It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident cu taxi

Adăugat de adoase
Raportează ca șters! 98

Un accident minor cu un taxi langa ADP S5.

Ce mai caută lumea:
  • poc usor cu un taxi
  • am lovit un taxiu si nu e al meu
  • cum procedezi cand ai accident cu taxi

127 comentarii

  1. Da esti nevinovat DAR ti-am mai zis iti place sa umbli prin service-uri….se putea evita toata treaba foarte elegant fara sa te ciocnesti.

    • Posibil sa se fi putut, nu mi-am batut capul… M-am asteptat sa franeze el si nu a facut-o iar pentru mine nu conta o julitura…

    • @adoase – exact asta e diferenta dintre un sofer de duzina si unul cu experienta „Expect the unexpected”. Tu credeai ca va frana. Nu te-ai gandit ca n-o va face, si nu ai miscat usor de volan in stanga ca sa eviti un posibil contact. Nu se punea problema sa-l lasi sa treaca, dar puteai sa-l eviti cu gratie, si sa treci tu primul. Nu te-ai priceput, asta e impresia mea. Te-ai pierdut si n-ai mai stiut cum sa-l eviti, in primul rand pentru ca nu stiai din vreme ce masini ai in spate, in stanga…

    • Am spus mai sus ca nu mi-am batut capul, eu mi-am vazut de drum pe banda mea, ma asteptam sa franeze daca tinea la „integritatea” lui iar daca nu o facea ma durea la basca de consecinte, deci…

      Totdeauna sunt atent si cu ochii in oglinzi si evit daca merita efortul, una era sa evit un biciclist sau pe altcineva pentru care o atingere ar fi putut avea consecinte grave si alta era sa evit pe cineva pentru care nu puteau exista consecinte nasoale. Orice accident inseamna o reimprospatare a vopselii, nu-mi place rugina :))

    • Sincer! Bine i-a facut,fac pariu ca data viitoare v-a frana si se va asigura acel taximetrist de 10x mai bine,se putea evita 100%,dar daca omul nu a vrut,eu stat si ma intreb daca ar fi virat brusc pe linia de tramvai sa-l evite,ar fi derapat?!

    • Nu cred ca as fi derapat, nu la viteza aia… Cel putin tinand cont ca anvelopele sunt cele mai bune piese de pe Logan…

  2. autofidel

    bravo, esti de-al meu 😉

  3. Ca sa nu mai zic carosabil umed viteza la greu…

    • Carosabilul umed nu e asa o problema daca stii pe unde mergi. Oricum, din pacate, in ciuda semnului de restrictie (care oricum tine pana in intersectia unde am facut poc), este o zona de accelerare pentru toti. Personal merg cu 80-100 pe acolo pana in semafor, indiferent daca ploua sau nu. Atunci a fost una din putinele zile in care am mers pe langa trotuar, altfel prefer sa intru pe linia de tramvai imediat cum incepe strada si pot sa o calc lejer pana in semafor.

  4. Ala e clar ca s-a bagat cu nesimtire, DAR, masina aia are volan, frane?

    • are…dar mai are un sofer cu ceva probleme la mansarda care doreste sa faca accident cu un copil in masina !

    • Are volan, dar „se blocheaza” la nesimtire! Si in plus, daca acrosam pe cineva nevinovat care era in stanga mea?

      Nu contest problemele la mansarda ca nu am dovada, nici nu sunt sigur ca am facut psihologicul cand am luat permisul. Si chiar daca l-as fi facut, daca nu se face macar din 5 in 5 ani oricum nu mai e relevant. Si cum eu n-am mai calcat pe-acolo, nu ma pot pronunta.

  5. Cladirile de langa de fapt sunt Academia Tehnica Militara, Brigada Politia Rutiera a Municipiului Bucuresti si in partea stanga fostul Economat, spate in spate cu Piata de Flori.
    Singurul ADP este cel al sectorului 4 si este la baza dealului.

    In rest, fuck ‘em. Daca timpul iti permite si poti renunta si la masina, invata-i minte pe toti. (o merita!) Singura conditie, mergi la Politie, macar ii lasi fara permis si se aleg si cu o amenda.
    In cazul amiabilei, nu cred ca se gandesc si a doua oara cand fac aceeasi greseala.

