It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident live motocicleta

Adăugat de GRDh
Raportează ca șters! 138
Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/accident-motocicleta-live/

123 comentarii

  1. La adresa motociclistului nu am nimic de zis.

    La volanul Opelului un om căruia, eu unul, i-aș ANULA dreptul de a conduce.
    O să-i las pe alții să explice.

    • Banuiesc ca vorbesti la misto.

    • Păi de ce să frânezi dacă ăla din fața ta nu semnalizează? Normal ca e de vină, stopurile de frână nu se pun. Logic, q.e.d.

    • Singura vina a aluia cu Opel e ca nu a semnalizat, banuiesc ca voia sa vireze la stanga si a oprit sa dea prioritate aluia de pe contrasens.
      Are partea lui de vina, dar in nici un caz nu e principalul vinovat…
      Ce fain ca motociclistul se duce sa il certe pe sofer, aia din masina isi verifica daunele … si in timpul asta tipa e inca intinsa pe sosea, in calea masinilor.

    • Lesch-Nyhan

      Opelul este lovit in spate…restul sunt doar vorbe….

    • @EOL motociclistul era în stare de șoc nu știu cât de limpede mai gândea.

      Văd că dă cu capul de asfalt de îi sare casca.
      Animalul ăla coboară din mașină și se duce să vadă ce pagube are … – dar jignesc animalele cu această afirmație -unele dintre ele chiar au compasiune.

      Bună observație oricum, dar pe lângă semnalizare mai e ceva ce ți-a scăpat din ecuație :).

    • Animalul de motociclist 99% vinovat
      Localitate, curba , trecere de pietoni…si tu zici ca n-a semnalizat ala cu opelul ! Jesus….

    • Și ăluia de pe mobră care era să omoare un om, ce i-ai face?

    • commandorsteel

      Eu il gasesc vinovat pe cel cu Opel-ul ptr ca a iesit pe strada si s-a pozitionat in fata motociclistului care avea viteza legala pentru autostrada
      In plus, il banui pe Opel-ist ca a facut-o intentionat, ca sa-i arate motociclistului ca nu are respect ptr el
      PS. pe toti ii doare la banana de fata care a zburat peste masina si a ramas fara vibrator intre picioare

    • adicristea

      TC, deci ăla are o scuză că nu s-a dus să vadă ce face pasagera lui în cele 10 secunde de după accident, dar are timp să se certe cu ceilalți șoferi? Sunt curios care e. Că eu nu găsesc una în nici o situație: daca era lucid (ceea ce pare după cum încearcă să explice dinamica accidentului) trebuia să se ducă. Dar tu zici că e in stare de șoc. Ok. Instinctual, ce consideri că face un om prima oară cand una dintre persoanele pe care le iubește este rănită? Instinctual deci, nu conștient. Ăla se duce spre ea, dar pe parcurs probabil că cel din Renault a deschis geamul și i-a zis ceva, iar el se oprește și se apucă de explicat. Serios?

    • adicristea

      Pardon, sunt 33 de secunde din momentul impactului până se termină video. Ok, vreo 10 i-au luat să se adune de pe jos. Și nu părea că se îndreaptă spre ea la final ceea ce înseamnă peste 30s de nepăsare.

    • Filmarea e prea proasta…se vede ca este semnalizare, dar e atat de slab perceptibil.
      SI mai avem RAR, o autoritate de spagari care apara becurile clasice, foarte slab vizibile, in loc sa sustina upgrade la lumini cu led (cele cu cap).
      Acelea au o vizibilitate mult mai mare si reduc astfel dramatic riscurile.
      Dar nah, nu a prevazut fabricantul si deci e ilegal.

    • Cu putina ”chiorala” se vede ca opelul a semnalizat. Opelul de obicei are semnalizari mai ”invizibile”. Partea buna ca nu s-a ranit nimeni grav, mai ales la viteza trotinetei!

    • Cred ca TC e troll, altfel nu imi explic. O stiti pe aia cu ala care arunca o piatra in lac…nu?

      Cascati putin ochii, si veti vedea ca opelul semnalizeaza regulamentar. Se observa mai bine semnalizarea de pe aripa stanga, nu cea din far.

      Banuiesc ca motociclistul avea viteza regulamentara in localitate, in dreptul trecerii de pietoni, nu? Sunt curios cum ar fi oprit in siguranta daca cineva ar fi vrut sa traverseze.
      Probabil tocmai depasise microbuzul si venea lansat.

      Ce se intampla dupa aceea, cu moticiclistul care se ia de sofer in loc sa verifice pasagerul daca e ok, si cu soferul care se da jos sa se uite la pagube mai intai… spune multe despre ei ca oameni, nu ca soferi.

