It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident – neadaptarea vitezei la condițiile de drum ???

Adăugat de fid93
Raportează ca șters! 32

Politia a decis ca noi suntem de vina pentru neadaptarea vitezei. Este corecta aceasta decizie sau ar fi mai bine sa consultam un specialist?

Cel ce s-a decis sa faca stanga fara a da prioritate celor din fata mea a scapat doar cu o amenda. Noi a trebuit sa dam asigurarea loganului, iar masina noastra este cel mai probabil dauna totala deoarece au sarit si airbagurile.

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/accident-neadaptarea-vitezei-la-conditiile-de-drum/

55 comentarii

  1. N-ai ce să faci, ai lovit din spate -> ești vinovat.

  2. Iulian Anton

    Eu aș recomanda să faceți o plângere împotriva procesului verbal, se întâmplă minuni în judecătoriile românești, nu aveți nimic de pierdut în afară de câțiva lei taxă de timbru. Într-adevăr, trebuie să păstrezi distanța față de cel din față, dar sunt și situații când, dacă cel din față frânează brusc, greu poți evita. Acum pare că este timp, conducătorul auto a reacționat târziu. Totuși dacă cel cu Logan albastru nu era pe contrasens nu se producea accidentul, dacă voi ați fi circulat mai încet iar nu se producea accidentul. Voi, fiind pe banda voastră, circulând pe drum cu prioritate, aveți mici șanse să fiți considerați victime.
    Redactați plângerea, atașați filmarea, cereți judecarea în lipsă și trimiteți prin poștă, apoi așteptați.

  3. Eu nu înțeleg cu frâna, cam greu ( frânează a ta )

  4. Vina ta! (parerea mea)

  5. Vina iti apartine din pacate, de la 0:29 se vede ca in fata s-a intamplat ceva, trebuia sa anticipezi si sa reduci.
    A fost o lipsa de atentie, avand in vedere reactia pasagerului.

  6. Cineva care nu prea a fost la scoala va gasi imediat UN singur vinovat, dar acest accident e un eveniment clasic de tipul „cand mai multi factori se intersecteaza” :
    – autorul care circula putin mai repede ce a crescut distanta de franare;
    – vehicolul albastru care a intrat pe banda opusa desi nu era libera;
    – vehicolul auriu care circula pe acostament si care l-a facut pe conducatorul vehicului albastru sa opreasca.

    Inlaturati oricare din acesti factori de mai sus si cel mai probabil accidentul ar fi fost evitat.

  7. Aici mai mult este neatentie decat nepastrarea distantei….distanta a fost destula,dar la un moment dat din cauza neatentiei s-a micsorat foarte foarte rapd 🙂 Da..ar fi bun un specialist, sa incerce sa invete soferul masinii sa fie mai atent . Stiu…la oricine se poate intampla

  8. update: Locatia este pe E85, o singura banda plus acostament iar limita este de 100km/h.

  9. Lipsă frână? Din sunet pare că ai apăsat simultan și pe frână și pe accelerație.

  10. Într-adevăr, viteza este prea mare (112 pe GPS-ul camerei înseamnă cam 120 pe „ceas”) pentru condițiile de drum: distanța față de vehiculul din față se micșora rapid precum și lipsa vizibilității „peste” vehiculul din față. Cel mai probabil nici nu l-ai văzut pe cel de pe contrasens care forța virajul la stânga. Mai observ și o lipsă de experiență – timp sau kilometri puțini de la dobândirea permisului de conducere auto. La „final”, în loc să apeși (doar) pe frână ai apăsat și pedala de ambreiaj. Asta nu se face! Cam acestea sunt greșelile dumitale. Dar nu de greșeli ne-ai întrebat. Deci…
    Eu spun că „taxabilă” este doar neadaptarea vitezei iar polițistul, vizavi de dumneata, a procedat corect.
    Diferența este că, dacă eu aș fi fost în locul polițistului, i-aș fi suspendat permisul celui de pe contrasens pentru neacordare de prioritate. Dar asta nu are legătură cu dumneata pentru că nu ai intrat în coliziune cu el ci cu Loganul. Mai puțin vinovat, deși în final și-a furat-o și el (pentru facerea de bine) este loganistul.
    Nu doresc să te descurajez dar părerea mea este că polițistul a procedat corect față de dumneata. Desigur, nu te oprește nimeni din a acționa în instanță orice și pe oricine dar videoclipul mai rău te acuză decât te salvează. Cel mai probabil, pe lângă bani și timp o să consumi și din resursele psihice.
    Mulțumește-I Bunului Dumnezeu că ați scăpat fără răni grave și, pe viitor, fii mai precaut!
    P.S. Scuze dacă am fost (prea) direct/critic!

