Camera auto DVR 70mai A500S Dash Cam Pro Plus 2.7K 1944p, IPS 2.0", 140 FOV, ADAS, GPS, Night Vision, Wi-Fi

Produs din oferta Xiaomag.ro

459,00 lei

459,00 lei

Vezi detailii

Accident in Pasajul Victoriei

Adăugat de TheShoarex
Raportează ca șters! 406

La intrarea in pasaj este un semn MARE de limitare la 40km/h – se vede foarte bine la secunda 8.
Viteza mea de rulare(aproximativa) 70km/h.

Dupa impact nu am inteles reactia domnului cu Citroen-ul. Lovesti in spate, dai inapoi si apoi pleci………. Impresia mea(proprie si personala) a fost ca a vrut sa fuga de la locul accidentului insa cand m-a vazut ca m-am oprit a oprit si el.
Doamna aflata la volanul Golf-ului era destul de panicata insa era ok. I-am lasat o carte de vizita si am plecat mai departe dupa aproximativ 5 minute.

Preluarea imaginilor se face doar cu menţionarea site-ului trafictube.ro ca sursă.

Ce mai caută lumea:
  • accident golf pasaj militari
  • intrun accident care masina se deformeaza mai tate cea cu viteza mai mare sau cea cu viteza mai mica

68 comentarii

  1. sau i-o fi fost frica sa nu o ieie in spate de le un prostanac ca el… daca vizeaza +

  2. Evil Yuri

    presemnalizarea lucrarii=FAIL

  3. @burzum: nu m-am gandit la asta. In cazul asta o facea sandwich:)

  4. Alex Ionita

    @Evil,daca te uiti mai atent ai sa vezi cum zboara din fata golfului in mom impactului semnul ocoliti prin stanga

    PS: ce urat s-a sifonat c3-ul comparativ cu golfu’

  5. distanta fata de cel din fata,viteza( = preventie),,,in cazul in speta lipsa preventie = accident ( un dobitoc )

  6. Evil Yuri

    @Alex: ala mic, atarnat de asfalt ? sa fim seriosi

  7. Ala era intr-adevar un semn de ocolire prin stanga insa NU era reflectorizant. Era o tabla ordinara vopsita cu albastru peste care au f**t o sageata alba.

  8. Alex Ionita

    Tipic romanesc,dar greseala tot la c3 ramane.

  9. Ursul Grizonat

    Asta da LIVE ! Mistio d etot. De remarcat ca golful nu avea senzor de lumini. Soferul avea lene. Eu merg tot timpul pe bypass, cu farurile apriinse. De ce ? Vizibilitate taica. E bine ca n-a tras de volan ca apucatul ca te suiai e el mai ceva ca PCT.
    http://www.trafictube.ro/lujerului-40/ n-a placut la popor. 40 erau reali, nu pe bord. macr atat stiu.
    Treaba cu farurile e de aur, oricand iluminatul public se poate opri. Sa vei macel.
    Victoriei are in plus panoul de mesaje . Puteau sa presemnalzeze mai bine.
    BTW: citeste cineva mesajele alea ? Ca 40-ul nu e respectat. O frigi cu 60 si tot vin la 2 m in spate….. iaca fail !

  10. @Ursul Grizonat: daca te uiti se vede la inceputul filmarii faptul ca panoul de avertizare de intrare in pasaj e „blocat”. Eu il stiu asa de aproximativ 3 luni.

    Sa speram ca nu ajung ca PCT sa pun aici si evenimetele proprii 🙂 .

  11. Foarte inteligenta si femeia, ca deobicei. A oprit de tot, apoi a semnalizat. Soferii mai isteti folosesc din timp avariile pentru a semnaliza oprirea.

  12. Evil Yuri

    Asta depinde de reflexe

  13. Mi se pare mie sau golful n-a avut nici pe dracu? I s-a rupt bara sau doar zgariata?

  14. Bara la Golf doar zgariata si un pic crapat suportul de numar.
    Citroen-ul are botul mai scurt cu 10-15cm acum(e supersport :)).

