It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident moto

Adăugat de Tank
Raportează ca șters! 126

ATENȚIE: Conține limbaj licențios!

O sa incep prin a spune ca ECHIPAMENTUL FACE DIFERENTA!

Locatie:

Dropped Pin
near DJ411 407-403, Brăniștari

https://goo.gl/maps/Gwhp9dcPz722

 

Din fericire bikerul nu a patit mai nimic.

PS: am cenzurat viteza din motive … „tehnice” si personale. Deal with it!

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/accident-moto-3/#comments
  • https://www trafictube ro/accident-moto-3/

95 comentarii

  1. mergea prea repede in localitate.
    pe langa alte motive restrictiile de viteza se impun si din cauza ca trebuie sa fii vazut de om cand iese de pe o strada

    • +lumini stinse pe DN

    • foarte bine punctat, cand merg cu 200 la ora nu ai timp sa ii vezi 🙁

    • blackknight

      @dudu 200 la ora?! trolezi acum, nu?!
      mitzuc sa mor daca am vazut daca avea luminile aprinse sau stinse si sunt tare curior sa stiu cum de ti-ai dat tu seama… la majoritatea motocicletelor se aprinde automat faza scurta cand porneti motorul… asta pt ca si in Romania si in alte tari e obligatoriu sa mergi cu luminile aprinse cand esti in miscare cu motorul…

      oricum nici una din punctele expuse de tine nu scapa soferul de vina… dar sunt niste puncte valide (daca chiar nu avea luminile aprinse… sincer nu imi dau seama).

    • am dedus dupa faptul ca nu ii se aprinde nimic in „bord” si motorul pare vechi pentru drl-uri

    • avea faza scurta pornita. daca dai la minutul 2:10 si viteza 0.25 la redare, poti vedea butonul pt faruri care se afla langa mana stanga (nu se vede clar tot timpul dar „sfarcul” este pe ultima treapta, daca era stins, atunci nu mai vedeai „sfarcul” ca iesea din cadru) in bord ai beculet doar pt faza lunga, pt faza scurta se aprinde bordul care in timpul zilei nu se observa. e un transalp amarat din 1994-99, o avea inscriptionat 200 in bord dar la vechimea lui nu atinge mai mult de 150, cred ca putea opri doar daca avea 30km/h (daca franele nu sunt intretinute), motocicleta are un singur disc de frana pe fata si e fara abs, pe spate tot unul dar mai micut si poate bloca mult mai usor roata daca apesi prea tare. in general nu vezi motociclistii deoarece esti obisnuit sa vezi o pata mare de culoare, motocileta fiind mai mica, creierul nu proceseaza si nu il vei observa. de vina sunt si boschetii din partea dreapta, sunt la limita carosabilului si cam forteaza soferii sa iasa mai mult in strada pentru a vedea ceva.

  2. si ca sa nu sari pe mine,+ lipsa de reactie a pejo-ului

  3. Frana si ocolit prin spate….sau lasat pe partea dreapta in glisare……De pe scaun e usor de dat sfaturi….eu asa as fi facut.

    • Ai fi „glisat” fix în casa aia de pe colțul intersecției.

    • blackknight

      nu se prea poate…
      adica pentru cei ce nu sunt Rossi…
      franezi, incarci roata din fata…. nu prea mai ai cum sa vrezi in momentu ala… nu e masina.
      Daca am inteles eu gresit manevra te rog sa ma corectezi 🙂

  4. Peugeot 100% vinovat, dar poate amicul tau o sa invete sa conduca legal in localitate ca sa nu isi rupa oase sau mai rau. Daca ar fi mers cu 50km/h sigur altul ar fi fost deznodamantul.

    P.S.: Ce viteza avea in momentul impactului, chiar sunt curios.

    • Motociclistul vitezist vinovat cel putin 30% 😉 Merita vitezomanii astia sfidatori sa fie luati pe capota ca asa poate se mai linistesc. Arata pe filmare doar ce -i convine nu si viteza in localitate.