  11. Aici e o problemă în lege… Orice „meseriaș” care face tâmpenii poate scăpa nepedepsit din cauza acțiunilor idioate și ilegale. Ar trebui modificată legea mai ales pentru situații de genul ăsta: 1. vinovat indirect pentru neacordare de prioritate în cazul producerii unui eveniment rutier și 2. vinovat indirect pentru cei care acordă prioritate celor fără prioritate fără motiv în cazul producerii unui eveniment rutier (există și situații de genul ăsta). Tot aici ar mai fi multe de discutat, mai ales oprirea sau staționarea înainte de trecerile pentru pietoni sau în locurile unde oprirea este interzisă și se obstrucționează vizibilitatea.

    Cum spuneau și alți colegi mai sus: poți încerca în instanță, dar în același timp, totuși, ai avut timp de reacție foarte foarte slab, ori din neatenție (ceea ce e grav, mai ales la viteza aia), ori din lipsă de experiență. Niciun fel de anticipare, nimic. Îmi pare rău pentru tine, e o situație din aia stupidă, dar astea-s legile și drumurile. Mergeți la vot! Să se schimbe.

    • Parerea mea e ca legea intradevar are anumite lacune, dar e mai buna decat daca s-ar lua in considerare si un autor „moral” fara sa fi avut contact fizic cu acesta. Ar complica lucrurile si mai mult si ar face situatiile si mai greu de delimitat. Asa e simplu.
      Care sunt cei implicati in accident ? Cei care au avut contact fizic.
      Cine e vinovat? In functie de situatia intre cei care au facut contact.

      Aici, sa zicem ca e usor sa dai vina pe autoturismul albastru.
      In locul loganului albastru era un obstacol pe mijlocul drumului? Situatia era exact la fel, autorul ar fi facut la fel accident si nu ar mai fi avut pe cine altcineva sa dea vina.
      Astfel in dituatii asemantoare se da un verdict asemanator. Vinovat autorul legal.

      O alta situatie ipotetica cu autorul moral fara contact. Incepator pe banda 1. Cinva schimba brusc banda de pe 3 pe 2 langa incepator. Acesta se sperie si .. diverse(intra pe trotuar si da peste cineva etc.) Fara sa existe contact, cum poti sa ii pui in carca cuiva parte a unui accident, care in conditii normale nu s-ar fi intamplat, sigura cauza fiind un sofer care se sperie usor.

      De aceea eu consider ca trebuie sa existe contactul intre autoturisme. Acela e un ucru palpabil, mai usor de demonstrat. Decat niste lucruri abstracte sau foarte subiective.

    • Spark, erorile de logică nu ne lasă să evoluăm. Povestea cu „autorul moral” e alta. „Autorul moral” aici, de exemplu, poate fi CNAIR că au făcut structura drumului în acest fel și nu au pus parapete acolo, nu au pus limitare și limitatoare de viteză în zona aia de intrare etc.

      „Autorul indirect” sau putem să îi spunem „autorul din proximitate” sau „autorul fără contact” trebuie să reprezinte participantul activ sau pasiv la trafic care face o acțiune ilegală și prin care se produce un eveniment rutier din care pentru el nu rezultă pagube materiale. Asta trebuie să intre în legislație în special pentru situațiile deja descrise și deja sancționate de lege, cu dovezi clare. Legea nu spune că „schimbarea bruscă de bandă care duce la sperietura unui conducător auto începător rezultând un eveniment rutier”. Nu. Legea spune că „neacordarea de prioritate” sau „oprirea sau staționarea” sau „depășirea cu încălcarea…” etc. Sunt absolut sigur că se poate găsi o soluție sigură pentru stabilirea clară a vinovatului indirect, cum ar fi cazul prezentat în clip. Pentru situațiile neclare trebuie judecată, desigur.