    • ADP sector 5 este in locul Economatului cred ca de vreo 2-3 ani daca nu ma insel…
      Timpul imi permite iar de renuntat nu renunt la masina, ca iau alta la schimb…

  6. viteza 47-48, despre ce vorbim?

    • Viteza aveam, recunosc, am zis si mai sus, e zona de accelerare pentru multi. Limita de 30km/h este din cauza faptului ca imediat dupa semn este statie de autobuz in curba. Dupa aceea nu prea isi mai are rostul ca nu ai trecere de pietoni (s-a desfiintat), intersectia permite lejer asigurarea, deci talpa pana jos la semafor…

  7. Limita 30 si autorul accelereaza ?

  8. – pentru dorinta de a face accident cu un copil in masina ! ar trebui sa iti faci un control mai amanuntit la mansarda

  9. Zero conduita preventiva, zero simt de autoconservare, zero toleranta.
    Macar, asa cum spunea cineva mai sus, du-i pe „infractori” la politie si sa ai pregatita in masina, pentru orice eventualitate, o bâtă…

    • Cu primele 2 nu sunt de acord… Ma folosesc de ele doar cand e cazul, altfel se punea problema la „prioritate de RATB”…
      Legat de bata, nu consider ca-mi este necesara, nu sunt atat de violent… 🙂 Ma multumesc cu o julitura, doua…

  10. ACCIDÉNT, (1, 2, 3, 4, 6) accidente, s. n., (5) accidenți, s. m. 1. S. n. Eveniment fortuit, imprevizibil, care întrerupe mersul normal al lucrurilor (provocând avarii, răniri, mutilări sau chiar moartea). ♦ Fapt întâmplător, banal, care aduce neno­rocire. 2. S. n. (Fil.) Însușire trecătoare, neesențială a unui lucru. 3. S. n. (Geogr.) Neregularitate a solului. 4. S. n. (Lingv.; în sintagma) Accident fonetic = modificare întâmplătoare a unui sunet, fără caracter de lege. 5. S. m. (Muz.) Alterație. ♦ Semn care indică această modificare a intonației unei note. 6. S. n. (Med.) Fenomen neașteptat care survine în cursul unei boli. – Din fr. accident, lat. accidens, -ntis.
    Deci la tine nu e vorba de nici un accident caci a fost intentionat…
    no vote!

    • E interpretabil… Toti dau prioritate acolo, e un accident ca cineva chiar nu a acordat… Altfel, da, poate fi considerat si intentionat. M-am asteptat sa se trezeasca si sa franeze… Oricum, privind in urma, se putea evita daca ma strofocam un pic…

  11. cangurul pitic

    ai sperat sa franeze el?? se putea evita

    • nici nu trebuia sa franeze careva….doar se ducea mai spre stanga pe linia de tramvai, dar omul are probleme saracul.

    • NICIODATA nu voi trage de volan la accidente minore… De ce sa acrosez poate pe cineva nevinovat si cu consecinte poate mai grave care merge in stanga mea doar pentru a evita pe altcineva vinovat? Niciodata n-am evitat si nu voi evita pe cineva in maniera asta, sa schimb banda… nu am timp suficient sa ma asigur si nu vreau s-o fac… Bine, altceva ar fi fost daca era vorba de „prioritate de RATB”, din pacate n-au pus astia bullbar pe Logan si nici nu are 4-5 tone ca sa merite senzatia…

    • serios ? nici nu ai tras de volan …nu ? atunci ce cauti cu juma de masina pe linia de tramvai ? ai tras de volan spre stanga ca altfel il loveai pe el la 0:07 dupa care in loc sa mergi drept ai dat usor spre dreapta si astfel ala te-a lovit ! daca intrai direct in el se numea ca nu ti-a acordat prioritate, asa tu l-ai evitat dupa care ai vrut sa te bagi in fata lui…semnal de dreapta ai dat ?