    • frankenstein

      @T.C. ai permis de conducere? Eu sper din tot sufletul ca NU

    • Indiferent de motivul pentru care a franat masina, nu are nicio vina! Mai ales ca este in localitate. I-ai anula dreptul de a conduce, tu gandesti inainte? Nicio problema la ala cu motorul ca a depasit in curba pe linie continua, nicio problema ca avea in jur de 80 in localitate si in zona cu trecere de pietoni, nici o problema ca la el pastrarea distantei e de ochii lumii… Si ne mai intrebam de ce sunt atatia tampiti pe sosele.

    • @T.C. viteza motorului e mult prea mare. Trebuia sa se asigure, indiferent care ar fi fost problema de la
      Opelul ( nu mergeau stopurile, nu mergea semnalizarea etc). Faptul ca nu a oprit sau nu a ocolit si a intrat direct in el e strict vina lui. Restul e cancan.
      Ps: Tu cum ti-ai luat permisul? As putea plusa : ai permis? Daca ai, preda-l la prima sectie de politie :).

    • dodo01 întrebare mea pentru tine este, tu cum ai luat BAC-ul? Cred că ar trebui să mergi la școala primară să te învețe să citești.

    • @T.C.
      🙂 „La volanul Opelului un om căruia, eu unul, i-aș ANULA dreptul de a conduce.”. I rest my case. Asta spune totul.

      Degeaba ai citit tu nu stiu cate carti de drame psihologice, totul e suficient de clar. Orice alte discutii, explicatii, balarii sunt de domeniul sf-ului. Distanta era suficient de mare, putea sa dea, sa nu dea semnal, totul e irelevant. Cand ai o asemenea viteza in localitate, iti asumi prostia.

      PS: Cred ca am citit suficient de clar ineptia ta. Te saluta 20 de programatori care rad de tine acum :)).
      PS2: Ti-ai predat permisul? Daca nu, inca mai ai timp. Faci un bine societatii.

    • @tomita mergeam intr-o noapte nu demult dupa unu, cam 5km, care si-a pus LED in soclul cu pozitiile. Era mai puternic decat chiar cel de frana de vreo 5 ori.
      A trebuit pana la urma sa-i pun faza lunga sa ma lase sa-l depasesc sau sa traga pe dreapta.

    • @dodo01 , nu mor caii când vor câinii.
      p.s. O aștept pe aia cu ai mai mulți km cu spatele decât am eu în total. Cam pari genul.

    • motociclistul avea viteza corespunzatoare? Alovit din spate ,,,e vinovat.unde e distanta regulamentara?

    • La ce comentariu ai postat, in mod sigur nu ai carnet de conducere! Iar daca, presupunand prin absurd, il ai, ar trebui sa-l pierzi imediat dupa asa o postare!

    • @T.C.

      Poti sa arunci cu oricate ironii vrei :).
      Concluzia e aceeasi. Dreptul tau la conducere ar trebui sa fie limitat spre 0, cu o asa mentalitate.

      Ps: Nu sunt genul care sa arunce vorbe de genul. Eu comentez doar ce e alb pe negru, restul e Cancan.

    • Pentru a comenta ce e alb pe negru trebuie să înțelegi mai întâi ceea ce citeşti. La acest capitol e clar că ai deficiențe, motiv pentru care te-am trimis la clasa a doua să reiei lecții de citire.
      Tu esti nivelul clear input clear output, pentru tine ce nu e alb pe negru e cancan.
      Aceasta este o gândire foarte simplistă dar des întâlnită la programatori/testări. Gen:
      Soția catre el(programator): Să iei 2 pâini diseară, când te întorci, de la magazin de la colț. Dacă au ouă, să iei 5.
      Tu te întorci cu 5 pâini.

    • @T.C. se vede ca altii nu au fost in stare sa explice, asa ca lumineaza-ne tu… pentru ce anume i-ai ANULA dreptul de a conduce celui cu Opel?

    • De ce?
      Pentru că acel om, ÎN OPINIA MEA (așa cum am zis și în primul comentariu) nu trebuia să treacă testul psihologic.
      Cum să cobori din mașină și primul lucru pe care îl faci este să te uiți ce pagube ai? La fel face și fii-su (așchia nu sare departe de trunchi, nu?) … este clar ce mentalitate de doi bani au oamenii aceia. Este clar cât preț pun ei pe viața altui om. Prin deducție omul acela (ca mulți alții) nu este conștient de responsabilitatea pe care o are când se urcă la volan.
      Convingerea îmi este întărită de reacția motociclistului care se duce să îl ia la rost. Oare de ce?
      Toată lumea care a comentat aici știe că motociclistul este UNIC vinovat legal pentru producerea accidentului – mai exact se face vinovat pentru nepăstrarea distanței. TOATĂ LUMEA. În acest context oare ce are de comentat? Oare îi merg stopurile pe frână?
      Oare a semnalizat? (E dreptul meu să cred că nu) Contează? Zic unii că nu ? Așa e, din punct de vedere legal lipsa semnalului nu se poate considera cauza accidentului.
      Întreb însă, se poate exclude teoria conform căreia, din reflex, motociclistul depășea pe dreapta dacă vedea semnalizarea? Oare pentru un mic detaliu nu era bine să nu se plimbe lumea prin service?
      Oare voi ăștia care mi-ați lua mie permisul (de ce ? pentru că nu sunteți capabili să să judecați mai mult de aparențe) ce ați zice dacă erați în locul motociclistului? Dacă ar putea altul prin acțiunile lui să vă „trezească” atunci când nu sunteți atenți o clipă .
      Dar sunt convins că VOI, NUUU!!! Nu circulați cu 80 prin sate, nu n-ați stat niciodată cu telefonul în mână la volan … măi ipocriților măi!!!