      De exemplu, pentru neacordarea de prioritate care înseamnă „obligarea celor cu prioritate de trecere de a-și modifica brusc direcția de deplasare sau viteza, ori să oprească”. Păi cea făcut ăla cu Loganul albastru mai exact? S-a pus în drum și le-a făcut viața grea altora. Va învăța ceva? Nu. Pentru că nu rămâne fără permis sau fără mașină. Va mai face? Da. Pentru că i-a mers.

    • Timechine E linie discontinua acolo are voie sa faca stanga.De vina sunt cei 2 care s-au oprit sa-i acorde prioritate.Cum vrei sa faca stanga in opinia ta, sa se duca pana la Focsani sa intoarca?:)))

    • @Robert_rut, vezi te rog la 00:27-00:28 cum s-a pus ăla cu Loganul fix ca vaca în drum.

      „De vina sunt cei 2 care s-au oprit sa-i acorde prioritate” – singura problemă a celor 2 e că unul s-a dus pe acostament și celălalt nu s-au retras spre acostament ori că nu au redus viteza eventual cu niște avarii.

      „Cum vrei sa faca stanga in opinia ta, sa se duca pana la Focsani sa intoarca?” – să facă stânga acolo, dar să acorde prioritate, mai ales că inteligenții de la CNAIR nu au pus limitare de viteză și limitatoare la intersecția aia. În plus, orice intersecție pe drum european ar trebui să aibă bandă de stocaj pentru viraj la stânga. Ăștia au pus doar indicator de avertizare că urmează intersecție și cam atât. Succes!

      S-au întâlnit 4 magnifici: unul care nu acordă prioritate și se bagă aiurea, doi aerieni fără avarii și un adormit care nu știe să fie atent la drum mai departe, niciunul cu conduită preventivă. Ideea principală aici e că evenimentul ăsta nu s-ar fi produs dacă cel care a inițiat situația nu ar fi luat decizia greșită de a se băga în fața ălora când era clar că nu are prioritate. A greșit el prima dată, apoi autorul. Chiar dacă nu există contact, trebuie și ăla să plătească.

      O altă idee e că în traficul din România pare că nu prea există excesul de zel când vine vorba de siguranță rutieră. Dacă vezi că e un idiot în față care poate face tâmpenii, redu viteza și, eventual, bagă avarii. E ceață și vizibilitate scăzută, aprinde toate luminile, retrage-te cât mai pe dreapta carosabilului, redu viteza etc. Ieși din mașină că ai o avarie pe un drum european sau de mare viteză? Pune vestă pe tine și triunghi-uri cât mai departe de mașină. Nu subestima prostia sau neatenția altora!!!

  12. multumesc mult pentru sfaturi, ma ajuta sa vad si eu mai clar situatia in care suntem.

  13. Greșeala 1: 110-120 km/h pe drum limitat la maxim 90/100km/h (aceasta este si contravenție)
    Greșeala 2: neadaptarea vitezei la condițiile de drum (un 70km/h consider potrivit pe acolo)
    Greșeala 3: neadaptarea vitezei la nivelul de experiența
    Greșeala 4: nu s-a păstrat distanta corecta fata de mașina din fata

    Indiferent dacă manevra Loganului albastru este sau nu corecta nu are legătura cu incidentul Dvs.
    Părerea mea personala e ca pierdeți timp, bani și nervi in instanta.

