Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
39 comentarii
Nou
Anthraxs
Ai incercat sa fluidizezi iar traficul?
Nou
INCERTITUDINEPANICASIHAOS
Spre dezamagirea ta, nu eu eram la volan… Masina asta este condusa de mai multe persoane.
Nou
INCERTITUDINEPANICASIHAOS
Acest accident arata ce se intampla cand un sofer mai putin experimentat are prea multa incredere in capabilitatile lui de conducere. Daca ar exista un sistem de diferentiere a celor cu cat B ( B-novice/easy/hard/expert … ceva de genu) soferul din clip nu mai avea atat „curaj” sa intre cu viteza in curba daca avea B-novice pe permis. Pe de alta parte un B-expert ar fi parcurs niste cursuri suplimentare in cadrul unei scoli de soferi care te invata de exemplu sa nu pui frana in curba in timp ce tragi de volan si cum sa corectezi un derapaj.
Nou
DriveTM
„Masina asta este condusa de mai multe persoane”…
Cine se aseamana, se aduna (in spatele aceluiasi volan, se pare… )
Lasand deoparte ipocrizia „expertului” care si in alte clipuri ii pune pe ceilalti in pericol, m-a amuzat si naivitatea cu care spune ca „soferul din clip nu mai avea atat „curaj” sa intre cu viteza in curba daca avea B-novice pe permis”… 😀
Let me explain something to you: exista exceptiile izolate (in care un adevarat expert care conduce defensiv si nu „fluidizeaza” niciodata, face accident)… In rest, exista doar 2 categorii: oameni precauti, care au grija de ei si de ceilalti, si oameni… ca soferii acestei masini. Iar accidentele provocate de voi tin de hazard, nu de nivelul de experienta. O dovedesc accidentele in care o bulina galbena (adica fix B-novice) si limita de viteza stabilita cu 10 km/h mai jos decat pentru cei fara bulina, NU il opresc pe un beemvist sa aiba „curaj” sa intre cu viteza in curba sau in alte situatii periculoase. La fel, atestatul profesional NU il opreste pe un camionagiu idiot sa „fluidizeze” depasind peste linia continua (cum era situatia dintr-un alt clip zilele acestea). Dar tu crezi ca sursa problemei este lipsa unui test/certificat/badge/nume dat de autoritati, pe cand in realitate sursa problemei este lipsa unor caracteristici care face un expert sa fie cu adevarat expert. Si nu intelegi fix din cauza ca tie iti lipsesc cu desavarsire acele caracteristici.
Golful a schimbat banda și te-a acroșat? Totuși, în prima fază te duci spre stânga, sau te-a acroșat cel de pe b3 și ai încercat să redresezi? A ieșit o pit maneuver ca la carte…
Nou
Anthraxs
Mie mi se pare ca a tras brusc / prea tare de volan ca sa evite canalul de la 1:09… Asta dupa ce a apasat pedala ca sa nu stea la rosu, desi a trecut prin galben/rosu (1:04).
Anyway, initiatorul stie ce face, el ar trebui sa primeasca permis special :))
Preluata din alta postare de-a lui:
„Am mulți km și ani experienta, peste media șoferilor. Nu toți șoferii pot face ce fac eu, mulți uita sa plece când se face verde sau le moare motorul. Consider ca ar trebui sa se adauge i ca o categorie de permis(B-experimentat) sau (B-expert) ceva de genu. Și șoferii care au deja b-ul și au vechime și experienta sa dea examen (care sa testeze abilitățile de fluidizare și control al masinii, etc.) și după ce promovează și obțin B-expert sa fie scutiți de anumite reguli de circulație (ca cele încălcate mai sus de exemplu) și altele … sa aibă alte limite de viteza( în funcție de viteza de reacție măsurată la examen b-expert). Dar nu cred ca se poate încă, poate peste 30-40 de ani ne civilizat și noi.
MULTUMESC!”
Ce nu intelegeti voi e ca, chiar l.a fuidizat, un bou cu o msina mai putin pe sosea, deci aglomeratie mai mica, rezulta fluidizare.