    • Ce e trist e ca o astfel de discutie derapeaza sub limita respectului mutual.
      Discutiile contradictorii ar trebui sa aduca progres.
      Am dubii ca asta se intampla aici din cauza declaratiilor de genul (culese de aici sau din alte discutii):
      – preda permisul
      – pune mana pe carte
      – oricine are un minim de inteligenta
      – etc.

      Refuz sa cred ca ce se intampla pe sosele e oglinda discutiilor acestea. Pentru ca celor care isi rapesc cateva minute sa vada un film si sa exprime o parere inseamna ca le pasa.

      Subiect de reflexie pentru stimatii colegi.

    • @T.C.

      Tu arunci un cacat si apoi „lasi pe altii sa explice”. Dovada de asumare totala.
      Sunt total de acord cu tine cand zici ca cei din Opel sunt niste ignoranti, dar asta tine strict de caracter. Dar nu cred ca despre asta e vorba.
      Concluzia acestui filmulet e condusul preventiv. Despre asta ar trebui sa fie vorba. Soferului nu i-a pasat decat de masina lui. Fiecare se comporta diferit sub presiune, stres, anxietati etc. Daca toata viata nu i-a pasat de nimeni, nu te poti astepta sa aiba alta reactie. Dar e o alta descutie si se deviaza de la fapta in sine.

      Data viitoare explica de la inceput si nu mai arunca prostii neargumentate.

      E ultimul comentariu ca deja se intristeaza treaba, iar tu nu faci altceva decat sa stai intr-o defensiva crasa :).

    • Când te-am trimis la clasa a doua te-ai supărat:
      OPINIE

      P.S.
      Vezi și cu scrisul că pentru asta nu o să te mai trimit la clasa a doua, dar e posibil să fie într-advăr ultimul comentariu.

  2. nu imi dau seama daca a semnalizat opel-ul………din pacate si moto avea ceva viteza iar fata a trecut de doua ori pe langa moarte in 3 secunde
    a fost mai bine ca a intrat in stoppie(chiar daca cu siguranta nu vroia asta) si au sarit peste masina…..un impact in montantul masinii era fatal cel putin pt unul din ei

  3. Baietii aia cu respectul, din nou. Duba avea cu 30-40 km la ora mai putin decat motorul, curba periculoasa, linie continua, poate si localitate. Motociclistul, ca multi altii din specia lui, forja si neatentie.

  4. Felicitări celui cu Renault-ul, bune reacții și abilități de control în situații de urgență. Opel nu a semnalizat. Și cu asta am zis tot.

    • Asa si ? Daca semnaliza se intampla vreo minune? Ti se pare ca motociclistul avea viteza adecvata sectorului de drum? Daca lu ala din opel i se faca rau,sau sarea un caine in fata masinii tot el era vinovat desteptule ?

    • Dacă și cu parcă. NU NU I s-a făcut rău și NU NU i-a sărit un câine în față.

      Ce …. discutăm aici ?

      Dar da hai să discutăm. O știi pe aia că mașina care semnalizează stânga se depășește prin dreapta?
      Ce zici, dacă ăla semnaliza stânga, poți să garantezi că motociclistul nu depășea prin dreapta?
      Poate că s-a gândit ca tine așa că în lipsa semnalului e ceva în față. Ca atare i-a fost teamă să depășească și a sperat că se va opri.

      Poți tu să afirmi cu certitudine că ăluia âi mergeau stopurile pe frână sau că motociclistul nu a fost atent? Mie din filmare mi se pare că motociclistul frânează foarte târziu …

    • adicristea

      Trebuie sa fii un fan extrem al moto să cauți tot felul de scuze pentru prostia prostului de pe motor. SINGURA scuză pt motociclist ar fi ca Opel să nu aibă stopurile funcționale. Și nici atunci nu e 100% absolvit pt că circula cu o viteză mult prea mare pt a opri în siguranță pe un astfel de drum, mai ales că avea pasager. Că ăla voia să facă stânga, că nu voia, că semnalizat, că nu, nici nu contează, cine iese cel mai sifonat din treabă asta? Păi nu prostul proștilor? Cum naiba să zici că ai anula permisul soferului, dar nu al riderului. Opel putea sa se oprească din orice motiv care de pe filmare nu se poate stabili. Totodată nea cu cască trebuia să lase impresionatul pentru dormitor. Pe strada mergi încet ca să ajungi la destinație teafăr.