    • Serios, una e sa tragi de volan si alta sa schimbi banda. Masina nu a intrat pe linia de tramvai, daca nu stii nu-ti da cu parerea. Asa pare la camere cu 170 grade unghi. Totusi, trebuie sa stii sa apreciezi pe unde calca roata. Drumul se ingusta, eu nu am franat, el nu a franat, de aici si senzatia ca am tras dreapta de volan, eu de fapt nici nu am parasit banda mea.

  12. E vorba de o tamponare, nu accident. Si asa, daca il isi permite sau are o masina de rezerva, nu aveti ce sa il judecati. Legat de faptul ca are un copil, spuneti-mi voi cat de puternica a fost coliziunea? Si o groapa se simte mai tare :-j

    • Accident-incident-tamponare… e interpretabil… Cum am mai zis, spiritul de autoconservare functioneaza, nu putea fi vorba decat de o atingere usoara, deci nu puneam in pericol altceva in afara de 2-3 cm de tabla (sau plastice, ce-o mai fi pe-acolo)…

    • Mai corect o raschetare.
      Asteptam si poze, deviz, etc.

    • Nu am poze, au facut aia la asigurare. Ca deviz: bara spate, aripa spate, usa spate si nu mai retin daca am bagat si usa fata…

  13. Sensul opus, daca nu a fost observat pana acum. Tot limitare 30. Pentru ca linia de tramvai cu beton pe ea si adernta meseriasa cand e ud…

    Si unii se lauda cu 80-100.
    Sus acoilo, chiar in zona accidentului s-a impachetat pe stalp un taxi. Prin toamna-iarna. Stalpul tot lovit este. Stalp de indicator rutier. Bine ca au desfiintat trecerea.

    • Passat B6

      Si de unde stii tu ca nu avea 30?

    • Asa e, numai ca imediat dupa semn, in 20 metri, e strada la dreapta si se anuleaza. Deci tot 50 ramane. Legat de accidente, da, au si murit unii pe-acolo, parca in toamna. Liniile de tramvai sunt foarte pacatoase daca umbli aiurea la volan sau ai cauciucuri nasoale. La Logan am avantajul ca rotile calca exact pe fiarele sinelor, e nasol doar la franare, in rest tine drept. Oricum, la franare intai ies de pe ele si apoi franez. La alte masini, intr-adevar, ma chinui sa le tin pe sine si de multe ori prefer sa merg intre ele ca sa nu calc pe fier.

    • @passat B6: Ma tradeaza camera. Oricum, intr-un fel, e interpretabila, viteza se actualizeaza cam greu, am 1-2 secunde decalaj…

    • @ Ursul Grizonat: Corectii si lamuriri: Intr-adevar, la coborare vad ca este 30 pana la semanfor jos (sunt 3 semne de 30 km/h dupa fiecare intersectie). La urcare este doar unul la rond. Posibil sa se anuleze imediat, in 20m, daca cea in dreapta este strada si nu parcare. Apoi, la intersectia de la Mol, nu mai este altul, deci se anuleaza (caut acum in lege, nu mai stiu sigur daca se anuleaza doar la intersectii pe aceeasi parte sau la intersectii in general)…

    • Mihai.Ctg

      JESUS. Prietene, daca tu ai tupeul sa mergi cu un Logan cu 100 in oras ai niste probleme grave si o lipsa totala de instrinct de autoconservare. Mai mult, crede-ma ca daca mergi fix pe sine ai toate sansele ca intr-o buna zi sa zbori cu totul intr-o directie random, fara sa ti se ceara voie. Nu cred ca exista cineva care sustine ca sicriul ala cu roti si motor e stabil si se poate merge asa cu el. Am condus suficient de multe chestii, nu-s deloc vreun fel de sfant (vezi videourile mele daca nu ma crezi), dar ce faci tu e inconstienta pura. Te rugam, fa ceva si pentru tine si pentru noi si mergi o lecuta mai incet.