Nou
gicuta13
Ce noroc ca nu era nimeni pe trotuar la trecerea de pietoni! acuma ar fi fost știre grea, cu victime și alte alea. Mare noroc a fost la mijloc!!! Dar e bine, ca știu ei cum trebuie ajustat codul rutier sa fie bine ca noi amărâții de încercăm sa îl respectam suntem fraierii de serviciu!
Nou
DriveTM
Da, au avut foarte mare noroc si pietonii ca erau mai departe, dar si ceilalti soferi (mai ales motociclistul) ca nu mai erau in dreptul idiotului…
Singura explicatie e ca soferul era cu mana pe telefon, a ‘scapat’ volanul din mana si pierdut putin directia, cu o mana i-a fost greu sa revina, a bruscat masina…frana, tras, …
Altfel nu imi explic cum la 50 la ora, poate nici atat sa pierzi in halul ala directia masinii pe asfalt uscat, curba nu era stransa….
„Ține cheile !”
Adică? S-a declarat alt șofer? Alcoolemie ?
Nou
alexnbc
Sau condus fara permis, cine stie, orice e posibil. In autor nu poti avea incredere ca e prea ocupat sa „fluidizeze” traficul sau mai nou declaratiile la politie :))
Conținutul acestui comentariu a fost eliminat pentru că nu aducea valoare discuției.
–
Echipa TT vă mulțumește pentru înțelegere.
Nou
Stefan
Cat de noi/vechi sunt anvelopele? Trecand totusi peste skillul soferului si alte detalii de genul acesta, mi se pare ca a derapat muuult prea usor.
Nou
INCERTITUDINEPANICASIHAOS
Masina avea cauciucuri de vara noi pe fata și pe spate de iarna neuzate dar vechi (dot 2005). De asta a derapat asa ușor. Asta e un alt exemplu ca legislația este făcută prost, primești amenda dacă nu porți centura și în același timp este legal sa folosesti/dai în folosință unui prieten o mașină cu cauciucuri în configurația asta. A doua varianta este mai periculoasa dar de unde era sa știu eu ca nu e expert daca legislația nu e buna…
Nou
aladdin
Deci spui ca pe spate masina aia are anvelope vechi de aproape 20 ani?!?
Si cu asa anvelope va arde de fluidizat? Imi pot imagina doar in ce stare sunt amortizoarele, bieletele antiruliu, etc.
Sincer, am mari îndoieli că cel de la volan nu ai fost chiar tu sau, cel puțin unul ca tine, care a încercat să fluidizeze.
Aici mai este vorba și de cât îl, sau nu-l duce mintea pe fiecare, despre instinctul de conservare și despre faptul că dacă nu-ți poți permite să-ți întreți mașina mai bine mergi cu autobuzul.
Așadar, nu trebuie neapărat o lege să-ți spună că dot 2005 nu este tocmai bun după 17 ani și că anvelopele de iarnă pe timp de vară sunt dezastru. Încearcă să explici asta, inclusiv cu argumente științifice și o să vezi cum apar imediat niște unii ce încep cu conspirația producătorilor de cauciucuri. După cum nici bazaconia cu b expert și alte aiureli, cu care tot insiști la modul caraghios/penibil/prostesc, nu te absolvă de accidente. Ce crezi, consumul de alcool la volan nu este incriminat? Așa, și? De aia nu se urcă ei la volan rupți de beți și drogați pe deasupra. Și, apropo, ce crezi, să faci stânga, pe roșu plin, de pe banda din dreapta, este din cauză de legislație prost făcută, ori nu este sancționat de lege? Sau este permis doar be-experților. Știi ce cred? Mai degrabă aș zice că o lege care să oblige la un control psihiatric, sau testare psihologică, în momentul în care încalci flagrant și cu nesimțire codul rutier.