  15. Evil Yuri

    probabil dauna nu se vede…

  16. iar nesimtitii de muncitori dorm pe ei … nimeni nu face nimic in tara asta … bgm p … in romania

  17. la golf bara este elastica si si-a revenit, dar sub ea, fusta de metal este afectata.
    citroenul s-a strambat mai grav deoarece sunt norme care impun protectia pietonilor in caz de accident, deci fata se deformeaza si daca iei un roi de albine.
    cel cu citroenu a avut curaj sa plece cu masina de pe loc, cine stie ce avea obturat/spart/indoit pe acolo si avaria si mai grav masina

  18. daca te uiti cu atentie si soferul golfului a fost luat prin surprindere de manevra taxiului care dormnea in loc sa schimbe banda din timp…..asa ca badluck..

  19. Ursul Grizonat

    @Shoarex Nu citesc afisajul. Mea culpa. Sper sa nu te caute BPR-ul ca o frigeai pe acolo. Uneori nu ai de ales.
    @cataioan Asa misogin esti de obicei ? Nu conteaza de ce a oprit. Datoria aluia din spate e sa pastreze o distanta suficienta incat sa opreasca n conditii decente.

    Mi se pare mie su Golfului i se stinge lampa stop stanga dupa impact ?

  20. @Ursul Grizonat: uite un printscreen din filmarea originala.
    http://i.imgur.com/N2xDL.jpg
    Asa arata afisajul de la intrarea in pasaj(adica nimic).

  21. Daca la volanul Golf-ului nu ar fi fost o femeie, nu ar fi oprit de tot si s-ar fi incadrat perfect intre masina din fata si tine 🙂

    + pentru inregistrare, am ramas uimit ce bine rezista Golf-ul la un impact din spate

  22. Ursul Grizonat

    Ce „frumos” este !
    De remarcat ar fi ca se merge cam cu aceeași viteza si pe B1 si pe B2. Dat fiind marcajul de linie continua, puteau sa semnalizeze de la inceputul intrarii. Dr cine naiba respecta linia aia in pasaj ?

  23. Aia de la drumuri si poduri sunt clar niste dobitoci; ala cu citroenul a pastrat distanta regulamentara numai ca atunci cand gagica a inceput sa franeze el probabil dadea un sms ceva; iar golful pare a fi facut din titaniu 🙂

  24. Cu parere de rau pentru soferii bucuresteni, zic inca o data: vedeti ba ce se intampla daca circulati ca nesimtitii in c*rul aluia din fata?
    Aia din codul rutier special pentru voi a fost pusa acolo: pastrarea distantei regulamentare fata de cel de dinaintea ta.
    Si nu, nu ma refer la C4. Cine e destept, pricepe. Cine nu … buf!

  25. Nu exista distanta regulamentara, exista doar distanta pentru oprirea in siguranta. Exista panouri care impun distante minime dar in zone speciale si in conditii meteo dificile (ceata, ninsoare, polei, etc).

  26. verdeonpom

    eu unul as da in judecata pe cei de la drumuri, sa fim seriosi presemnalizare si semalizare lucrare carosabil 0, pana una alta se vede cu ochiul liber ca intre c3 si golf era distanta destul de marisoara dar dat fiind timpul de reactie s-a produs un accident

  27. @cataioan „Femeia” nu a vazut ca este blocata banda decat in momentul in care masina din fata a virat stanga, s-a trezit cu semnul in fata.

  28. Distanta cred ca a avut, dar daca e bou si nu se uita in fata. Din cate vad eu s-a oprit in aia, fara o frana zdravana sa-i iasa farurile din tatani.

    Iar referitor la golf va inseala aparentele. Multi se trezesc dupa cateva luni ca au un defect la masina dupa ce sunt loviti in spate si bine-nteles ca nu mai au ce face decat sa-l repare singuri.
    Dupa un accident in spate scoateti covoarele din portbagaj si vedeti acolo surpriza .. unii au avut supriza sa fie si cu confetii.