    • blackknight

      @catnip deci cam 50-60% din cei ce au carnet de concudere merita sa moara dupa impecabila ta „logica”
      tu nu ai depasit niciodata viteza legala?!
      si mai si vorbesti de ipocrizie…

      eu sunt f atent sa nu depasesc viteza si tot mai imi scapa uneori un 5-10 la ora)…. hai sa nu fim ipocriti doar pt ca suntem in situatia de a comenta accidentul vinovatului de moarte : motociclistul

  5. Ce stil au unii de a opri,chipurile sa se asigure,iesind cu masina pana pe axul drumului!Aici nici n-a oprit,s-a „prelins” incet-incet si in mod sigur,asa cum am vazut eu zeci de „soferi” la fel,intai se uita in dreapta si apoi in stanga.Altfel,e de neinteles cum inainteaza totusi daca ved ca au vehicol pe drumul prioritar.
    Si cel care a avut contact cu „prelinsul”,din cate imi dau eu seama,avea o viteza nepotrivita cu zona in care circula.As zice un 80 la ora +/-.
    Cred ca era corect din partea ta sa nu blurezi viteza cu care circula amicul tau atunci,nici din motive „tehnice” si nici din altele.Asa ar fi fost fair play,nu crezi?

  6. pai de ce sa nu blureze viteza ? ca sa vedem ca avea viteza mare? :))

    • blackknight

      „ipocrizei” nu sunt si soferii care merf fix ca ala cu motoru, chiar mai tare… dar urla la astfel de clipuri ca e doar vina motociclistului?!

      pariu ca 50%+ din cei ce urlati de viteza ati depasit viteza in localitate cu 20-40

  7. Ai blurat viteza pentru ca esti un ipocrizel 😉

  8. Si cu ce viteza se merge prin localitate?

    • blackknight

      categoric cu mai putin decat merg 70% din soferi… asa ca hai sa nu atacam numai motociclistul… intr-un drum oltenita-bucuresti eram abonat sa fiu depasit in localitati pt ca indrazneam sa merg cu 60…

  9. Ba, din ce se vede pe filmare (si imi asum ca nu am vazut tot si nu stiu zona), e 100% vina motociclistului. Peugeotul vine din dreapta, si nu vad nici o borna care sa indice rangurile drumurilor si nici un indicator de stop sau cedeaza.

    Asta ca sa nu zic ca e cam o secunda intre momentul in care se vede botul (nu parbrizul) Peugeotului si impact. Si viteza in mintea mea e suficienta sa fie motociclistul vinovat.

    Cu parere de rau, motociclistul si-o meritat tavaleala asta, bine ca o scapat.

    • „Peugeotul vine din dreapta, si nu vad nici o borna care sa indice rangurile drumurilor si nici un indicator de stop sau cedeaza.”
      Pai in acest caz,fara borne si indicatoare,ne aflam in situatia in care motoristul trebuia sa acorde prioritate de dreapta celui cu Peugeot!
      Daca ar fi fost doua ulite desfundate care s-ar fi intalnit acolo,mai treaca mearga fara semne si marcaje.Dar sunt asfaltate amandoua,deci s-au cheltuit niste bani.Si in buna traditie romaneasca,treaba nu s-a facut pana la capat,responsabil.S-au terminat banii.Costurile asfaltarii+valoarea „comisioanelor”=suma alocata.De vopsea si indicatoare n-a mai ramas.

    • Salut baieti. Hai ca va raspund eu. Drumul pe care circulam noi este drum principal. Domnul cu Pejo(sul) nu a acordat prioritate… nici nu s-a asigurat.. in fine.. asta conteaza mai putin. Si noi eram in dubii, dar ne-a lamurit domnul politist. Viteza era putin peste limita.. dar nu cu mult.. nici asta nu conteaza prea mult. Ideea e ca din clipul asta pot invata multi multe..

    • Tank: că era drum principal e una, că știi asta când treci prima dată pe acolo e alta. Dacă a zis polițistul nu înseamnă nimic, decât dacă v-a lămurit cu niște indicatoare/marcaje care nu se văd pe filmare (și insist cu asta, că există situații în care există acele semnalizări dar nu se văd din unghiul filmat… poate ai un StreetView să vedem cum a fost odată pe acolo).

      Repet, din ce se vede motociclistul e 100% vinovat… iar eu că șofer pot învăța doar că sunt mulți proști pe drumuri care mă pot lăsa cu daune și traume.

    • Hai ca am.gasit si locatia… dupa multe cautari. Intr-adevar nu sunt semne acolo.. si strada se pare ca a fost asfaltata de curand..