Nou
Eric
pug: foarte frumos spus, mai ales in ceea ce priveste anvelopele – in afara de faptul ca, desi poate permis de lege, nu este cea mai buna idee sa combini vara / iarna pe o masina, DOT 2005 (deci vechi de aproape 18 ani) chiar nefolosit, nu mai este decat o „bucata de cauciuc”, nu o anvelopa (chiar depozitata in conditii optime, dupa 6-7 ani o anvelopa noua isi pierde/diminueaza calitatile intr-o masura semnificativa).
By the way, in Germania exista asa un test cum propui tu, la care esti trimis daca incalci grav/repetat codul rutier (oficial se numeste MPU – in traducere ceva de genul „control medicinal-psihologic”, in gura poporului „Idiotentest” :-)). Pica cam 40-50% din ce stiu.
Bizonel care fluidizează traficul, care face stânga de pe banda 1 ,desi banda de stânga era banda 3 ! Acum a făcut poc,dar nu el e tot unul la fel ca el ! Categoria B-expert :)))))))))))))))))))
Nou
gicuta13
Mda deci nu este suficientă legislația cu b expert ne trebuie și o catalogare a mașinilor: ready for b expert, best of b expert etc. Ca na de unde nu e cauciuc nici intersecția nu cere :-)))))
Mi se pare ceva de vis cum punem vina unui simplu incident de trafic pe orice se poate, legislație deficitara unghiul tangențiale al razei solare bla bla, dar nu recunoaștem simplu : nerespectarea limitei de viteza, nerespectarea culorii semaforului, cine știe ce stare tehnica avea autoturismul și conducătorul auto ce credea ca e “hari poter” de bun. Când anvelopele tale au ajuns la vârsta majoratului ma întreb ce alte componente sunt la vârsta pensionarii.
Sper ca INCERTITUDINEPANICASIHAOS e troll… pentru ca refuz sa cred ca exista oameni pentru care sa ai IQ cat numarul de la pantof e o aspiratie nu o realitate.
Combinatia de cauciucuri de vara noi pe fata si pe spate matusalemice de iarna e cea mai tare interpretare de all-season. Oare e „all-season B-expert”? 😆
Si eu sper ca e troll, altfel nu-mi explic atitudinea lui din commenturi, persista in prostie efectiv!
Nou
DriveTM
Si eu il catalogam drept troll cu chef de „distractie”, luandu-ma dupa comentarii, dupa atitudine, dupa nickname-ul ales, si dupa faptul ca scrie in general mult mai corect decat alti prostalai, dar in momentul in care am auzit-o si pe prietena lui (sau cine era) spunand in clipul cu tramvaiul ceva de genul: „ambulanta sta la coada? riiilii?” mi-am dat seama ca sunt sanse mari ca trolleala sa se reflecte SI in atitudinea reala din trafic, nu este DOAR trolleala ieftina. Trecerea pe rosu + incalcarea flagranta si voita a atator reguli deja nu mai tine de trolleala, ci de inconstienta, nesimtire si de-a dreptul… pericol public, fiindca nu mai este vorba doar de comentarii sau altceva ipotetic. Iar accidentul acesta in care criminalul de la volan putea sa omoare pe cineva „fuidizand”, deja tine de ceva si mai grav decat inconstienta si nesimtire.
Iar seninatatea cu care ne spune ca „avea voie legal” sa circule cu o combinatie de tipuri de cauciucuri vara-iarna, dintre care cele de pe spate erau DOT 2005, este ceva incredibil, in conditiile in care exista recomandari ferme pe acest subiect din partea oricarui producator de masini, a oricarui producator de anvelope, si a oricarui expert in domeniu (evident, expert adevarat, nu „B-expert”, ca el). Chiar si autoritatile noastre repeta aceeasi placa in fiecare an, dar prostalaii ca el nu vor sa priceapa absolut nimic… Citez un comunicat RAR, din octombrie anul trecut: „Dacă anvelopele au o vechime de peste 4-5 ani, solicitaţi părerea unui specialist, care să observe dacă există urme accentuate de uzură”.