  5. tot o dati pe asta cu semnalizatul, dar daca Opelul frana de urgenta ca avea un obstacol in drum? nu acelasi lucru se intampla? motociclistul ii dadea prea multa blana, parerea mea

  6. @GRDh
    Clipul acesta parca a mai fost postat aici, apoi a fost sters.

    • Asa vroiam sa spun si eu, aveam o senzatie de deja vu…

    • teddycarebears

      😉 +1

    • Da a fost postat acum cateva luni prin vara…. old news…. PS…. Motociclistul este cel care nu ar trebui sa aibe dreptul de a mai conduce…. ever.

  7. CraiovaTube

    Eu l-as sanctiona pe Opelist ca nu a semnalizat iar pe motociclist ca nu a pastrat distanta regulamentar.
    Vinovat de accident? Motociclistul, in mod evident.

    • In ce problema nu a semnalizat, a virat cumva stinga? A oprit pe banda si un dobitoc n-a pastrat distanta. Trecere pietoni, intersectie (localitate), deja limita e 30 la ora. Capisci?

    • Distanta regulamentara? Poate viteza regulamentara. Vezi ca ti-am dat raport din greseala

    • CraiovaTube

      @Keops

      Da, nu a pastrat distanta regulamentara.
      Pentru viteza nu poate fi sanctionat motociclistul, ca nu se poate determina decat cu un mijloc tehnic certificat si verificat metrologic(aparatul radar).

      @jeanbart

      Eu zic ca voia sa faca stanga, altfel nu se oprea in mijlocul drumului.

  8. incepatorul

    Pentru cei care ii gasesc vina opelistului ca n-a semnalizat, am doar o intrebare: daca cel cu Opelul ar fi franat deoarece avea o groapa in drum, deznodamantul ar fi fost altul? Sau daca ar fi franat deoarece un puradel i-ar fi fugit in fata?
    PS Pe de alta parte, la cati idioti sunt pe drum care nu-si verifica niciodata functionalitatea becurilor de semnalizare, frana, etc, nu m-as mira sa aflu ca nu ii mergea vreun bec la Opel si cel din spate nici nu si-a putut da seama ca masina din fata se opreste …

    • Uitati-va atenti opelul a semnalizat, nu se vede foarte clar, pe semnalizarea de pe aripa stanga se vede.

  9. calltodemocracy

    Cazu-i clar.Culpa comuna.Cat despre renault,reflex bre…

    • alexandrru.cb

      ce?

    • De unde ai scos culpa comuna? Au spus altii mai sus ca cel cu opel a semnalizat. Si chiar daca nu semnaliza… Motocicleta a intrat in masina, in spate, dupa ce mergea cu viteza prea mare. Deci unde e culpa comuna?

    • calltodemocracy

      Baremi stiu ca n-am tinut nici cu unu,nici cu altu…Si as putea spune ca cel cu opel a franat fara motiv,na…

  10. Localitate, curba, trecere de pietoni si apropiere de o intersectie. Ce viteza trebuia sa aibe moto-trancariciu’?

    Dorea Opelul sa faca vreo manevra (viraj) ca sa semnalizeze? Nu stim, nu se vede; dar unii presupuneti sau stiti sigur ca asta dorea… Mai ceva ca mama Omida sau poate aveti ochi de vultur!

    • Esti la fel de destept ca doamna la care faci referire.

    • Dorea Opelul sa faca vreo manevra (viraj) ca sa semnalizeze? Nu stim, nu se vede; dar unii presupuneti sau stiti sigur ca asta dorea… Mai ceva ca mama Omida sau poate aveti ochi de vultur!

      Bun așa, deci dacă nu vira, atunci oprire în intersecție , deci mai grav.
      ::facepalm::

    • @Andrei_c , Omida ti-e e cumva ruda de te afecteaza asa rau? Ochelarii aia de schior cred ca ti-au luat si din inteligenta daca nu poti sa judeci obiectiv ceea ce am scris.

      @TC, masina inca nu oprise doar reducea viteza pentru CEVA ce nu stim sigur, asa ca nici vorba de „oprire in intersectie”. E ilegal cumva asta? I se face proces de intentie in loc sa i se judece faptele?

  11. 2 specialisti pe aici…T.C. si scandalagiul smardoi Filip !! Nu are rost sa mai zic altceva….ala cu opelul e vinovat pentru viteza motociclistului in localitate, in curba si la apropierea de trecere pietoni !

