noi aici ? Semnul ala cu ! aka „alte pericole” si dungile ale alea albe vibrante pe asfalt…. oare ce sa insemne ?
    Indicatorul cu ! e in toate versiunile de GE

  9. AragazCuBuleDeAer

    marcajele sunt pentru fraieri.

  10. Cum sa fie curba de vina? Din cate vad e semnalizata si exista limitare de viteza. Problema e a celor care vin prea tare si ignora semnele. Nu e unica, sunt destule curbe ca asta si sunt „mortale” doar pentru neatenti.

  11. Orice curba te omoara daca intri in ea ca zmeul…

  12. Dupa titlu ma asteptam sa vad cum zboara capul intr-o parte sau cum e strivit corpul live. Un simplu accident. Poate fi mortal. Curba nu e mortala, chiar deloc. Inconstienti sunt cei care nu apreciaza curbele si se cred zmei. Dar uite asa isi indeplinesc visul… zmeii zboara.. la fel si masinile, zboara de pe carosabil.

  13. Cam exagerat titlul si cam dramatica editarea. E o zona periculoasa semnalizata aferent dar unii sunt prea destepti ca sa urmareasca semnalizarile.

  14. Aveti dreptate cand spuneti ca vina principala apartine intotdeauna conducatorului auto cand se intampla asa ceva.
    Cu toate astea,eu trec aproape in fiecare zi pe acolo si cred ca intr-o tara civilizata s-ar fi luat masuri mai serioase decat statul cu radarul la limitarea de 40km/h la deal intr-un astfel de caz .Am vazut prea multe accidente acolo, unele foarte grave.
    Mai aproape de Bucuresti s-au introdus separatoare insa vad ca aici mai avem nevoie de cateva vieti pierdute ca sa se faca modificari.

  15. Eu zic ca se poate lua curba linistit cu 60-70, dar cand cobori cu 100 ca esti zmeu si te urci pe frane + ruliu situatia nu mai e roz dar garantat e maro la chiloti.

  16. Am facut drumul acela timp de 3 ani de zile, saptamana de saptamana, cu un van ( Doblo Cargo ) si pot spune linistit ca acea insiruire de curbe, poate fi abordata linistit cu o viteza de 60 – 70 km/h fie gol fie plin.

    Poate ca 100km/h este putin cam mult chiar si pentru o masina ce este echipata cu sisteme de siguranta, insa drumul era ( cel putin pana in august 2013 ) marcat corespunzator cu limitare de viteza la 40km/h si indicatorul ” ! ” de atentionare + cele corespunzatoare succesiunii de curbe.

    Ca urmare, editarea + titlul sunt putin cam trase de par.

    Daca si un drum de campie ni se pare complicat… nu vreau sa fiu in preajma cand conduceti pe serpentine.

    P.S. NU viteza ucide, ci prostia soferilor.

  17. @zoso, hai sa propunem sa se construiasca in toata tara drumuri drepte pe motiv ca sunt multi idioti care nu-si dau seama ca inainte de viraje (nu in viraj) se foloseste pedala aia de frana! Sau ca nu trebuie sa intri in viraj strans cu 100. Sau ca o masina care sa poata sta bine pe viraj trebuie sa aiba niste pneuri decente, nu sarme si gandire „lasa ca merge si asa”. Sau niste amortizoare care sa lucreze corect, nu sa te simti ca intr-o barca.

    Bine ca a scapat cu viata. Norocul prostului.

  18. Ce clip faaaaain. UUuuuaaaAAAaaa. Sau a fost spot publicitar?

  19. Parca ma uit la stirile Kanal D si invitat special e Catalin Radu Tanase…

  20. Mama, ce explicatii in clip :))))))))) Cred ca nici americanii aia invatati sa mearga doar in linie dreapta, nu s-ar fi plans asa pentru 2 curbe. Auzi, e de vina drumul ca dupa o portiune dreapta lunga, intalnesti o curba si te poate lua prin surprindere =)))))

    Propun sa inchidem toate drumurile din tara care au curbe si sa circulam cu trenul. Cu siguranta asa se vor reduce accidentele rutiere.