      Dropped Pin
      near DJ411 407-403, Brăniștari

      https://goo.gl/maps/Gwhp9dcPz722

    • „Intr-adevar nu sunt semne acolo.. si strada se pare ca a fost asfaltata de curand.”
      Legal cel cu Peugeot e acoperit in situatia asta. Ar cam trebui un pic tras de urechi si administratorul drumului… or asfaltat drumul si nu or putut sa puna o tabla de ‘cedeaza’ sau ‘stop’.

    • @Rebound11
      Treabă românească. Știu cateva intersecții între DJ-uri și drumuri comunale in zona pe unde am des treabă unde este exact la fel. Sau, mai grav, exista indicator, dar localnicii au avut nevoie de el și l-au „împrumutat”.

    • blackknight

      deci cam70% din cei ce merg prin localitati (soferi ma refer) si care depasesc viteza merita sa aiba accident, corect?!
      mama ce „logica”

    • @blackknight: tu stii sa citesti sau esti troll?

      Nu merita nimeni sa faca accident, nu am zis nicaieri ca e de dorit, dar daca accidentul se petrece singurul care merita pedepsit e cel vinovat, in cazul de fata dupa parerea mea motociclistul, pentru neacordare de prioritate in primul rand (din ce se vede pe clip) si pentru viteza prea mare pentru locatia aia.

      Cat despre faza cu ipocrizia, nu fii marlan cu toata lumea. Da multi o calca si prin oras cu orice vehicul le permite asta, dar e una sa mergi cu 70-80-100 la ora in oras pe B4 pe bulevard si alta e sa mergi cu 70-80-100 la ora in oras pe alei intre blocuri sau pe B1 pe langa intersectii cu aleiute sau masini parcate sau in orice situatie in care vizibilitatea nu permite viteza aia. Daca esti in categoria a 2-a si faci accident, da, e meritat.

  10. Nu judec in niciun fel motociclistul. Intr-adevar, vina este in totalitate a celui cu masina. Uitandu-ma cu atentie, la 2:06 se poate vedea bordul mobrei. Acolo se observa viteza de 80+ in momentul impactului sau cel putin inainte de impact avea o viteza de ~85km/h. Daca ma intrebi pe mine, este mult peste limita legala si mai ales pentru drumul respectiv. Consider ca acolo o viteza adecvata ar fi fost de maxim 70km/h…

    • Nu pot edita comentariul de mai sus. Fix cu 1m inainte de imact, poti observa in partea de jos a ecranului ca mobra avea putin sub 80km/h. Asta fix inainte de impact…
      Per total, e bine ca nu a patit nimic. Avem toti de invatat cate ceva din experienta vazuta si bula cu masina sa beleasca ochii data viitoare si sa lase arfele de am permis de peste 30 de ani si nu am patit nimic. De data asta, persoana nevinovata nu l-a mai ocolit!

  11. teddycarebears

    asa e … la 2:15 se vede ca avea vreo 75 la ora … de data asta nu l-a evitat masina … data viitoare el va fi in stare sa evite un copil ?

  12. „Viteza era putin peste limita.. dar nu cu mult” canta la alta poarta.
    In momentul franarii are peste 80km/h (in plus, faptul ca vitezometrul e blurat zice multe despre ipocrizia unora).
    Motocilistul (si multi altii) nu sunt mental capabili sa inteleaga ca restictiile de viteza se aplica cu un motiv.
    Ce restrictie era pe acel drum ? 50 km/h ? la +30-40km/h in plus fata de limita, rezulta intre 8.3 si 11.11 m/s parcursi in plus fata daca ar fi circulat cu 50km/h.
    Se vede ca este curba. Ce vizibilitate avea soferul ? cat timp ii ia sa intoarca capul ? luand in calcul faptul ca trebuie sa se uite in ambele parti.

    • Eu personal consider ca 70km/h nu sunt mult peste limita. E strict parerea mea. Consider „mult” dupa 90.. Nu zic ca e ok sa mergi cu viteza asta in localitate. Dupa cum se vede in clip, se pot intampla lucruri nasoale.

      Faptul ca am cenzurat viteza a fost doar o conditie pentru a putea folosi filmarea. Si am folosit-o in scop educativ. Pentru ca nu mi-a facut deloc placere sa revad toate momentele alea. Si au fost destule momente in ziua aia.. chiar nu doresc nimanui sa treaca prin asta. Sper ca am clarificat unele lucruri. Si de invatat, am invatat cate ceva toti cei care am fost acolo.

      Shit can happen anywhere and anytime…

      Asfalt uscat tuturor!!