„Explicatia” lui, ca „are voie fiindca nu e complet interzis” echivaleaza cu a-si chema prietenii la o petrecere la el acasa, urmand apoi un interviu la TV:
– Cum explicati faptul ca 8 din cei 10 prieteni au ajuns la spital dupa ce au fost la dvs. si au mancat pizza facuta de dvs.?
– Pai stiti, ca 2 dintre ei sunt caliti, mananca si picant, orice! Ei ar fi trebuit in mod normal sa primeasca de la gastroenterolog un permis special de mancat, strong-stomach-expert, dar la noi in tara nici vorba de asa ceva!… Ceilalti 8, daca stiau ca nu au calificarea respectiva, ar fi fost mult mai atenti la ce mananca, nu ar fi avut „curaj” sa manance chiar orice!
– Totusi, autoritatile care au venit la fata locului au descoperit ca ati pus in pizza niste salam din 2005!
– Da, dar era in stare buna ca l-am tinut la rece, si oricum am pus doar pe partea dinspre marginea pizzei, in centru am pus un salam de vara mai nou.
– Cu toate acestea, data expirarii salamului era februarie 2006. Suntem in 2023!
– Ei, aici v-am prins! Ca salamul NU era expirat dpdv legal si gramatical. Avea mucegai pe el, dar tot pe el scrie clar „Best before / A se consuma DE PREFERINTA inainte de: 02.2006” deci de unde sa stiu eu doar dupa miros, aspect, bun simt, logica, etc. daca LEGEA nu mi-a explicat foarte clar o limita pentru acea recomandare? Legea este facuta prost! Adica primesti amenda daca arunci gunoi pe jos, dar in acelasi timp este legal sa consumi salam stricat? A doua varianta era mai periculoasa, dar de unde sa stiu eu ca nu sunt experti daca legislatia nu e buna?
E greu de spus daca individul chiar crede asemenea aberatii, sau e perfect constient ca sunt aberatii, dar insista pentru ca i se pare lui amuzant ca noi raspundem, fara sa priceapa ca noi radem DE el, nu CU el, deci… nu este genul de atentie dupa care tanjeste.
Cert este ca categoria B-expert nu ar ajuta pe nimeni, insa un control psihologic (sau chiar psihiatric in cazul unora), ar fi mult mai util…
DriveTM, best reply ever!!!
Daca n-ai nimic impotriva, eu mi-l salvez 😀
Nou
DriveTM
😀 multumesc pentru aprecieri
Nou
Euro Driver King
Nicidată să nu confuzi drumurile publice, parcările, drumurile private, trecerile la nivel de cale ferată cu Street Racing Syndicate, Forza Horizon 5 sau Need For Speed Heat. În localitate, accelerarea bruscă este periculoasă și poți pierde controlul fără să poți ști când anume. Totul se întâmplă destul de rapid. Știm bine că nu putem să te schimbăm chiar și în bine. Tu singur poți, doar tu poți. Nu te judecăm și nu te jignim. A fi pieton este cel mai sigur și mult mai ieftin. Nu contează câți kilometri ai, nu contează ce autovehicul ai condus. Din faptele tale se vede că ești amator. Dacă eram în locul tău, nu acceleram așa de agresiv. Fi pieton și fă un gest nobil ce te va face sa fi fericit tot restul vieții tale: preda permisul, vinde mașina sa u fă-o cadou gratuit cuiva, fi pasager. O să ne mulțumești cândva pentru aceste vorbe adresate ție.
Nou
Euro Driver King
Viață și siguranța au prioritate maxima. Respectă și vei fi respectat.
Nou
Euro Driver King.
În localitate și în acel sector de drum cu aș viraj nu se accelerează. Când te pregatesti sa pleci la drum cu un autovehicul sa te intrebi dacă ești capabil sa iei asumi răspunderea la tot ce faci. Indiferent dacă acest mesaj va fi păstrat sau șters, sa nu uiți niciodată ca șoferia indiferenet de categorie, nu este o gluma și nici un joc. Poți renunța și sa fi pieton oricând.
39 comentarii
Ai incercat sa fluidizezi iar traficul?
Spre dezamagirea ta, nu eu eram la volan… Masina asta este condusa de mai multe persoane.