  21. cosmindaniel12

    OTV, nu alta… Numai zoso era in stare de ineptii si tembelisme din astea.
    Se vede cat il duce capul in filmuletul de acum 5 ani la care face referire.

  22. DA, omul nu intelege un lucru; e loc de omorat idioti pentru ca oamenii mai respecta si semnificatia indicatoarelor, liniilor vibratoare de pe drum; si ce e mai frumos, sa vezi idioti care depasesc in coborare si apoi surpriza, frana la podea ca e curba la stanga. Auzi la el „segment de drum in linie dreapta cu viteza de 100 km/h”!!!, oameni buni mai priviti si semnele de pe marginea drumului nu doar asfaltul, ca nu suntem la NEED FOR SPEED.
    @valy23 „Cu toate astea,eu trec aproape in fiecare zi pe acolo si cred ca intr-o tara civilizata s-ar fi luat masuri mai serioase decat statul cu radarul la limitarea de 40km/h la deal intr-un astfel de caz „. Parerea mea este ca intr-o tara civilizata se tine cont de semnalizarea rutiera si nu de parerea ca se poate lua curba cu mai mult de… Curbele, din punctul meu de vedere, sunt justificate pentru ca nu poti urca frontal un deal cu orice masina.

  23. Accident mortal… fara victime. Dupa incident mortul si-a mai revenit. :))))))

  24. Daca opreai clipul la 0:27, filosof ramaneai. Asa, insa tot filosof ai ramas, dar bulgar 🙂

    Cum, Doamne iarta-ma, sa dai vina pe curbe? Chiar si sa nu fi fost absolut nici un semn de circulatie acolo, si tot vezi ca urmeaza o curba, deci incetinesti pana la viteza la care stii si simti ca poti s-o abordezi in siguranta, ca doar asa te-a invatat instructorul, nu?

    Doar daca pe portiunea dreapta mergi cu peste 170 km/h, s-ar putea sa ai ceva, ceva probleme, nu zic nu… :mrgreen:

  25. tinand cont ca acolo au murit mai multe persoane , titlul nu este unul exagerat … si pot murii in continuare , datorita lipsei de semne mai speciale de avertizare

  26. Aici, nu avem de a face cu un drum de munte cu serpentine si curbe repetate care sa ne mentină o viteză redusă constant, avem de a face cu un drum de câmpie care ar trebui sa permită viteze constante mari.

    Pericolul vine din faptul ca pe segmentele anterioare curbei avem viteze de 100 de km pe oră pe distante de cca 10 km.
    Dupa această linie dreapta de viteza urmează curbă inutilă ca o adevarată capcană.

    Este adevăƒrat că mai există și alte zone similare în care singurele măsuri sunt semnele de circulație și marcajele pe asfalt, masuri care ar trebui sa fie suficiente, in teorie, in practica…se moare si se accidenteaza cu mult peste media europeana…
    În această curbă, după dezapezirile din iarnă, la data de 30 ianuarie 2015 marcajele în asfalt erau aproape inexistente, singurele avertizări sunt obișnuitele marcaje de pe stânga de curbă periculoasă, marcaje care dispar ușor în valea din această curbă (curba e la dreapta și în vale, venind dinspre Alexandria) și obișnuitele semne pe dreapta : un semn cu 80 apiu altul cu 60 și încă unul cu 40 . Deci nicio marcare specială.
    pe lângă mașina de radar care stă la pândă, ar putea să pună o ambulanță sau un mic magazin de vândut cruci și sicrie. (asta e valabil pentru multe zone periculoase din cadrul primitivei infrastructuri din România, zone în care cu relativ puțini bani se pot reduce pericolele. Alte măsuri decât radare și boscheți după curbă, denivelări în asfalt care se duc după prima zăpada și panori galbene care se scorojesc după un an.