  29. Ursul Grizonat

    Il rugam pe Shoarex sa numere cadrele de cand s-au aprins stopurile la Golf si pana la momentul poc ? Cam 70km/h inseamna cam 19 m/s. Asa putem aprecia distanta intre cei 2 protagonisti .

  30. E inutil oricum. Se vede ca a pus o frana „moderata” dupa care i-a dat drumul. Poate daca nu-i dadea drumul era impactul mai usor si nu-i mai sareau nici aribag-urile(pare ca i-a sarit, sper sa nu ma insel).

    Iar daca fugea nu rezolva nimic. Il gaseau in 10 minute..
    Totusi a avut mult tupeu sa porneasca si sa mai mearga cu masina dupa, eu unul nu m-as fi riscat.

  31. Se vede clar cum taxiul din fata semnalizeaza si vireaza stanga in ultimul moment desi el vazuse semnul cu mult inainte. Golf-ul a fost luat prin surprindere.
    O semnalizare la fel de „inteligenta” este in zona Lacul Morii, dupa o curba te trezesti brusc pe banda 1 cu stampila de ocolire, macar o presemnalizare de drum in lucru ar fi fost obligatorie.

  32. Filmarea este luata frame cu frame. In primul cadru in care se aprinde stopul pe frana am facut un print-sreen. Estimarea este de 14-16m.

    Timpii pe filmare ii am asa:

    Momentul 0 :aprinderea stopului pe frana ( http://i.imgur.com/SINrv.jpg )
    Momentul impactului : 2:06 secunde ( http://i.imgur.com/pwOeb.jpg )

  33. mariusikk

    1. Daca tu aveai 70 inseamna ca Citroenul la cum a venit avea 90-100
    2. Nu cred ca a fost vorba de vreo fuga, probabil a vazut ca duduia din Golf nu are nimic, ca de altfel nici masina ei (eu asa vad) si probabil ca s-a dus mai in fata ca sa isi fereasca el la randul lui spatele (se si vede ca are semnalu dreapta pus cand trece pe langa tine)
    3. Probabil ca nu era atent la ce se intampla in fata lui dovada stand si faptul ca a franat tarziu.

  34. Ce situatie tampita…!

  35. Ursul Grizonat

    Dupa pocneala in spate verificati : deschiderea/ inchiderea portbagajului, locasul rotii de rezerva. Nu strica nici o scanare dupa erori. Cei mai pretentiosi po verifica si geometria generala a masinii. Daca aveti dubii, nu mergeti pe amiabila. Pupatorul poate fi baut, rupt in vena, etc.

    Se vede un pic altfel cu stop-cadru. Minim 4 stalpi distanta. Era cu ochii in torpedou dupa CD-uri. Cucoana a fost giorno ca nu ti-a tasnit in fata. Sper sa intre si sa comenteze.

  36. E Citroen C4 nu C3 iar explicatia pentru care avariile sunt mai evidente (nu neaparat mai mari) la C4 este ca in fata majoritatea componentelor caroseriei sunt din plastic: aripi fata – plastic, bara – plastic, faruri – plastic. Capota e din aluminiu (nu tabla), deci se deformeaza mai usor.

    Parerea mea e ca cel cu C4 a pastrat distanta, dar a dormit pe el. Taximetristul e un mare „meserias” ca evita si semnalizeaza prezenta unui obstacol cu 2 metri inainte de acesta.

    Doamna / domnisoara din Golf facea parca presing la taximetrist. Are noroc ca prostia ei o plateste cel cu C4 (nu ca n-ar avea nicio vina el).

    Druuri fara evenimente va doresc!