    • „Faptul ca am cenzurat viteza a fost doar o conditie pentru a putea folosi filmarea.”
      si uite asa marmota invelea ciocolata….

      sper ca sofrul masinii sa dea in judecata motociclistul, sa vedem ce iese la expertiza, mai eles ca exista si proba video.

    • @arg – fix 0, imi aduc aminte de o speta peste care am dat mai demult. Soferul „nevinovat” care a acrosat o masina care executa viraj stanga mergea cu 120-130 in zona de 60, pentru aia 10-20km/h peste limita, 60+50 limita contraventionala. Vinovatia a fost stabilita de instanta la 75%-25% pentru cel care nu a acordat prioritate de dreapta la viraj stanga.

  13. Pacat de motor 🙁

  14. unde a avut loc „evenimentul”?

  15. mituc Viteza motociclistului scuză cumva faptul că șoferul nu s-a asigurat DELOC ? Vrei să spui că din cauza vitezei nu l-a văzut, sau cum ?
    2. Cum ți-ai dat seama că are farul stins ??

    • Vezi ca ala de mai sus nu-s eu. E unul care trolleaza ocazional cu un nickname asemanator cu al meu cind mai lipsesc.

      Motociclistul are intr-adevar ceva viteza dar nu cine stie ce: intre stilpii aia sint 30m, motociclistului ii ia cam 3 secunde ca sa treaca pe linga 3 stilpi (m-am uitat de la 2:06 la 2:09), deci 60m. Aproximativ 20m/s inseamna aproximativ 70kmph. Trec alte doua secunde pline din momentul in care soferul il are in raza vizuala pe motociclist, si totusi pleaca de pe loc.

      Pot tolera asemenea incurcaciuni cind viteza de deplasare este dubla pentru aceeasi raza scazuta de vizibilitate, dar in cazul asta e mai greu.
      Desigur, asta nu inseamna ca motociclistul nu are o parte din vina, nu are cum sa nu aiba avind in vedere circumstantele, dar nu o asa mare parte ca cel cu peugeot-ul.

    • nu trolez „cind lipsesti tu” si mi dau cu parerea cand cred

    • adydum am raspuns mai sus. Nu am dat vina totala pe motociclist ci am subliniat viteza cu care el circula si faptul ca este un factor care a adus la ciocnire.
      2.Motorul pare vechi si sigur nu are drl-uri iar in bord nu e aprins niciun bec care sa arate ca are pozitiile sau farurile aprinse.

    • Pajeroking

      Aoleu! 2 Mituci? Jesus.

  16. ma bucur ca a scapat cu bine toti cei implicati.

    Autorului: Desi ai blurat viteza, nu ai blurat suficient. Acul inca il vad si daca numar din 20 in 20 de km si stiind ca cifra cea mai de sus a cadranului e 100 iar acul sta la cea dinainte nu mi-e greu sa deduc ca mergea cu 80 km/h.
    Asa ca, putea fi mai constiincios si sa respecte regulile in localitate.
    Drumuri bune.

  17. domnilor, vad acest clip si ma face sa rad ipocrizia de care dau multi dovada
    toata lumea da vina pe motociclist ca merge putin peste limita, dar intr-o situatie similara cand este un autoturism nu mai exista dubii
    pentru FFF multi, nu e o problema daca o masina merge tare prin oras si loveste/acroseaza o alta care incearca sa iasa de pe o strada cu indicator CEDEAZA si ii este imposibil din cauza unghiurilor inchise de masini parcate aiurea sa vada racheta… in schimb daca e motocicleta va suciti, „ca avea viteza, ca nu avea faruri, ca nu avea vizibilitate”
    exemplu:
    http://adevarul.ro/locale/buzau/video-accident-surprins-camerele-supraveghere-strada-buzau-barbat-fost-ranit-1_5a1a6d365ab6550cb88b264b/index.html
    PS: eu zic ca avea pana-n 70, viteza obisnuita de croaziera pe drumurile patriei, practicata de TOTI soferii

  18. Mai tata daca ne luam dupa comentariile de aici ai zice sa suntem in Germania unde toata lumea respecta indicatoarele de limitare a vitezei. Daca era intr-o masina si mergea cu 70-80Km/h in localitate mai erau atat de multe guri care sa-i gaseasca vina? Nu e soferul la fel de vinovat daca nu acorda prioritate unuia de a depasit viteza legala sau la viteze mai mari se pierde prioritatea? Sper ca motociclistul si-a schimbat un pic optica dupa acest accident si devine mai neincrezator in abilitatile partenerilor de drum.