  27. @valy23 dpdv al politiei rutiere faptul ca sta cu radarul unde s-au intamplat accidente mortale este FOARTE BINE!

    P.S. NU UITATI ! Daca sunteti martori la astfel de accidente NU scoateti pasagerii din masina decat in situatii in care exista alte pericole ( de ex pericol de accidente). Am asistat la destule accidente in care orice sansa de supravietuire a fost eliminata de ” trasul” din masina a pasagerilor de catre „bunii samariteni”.

  28. @Mike79

    Trage un pui de somn, poate-poate iti revii.

    Daca din 50 000 de soferi care au trecut pe acolo, intr-un an sa zicem, doi au murit, nu inseamna ca drumul e periculos. Inseamna ca aia doi dormeau pe ei sau pur si simplu aveau mainile in ghips, cum au foarte multi de altfel.
    Deh, nu poti dormi la nesfarsit pe tine si sa te astepti sa nu ti se intample nimic.
    Inca un exemplu clar ca romanu’ nu stie sa mearga decat pe drum drept. De aia taie tot: benzi, curbe, giratorii.
    El pur si simplu nu poate decat sa atarne de volan pe drum drept. Altfel omoara oameni, se sinucide sau da in judecata administratorul drumului ca facut o curba 😆 .
    Dumnezeule!

  29. Ze need fo’ speed….versiunea cifolengarul de la tara habrnist cu de-alde volanului.
    Ce e bine, este ca nu a victimizat un participant. inocent. Aplauzele publicului si 10 cu felicitari de la juriu pt cascadorie.

  30. OBSERVATOR

    + pentru surprinderea evenimentului pe camera.
    Experienta la volan, invers proportionala cu viteza de deplasare. Parerea mea.

  31. Înțeleg argumentele tale, o să le comentez strict pe acestea, sper că le-ai înțeles și tu pe ale mele.
    Nu înțeleg exprimarea cu „Trage un pui de somn – poate îți revii”?!
    Chiar și în mediu online, cred că ne putem exprima civilizat și fără miștocăreli și jigniri în contextul în care nu mă cunoști și nu te cunosc personal, nu suntem amici, îți scriu respectuos și nu îți fac nicio recomandare de odihnă sau revenire personală medicală.
    Înțeleg din comentariul tău că ai făcut o statistică empirică a celor „50000 de șoferi care au trecut pe acolo într-un an sau doi”, Ai dedus că „aia doi dormeau la volan eventual cu mâinile în gips și că probabil sunt mulți care au mâinile în gips la volan”
    A da în judecată administratorul drumului este o idee bună, am cunoștințe care și-au recuperat banii în cauze mult mai clare.
    Chiar și în această cauza care pare insignifiantă, cu o expertiză și un avocat bun, poți să dai administratorul și statul în judecată.
    Românii care nu știu să meargă prea bine în drumuri cu prea multe curbe într-o câmpie preferă cu siguranță un drum drept și eficient.

  32. „Românii care nu știu să meargă prea bine în drumuri cu prea multe curbe într-o câmpie” n-ar trebui sa aiba permis. Simplu. Permisul de conducere e un privilegiu celor ce detin si dovedesc aptitudinile necesare, nu un drept conferit oricui.

  33. Umbla o vorba prin popor: „adevarul e ca la drum drept ma descurc” :)))))))))

  34. @Mike79 tu habar n-ai de drumul despre care este vorba. Portiunea de drum drept cred ca nu depaseste 1.5 km ( poate maxim 2 ).

  35. @Xit Yit
    Am „habar”
    Corect, 1,5 -2km pana la cea mai apropiata localitate.
    Mă refeream la cei aproximativ 10 km fac parte din ansambulul sectorului de drum Mihăilești, Gorneni, Stalpu (aproxmativ 10 km) și din direcția cealaltă: Copaciu, Ghimpați, Valea Plopilor (aproxmativ 10 km). Această curbă se află la mijlocul partii de traseu studiat.