    • Eu cred că nu ai (complet) dreptate:
      „Greșeala 1: 110-120 km/h pe drum limitat la maxim 90/100km/h (aceasta este si contravenție)”
      -aici este oarecum adevărat; limita este 100 km/h
      „Greșeala 2: neadaptarea vitezei la condițiile de drum (un 70km/h consider potrivit pe acolo)”
      -condițiile de drum sunt perfecte pentru limita impusă; linie aproape dreaptă cu vizibilitate maximă (din acest motiv este și linie discontinuă)
      „Greșeala 3: neadaptarea vitezei la nivelul de experiența”
      -nu cred că s-a menționat undeva experiența autorului
      „Greșeala 4: nu s-a păstrat distanta corecta fata de mașina din fata”
      -distanța era destul de mare, atenția, însă, a lipsit

      La fel ca și tine, îmi dau cu părerea… părerea mea este că a lipsit atenția și s-au aliniat și astrele (obturarea vizibilității și reacția întârziată)

  14. Parerea mea este ca in cel mai rau caz este culpa comuna.
    Loganul albastru se pune perpendicular pe drum, Loganul gri merge pe acostamentul unde tu ar trebui sa eviti (si de altfel, in mod natural te-ai dus) iar tu, din cate spun cei de mai sus, depasisei viteza legala.

    Eu unul as angaja avocat si as face contestatie.
    Daca nu as avea succes la contestatia m-as indrepta in civil impotriva celui cu Logan albastru, este clar vinovat de producerea accidentului – nici nu este obligatoriu sa fi intrat in coliziune cu acesta, cum zicea cineva mai sus.

    Agentul de politie este doar un organ constatator, doar aplicca / impune legea, nu inseamna ca o si face corect.

  15. Imi pare rau dar este clar vina soferului….si eu am lovit si am fost lovit din spate…e urat, bine ca este doar atat. Drumuri bune.

  16. Din pacate legea noastra nu prea sanctioneaza „autorul moral” al accidentului. Asa ca la stabilirea vinovatului conteaza prea putin motivul pentru care cei din fata au oprit. Parerea mea este ca ai avut timp suficient sa franezi de cand cel cu microbuzul a inceput franarea, in al doilea rand probabil si experienta pe care o ai nu e prea grozava, zic asta pentru ca erau conditii ideale pentru a iesi in decor. Nu era sant, nu era niciun obstacol, daca ai fi intrat in parcare sau platforma care era in dreapta scapai cu zero daune.

    • Acelasi lucru care l-am scris si colegului de mai sus in legatura cu autorul „moral” al unui incident.

      Parerea mea e ca legea intradevar are anumite lacune, dar e mai buna decat daca s-ar lua in considerare si un autor „moral” fara sa fi avut contact fizic cu acesta. Ar complica lucrurile si mai mult si ar face situatiile si mai greu de delimitat. Asa e simplu.
      Care sunt cei implicati in accident ? Cei care au avut contact fizic.
      Cine e vinovat? In functie de situatia intre cei care au facut contact.

      Aici, sa zicem ca e usor sa dai vina pe autoturismul albastru.
      In locul loganului albastru era un obstacol pe mijlocul drumului? Situatia era exact la fel, autorul ar fi facut la fel accident si nu ar mai fi avut pe cine altcineva sa dea vina.
      Astfel in dituatii asemantoare se da un verdict asemanator. Vinovat autorul legal.

      O alta situatie ipotetica cu autorul moral fara contact. Incepator pe banda 1. Cinva schimba brusc banda de pe 3 pe 2 langa incepator. Acesta se sperie si .. diverse(intra pe trotuar si da peste cineva etc.) Fara sa existe contact, cum poti sa ii pui in carca cuiva parte a unui accident, care in conditii normale nu s-ar fi intamplat, sigura cauza fiind un sofer care se sperie usor.

      De aceea eu consider ca trebuie sa existe contactul intre autoturisme. Acela e un ucru palpabil, mai usor de demonstrat. Decat niste lucruri abstracte sau foarte subiective.

    • Spark, da sunt situatii printre situatii, unele sunt provocate in mod clar de catre un „autor moral” care in 99% din cazuri o sterge de la locul accidentului iar altii raman cu paguba. Ideal ar fi ca sa existe cadru legal pentru asemenea fapte, sincer exprimarea cu „nu exista contact” mi se pare cat se poate de proasta. Dar pentru asta politia ar trebui sa consume timp si resurse, dar nu prea au. Intradevar, au fost cazuri, cum a fost la Constanta, parca, cand doi soferi ce parcasera in fata unei treceri pentru pietoni au fost condamnati pentru ca cineva nu a observat pietonul si l-a accidentat.