  19. Daca oricare dintre voi nu este in stare sa vada un vehicul care vine chiar si cu 100kmh pe un drum principal si considera ca din cauza vitezei nu l-a vazut, va rog fuguta la cea mai apropiata sectie de politie si predati permisul. Este clar ca aveti probleme grave de vedere, iar condusul va poate pune viata in pericol.

    • nici gunoaiele care alearga mult peste limita de viteza nu sunt mai stralucite…

    • blackknight

      @florin adica 70%+ din soferi?!

    • @blackknight – am spus MULT peste, asta inseamna 25+km/h… caz in care procentul e cam doar vreo 25%, nu 70.

  20. Eddiemcstanley

    Cel cu masina avea timp sa puna frana daca era mai atent, macar putin acolo. Efectiv zici ca nu s-a uitat in stanga deloc. Asta e parerea mea… Si viteza a contribuit da asta e. Bine ca nu a patit nimeni nimic. Se vede ca oamenii au fost cu constiinta si erau marcati. Drumuri bune!

    • s-a asigurat cum se asigura multi… in loc sa o faca in locul unde are vizibilitate maxima asupra drumului in stanga, el se asigura cu 5-10m inante… la care unghiul ii permite sa vada maxim 30-40m, zice „nu vine nimic” si intoarce privirea in dreapta lasand masina sa intre in drum

  21. Deci, vad ca s-a scris mult si prost dar si mult si bine.
    1. moto avea cel putin 80, in poza la franare de ceva vreme, probabil ca avea peste 100 nici vorba de 70 cum zice mr tankist
    2. lipseste gmaps
    3. nu vad indicator de pierdere a prioritatii masinii
    4. nu vad indicator de drum prioritar moto
    5. daca esti ipocrit macar fi ipocrit pana la capat tank, auzi la el, motive si iar motive de ce a blurat el vitezometrul, eeeeee, ai dat cu mucii in fasole, viteza se poate depista si cu bluratul tau, sunt destule repere fixe…
    https://www.trafictube.ro/wp-content/uploads/2018/02/1.png

    • blackknight

      1 – acordarea de prioritate nu tin minte sa spuna nimic de viteza de deplasare… ma indoiesc ca nu-l putea vedea
      2 – ok… sa zicem ca e culpa comuna… dar voi deja va comportati cu motociclistul ca si cand el a fi vinovat
      3 – apropos de ipocrizie… vrei sa bag filme cu numarul de masini care ma depasesc cand merg (legal) prin oras?! hai sa nu ne mintim ca de (inafara de cateva exceptii) soferii sunt mai vitezomani ca motociclistii
      4 – drup comunal vs drum judetean… are prioritate moticiclistu. nu stii codul rutier…

  22. eu sunt tare curios sa aflu ce rang au cele 2 drumuri….
    motocicleta nu s-a vazut pentru ca e mica in comparatie cu masina gri pe langa care a trecut.

    • Mica si mai pune si un 90-100 in localitate…

    • pe sub blurare se vede un 90

    • blackknight

      un 90 care de fapt e un 75-78

      anyway…
      oricum o iei e in cel mai rau caz (pt motociclist) culpa comuna…
      si numi spune ca nu vezi masina la viteza asta… chiar si la un 90 o vezi…

      daca avea viteza ghinionu lui o sa-si repare singur motoru… asta e … prostia se plateste DAR
      1 – asta nu inseamna ca el e unic vinovat
      2 – asta nu permite ca 80% din comentariile de aici sa dea vina exclusiv pe motociclist
      3 – aia care au mers cu 80 in localitate in aceeasi situatie sa se abtina de la comentarii… pt ca pun pariu ca majoritatea dati vina pe motociclist, dar si voi depasiti viteza legala… chiar mai rau!
      si cu masina si cu motorul mi se intampla de fiecare data cand trec prin localitate (eu respect viteza legala) sa fie depasit de o gramada de oameni…. si toti cu masini… asa ca hai sa terminam cu mitu asta cu „numai motociclistii depasesc viteza legala”

  23. Fiind conducator si de masina si de motocicleta, cunosc factorii din ambele parti. Din felul in care a abordat virajul, presupun ca soferul e unul care de regula conduce de acasa la biserica in sat si nu prea are parte de trafic. Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc lipsa de reactie a riderului, probabil datorata panicii. Dar daca te stii lipsit de prezenta de spirit, incerci sa mergi cat mai precaut si MAI INCET, cu siguranta cei din grup ar intelege. Edificator ar fi un stop cadru in momentul impactului. https://imgur.com/a/TaPp7

    • in calitatea ta conducator moto, in situatia data, 70km/h, distanta 30-40m si timp pana la impact 3s cu indulgenta.. despre ce dracu’ reactie vorbim? adica pe bune acuma… tu cand mergi in Bucuresti cu 70 faci stoppie la fiecare masina care apare de pe straduta laterala dreapta?