    • Domnule, nu i-am luat apărarea motociclistului, însă mai ales în afara orașului semnalizarea direcției de mers e obligatorie și trebuie făcută din timp, altfel poate duce la dezastre. Exemplul cel mai bun este acest videoclip.

    • Cataline, Cataline oare motociclistul știe să acorde prioritate la ieșirea din giratoriu?

      Mi se pare ironic că tocmai tu te găsești să fi ironic.

  12. La secunda 1, motociclistul era pe contrasens!!!
    Tocmai am urmarit videoclipul pe un televizor 4K. Farul Opelului, in coltul de sus, isi schimba alternativ nuanta. Cred ca Opel-ul a semnalizat, dar motociclistul nu era atent, si mai avea si viteza mare.

    • Vezi Renault vezi dubă. Se vede clar semnalizarea. La Opel … hai să zici că e filmare mai proastă.. când mașina era oprită trebuia să se vadă. Să nu mai zic că era obligat să pună avariile, nu?

      Dar deh… când în capul lui semnalizarea este complet irelevantă …
      Acesta e nivelul. Instructori, milițieni, educație, civilizație 0.

    • Daca Opelul are mizerii din alea de lumini de semnalizare albe, cu doar o urma de portocaliu, n-ai cum sa vezi clar ca la celelalte masini.
      Altfel, autorul vad ca ne saraceste de multe detalii.

      Cauta Opel Zafira B, pe net, sa vezi ce beculet are pe fata, pe post de semnalizare. Nu ai cum sa vezi asa ceva, in unghiul in care este masina in videoclip, si la rezolutia de 480p.

    • Uitati-va atenti opelul a semnalizat, nu se vede foarte clar, pe semnalizarea de pe aripa stanga se vede.

  13. robwin_75

    Sa-l declari pe soferul de pe opel VINOVATUL PRINCIPAL , este o prostie ! Viteza motociclistului ( unii ca ei vor respect in trafic ) muuuuult peste cea admisa ! Sunt curios ce a spus Politia ( clipul este mai vechi dar plin de invataturi ) , sigur s-a scris in media !

    • Nu cred că este cineva pe TT care să declare că vina este a celui cu Opel.

      Exită însă persoane cărora le este imposibil să înteleagă ce citesc.

      Trist este că unii dintre ei sunt și cu nasul pe sus – dar cred că e logic.

  14. Ce castigati ca va certati? 🙁

  15. Motoretistul trebuia să păstreze o distanță suficientă față de vehiculul din față și să circule cu o viteză care să-i permită să se oprească în siguranță într-o astfel de situație. Nu neapărat pentru că așa spune legea, ci pentru că așa ar trebui să procedeze un om inteligent cu un minim instinct de conservare dacă vrea să ajungă întreg acasă.

  16. Avand in vedere contextul viteza mult prea mare la moto si zero instinct de conservare sau conduita preventiva. Daca a vrut sa impresioneze fata din spate a reusit. Data vitoare poate sa ii cumpere un costum sa ii protejeze oarecum spatele.
    Mult succes cautand licuricii opelului in semnalizare la 4K, 8K sau ce doriti.
    Soferul de Renault e genul care salveaza vieti, bravo lui! Chapeau!

  17. Multe felicitări șoferului de Renault.. În trafic motocicleta evită iar mașina frânează, dacă făcea ca riderul nostru – frână blană și drept înainte, pasagera era moartă… Soara ei e puțin cam tristă, toți au alte priorități, nu o bagă nimeni în seamă…

  18. Meganistul

    Mama ce bine a tras de volan ala cu Fluence-ul. Deci daca nu era atent la drum la faza aia, direct pe dedesubtul masinii o lua pe aia.

  19. Daca si un astfel de eveniment naste controverse…
    De fapt, singurul vinovat e „fraierul” cu renault-ul care dejoaca tentativa de omucidere a celui cu coarne… in maini, si caruia ii este frica de o mica trauma psihica eterna provocata de trecerea efectiva peste un „obstacol” uman!
    Imi si imaginez motociclistul explicandu-le parintilor sau copiilor zburatoarei din spatele lui: „a murit pentru ca un chelios in treninig sergio tachinni a oprit si, cum au zis si baetii pe forum, nu mi-a dat nici macar un semnal mic”
    Pana si casca a fost mai desteapta si a cedat.
    Multumim satenilor ca au stat in casele lor si nu au traversat aiurea, pe trecerea de pietoni, cand le vizita Max The Doctor localitatea!

  20. Eu vad un donator de organe!
    De ce!?
    1. Se vede din prima secunda ca donatorul a taiat curba;
    2. Viteza excesivă in localitate;
    3. Conduita preventiva ZERO;
    4. Atentie la drum ZERO;
    Cand vezi ca ai in fata un amator care (poate) nu semnalizeaza (ca noi nu vedem spatele masinii) si desi vezi ca incetineste si te duci glonț spre el, ești un donator de organe!
    Cu atat mai mult cu cat avea pasager😐
    Motociclistul se incadreaza in categoria posesori de permise… nimic mai mult.