Acest accident arata ce se intampla cand un sofer mai putin experimentat are prea multa incredere in capabilitatile lui de conducere. Daca ar exista un sistem de diferentiere a celor cu cat B ( B-novice/easy/hard/expert … ceva de genu) soferul din clip nu mai avea atat „curaj” sa intre cu viteza in curba daca avea B-novice pe permis. Pe de alta parte un B-expert ar fi parcurs niste cursuri suplimentare in cadrul unei scoli de soferi care te invata de exemplu sa nu pui frana in curba in timp ce tragi de volan si cum sa corectezi un derapaj.
„Masina asta este condusa de mai multe persoane”…
Cine se aseamana, se aduna (in spatele aceluiasi volan, se pare… )
Lasand deoparte ipocrizia „expertului” care si in alte clipuri ii pune pe ceilalti in pericol, m-a amuzat si naivitatea cu care spune ca „soferul din clip nu mai avea atat „curaj” sa intre cu viteza in curba daca avea B-novice pe permis”… 😀
Let me explain something to you: exista exceptiile izolate (in care un adevarat expert care conduce defensiv si nu „fluidizeaza” niciodata, face accident)… In rest, exista doar 2 categorii: oameni precauti, care au grija de ei si de ceilalti, si oameni… ca soferii acestei masini. Iar accidentele provocate de voi tin de hazard, nu de nivelul de experienta. O dovedesc accidentele in care o bulina galbena (adica fix B-novice) si limita de viteza stabilita cu 10 km/h mai jos decat pentru cei fara bulina, NU il opresc pe un beemvist sa aiba „curaj” sa intre cu viteza in curba sau in alte situatii periculoase. La fel, atestatul profesional NU il opreste pe un camionagiu idiot sa „fluidizeze” depasind peste linia continua (cum era situatia dintr-un alt clip zilele acestea). Dar tu crezi ca sursa problemei este lipsa unui test/certificat/badge/nume dat de autoritati, pe cand in realitate sursa problemei este lipsa unor caracteristici care face un expert sa fie cu adevarat expert. Si nu intelegi fix din cauza ca tie iti lipsesc cu desavarsire acele caracteristici.
Golful a schimbat banda și te-a acroșat? Totuși, în prima fază te duci spre stânga, sau te-a acroșat cel de pe b3 și ai încercat să redresezi? A ieșit o pit maneuver ca la carte…
Mie mi se pare ca a tras brusc / prea tare de volan ca sa evite canalul de la 1:09… Asta dupa ce a apasat pedala ca sa nu stea la rosu, desi a trecut prin galben/rosu (1:04).
Anyway, initiatorul stie ce face, el ar trebui sa primeasca permis special :))
Preluata din alta postare de-a lui:
„Am mulți km și ani experienta, peste media șoferilor. Nu toți șoferii pot face ce fac eu, mulți uita sa plece când se face verde sau le moare motorul. Consider ca ar trebui sa se adauge i ca o categorie de permis(B-experimentat) sau (B-expert) ceva de genu. Și șoferii care au deja b-ul și au vechime și experienta sa dea examen (care sa testeze abilitățile de fluidizare și control al masinii, etc.) și după ce promovează și obțin B-expert sa fie scutiți de anumite reguli de circulație (ca cele încălcate mai sus de exemplu) și altele … sa aibă alte limite de viteza( în funcție de viteza de reacție măsurată la examen b-expert). Dar nu cred ca se poate încă, poate peste 30-40 de ani ne civilizat și noi.
MULTUMESC!”
Anthraxs
Aaaaa, el era? Categoria B – expert… haaaaaa…haaaaa… haaaa
Îmi aduc aminte postarea, el fluidiza. Eh, fluidizarea cere sacrificii!
Te-ai bucurat degeaba, n-a murit capra vecinului 😉
Ce amuzant comentariu…are experiență peste media șoferilor :)))
La 1:07 nu trece cumva pe rosu?
Nu
Derapeaza pe rosu.