  36. @Mike79
    ????????

  37. @Mike79 – asta e exact ultima noastra grija – sa „netezim” drumurile de campie unde se intampla sa fie, totusi, o denivelare serioasa (nici campia nu mai ce credeam cu totii ca e 🙂 ) Noi nu gasim sau ne furam singuri banii sa ne facem autostrazi noi si sa le mentinem pe cele vechi, si tu vrei sa se „indrepte” un fragment de drum national doar pentru ca acolo soferii prosti nu stiu sa abordeze o curba? Hm… Ce propui? Un viaduct mic peste valea aia? Sau mergem cu totii cu lopetile si in 3 ani umplem valea aia cu roci aduse de la Macin? 🙂

  38. @Xit yit
    Scuze, raspunsul era pentru leon89

  39. @Kor
    Exact asta propun: – Nu neaparat un viaduct, o mica regularizare (pe zona marcata cu rosu si galben).
    http://www.urbanambition.ro/wp-content/uploads/blog/2015/01_drum_national/150131_drumuri_nationale_07.png
    + Centuri ocolitoare prin spatele localitatilor.
    In niciun caz autostrada nu propun.

  40. @Mike79 – in principiu sunt de acord cu tine. Poate s-or gasi bani si pentru asa ceva, nu e o idee rea. Se poate face, bani sa avem, si care sa nu fie sifonati, ca de obicei… Dar ramane in picioare si problema nepriceperii soferilor vitezisti. Pe asta cum o rezolvam?

  41. @Kor,
    Pentru localitățile mici sunt prevăzute Drumuri de ocolire, e prea mult spus/facut centuri.
    Deja, pentru comuna Mihăilești au inceput demersurile. După drumul de ocolire, Comuna Mihăilești devine interesantă ca satelit al Bucureștiului fără poluarea din noxe și sonoră:
    http://www.cnadnr.ro/exproprieri/plan%20VO%20Mihailesti.pdf
    http://www.gandul.info/financiar/investitii-estimate-de-1-miliard-de-lei-pentru-constructia-de-centuri-ocolitoare-ce-orase-sunt-pe-lista-cnadnr-10824921
    http://www.cnadnr.ro/exproprieri/HG%20172%20scanat.PDF

    Legat de șoferii nepriceputi, după cum știe toată lumea, aici e o problemă de educație rutieră, legislația este aplicată uneori ineficient.
    Aplicatorii Legislației și echipajele rutiere de cele mai multe ori vin doar să pedepsească sau să facă plan de amenzi de după colț sau deal și nu să și prevină în trafic/în școli.
    Școlile de șoferi nu au un tarif minim decent și sunt dispuse la a efectua pe bandă rulantă educația (adică nu în toate se face temeinic cu cursuri în sală, condus defensiv/preventiv, etc., dacă plătești în plus/ore/”meditatii suplimentare” sau atenție, bine, dacă nu, nu)

    Programele de educație rutieră din școli și educația slabă rutieră chiar și a majoritatii adulților (un exemplu sunt pietonii care traversează stradă pe trecere fără se se asigure de parcă trecerea ar fi gardata de ziduri de protecție)
    (cele mai multe accidente sunt provocate de pietonii care traversează regulamentar sau neregulamentar strada)

    Și mai este o chestiune importantă: Lipsa de transmitere educare între oameni sub formă pozitivă
    Unui om său unui copil i se poate da un sfat în principale două moduri:
    1. cu amenințare și eventual insultă (subiectiv/agresiv) sau cu ton calm și la obiect (obiectiv/calm-neutru)

    Intoleranță, ură și refularea agresivă se transmite în orice mediu, online dar și pe șosele…
    Tocmai aceastムurムși dispreț a măƒcinat societatea: Oamenii se disprețuiesc între ei cu orice motiv, dacă nu au motiv….găsesc ei unul
    Tiristii îi disprețuiesc pe cei cu mașini mici.
    Conducătorii de mașini mici îi disprețuiesc pe Tiristi, îi disprețuiesc și pe taximetriști, pe pietoni, pietonii îi disprețuiesc pe șoferi și tot așa.