  37. Evil Yuri

    Cred ca s-a mai intamplat ceva in pasaj. Nu intra nimeni in acest moment si cineva de pe un alt forum spunea ca au intrat 2 salvari acolo

    http://www.jurnalul.ro/webcam/piata-victoriei-11.html

  38. Daca ar fi semnalizat carnatzu cu taxi , nu s-ar fi ajuns aici , cel cu golfu nestiind ce are in fata a oprit brusc . Cel din spate vina lui ptr nepastrarea distantei de siguranta 😐

  39. Cred că mi-a scăpat mouse-ul pe minus. Pardon!

  40. Cu toata magaria semnalizarii de doi bani din pasaj, cel cu Citroen (sau cea, ma rog) putea sa franeze fara probleme, dar probabil nu a apasat niciodata frana pana la capat sa vada cum e. Asta e, neatentia se plateste. +

  41. Mi-ar place sa intre si camionagiu sa comenteze dinamica accidentului.
    Golful nu s-a adaptat la mersul celor din jur dupa ce a intrat in pasaj, a mers intins in timp ce ceilalti au incetinit, impresia mea este ca a vrut sa depaseasca chiar taxiul dar nu a putut de cel care mergea ca un boss pe banda a doua.
    Dsitanta mai mare fata de cel din fata poate ar fi ajutat-o sa ii vada mai clar intentiile. Cel cu Citroen, poate un bizon, nu stiu cat de tare a venit din spate oricum viteza prea mare pentru pasaj. A fost insa pe faza si a scos masina de acolo,altfel cu siguranta mai intra si altul in el.
    Cei care au facut marcarea niste criminali.

    Tot ieri dimineata,pe sensul opus, un Tiguan avea pana si oprise 2 metri de la intrarea in pasaj si pusese triunghiul in spatele masini la 1 metru. Fara minte

  42. c amionagiu

    @gata Bucur, desi e misto ironia si mi-o asum (poate uneori nu-mi slefuiesc suficient de bine mesajele si pare ca dau lectii – desi recunosc ca mai fac si eu greseli, ca orice om), parerea mea este ca ala care a venit din spate intentiona sa croseteze, sa intre in fata autorului filmarii. Oricum, o zdreanta de sofer, ca sa ma exprim academic :)))

  43. @camionagiu
    scuze daca ai inteles gresit, dar esti printre putinii comentatori pe tt care intelege ca un trafic mai civilizat si mai sigur se poate face mai usor cand conduci cu mintea treaza si atenta nu doar talpa, frane si mers la intimidare.
    Daca taxiul nu se baga in fata bosului depe banda a doua, golful era acum armonica, fiindca asa ne place sa mergem in fundul celui din fata.

  44. trebuie sa fii tampit sa crezi ca aal a vrut sa fuga de la locul accidentului

  45. Din momentul in care s-au aprins prima data stopurile golfului (cand a schimbat taxiul banda), citroenul trebuia s-o lase in frana de motor si sa stea cu piciorul pe frana pt orice eventualitate. In Buc trebuie sa fii un pic paranoic. Dupa ce am trecut printr-un eveniment asemanator am invatat sa casc ochii ca sa nu ma usture la buzunar.

  46. Una peste alta citroen-ul avea ceva viteza, plus neatentia

  47. Ryan Pivovar

    Aici este vina pulifricilor care au lasat un rahat de semn facut dintr-o tabla si lumea trebuie sa-l vada de la 100KM, cand au facut lucrari de la lujerului pana la crangasi au pus ditai semnul cu sageata de lumina ca sa faci stanga, aici n-au mai putut sa puna ca IE COSTURILE MARI, sunt asa dobitoci incat nu realizeaza ca la orice pasaj lumea nu circula cu limita de viteza si se pot intampla chestii urate daca-s gropi sau lucrari, oricum imi plac jaloanele alea, te simti ca la scoala de soferi cu ele, consider ca niciunul din soferi nu a avut vreo vina pentru ca doamna din poloGolf a semnalizat si domnul din spate a considerat ca se poate incadra repede desi el vroia sa mearga inainte pentru ca nu a vazut nici el semnul, gg muncitorilor care au pus un rahat de semn intr-un pasaj unde se circula mereu cu 40-50 mai mult.

  48. mi se pare mie sau citroenu nu franeaza deloc ?

  49. @Bucur Intr-un trafic civilizat, la care ai spus ca speri, nu se da vina pe ceilalti participanti la trafic pentru a ne absolvi de vina. Cand ai gresit ai gresit, nu conteaza ca ala mergea pe B2 sau ca ala a mers in curul lui si cine mai stie ce.

