Adaugă comentariu

10 comentarii
  1. S-au intalnit Stan cu Bran :)) Masina mica e clar de vina, dar ce facea ala in Mercedes? A pus initial frana si pe urma parca zici ca a lasat-o pe liber.

  2. Nou

    am o retinere fiindca autorul moral este Sparkul dar cred ca Mercedesul va oferi RCA-ul si el … nu vad de ce sa fie de vina Sparkul si pentru nerespectarea distantei dintre Mercedes si Toyota … daca un politist ar urmari acest video ar ajunge la aceeasi concluzie ca si tine … la ce se uita cel din Mercedes in conditiile in care viteza este foarte mica si sunt 3 secunde intre cele 2 ciocniri ?

  3. Nou

    E clar că Mercedsul nu se uita în față. Ok, a frânat odată, dar după aceea n-a mai frânat absolut deloc, a frânat fix când s-a tamponat !

  4. Consider ca șoferul Toyotei este lipsit de experiența oprind mașina brusc după ca i a fost tăiată calea … evident forța impactului a fost amplificată de faptul ca era cu piciorul pe frâna

    • Serios? Atât se vede la tine? Că i-a taiat calea? :)) Nu doar că i-a taiat calea ci si i -a acrosat masina! Evident ca orice sofer,mai putin tu care esti foarte experimentat si eventual ai fi accelerat, pune piciorul pe frana pentru a nu inainta mai mult in masina care tocmai e in fată si-i buseste si partea din fata nu doar lateral

  5. Îți dai seama ca am văzut live ca l a acroșat …nu a spus nimeni sa accelereze ci sa nu blocheze frâna… in fine … când ești obligat sa opresti brusc am invatat ca e bine sa lungești frâna pe cât posibil…tu poți proceda cum vrei… când vei fi in situația respectiva vei putea folosi la maxim polița de asigurare

  6. Doar eu am impresia ca avensisul avea al treila stop de frana defect?

    • Nu, iar eu cred ca asta a contirbuit la reactia lenta a soferului de Mercedes, pe langa alti factori. Al treilea stop e mult mai vizibil, e la nivelul ochilor si in plus se aprinde doar la frana (spre deosebire de becurile de pozitie care desi au intensitate scazuta tot reprezinta o sursa de lumina).

Vezi si...