    O parte din oamenii urcați la volan se transformƒă brusc în ființe superioare, în armura caroseriei, se transformムîn oameni-mașina eficiente, egoiste, doar de condus in forța din punctul A în B, un fel de cyborgi/Borgi dezumanizati aproape total.
    Din această cauza apar nenumărate conflicte în trafic, acte de violență intoleranță și dispreț generalizat, ură, multă ură..

  42. @Mike79: „și nu să și prevină în trafic”

    Imi place la nebunie cum multora va place expresia asta. Dar cand va intreb ce inseamna… adica ceva exemple, pl.
    Nu 2,3,4 exemple. Da-mi unul singur. Ce inseamna preventia accidentelor, daca nu prinderea si sanctionarea celor din cauza carora se produc, inainte sa le produca?

    Voi sunteti cazuti in cap de-a dreptul. Habar n-aveti ce vorbiti. Oriunde in lumea civilizata pe care tot o aduceti in discutie, oamenii nu s-au civilizat, asa, ca printr-o – minune, ci au fost civilizati cu forta: cu amenzi drastice si categorice, fara sa poti contesta ca politistul n-a avut batista la el.
    Treziti-va in plm, ca sunteti penibili unii dintre voi.

    Asa ce va mai plangeti de toate cacaturile, dar cand e sa respectati niste lucruri elementare, va c**ati pe voi. Cum ar fi niste semne care anunta o curba periculoasa.
    Nesimtitilor!

  43. @Dadi
    Ai perfecta dreptate, la noi se sanctioneaza efectul nu cauza. Un „militian” i-a spus unui prieten ca daca intra cu masina in pom din cauza unui bou care face manevre la limita isi plateste singur reparatiile; concluzia la care a ajuns „militianul” este aceea ca daca vrei sa ti se repare masina intr-un accident mai bine il lovesti pe cel vinovat, nu il eviti. Astia sunt oamenii care dau permise de conducere si care aplica o lege de cacat.
    Va mai dau un caz, eu ies de pe un drum laturalnic pe un drum principal, in zona respectiva este limita de 40 km/h pe care nu o respecta nimeni, toti circula cu viteze de la 60km/h pana la 90 km/h; cum pot intra eu pe drumul principal in conditii de siguranta; daca se produce un accident eu sunt de vina pentru neacordare de prioritate nu boul care circula cu peste 40 km/h…

  44. @Mike79 – e putin offtopic, dar ai mare dreptate… Nu stiu de ce, dar in Romania multi soferi circula cumva cu incrancenare si se simt intr-o competitie „care pe care”. N-ai sa vezi asa ceva nici in cele mai bezmetice orase din alta parte. Eu am cunoscut pe pielea mea cum e sa sofezi in doua dintre cele mai aiuritoare orase, din punct de vedere al traficului, din Europa: Istanbul si Palermo. E o nebunie ce e acolo, dar e vorba de un haos, nu stiu cum sa zic… binevoitor. Nimeni nu respecta prea mult regulile de circulatie acolo, dar soferii sunt mult mai intelegatori unii cu ceilalti. Nu se urasc unii pe ceilalti, ci doar se chinuie sa se strecoare, fiecare cum poate, prin harmalaie. Se aplica mult mai des decat la noi un soi de fermoar adhoc, soferii se lasa unii pe altii, se feresc unii de altii, claxoanele sunt de avertizare, scurte, nu de nervi… parca sunt mai prevenitori, chiar daca se circula iute, pe spatii incredibil de mici.