    Masina din fata lui era alba, se vedea ca incetineste si fara stopuri insa el tot intra in ea.
    Masina din care se filmeaza este la un moment dat la 30-40m in spate. Tipul cu Citroen este si mai in spate, avea distanta avea vizibilitate avea tot ce vroia. Singura posibilitate incat sa-l absolve putin de idiotenie ar fi daca s-ar fi aflat in spatele lui shoarex si a trecut pe b1 sa depaseasca – tot vina lui, doar ca ar mai fi parut asa prost ca nu a reusit sa opreasca masina cand cei din fata incetinesc foarte vizibil.

  50. @Kaa
    Nu stiu de ce 🙂 , dar daca respecti regulile de circulatie ai mai rar accidente.

  51. bucur, este vre-un studiu ceva refereritor la asta?
    NU de alta dar 3 accidente din ultimii doi ani au fost fara vina mea si fara posibilitatea de a le ocoli.
    Plus, unul dintre ele in parcare, cu mine in casa 🙂
    Jur ca stateam la televizor si respectam toate regulile de circulatie

  52. @b19rrx Ce studii sa-ti mai trebuiasca , nu e logica treaba asta ? Cu cat viteza e mai mica cu atat ai sanse sa franezi din timp , sa observi unele lucruri si sa eviti ceva daca e cazul.

  53. Incepatoru'

    daca ma uit bine, observ ca Golfu’ nu a patit nimic 😀

  54. vinovati sunt si cei cu lucrarile- plaseaza semnele de ocolire in zone cu vizibilitate redusa ( vezi diferenta de iluminare de la iesirea din pasaj ) si in plus , de ce sa lasi sa se circule pe 2 benzi cand blochezi banda 1 pentru „picnic” ? Lucrarile ce se efectueaza in pasaje ar trebui sa se faca rapid si cu masuri de siguranta sporite … da asa e la noi .. cand incep o lucrare dureaza f mult – oricat de mica ar fi …

  55. pff. Credeam ca C4 au frane mai bune 😐
    PS: nu cred ca a vrut sa fuga (ca nu prea era de plecat). Cred ca a vrut sa elibereze zona ca sa evite sa mai intre cineva in ei…

  56. Marius Buz

    Deja s-a spus ce era de spus. O mica observatie la descriere: semnul nu e mare, e normal 🙂
    semn cu adevarat mare e la alt pasaj.

  57. Chris_307

    „Vina” este a boului cu taxiul care cand a vazut zona de lucrare nu a incetinit si el s-a incadrat pe b2 cu viteza, Golful nu avea cum sa vada zona de lucrare din cauza acestuia, iar cand a observat a franat puternic (daca va uitati atent s-ar fi oprit la 3-4m de acel panou).

    Si eu am patit ceva de genul, pe b1 fiind cei de la rebu, pe b2 eu si o Skoda in fata mea. Cel cu skoda l-a depasit si s-a incadrat tare pe b1, eu am pus frana si am daramat un panou care semnaliza o gura de canal in lucru cu 2m inaintea acesteia (cand zic gura de canal era defapt o gropa aproape cat banda de lata).

  58. @Chris_307,
    daca taxiul nu se baga, la cum a venit Citroenul tot lovea golful si il arunca in taxi. Am vazut asa ceva pe pod la Carrefour Militari. De aceea zic ca Citroenul facut bine ca a iesit din pasaj imediat.
    @b19rrx
    sunt sigur ca ai prins ideea, nu e vorba de a avea vreo vina, se numeste condus preventiv, te scoate din multe belele si este recomandabil soferilor fara experienta si fara indemanare la volan.
    Uita-te la Golf, daca nu sta atat de aproape de taxi si nu trebuie sa piarda din viteza, franand puternic, se poate si el intercala in fata lui TheSoarex, care merge cu viteza constanta prin pasaj. Ii trebuie indemanare si experienta, dar nu ceva iesit din comun. Stiu si recunosc, e cu daca si poate, dar se putea intampla si asta si il obliga pe TheSoarex sa franeze 🙂