  17. HosmiMubarak

    Aveti 2 variante (eu va recomand var 2):
    1. Contestati PV, dar chiar daca aveti castig, tot ramaneti cu auto nereparat si
    2. Faceti o plangere ca si persoana vatamata la politie sau direct la parchet impotriva soferului care a virat stanga
    Gasiti un avocat care cunoaste spete de genul, si va garantez veti castiga impotriva soferului ce a virat stanga. Puteti astfel sa va acoperiti prejudiciul si chiar si cheltuielile de judecata.

  18. Eu nu inteleg de ce nu ai tras si mai mult dreapta..si atunci nu mai acrosai loganul 🙂

    • si eu ma uitam la acelasi lucru, pare dif f mic de nivel intre sosea si macadam, practic pe acolo ar fi urmat sa intre si loganul albastru. Daca tragea in macadam, nu se mai intampla nimic. Oricum mi se pare ca e un accident cu o adunatura de prosti.

      1. Renault trafic si loganul de galati in momentul in care fac astfel de tampenii, sa opreasca la zero pe un drum european unde se merge cu 100+ trebuiau sa traga ala maxim stanga si ala maxim dreapta pentru a face loc unei franari de urgenta, adica autorul sa fi intrat printre ei.
      2. autorul nostru se uita pe pereti, altfel nu inteleg de ce a franat asa tarziu, cred ca a inceput franarea cand i-a zis ala din dreapta.
      3. lipsa de reactie de a se duce pe macadam

  19. Si daca mergeai legal, tot vina ta e. Si daca mergeai cu 20kmh sub limita de drum, tot vina ta e. In fata e clar ca s-a produs un eveniment si masinile s-au oprit. tu nu ai franat aproape deloc.
    daca era unu pe acostament si iti sarea brusc (atentie, brusc) in fata, pe urma frana el violent, atunci intelegeam. dar asa, ai avut tot timpul sa evaluezi situatia din fata si sa opresti.

  20. Din pacate este exclusiv vina ta, dupa cum au sus si persoanele de mai sus. Bafta si multa atentie pe viitor.

    p.s.
    Inainte de impact se aude motorul cum se tureaza, ai incurcat cumva pedalele si ai apasat pe pedala de ambreiaj si pe acceleratie? Masina franeaza pana la un punct, dupa care se aude cum se tureaza motorul. Ai vrut sa accelerezi si sa eviti prin dreapta?

  21. Din păcate, va trebui să o tratezi ca pe o experiență din care ai de învățat și să te bucuri că ai scăpat cu viață; viața e grea de prețuit în zilele noastre. Domnul polițist a procedat corect, cum și alții te sfătuiau, la fel o fac și eu. Filmarea ta mai rău te dezavantajează, e propria ta armă care se întoarce împotriva ta. Indiferent de ce se întâmplă în față, este de datoria ta să iei decizia preventivă (inclusiv cea cu păstratul distanței) și orice blocaj de coloană se semnalizează cu avariile, unde pare că a greșit și Loganul auriu, căci cu el ai intrat în coliziune, deși trebuia să îți dea de gândit mașina albă (la fel și el trebuia să fie cu avariile puse) dacă erai atent la cei din fața ta. Pasagerul din dreapta te-a atenționat, probabil că dacă vedea semnalizarea fiecăruia, te anunța din timp, pentru că nu ai fost atent. Eu zic din nou, ca un amic virtual, trateaz-o ca pe o experiență, fii mulțumit că ai scăpat cu viață că nu vei găsi în cazul tău alți vinovați…îmi pare chiar rău de situație, însă colegii de mai sus au dreptate.
    Salut, spor, și să auzim de bine de la tine în viitor!
    PS: Nu ar strica să începi ceva joculețe de antrenare timp de reacție și atenție distributivă. 🙂

  22. Cum se faci: sterge filmul ca nu te ajuta cu nimic, din potriva. Apoi faci o plângere împotriva procesului verbal. Spui ca ala din fata a oprit brusc si tu nu puteai sa opresti si ca ala a oprit brusc fara rost, adica unde nu are voie si brusc.
    Deja arata situatia altfel. Sper ca nu ai spus multe la politia, important de stiut este si ce a scris politia cum sa intamplat situatia si ce au spus ceilalti. Parerea mea 98% reusesti sa intorci situatia. Sper ca politia nu are filmarea ca atunci e mai greu.