    • Uitati-va atenti opelul a semnalizat, nu se vede foarte clar, pe semnalizarea de pe aripa stanga se vede.

  21. Urat accident 🙁 0:06-0:07 Foarte buna a fost reactia soferului Renault-ului care i-a salvata viata fetei de pe sosea!
    +

    • Urat, urat…dar cine credeti ca este vinovat ? Va cer opinia pentru ca vad ca s-au inflamat spiritele si sunt deja doua tabere cu opinii contradictorii.

    • @andrei27 Din ce se vede in filmare accidentul a fost provocat de motociclist.
      https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art51
      Art. 51. Conducătorul unui vehicul care circulă în spatele altuia are obligaţia de a păstra o distanţă suficientă faţă de acesta, pentru evitarea coliziunii.

    • andrei27

      sunt deja doua tabere cu opinii contradictorii

      N-aș zice că sunt 2 tabere. Sunt EU și restul :)))
      Nu aș zice nici că părerile sunt contradictorii. Eu nu am afirmat niciodată că vina este a celui cu Opel.
      Că unii atât au înțeles din scrierile mele … problema lor.

  22. s-a gandit oare cineva ca poate opelistul avea semnalizarea FATA arsa dar el de fapt a semnalizat?
    oricum, e irelevant, discutam discutii
    impact din spate, vinovat e motociclistul. stie cineva cum s-a solutionat cazul? Zic de solutia oficiala, nu de speculatii aruncate de internauti
    din aceeasi categorie de speculatii, parerea mea e ca NU conteaza ca a semnalizat sau nu sau ca a intins mana pe geam, metoda prin care si-a aratat intentia de a face stanga. Datoria ta ca sofer e sa pastrezi (o) distanta (de siguranta) fata de individul, animalul, cotetul, etc., din fata ta.

  23. S-a intrebat cineva in ce conditii legale a depasit moto duba alba (VW cred) in zona aia? Face parte din context.

    • adicristea

      Păi e vina VW, mergea prea încet…

    • Asa e adiC. Acolo vroiam sa ajung. Mergi prea incet? nu circula boss in curbe cu linie continua, articolul 472, litera 69b 😉
      Ma bucur ca am stabilit ca e vina VW-ului, si avea si un bec in bord ars.

  24. S-ar putea totusi ca cel cu Opel-ul sa fi semnalizat. Dupa un astfel de impact la majoritatea masinilor se aprind avariile, iar asa ceva nu se vede pe camera.

  25. Este vina motociclistului. Nu mai zic si de ce, s-a dezbatut destul. Eu as sublinia altceva insa, pe tot parcursul filmuletului nimeni, dar nimeni nu se duce sa vada daca fata aia e ok. Mai ales ca e singura care nu e ok si sta in mijlocul drumului. Ei, pentru asta, eu i-as cam lua pe toti la suturi.

  26. Uitati-va atenti opelul a semnalizat, nu se vede foarte clar, pe semnalizarea de pe aripa stanga se vede.

  27. GabrielsBR

    Pentru cei care dati vina pe cel cu Opelul. La secunda 0:10, dati videoclipul pe mare si uitati-va in coltul de sus al farului din stanga al celui cu Opelul. Omul avea semnalizarea pusa. Despre ce vorbim? Pentru ce tot cautati scuze motociclistului ca nu inteleg? El mergea cu 80-90 pentru ca nu incurca pe nimeni. Poate doar putin pe cea care a sarit peste masina, dar in rest, nu incurca pe nimeni. :))) Gizaaaas!

  28. Bine ca si-a verificat masina sa vada cat de lovita este in spate, al doilea pasager aruncat la 10m care zacea pe jos nu mai conteaza

  29. Se vede pe aripa cum semnalizeaza, intre secundele 2 si 4.

  30. costin.toedoru

    1. Daca ma iau dupa imaginea semnalului de pe aripa stanga, este posibil ca Opel-ul a semnalizat.
    2. Opel-ul a incetinit, probabil franat, cu putin inainte de trecerea de pietoni. Dupa max 4 secunde a avut loc impactul iar cu putin timp inainte motocicleta era ridicata pe roata din fata. Nu am vazut nici o tentativa de ocolire, ci numai de franare.
    3. Ce vad pe film imi sugereaza ca motocicleta a facut o depasire pe linie continua in curba.
    4. Motociclistul are combinezon, pasagera e in blugi.

    In final avem un impact din spate, pentru motociclist sunt indicii solide ca a incalcat mai multe prevederi, pentru autoturism exista o banuiala ca nu a semnalizat. Clar, e vina autoturismului, in cel mai rau caz culpa comuna. Pot sa vomit ?