Sta bine pe curbe 😆
Ce nu intelegeti voi e ca, chiar l.a fuidizat, un bou cu o msina mai putin pe sosea, deci aglomeratie mai mica, rezulta fluidizare.
Ce noroc ca nu era nimeni pe trotuar la trecerea de pietoni! acuma ar fi fost știre grea, cu victime și alte alea. Mare noroc a fost la mijloc!!! Dar e bine, ca știu ei cum trebuie ajustat codul rutier sa fie bine ca noi amărâții de încercăm sa îl respectam suntem fraierii de serviciu!
Da, au avut foarte mare noroc si pietonii ca erau mai departe, dar si ceilalti soferi (mai ales motociclistul) ca nu mai erau in dreptul idiotului…
Singura explicatie e ca soferul era cu mana pe telefon, a ‘scapat’ volanul din mana si pierdut putin directia, cu o mana i-a fost greu sa revina, a bruscat masina…frana, tras, …
Altfel nu imi explic cum la 50 la ora, poate nici atat sa pierzi in halul ala directia masinii pe asfalt uscat, curba nu era stransa….
Bine ca nu erau pietoni pe trotuar…
70-80 poate.
Acum am vazut si celalalt video in care treci pe rosu si era sa te loveasca tramvaiul care apropo, tramvaiul avea verde, tu aveai rosu la stanga.
„Ține cheile !”
Adică? S-a declarat alt șofer? Alcoolemie ?
Sau condus fara permis, cine stie, orice e posibil. In autor nu poti avea incredere ca e prea ocupat sa „fluidizeze” traficul sau mai nou declaratiile la politie :))
Nu, nu avea calificarea de B – expert și-i era frică să nu pățească ceva.
Conținutul acestui comentariu a fost eliminat pentru că nu aducea valoare discuției.
–
Echipa TT vă mulțumește pentru înțelegere.
Cat de noi/vechi sunt anvelopele? Trecand totusi peste skillul soferului si alte detalii de genul acesta, mi se pare ca a derapat muuult prea usor.
Masina avea cauciucuri de vara noi pe fata și pe spate de iarna neuzate dar vechi (dot 2005). De asta a derapat asa ușor. Asta e un alt exemplu ca legislația este făcută prost, primești amenda dacă nu porți centura și în același timp este legal sa folosesti/dai în folosință unui prieten o mașină cu cauciucuri în configurația asta. A doua varianta este mai periculoasa dar de unde era sa știu eu ca nu e expert daca legislația nu e buna…
Deci spui ca pe spate masina aia are anvelope vechi de aproape 20 ani?!?
Si cu asa anvelope va arde de fluidizat? Imi pot imagina doar in ce stare sunt amortizoarele, bieletele antiruliu, etc.
Sincer, am mari îndoieli că cel de la volan nu ai fost chiar tu sau, cel puțin unul ca tine, care a încercat să fluidizeze.
Aici mai este vorba și de cât îl, sau nu-l duce mintea pe fiecare, despre instinctul de conservare și despre faptul că dacă nu-ți poți permite să-ți întreți mașina mai bine mergi cu autobuzul.
Așadar, nu trebuie neapărat o lege să-ți spună că dot 2005 nu este tocmai bun după 17 ani și că anvelopele de iarnă pe timp de vară sunt dezastru. Încearcă să explici asta, inclusiv cu argumente științifice și o să vezi cum apar imediat niște unii ce încep cu conspirația producătorilor de cauciucuri. După cum nici bazaconia cu b expert și alte aiureli, cu care tot insiști la modul caraghios/penibil/prostesc, nu te absolvă de accidente. Ce crezi, consumul de alcool la volan nu este incriminat? Așa, și? De aia nu se urcă ei la volan rupți de beți și drogați pe deasupra. Și, apropo, ce crezi, să faci stânga, pe roșu plin, de pe banda din dreapta, este din cauză de legislație prost făcută, ori nu este sancționat de lege? Sau este permis doar be-experților. Știi ce cred? Mai degrabă aș zice că o lege care să oblige la un control psihiatric, sau testare psihologică, în momentul în care încalci flagrant și cu nesimțire codul rutier.
pug: foarte frumos spus, mai ales in ceea ce priveste anvelopele – in afara de faptul ca, desi poate permis de lege, nu este cea mai buna idee sa combini vara / iarna pe o masina, DOT 2005 (deci vechi de aproape 18 ani) chiar nefolosit, nu mai este decat o „bucata de cauciuc”, nu o anvelopa (chiar depozitata in conditii optime, dupa 6-7 ani o anvelopa noua isi pierde/diminueaza calitatile intr-o masura semnificativa).