    • Adica sa minta si sa dea vina pe cel din fata?

    • Pai asa si a fost. Cei din fata au fost prost si au oprit unde nu au avut voie si au provocat accidentul. Unde vezi tu altceva?

    • Cred ca ai ratat partea in care autorul putea sa franeze de 2 ori daca era atent.
      Daca in fata era un accident sau cazuse vreun biciclist, era vreo caruta, tot pe aia dadea vina ca au oprit? Poate au oprit ca au vazut ca vrea ala sa se bage fortat si nu au vrut sa faca accident, obligatia autorului era sa pastreze distanta si sa fie atent, e unicul vinovat aici.

    • Aia este interpretarea ta, important este ce au spus la politie.

    • Adica pe ideea daca a spus ca are filmare, daca nu sa minta. Fix pentru astia ca tine mi-am pus eu camera, daca lovesti pe unu in spate esti in stare sa spui la politie ca a dat el inapoi ca sa te scoti tu.

    • Ca avocat ai obligatia sa scoti pe clientul tau. Daca tu poti sa dovedesti ca situatia a fost altfel, dece sa nu o faci? De unde stiti voi, ce sa intamplat in fata? De unde stiti ca nu au oprit sa-l lasa din politete? Se vede ca cei doi au mers foarte incet asa probabilitatea e mare ca au oprit sal lasa asa si nu din nevoie sa nu intra in el.

  23. Cei doi din fata au mers probabil foarte incet, se vede la 0:39 ca ala din stanga incepe sa franeaza, ca pana atunci a schimbat banda nu a franat. Au oprit brusc fara rost asa se conduce? Vreau sa vad unde scrie ca asa e corect, din potriva nu ai voie sa opresti brusc sau fara rost. Ei au avut proritate si au oprit si au provocat accidentul, ceva mai clar nu exista. E vina lor si nu cei care vin din spate. Probabil nu au spus corect situatia la politie sau politia a fost prost sau nu sa gandit ca cei din fata au oprit fara rost, sau i a fost egal cine e vinovat ca de obicei isi fac treaba repede ca sa scapa si scriu ce le vine prima in cap.

    • Asa e, aia din spate nu mai au obligatii daca aia din fata dau de un obstacol.

    • DA, ai dreptate, la ce draqu au oprit aia in mijlocul drumului cand puteau foarte simplu sa-l omoare pe ala care a provocat tot.Offf , nu este corect! Mi-ai dat o idee, cand vad ca depasiti si nu aveti timp sa va repliati nu o sa mai pun frana sa-ti salvez viata, vreau sa te vad cum grohai intre fiarele contorsionate! Pe bune nu-i nici un admin pe aici? Mai rareste draqu din ratatii astia ca a7

  24. Cu toată stima, lăsați permisul acasă până vă lămuriți neclaritățile, apoi șofați! Am citit pe aici unele interpretări ale legii, că nu le pot aprecia nici măcar din bun simț sau conduită morală. Unii dintre dumneavoastră fie iau la mișto, fie avem probleme serioase. Nu am să mai răspund la acest comentariu, dar ferească Sfântul cum ne jucăm cu viețile noaste și ale altora. Cu părere de rău, să știți că permisul nu e nici necesitate, nici confort, nici la modă. Permisul îl poți deține dacă ai abilitățile necesare și responsabilitatea de a conserva acest drept respectându-l prin a-l practica CORECT!
    PS: Mie mi-a plăcut fizica la școală și m-a făcut să văd altfel și mașinile sau natura în general. Sunt trist pentru ce citesc… M-am înscris de puțină vreme și aproape că regret.