    As vrea sa vad mai multa relaxare si in traficul nostru, da… In fiecare dimineata imi propun si eu asta, fac progrese, dar tot ma mai enerveaza cate un nesimtit din cand in cand… 🙂

  45. Pentru cineva care tine ochii la drum (si nu doar la 3 metri in fata masinii) nu vad cum acea succesiune de curbe poate crea probleme. Imi pare rau pentru cei care si-au terminat firul vietii acolo sau care si l-au indoit iremediabil, dar in mod clar si fara discutie acel loc este plin de amintiri pentru cei care se uitau in alta parte si nu la drum. E stiut faptul ca mersul constant in mod prelungit (inclusiv sau mai ales in regim autostrada) duce la o atenuare a reflexelor, stare de somnolenta, etc. Daca dupa acea sectiune lunga si dreapta soferul nu se trezeste la timp… nasol.

  46. Iertati-ma, dar nu pot decat sa zambesc :D. Recunosc ca am dat skip la ce a fost in mijloc. Doar muzica si zoom-urile si semnele cu cap de mort m-au facut sa trec peste, daramite textul.

    Si la final am observat asta:
    „Ceilalti participanti la trafic au avut sansa de evitare la limita a masinii iesite pe contrasens si mai departe in afara carosabilului.”

    1. Poftim?? Au avut „sansa”? Adica zici ca le-a pus Dumnezeu o caruta de bani in drum si au avut o sansa sa sustraga niste bani. Nu ca au fost „nevoiti” sa evite un accident.

    2. La limita? Ce limita, ca ala era la 100m distanta fata de masina din fata autorului.

    Si astfel nu pot decat sa ma bucur ca n-am citit si restul informatiilor din clip. Sunt sigur ca @zoso n-a vrut sa ne arate acest clip neaparat, ci de fapt sa ne aduca aminte ce „skill” avea el acum 5 ani pe acea zona in care se moare pe capete (devenind astfel si mai zeu decat era inainte, dovedindu-se ca de fapt acea zona e periculoasa).

    Minus pentru clip. Uneori si drumul drept este periculos daca este un idiot in spatele volanului, daramite curbele sau curbele periculoase. Nimic nou deci in acest clip.

  47. ionescu liviu

    Cică nu are zona semnalizare specială… Ce naiba o mai fi şi asta? Are limitare serioasă de viteză, are semnalizare că urmează curba, dar cine să le bage în seamă? Ce-aţi vrea să pună acolo? Un OZN? Maşini care se conduc singure nu vreţi?

  48. Zona e „exagerat” de semnalizata de ceva ani (pe langa semne sunt si „vibratoare”, doar sa vrei sa-ti rupi gatu’ sa nu vezi ca trebuie sa iei piciorul de pe acceleratie) + crucile de pe margine (care ar trebui sa-ti aprinda beculetul)

    Zicea cineva de facut centuri! Pai asta nu rezolva problema curbelor, pe varianta ocolitoare a Alexandriei (abia facuta) sunt numai curbe… (exista si zone cu restrictie de viteza).

    Daca nici cand e restrictie clara de viteza nu se aprinde beculetul, pai atunci cand e doar semn de „curba periculoasa” (sau curba cu vizibilitate sub 50m) oare cati stiu ca limita de viteza (in afara localitatii) e de 50km/h? (si nu 90/100)

  49. CristianDrive78

    Acum merg sa borasc….editare a la OTV. Super de cacat! La mai mare sau mai bine lasa-ne!

  50. Eroare de pilotaj! Curba aia nu e asa periculoasa pe cat vrea sa o faca autorul clipului. E o curba decenta, cine circula pe acolo stie ca n-are probleme la viteze de 100km/h

    • @MBo
      Domnul din imagine nu era pilot. Era un conducator auto neprofesionist (ca majoritatea conducatorilor auto)
      Va cred, curba aia nu este periculoasa pentru dumneavaostra si chiar va rog sa circulati cu prima ocazie pe acolo cu 100 km la ora si apoi sa ne impartasiti impresiile si eventual filmare cu pilotarea.
      Poate cu o supersportiva si pe timp uscat puteti pilota lejer si cu 120 folosind toata latimea carosabilului si ambele sensuri de circulatie.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!