By the way, in Germania exista asa un test cum propui tu, la care esti trimis daca incalci grav/repetat codul rutier (oficial se numeste MPU – in traducere ceva de genul „control medicinal-psihologic”, in gura poporului „Idiotentest” :-)). Pica cam 40-50% din ce stiu.
Bizonel care fluidizează traficul, care face stânga de pe banda 1 ,desi banda de stânga era banda 3 ! Acum a făcut poc,dar nu el e tot unul la fel ca el ! Categoria B-expert :)))))))))))))))))))
Mda deci nu este suficientă legislația cu b expert ne trebuie și o catalogare a mașinilor: ready for b expert, best of b expert etc. Ca na de unde nu e cauciuc nici intersecția nu cere :-)))))
Mi se pare ceva de vis cum punem vina unui simplu incident de trafic pe orice se poate, legislație deficitara unghiul tangențiale al razei solare bla bla, dar nu recunoaștem simplu : nerespectarea limitei de viteza, nerespectarea culorii semaforului, cine știe ce stare tehnica avea autoturismul și conducătorul auto ce credea ca e “hari poter” de bun. Când anvelopele tale au ajuns la vârsta majoratului ma întreb ce alte componente sunt la vârsta pensionarii.
Sper ca INCERTITUDINEPANICASIHAOS e troll… pentru ca refuz sa cred ca exista oameni pentru care sa ai IQ cat numarul de la pantof e o aspiratie nu o realitate.
Combinatia de cauciucuri de vara noi pe fata si pe spate matusalemice de iarna e cea mai tare interpretare de all-season. Oare e „all-season B-expert”? 😆
Si eu sper ca e troll, altfel nu-mi explic atitudinea lui din commenturi, persista in prostie efectiv!
Si eu il catalogam drept troll cu chef de „distractie”, luandu-ma dupa comentarii, dupa atitudine, dupa nickname-ul ales, si dupa faptul ca scrie in general mult mai corect decat alti prostalai, dar in momentul in care am auzit-o si pe prietena lui (sau cine era) spunand in clipul cu tramvaiul ceva de genul: „ambulanta sta la coada? riiilii?” mi-am dat seama ca sunt sanse mari ca trolleala sa se reflecte SI in atitudinea reala din trafic, nu este DOAR trolleala ieftina. Trecerea pe rosu + incalcarea flagranta si voita a atator reguli deja nu mai tine de trolleala, ci de inconstienta, nesimtire si de-a dreptul… pericol public, fiindca nu mai este vorba doar de comentarii sau altceva ipotetic. Iar accidentul acesta in care criminalul de la volan putea sa omoare pe cineva „fuidizand”, deja tine de ceva si mai grav decat inconstienta si nesimtire.
Iar seninatatea cu care ne spune ca „avea voie legal” sa circule cu o combinatie de tipuri de cauciucuri vara-iarna, dintre care cele de pe spate erau DOT 2005, este ceva incredibil, in conditiile in care exista recomandari ferme pe acest subiect din partea oricarui producator de masini, a oricarui producator de anvelope, si a oricarui expert in domeniu (evident, expert adevarat, nu „B-expert”, ca el). Chiar si autoritatile noastre repeta aceeasi placa in fiecare an, dar prostalaii ca el nu vor sa priceapa absolut nimic… Citez un comunicat RAR, din octombrie anul trecut: „Dacă anvelopele au o vechime de peste 4-5 ani, solicitaţi părerea unui specialist, care să observe dacă există urme accentuate de uzură”.