  31. Salut colegu’. Poti lua un antivomitiv, ajuta. Cam ai dreptate! 🙂

    Daca semnaliza din timp, probabil si-ar fi luat masuri de precautie, fie se replia in spatele masinii, fie pe partea dreapta a soselei pentru a depasi legal. Repet, semnalizare din timp. Din pacate la noi se intampla ca soferii sa semnalizeze tarziu, uneori inaintea virajului la cativa metri, in timpul timpul virajului sau chiar deloc.

    • PS: Antivomitiv se gaseste la Farmacia ProVider, medicamentul se numeste NetOff. :)))

    • costin.toedoru

      Am inteles, e vina Opel-ului, care nu a semnalizat din timp. Lucru care, indubitabil, se vede clar in film. Saracul motociclist nu a avut nici o sansa, nu a putut sa fac nimic sa evite accidentul.

  32. Putea face, evident, daca ar fi condus preventiv si ar fi avut o viteza de deplasare mai mica. Sunt motociclist, nu ii iau apararea, dar consider ca schimbarea directiei de deplasare trebuie insotita obligatoriu de semnalizare.

  33. frankenstein

    alti donatori de organe…

  34. mariancristi007

    Bine ca au scapat usor cei de pe motor ! La fel si pt soferul autoturismului !
    Asfalt uscat !

  35. Motociclisti care folosesc numai frana din fata. Prosti.

    • Sper ca ai zis-o la misto. Faptul ca s-a ridicat pe roata din fata arata ca franarea a fost 100% eficienta. Mai mult de atat nu avea ce sa faca, decat sa mearga mai incet.

  36. Ca in cazul oricariu accident exista mai multe lucruri care cumulate duc la producerea acestuia. In cazul de fata acestea pot fi:
    -viteza excesiva a motociclistului
    -lipsa de semnalizare a Opel-ului
    -Renault-ul de pe contrasens (in lipsa acestuia, Opel-ul ar fi virat stanga si poate elibera drumul)

    Sa cautam o vina morala este greu. Legal este mai simplu. Eliminam oricare din cei 3 factori mentionati mai sus si probabil accidentul nu s-ar fi intamplat. Vad ca multa lume vorbeste despre gropi, obstacole, etc, dar daca era un pieton pe trecere si Opel-ul era nevoit sa franeze?

    • Si daca nu era opelul in ecuatie ci doar un pieton pe trecere, foarte probabil la viteza aia ar fi fost mai dezastru. Prost sadea motociclustul, atat in conducere cat si ca om. Primu lucru pt el e sa vocifereze in loc sa sara in ajutorul fetei.

  37. Indiferent daca opelul a semnalizat sau nu, motociclistul e vinovat 100%. Nu am ce discuta altceva….

  38. ieri pe autostradă o motocicletă cu 2 pers la bord mergea cu 190-200km/h (DE, deci legal). se cunostea că fetei din spate îi venea greu să stea bine agățată de cel care conducea.

  39. Revin cu niște explicații 🙂

    Pentru cei care din „La adresa motociclistului nu am nimic de zis” înțeleg că motociclistul e nevinovat îi invit, cu tot respectul, să mai pună mâna să mai citească niște cărți.
    Viteză, stil kamikaze sunt primele lucruri care sunt cel mai evidente – adică nu e absolut nimic de comentat despre acest lucru, nu se poate invoca nicio scuză pentu asta.

    Mai departe, să încerce cineva (poate cei care văd pe 640×480 semnalizare) să explice, reacția motociclistului de după accident. De ce se duce la cel cu Opel? Ce încearcă să îi explice celui cu Renault? Poate am citit eu prea multe drame psihologice dar mie îmi pare ceva mai mult decât simplă vină în reacția lui.
    Mie mi s-a părut foarte suspect și am învățat din experiență că lucrurile nu sunt mereu albe sau negre, că trebuie privite din mai multe perspective. Că unii nu înțeleg asta … sincer e problema lor – și chiar este o problemă.

    Am încercat să vă fac să priviți mai departe de evident … cu unii am reușit .Alții … s-au împotmolit în stadiul de ironie deși o parte din ei nici nu înțeleg despre ce se vorbește.
    Una peste alta nu mai văzusem de ceva vreme atâta activitate la o postare :).

  40. fritz_vali

    Clar, motociclistul e el vinovat!

  41. De ce i-a sarit casca asa usor ?

    • Si eu m am întrebat. Poate nu a fost prinsă sau poate s a rupt prinderea …
      As merge pe prima variantă .

    • Bambilici

      Daca dai video pe viteza mica vezi de ce. A dat zdravan cu capul de masina inainte sa pice pe jos. Si daca i-a fost prinsa un pic mai larg casca, e posibil sa sara.

    • Nu e un motiv. Mai probabil casca prea mare, prost prinsa, prindere cu clema uzata.

  42. a ramas neschimbat pe aici !!! care stii ceva de Ursluescu ?? mai traieste ??