  25. nu tre sa te ataci domnule, sunt multi trolli pe aici, de ex A7 nu stie sa scrie in limba romana dar el da sfaturi si verdicte (fiind analfabet). Video-ul poate fi o pilda utila pentru multi din noi. Nici nu incape discutia despre cine e vinovat

    • Adica toti din germania sunt analfabet? Hai scrie tu ceva in germana sa vedem daca poti alfabetul.

    • Ce vreua sa spun este, ca trebuie cercetat adevarul, adica dece au oprit cei doi acolo. Asta este cheia.

  26. Lipsa experieta, probabil telefon sau ochelari de soare(da conteaza) , ai franat foarte tarziu, mult prea tarziu si nimeni nu intelege aceasta reactie, nu mai spun de motor… eu cred ca ai scos-o din viteza sau ai incercat sa schimbi viteza….nu inteleg , defapt(si aici Mihaela o sa ma mustreze) e reactie tipic feminina!

  27. Interessant si important este faptul, ca masina albastru sta pe banda doi si nu se misca. Adica ala pe banda unu a oprit aiurea si nu a oprit sa evita un accident.

    • Important este ce spune ala de pe banda unu, poate spune ca dupa ce a oprit a vrut sa lasa pe cel albastru. Dar asta este tactica unui avocat bun, sa il ia la intrebari in fata judecatorului.

    • Parca dar nu se vede exact, parca in ultima clipa cel albastru incepe sa se misca. Adica ala de pe banda unu il lasa dupa ce cel albastru sa oprit. Ce este si logic, ca daca cei doi sau oprit o data il lasa sa treaca si exact aici greseste ala de pe banda unu, daca cel de pe banda unu nu a gresit deja inainte, adica nu trebuia sa opreasca ca sa evita un accident, a oprit aiurea. Se si vede ca amandoi opresc fara sa franeasca mult sau tare, adica au mers foarte incet si au lasat pe cel albastru. E greu de crezut ca cel albastru vede cei doi si se baga in fata si credea ca sigur o sa opreasca cei doi. Se si vede ca cel albastru se asigura intai, adica sta pe log, si vede daca si ala de pe banda unu opreste. Adica nu sa bagat in fata ca prostu, asa cum vad eu totul, cel de pe banda unu nu a fost nevoit sa opreasca dar a facuto ca probabil a vrut sa faca o fapta buna si a facut una proasta.

    • Cum vad eu situatia si cum a fost probabil. Cel albastru a vrut sa faca stanga si cel de pe banda doi la vazut si poate a facut si semn ca il lasa, apoi a intrat pe banda doi sa oprit sa vada daca si cel de pe banda unu il lasa. Cle de pe banda unu la vazut si el din timo si a oprit sa faca si el o fapta buna. Pentru cei doi nu a fost o situatie periculoasa ca se vede ca amandoi opresc usor fara pericol. Asa a dost situatia probabil 99%. Cel albastru nu a vrut sa moara, adica nu sa bagat fortat si cei doi nu au fost nevoid sa opreasca.
      Da sigur fata a mers ca o fata si daca el nu spunea opreste, acuma nu mai putea sa posteaza clipul. Ea nu sia dat seama ca cei doi au oprit de tot.
      Vedeti deja situatia sa schimbat. Intai a fost clar cine e vinovat si acuma este altfel. Sunt sigur ca cel din masina albastru spune ca a asteptat si dupa ce cel de pe banda doi la lasat, poate a dat si semn ca il lasa, a intrat pe banda doi si a asteptat daca il lasa si celalalt. Este exact ce se vede si in clipul. Cine vede altceva sa spuna.

    • Putea sa oprească sa admire și o floare, distanta trebuie păstrată, ce nu înțelegi?

      Și vezi ca acolo e decât o banda, nu 2.

    • Legea spune altceva.

    • Exact este o banda si ala nu avea ce cauta pe banda dreapta. Daca nu mergea aiurea unde nu are voie, nu se intampla accidentul ca fata putea evita.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!