Dupa cum sugereaza si titlul, un batranel a crezut ca este mai Zorro decat un camion.
Nu stiu cum de nu l-a observat, insa tot el posteaza ca si victima. Se pare ca se astepta ca soferul camionului sa il vada (in acel unghi) si sa ii lase loc.
A se observa ca batranul nu foloseste semnalizarea la schimbarea benzii (cand cauzeaza accidentul).
27 comentarii
Neasigurare la schimbarea direcției de mers!
Prioritae germana, de semnal. 🙂
Tare e ca Garcea al lor, trece, se uita si merge mai departe. PE banda din stanag autotrenului.
Mosul era oricu de pe alta planeta, se uiat la pagube la masina si pe partea dreapta ….
Nu a fost semnal. Batranul a semnalizat doar cand a intrat in fata celui de 7.5t, la ala de 40t nu a mai semnalizat.
Ai perfecta dreptate ref militian. Acesta nu cred ca a vazut incidentul, insa putea sa observe persoana de pe carosabil, iar acel fapt sa ii atraga atentia.
Ei, asta este. Mai sunt prosti si prin Germania. Difera (mult) procentul….
parerea mea este ca politistul vazand ca nu sunt victime, ci doar pagube materiale, a mers mai departe, se vede cum a oprit cateva secunde si probabil ca l-a intrebat pe mosulica cate ceva….
Politistul a oprit pentru ca s-a oprit Passatul de langa el, nici macar nu a intors capul. Cred ca era vre-un agent „off duty”, pentru ca era singur in masina.
In Germania cheama politia pentru orice cacat. Nimeni nu risca sa mearga la politie sa pice de fraier. Odata ce pici de fraier te-ai ars ca iti cresc asigurarile de nu iti mai arde de condus masina.
rau e sa fi idiot…
polizei nu prea avea ce face, oricum daca ajung la politie mosul preda carnetul 😀
Elementar. Pe langa vehicule mari nu te agiti prea mult si pastrezi respectuos o distanta mai mare, pentru esti bibeloul din fata elefantului. 🙂 Plus vorba aia cu oglinzile: „daca eu nu-ti vad oglinzile sau nu te vad in ele, probabil nici tu nu ma vezi”.
De obicei nemtii se baga in fata de multe ori fara sa semnalizeze. Este enervant intr-adevar dar nimeni nu se supara, doar se conduce preventiv. Acum in cazul de fata nu se stie ce roman era sofer pe tir si ce facea intre timp mai ales ca era stop-and-go… Stim cu totii cat de „profesionisti” sunt romanii la volanul tirurilor.
@qwerty ei, nu poti sa vbesti asa. stii foarte bine ca soferii romani conduc 16/24h
@qwerty: La cum a intrat cel cu mercedesul, soferul de tir nu avea cum sa il vada. Decat daca e superman si poate sa vada prin tabla tirului…
@moderatori: querty poate jigni, fara probe, romani. Avea vreo proba ca-i roman la volanul tirului??????? Dar voi moderati un raspuns, dat de mine si sters, degeaba. Ce v-a deranjat? Ca romii din toata europa sunt ROM=ROMan?
@qwerty, soferul TIRului a fost neamt. Se aude pe original vocea lui, pentru ca a coborat foarte repede din cabina.
Din pacate a trebuit sa scot sunetul original, din cauza muzicii riscam sa imi blocheze clipul.
@querty, intr-adevar acum nu e cazul sa-i jignesti inutil pe tiristii romani. Nu stiu daca, cat si cum ai condus tu prin Europa, dar eu unul, cu zeci si zeci de mii de km parcursi, in concedii, din nordul Germaniei pana in Sicilia, am invatat sa ma feresc de tiristii turci si de cei bulgari. Cu romanii n-avut nicio treaba. Ei in tara conduc cum conduc, dar la noi toti conduc aiurea, parte din cauza infrastructurii, parte pentru ca nu sunt trasi la raspundere. Oricum, in cazul clipului de mai sus, soferul elefantului n-are absolut nicio vina. Soricelul i s-a strecurat in fata in cel mai mort dintre unghiurile moarte, adica imediat in dreapta si in fata. Suie-te tu la volanul masinii tale (volan pe stanga) si spune-ne daca vezi o tricicleta pentru copii de 3 ani plasata imediat langa botul masinii tale, in dreapta fata 🙂
ca de obicei pe-aici pe la teutoni. semnalizare lipsă, oglinzi de decor, pur și simplu tras de volan și urcat pe cel de lângă tine, apoi tupeu nesimțit. dacă mai ești și scheiß Ausländer și mai rău. de aceea stau cu camera în bord (deși discutabil dacă legal sau nu).
nu mă surprinde că șoferul neamț al mercedesului posta în victimă. sunt prea îngâmfați…
Un fel de trafic de bucuresti dimineata la ora 6. Era cumva vreun accident mai in fata?
Absolut nimic. Este ambuteiajul renumit de la Köln, de pe A3, pe langa cel de pa A1.
Este vorba de 4 benzi, care raman doar trei, iar in ~2km sunt trei intrari pe autostrada. Acum s-a agravat situatia, pentru ca la 4-5km incepe un santier, pentru largirea utostrazii, unde sunt 3 benzi, se va mai construi una.
Si fix ziua si-au gasit si ei sa lucreze, noaptea dorm?
Lucreaza cam non stop. Haosul tine de la 10-11 pana pe la 18.
Nu stiu pe ce rute mergi tu, dar eu, desi lucrez majoritatea zilelor de acasa, cand trebuie sa ma duc la birou la ora 6(chiar pana pe la 7:20) este super lejer.
Dupa cum ziceam, dimineata e ok, insa mai tarziu, de la Merheim pana la Kreuz Leverkusen este dezastru, mai ales daca apar si ceva incidente.
@qwerty – urca-te si tu odata asa de curiozitate la volanul unui tir si ai sa iți dai seama ce a vazut șoferul TIR-ului – adică nimic .
Asa de la tastatură sau de la volanul unui turism toti suntem șoferi.
politia era in stanga…si de ce merge asa greu traficu?..
Asa e in fiecare zi. Vezi ca am raspuns mai sus.
pt că „die Polizei” nu-s la fel de băgăcioși ca ai noștri. și în situații de stau mai bine că nu se bagă și că se fluidizează de la sine traficul. asta până dai peste specimene ca cel din filmare, apoi auzi la radio de cozi de zeci de km (!!!) pe nu-știu-care tronson de autostradă.
cum dracu’ își permit nemții mașini scumpe, dar n-au 10€ pt. un rând de becuri pt semnalizatoare nu-mi explic…
+ pt. politie. Nu opreste la idioti :))