„Explicatia” lui, ca „are voie fiindca nu e complet interzis” echivaleaza cu a-si chema prietenii la o petrecere la el acasa, urmand apoi un interviu la TV:
– Cum explicati faptul ca 8 din cei 10 prieteni au ajuns la spital dupa ce au fost la dvs. si au mancat pizza facuta de dvs.?
– Pai stiti, ca 2 dintre ei sunt caliti, mananca si picant, orice! Ei ar fi trebuit in mod normal sa primeasca de la gastroenterolog un permis special de mancat, strong-stomach-expert, dar la noi in tara nici vorba de asa ceva!… Ceilalti 8, daca stiau ca nu au calificarea respectiva, ar fi fost mult mai atenti la ce mananca, nu ar fi avut „curaj” sa manance chiar orice!
– Totusi, autoritatile care au venit la fata locului au descoperit ca ati pus in pizza niste salam din 2005!
– Da, dar era in stare buna ca l-am tinut la rece, si oricum am pus doar pe partea dinspre marginea pizzei, in centru am pus un salam de vara mai nou.
– Cu toate acestea, data expirarii salamului era februarie 2006. Suntem in 2023!
– Ei, aici v-am prins! Ca salamul NU era expirat dpdv legal si gramatical. Avea mucegai pe el, dar tot pe el scrie clar „Best before / A se consuma DE PREFERINTA inainte de: 02.2006” deci de unde sa stiu eu doar dupa miros, aspect, bun simt, logica, etc. daca LEGEA nu mi-a explicat foarte clar o limita pentru acea recomandare? Legea este facuta prost! Adica primesti amenda daca arunci gunoi pe jos, dar in acelasi timp este legal sa consumi salam stricat? A doua varianta era mai periculoasa, dar de unde sa stiu eu ca nu sunt experti daca legislatia nu e buna?
E greu de spus daca individul chiar crede asemenea aberatii, sau e perfect constient ca sunt aberatii, dar insista pentru ca i se pare lui amuzant ca noi raspundem, fara sa priceapa ca noi radem DE el, nu CU el, deci… nu este genul de atentie dupa care tanjeste.
Cert este ca categoria B-expert nu ar ajuta pe nimeni, insa un control psihologic (sau chiar psihiatric in cazul unora), ar fi mult mai util…
DriveTM Made my day – nu mă mai opresc din râs 😂
DriveTM, best reply ever!!!
Daca n-ai nimic impotriva, eu mi-l salvez 😀
😀 multumesc pentru aprecieri
Nicidată să nu confuzi drumurile publice, parcările, drumurile private, trecerile la nivel de cale ferată cu Street Racing Syndicate, Forza Horizon 5 sau Need For Speed Heat. În localitate, accelerarea bruscă este periculoasă și poți pierde controlul fără să poți ști când anume. Totul se întâmplă destul de rapid. Știm bine că nu putem să te schimbăm chiar și în bine. Tu singur poți, doar tu poți. Nu te judecăm și nu te jignim. A fi pieton este cel mai sigur și mult mai ieftin. Nu contează câți kilometri ai, nu contează ce autovehicul ai condus. Din faptele tale se vede că ești amator. Dacă eram în locul tău, nu acceleram așa de agresiv. Fi pieton și fă un gest nobil ce te va face sa fi fericit tot restul vieții tale: preda permisul, vinde mașina sa u fă-o cadou gratuit cuiva, fi pasager. O să ne mulțumești cândva pentru aceste vorbe adresate ție.
Viață și siguranța au prioritate maxima. Respectă și vei fi respectat.
În localitate și în acel sector de drum cu aș viraj nu se accelerează. Când te pregatesti sa pleci la drum cu un autovehicul sa te intrebi dacă ești capabil sa iei asumi răspunderea la tot ce faci. Indiferent dacă acest mesaj va fi păstrat sau șters, sa nu uiți niciodată ca șoferia indiferenet de categorie, nu este o gluma și nici un joc. Poți renunța și sa fi pieton oricând.