    • Repet, nu toata lumea are acelasi timp de reactie. Unii cand vad botul masinii in intersectie incetinesc si daca iese, franeaza, altii nu pot si ar trebui sa mearga mai incet.

  24. madoareinpedala

    Cunosc drumul ala destul de bine. E drumul DJ411 care duce spre Comana din Mihailesti

    Asta pare a fi locatia unde s-a intamplat accidentul. Culmea ironiei, langa cimitir…

    https://www.google.ro/maps/place/44%C2%B010'40.7%22N+26%C2%B003'37.5%22E/@44.1779722,26.0598695,19z

  25. „PS: am cenzurat viteza din motive … „tehnice” si personale. Deal with it!” – accident cu spitalizare atunci, deal with it!

    • blackknight

      conentarii rautacioase de dragu de a le face…
      probabil oftica pe motociclisti sau alte frustrari de genu asta „deal with it”

  26. Exceptand indicatorul „curba la stanga”, nu exista nimic care sa te anunte ca esti pe un drum cu prioritate. In mod normal si obligatoriu ar fi trebuit un indicator „intersectie cu drum fara prioritate”. Te gandesti ca drumul tau continua spre stanga, dar asta nu inseamna ca ai si prioritate.
    Asdar, indicator de drum cu prioritate, nu, indicator de intersectie cu drum fara prioritate, nu, indicator de stop/cedeaza trecerea. Atunci ?
    Chiar daca nu trece pentru prima oara pe acel drum, sau nu circula din amintiri, motociclistul ar fi trebuit sa acorde prioritate celui din dreapta. Indiscutabil !
    Cu un avocat bun, cred ca cel cu Peugeot-ul poate castiga un eventual proces fara probleme.

    • Dropped Pin
      near DJ411 407-403, Brăniștari

      https://goo.gl/maps/Gwhp9dcPz722

      Nu stiu ce sa zic despre prioritatea de dreapta cand noi eram pe drum judetean si el iesea de pe o ulita..

    • De acord ! Dar eu, care trec pentru prima oara pe drumul respectiv, de unde stiu ca am prioritate ?
      De unde stiu ca este ulita si nu un alt drum judetean/national ?

    • blackknight

      cieva ar trebui sa mai citeasca codul rutier!
      drum judetean vs drum comunal…

    • @blackknight: Spune tu, din ce se vede pe clip, de unde stii tu care ii drumul comunal, care ii judetean, national, european etc. Singurul lucru clar acolo ii ca nu is pe autostrada.

      Ziceai ceva de inteligenta in comentarii… pai si foloseste-o. 😉

    • @blackknight… Conform carui indicator, borna kilometrica, etc. stiu/sunt informat ?
      Daca tot ai citit codul rutier, reciteste sectiunea asta: https://www.i-drpciv.ro/semne-de-circulatie-de-orientare/
      Si inca ceva, arata-mi, pe film, minutul si secunda, in care urmeaza sa ma intersectez cu un drum fara prioritate, ori ca ma aflu pe un drum cu prioritate.
      Succes !

  27. blackknight

    – Inca astept un comentariu in care sa zica oamenii ca „ba, nu sunt radar, nu sunt in stare sa apreciez viteza, hai sa-i las naiba pe aia cu cascheta sa se ocupe de asta”!
    – observ ca multi se iau de viteze, de faruri etc… ma da unu nu zice de NEACORDARE DE PRIORITATE!!!
    – de asemenea inca astept accidentul in care sa incerce cei ce comenteaza sa fie obiectivi… la pariu ca daca FIX in aceeasi situatie era o masina, comentariile care ii cautau vina (mai ales de viteza) se diminuau drastic!
    – nu inteleg d c atata rautate pe motociclisti… efectiv unele comentarii sunt rautacioase de dragul de a fi rautatioase… nu va fac soferi mai buni sau mai inteligenti astfel de comentarii.