  59. 1, vinovat c4 ca mergea mult mai tare decat v max legala + bonusul de avertisment. poate pe viitor invata sa mearga mai incet
    2. vinovati la fel de importanti sunt nemernicii care au semnalizat in asemenea hal lucrarile.
    politia trebuie sa intervina si sa ii amendeze pt ca presemnalizarea locului cu pricina este deficitara in cel mai bun caz. si asta peste tot in bucuresti unde se lasa iurea niste semne direct unde e obstacolul. sa nu mai pomenesc de gaurile taiate in asfalt si apoi umplute cu praf sau nisip cum ii zic ei (de granulatie mica) unde iti poti distruge destule componente la masina, in conditiile unui mers regulamentar si nu numai.

    3. sofer golf care nu stie sa aprinda luminile in tunel.
    PS: cretinismul de sistem numit dayline am vazut ca aprinde doar becurile sau ledurile pe fata, si in spate ciu-ciu. ori asta e o imbecilitate majora. vizibilitatea pe zi nu o faci doar vazand un obiect masiv, poate ala stationeaza, daca nu are luminile aprinse si in spate.

    4. de taximetrist ce sa mai zic. decat sa fie scos in mijlocul liniei de tramvai si legat de sine. dupa cateva astfel de exemple zi de zi in toata tara cred ca restul taximetristilor se vor educa instant la regulile de circulatie.

    analog soferii de ratb care intra pe rosu, de pe banda obligatoriu intr-o directie, dar ei o apuca unde ii intereseaza, fara sa le pese de traficul de langa ei, de turisme mici

    prea-curatilor soferi care nu au condus in bucuresti le recomand sa nu comenteze. chiar si in urbele mega aglomerate la orele de varf cum am prins in varii mari orase ale tarii, nu se compara cu ce e in bucale. never-ever.

  60. Dar linia aia alba continua de pe mijlocul drumului ce sens are?

    Scuze, sunt ironic in dimineata asta 🙂
    Ce semnalizare de „lucrare” penala!

  61. Dc nu ai incetinit sa il lasi sa se bage? ai mai si filmat….esti sofer bun 😉

    R: La 70km/h cu coloana de masini in spatele meu nu am riscat sa pun frana brusca si sa fiu eu in locul Golf-ului…

  62. kakashikewl

    Cel mai tare ma amuza faptul ca VW-ul nu are nici pe dracu pe cand astalalt e vai si amar, i-au sarit absolut toate 😀 De la faruri pana la tabla plastic samd.

  63. o sa te amuze si mai tare cand o sa aflii ca toate masinile sunt construite asa. sa protejeze pietonii.
    si partea din spate e mai dura.
    in plus ai situatia de franare cand botul intra si spatele se ridica, deci de multe ori e posibil sa se intre sub cel din fata (depinde si de vehicule mult)

  64. si cei de la drumuri is foarte idioti, pun semnu la 50 cm

  65. Am fost si eu nu odata in situatia ta. Ai fi putut ori sa calci frana mai tare sa ii faci loc omului sa intre pe banda ta ori sa calci acceleratia cu acelasi scop. Cred ca instinctul tau regizoral a preluat controlul si ai mers fix cat era nevoie ca sa nu ii pierzi din cadru :)). Ai avut noroc ca nu a ricosat nici unul in tine

  66. @rake omu era pe banda lui si a mers ca atare.
    chiar se vede ca a incetinit destul de mult insa probabil soferul golfului nu a avut curajul sa se bage deoarece distanta era mica intre colegul care filma si masina din fata…
    + pentru filmare, minus pentru imbecilul cu citroen-ul dar si pentru autoritati care nu au semnalizat din timp o lucrare, semne de drum ingustat, semne ca trebuie sa te duci pe banda 2, etcetcetc

  67. Cum se cheama remix-ul ?

    R: DJ Dado X-Files Theme

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.