  43. Motociclistul a avut prea mare viteza.. pe langa faptul ca era si o trecere de pietoni.. !!

  44. Si casca pusa acolo, sa fie, de i-a zburat de pe teasta….
    Acum, ca s-au adunat de pe jos si sunt oarecum intregi, nu pot sa spun decat…. AHAHAHAHHAHAHAHAHAHA! Karma’s a bitch! … ( frustrari adunate de la toti nefericitii din trafic care-mi pun viata in pericol, pe motor sau din masini, cu viteza si inconstienta lor)

  45. MariusPodaru

    Videoclipul ăsta este chintesența traficului românesc.

    1) Mergi cu viteză în localitate, în zona trecerii de pietoni.
    2) Nu caști ochii în față decât în ultima clipă, când pui frână și te duci în bot.
    3) Începi să-l înjuri pe ăla fără vină că „nu semnalizează”, deși pe becul de pe aripă se vede contrariul.
    4) Porți echipamentul doar așa, de frica poliției. Ăsta cu casca nelegată e ca ăla care își pune centura prin spate să nu mai țipe mașina sau ca ăla care poartă tricou cu centura desenată pe el.
    5) După 30 de secunde de la accident, tu tot nu te-ai dus să vezi cum se simte pasagera ta, îți pasă mai mult să te cerți cu șoferul.

    În rest, mare noroc au avut cu echipamentul, și așa prost cum e purtat. Tipa a fost binecuvântată de viteza de reacție a celui cu Renault, care în ultima clipă a evitat să o calce.

    Căscați bine ochii, băi, și mai luați-vă din când în când măsuri de siguranță. Sunt pentru binele vostru!

  46. Dupa 15 ani de motociclism pot spune ca personajul ala a reusit sa faca si sa se comporte fix pe dos de la cele mai elementare reguli scrise si nescrise in motociclism. Fac yea … karma’s bitch!

    Permis sub un an, lipsa grava de experienta, primul motor probabil si mult prea puternic genul de motociclist de liniute de bulevard, gagica buna de impresionat – nu prietena, nu persoana draga, doar „alta”, casca dezlegata, purtata doar anti politie, o casca legata sare doar cu tot cu cap.

    Cam atat, water under the bridge… sper sa-si repare ala masina repede …

    Pentru gagicile dornice de senzatii… sexul e mai placut si mai sigur, limitati-va doar la atat, nu va mai urcati pe motor cu toti pacalicii!

    • adicristea

      +1. Mulțumesc de comentariu

    • Uite unu care stie ce inseamna sa conduci o motocicleta corect.Cel mai bun comentariu de aici .

  47. galadragos

    Hai Pisi sa vezi ce tare sunt EU pe motor !

  48. Daca opelul a semnalizat din timp (Pe filmare nu se vede bine), atunci motociclistul este vinovat 100% fara drept de apel , mai ales la ce viteza avea si in curba si cu trecere de pietoni langa.

    Eu in locul lui imediat dupa ce ma ridicam de pe asfalt eram glont la tipa care o aveam in spate pe motor sa vad daca este cat de cat ok.
    Un cretin cu pretentii sa fie respectat in trafic. Am o scarba de astia …

  49. Aplauze la scena deschisa ptr SOFERUL Renault-ului!
    + e ptr el.

  50. Nu mai acuzati motociclistul ca nu s-a dus la ea imediat, cel mai probabil era in stare de soc, nu si-ar fi amintit nici cum il cheama pe moment.
    Daca a semnalizat sau nu Opelul nu prea are importanta, mai curand as vrea sa stiu daca ii merge stopul central (daca a scapat din accident), nu de alta, dar putea sa fie un TIR in locul motociclistului.
    Ca motocilist insa, un astfel de accident e 100% vina ta. Soferul nu a facut nimic iesit din comun si ar fi trebuit sa poti sa prevezi si sa eviti.

  51. Ca de obicei, niste inconstienti care merg cu 100 la ora pe bucata lor de plastic, taie curbe, nu au frane si dupa se plang ca mor „nevinovati”. Trebuie invatati minte, daca ai unu in spate pui frana la maxim sa-l vezi cum zboara peste masina sau daca iti taie unu curba in fata dai peste el fara remuscari, o sa iasa videouri bune. Si totusi daca ai totineta la 300 de euro fara frane macar nu o mai lua si pe prietenata de 120 de kile cu tine… Dar nu ai ce sa le ceri. Daca ala de pe contrasens ii strivea iar faceau marsuri si blocatu tot traficul pentru prostia lor

  52. se vede ca masina semnalizeaza…oricum nu a virat deloc asa ca nu putem spune de neasigurare la schimbarea directiei de mers. nu pot spune doar ca motociclistul e un MARE MARE MARE IDIOT. iar de pasagera IDIOTULUI pot spune ca s-a nascut a doua oara multumita masinii care venea pe contrasens!.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!