    • macphisto

      Baza legala pentru acordarea de prioritate?
      Daca nu sunt semafoare, indicatoare, marcaje sau politist care sa dirijeze, legea spune ca e de dreapta,. Nu exista in codul rutier prioritate de rang de drum, de masina, de motocicleta si mai stiu eu ce….

    • @macphisto: aia de rang de drum exista:
      Art. 135 – Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere şi în următoarele situaţii:
      a) la intersecţia nedirijată atunci când pătrunde pe un drum naţional venind de pe un drum judeţean, comunal sau local;
      b) la intersecţia nedirijată atunci când pătrunde pe un drum judeţean venind de pe un drum comunal sau local;
      c) la intersecţia nedirijată atunci când pătrunde pe un drum comunal venind de pe un drum local;

    • macphisto

      Ai dreptate. Uitasem. De fapt nu uitasem, doar ca la un browse rapid in legislatie nu mai regasisem asta, credeam ca s-a abrogat. Oricum e o tampenie, ca nu ai de unde sa stii care ce drum e, de multe ori ala comunal e mai dichisit decat ala judetean.

    • @macphisto: ai de unde sa stii. Sunt chiar mai multe metode:
      1. Indicatoare de prioritate (cedeaza, stop, drum cu prioritate in intersectii)
      2. Avertizare cu indicator de avertizare ca urmeaza o intersectie cu un drum fara prioritate, dar asta trebuie dublata de un cedeaza sau stop pe drumul fara prioritate.
      3. Niste panouri/indicatoare de orientare cu numarul si tipul drumului inainte de intersectie sau la intrarea pe drumul ala la fiecare intersectie.
      4. Borne kilometrice.

      Unica conditie ca sa iti poti da seama ii sa existe informarea respectiva. Din ce vad eu in clip, ea nu exista.

    • macphisto

      da, dar in acest caz, cel putin din filmare, 1, 2 si 3 eu nu am vazut, iar 4 (borna) probabil a avut doar cel de pe drumul cu prioritate, nu si cel cu Pejo.
      Repet, in teorie totul este clar, practica ne omoara.

  28. @blackknight
    Sunt de acord cu tine ca toti depasim viteza. Dar aici nu despre noi e vorba ci despre motociclist. Si eu sunt curios de viteza. Pana la urma amandoi sunt vinovati si isi asuma atat viteza mare in localitate – motociclistul (bine ca nu a sarit un copil, un animal, orice) cat si prostia de a nu se asigura – soferul.

  29. Bai, e simplu, e ca la pietoni aia care se arunca ca bezmeticii pe trecere.
    Daca tu n-ai grija de viata ta, indiferent cate legi ai de partea ta, atunci iti meriti soarta.

  30. cred ca in situatia unei intersectii nesemnalizate, conducatorii de autovehicule trebuie sa reduca viteza, pentru a evita orice situatii periculoase.
    oricum, intr-o intersectie nesemnalizata, se circula dupa regula prioritatii de dreapta si, bine-nteles, prioritate are cel ce intra primul in intersectie. in cazul de fata, autoturismul.
    In situatia de fata, motociclistul, increzator in sine, a gresit, pentru ca nici macar nu a schitat intentia de a reduce viteza.

  31. vlogBandit

    Fiecare motociclist care depășește limita de 50km/h merită să fie luat pe capotă de un bătrân.

    • Mihoc Stefan Ovidiu

      Sper sa fi luat tu pe capota dar de mamica ta si apoi sa vedem cum plange

      Ma bucur ca traiesti cu mentalitatea din secolul 16 daca sti care ii :)) .

    • vlogBandit

      chill. eram ironic la ce au scris colegii mai sus. 🙂

  32. Mihoc Stefan Ovidiu

    Bai tata toata lumea este un zeu in artele comentatului din fata PC-ului „de ce nu ai franat asa, de ce nu ai facut asa,de ce ai avut viteza aia, de ce eu mai stiu ce” dar sa va vad pe voi in situatii asemanatoare o sa incremeti,ca motociclist va spun din proprie experienta ca unii soferi is pur si simplu orbi mai ales aia batrani, scuza lor ca deobicei a avut viteza mare 200, 300 400 plm, dar ei poarta ochelari cu dioptrii ca poti vedea planeta Pluto

    Soferu masini ii 100% vinovat si punct.

    Ma bucur ca nu a fost mai rau, insanatosire grabnica prietenului tai.

    Salutare

  33. Speedy Gonzales de Oltenia 🙂

  34. macphisto

    Nu stiu care este deznodamantul juridic, incadrari, penal, cine pe cine plateste, desi cu un avocat destept cel cu pejo ramane cu permisul in buzunar, fara cazier, eventual si cu ceva traume psihice contabilizate in cash, luate de pe cei ce administreaza drumul.

    1. Prioritatile se bazeaza pe indicatoare si marcaje, iar in lipsa lor pe „dreapta”. Orice alta interpretare, cu rang de drumuri etc este irelevanta. Cand circul cu masina ma orientez dupa indicatoare, nu dupa „oare ce rang are acest drum?”. Nota: exista multe drumuri dichisite si cu asfalt care au rand inferior celui prapadit, sau drum care ai putea jura ca nu e cel prioritar dar el este. Asadar, lipsa stop, lipsa cedeaza, lipsa marcaj oprire pt cel cu pejo, lipsa indicator de drum cu prioritate. Singurul indicator pe care il vad este unul de curba periculoasa la stanga, in momentul dinainte de a se vedea pejoul, cand mobristul o ardea voios cu 100+

    2. Pejoul avea obligatia cel putin sa raduca si sa se asigure, daca nu legal, macar din instinct de conservare, in loc de mobra poate era un tir. Mobristul avea obligatia sa circule cu viteza legala in localitate, sau macar daca nu o face, sa reduca viteza cand vede indicatorul cu curba periculoasa la stanga.

    3. Pe langa echipament, l-a salvat faptul ca aterizat pe moale, sa zicem asa. Pamantul din jurul si din fundul santului. Daca ateriza in cap sau pe asfalt isi rupea gatul cel putin.

    4. Daca in momentul fix dinaintea impactului avem aproape 80 (relativ corect, am estimat atat dupa distanta la care a aterizat bikerul), inseamna ca in momentul sesizarii pericolului si al inceperii franarii aveam cel putin 100. Adica nu putin peste ci dublu a ce se permite in localitate. Nici 70-80 nu e putin peste, ci cu 25% mai mult. Se poate calcula, exista viteze de reactie, perceptie, actionare a franei, si intarziere mecanica de la mom. actionarii franei pana aceasta atinge (daca apuca sau e ok tehnic) eficacitatea maxima.

  35. macphisto

    Inainte sa sariti, am si categoria A, si da, depasesc si eu de multe ori viteza, atat cu A cat si cu B. Dar am instinct de conservare, stiu cand sa o las chill, pentru ca tin la viata mea. Da, politistul poate a intocmit PV cu vina pejoului, dar ultimul cuvant il are o Instanta, care se bazeaza pe legi si pe expertize tehnice…

  36. niciodata nu dai apa (sa bea) unei victime (exceptie: insolatia). Doamnele erau bine intentionate si sigur nu stiau.
    + pentru ca te-ai gandit la siguranta si ai verificat daca se scurge combustibil din motor. Ar fi fost interesant sa spui si ce s-a facut in continuare dupa ce ai constatat ca se scurgea benzina.

  37. CraiovaTube

    Merg unii motociclisti ca descreieratii si se mira de ce sunt victime… normal ca o motocicleta care merge cu 100 km/h in localitate nu e la fel de vizibila ca un autoturism. Te asiguri din stanga, apoi din dreapta si pana pleci de pe loc intra un maniac de motociclist in tine, ca nu stie diferenta dintre strada si racetrack si merge prin localitate cu viteza de autostrada.

  38. Unii, pe semne ca din cauza vitezei cu care circula, nu vad panourile cu „Viteza ucide”. Ghinion. Totusi, bine ca a scapat.

  39. Ma uit sa vad ceva indicatoare rutiere in film si pe google maps-street view, dar nu gasesc nicaieri.
    Cred ca e suficient ce am zis.
    Apropo ce diferente uriase Intre locatia de pe google maps si din filmare

  40. Primul lucru ar fi fost chemarea salvării! Astea cu ”băiatu e OK” sunt lucruri foarte periculoase. Bine că n-a picat ca o găină 30 de minute mai târziu. Chemați Salvarea oameni buni, chiar dacă totul pare OK. Căzătura aia și viteza n-au fost mici. În cazul ăsta chiar puteau să existe probleme care să nu fi fost evidente din prima.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!