    • Dar ce are, bre, Loganul, ca prinde suta-n 12 secunde? Sunt curios ce chestii ai condus daca ti se pare mult 100 km/h la un Logan :)) Rotile Loganului calca fix pe fiare ceea ce face mai greu derapajul. Bine, asta daca nu ai mancarici la maini si misti volanul. Dar daca te-ai indreptat pe liniile de tramvai si tii drept, poti da talpa. Si cu cauciucuri bune, nu Fulda, Kormoran si alte cele… Avantajul la Logan e ca atunci cand cazi de pe fiare cazi si cu stanga si cu dreapta, deci mici sanse sa derapezi daca nu batzai volanul. Tot asa am mai prins la Cielo, numai ca mi se parea mai instabila decat Loganul, posibil si din cauza rotilor mai mici…

    • Auzi la el, „sicriu cu roti si motor”. Bine ca v-ati nascut toti in masini premium cu 12 airbaguri, ESP, ABS, ASR, EBD etc, cu 5 stele euro ncap si eventual cu pilot automat.
      Hai sa aruncam cu noroi in marca autohtona doar pentru ca suntem prea orgoliosi sa ne urcam fundul intr-un „cazan” low-cost „instabil”. Am mers cu Logan si cu 100, si cu 140, si cu 150 cand mi-au permis conditiile de drum. Motorul de 1.4 pe care-l aveam era puturos rau la demaraje dar in niciun caz nu obosea la 100 km/h si nici sicriul nu dadea semne de instabilitate. Aviz pilotilor care merg cu 70 la ora in afara localitatilor, ramaneti in masinile voastre scumpe ca pe astea mai ieftine le scapati dracu in sant.

    • Mihai.Ctg

      Cu ce am mers? Well…de la Matiz cu ambreiaj si frana de mana (cealalta frana si acceleratia erau blegi pe podea) pana la S420CDI (asta sau Cayenne, nu pot sa-mi aduc aminte ce specificatii avea „gipul”, dar destul de nervos). Inclusiv niste dube. Si am facut destul de multe chestii cretine in viata, gen sub o ora de la Cernavoda la Piata Obor. Dar cand am ajuns la Logan m-am multumit sa merg cu ambele maini bine infipte in volan si cu un umil 120, voiam sa ajung intreg. Dupa ce pun mana pe niste chestii mult mai legate pe sosea incepi sa iti dai seama de fapt cat de periculos e. Discutia asta am avut-o si cu proprietarul. El saracu’ de cand a aparut asta a stat cu fundul in acelasi 1.6, facut delegatii cu acelasi 1.6 si in timpul liber a invatat alti oameni sa conduca cu acelasi 1.6. Lui i se pare ok, stabila, n-are nici un stres sa urce peste 100 cu ea oriunde (permite fizica). Eh, eu nu-s chiar asa 😀

      @MihaiGL, daca n-ai cumva actiuni la Dacia-Reno inseamna ca esti mult sub media discutiei. gtfo, cu tot cu 150 cu 1.4. Unde ai gasit tu suficient de mult loc sa ajungi acolo, Dumnezeu stie 🙂

    • @Mihai.Ctg De notiunea „autostrada” ai auzit? Acolo am prins 150 cu cazanul de 1.4

    • Mihai.Ctg

      Avem vai atat de adanci? 😀

    • @Mihai.Ctg: Daca ti se pare instabil Loganul, inseamna ca faceai pe tine daca mergeai zilnic cu mine… :)):))

      Cum a zis si colegul, ramai la Cayenne si activeaza toate sistemele, e periculos pentru tine Loganul. Trebuie sa iei permis si sa inveti sa tii masina pe strada ca sa te urci in Logan, altfel faci poc. :)) :))

  14. Discutam in acest caz de un accident de circulatie. Acesta e definit prin art. 75 ca fiind un eveniment care trebuie sa intruneasca trei conditii:
    http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art75
    Art. 75. – Accidentul de circulaţie este evenimentul care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
    a) s-a produs pe un drum deschis circulaţiei publice ori şi-a avut originea într-un asemenea loc;
    b) a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau mai multor persoane ori avarierea a cel puţin unui vehicul sau alte pagube materiale;
    c) în eveniment a fost implicat cel puţin un vehicul în mişcare;

    @andoase Cum s-a finalizat pana la urma?

    • Julituri, scuze primite la greu (inclusiv propuneri de curse gratis), rugaminti, om in varsta si in final amiabila…

    • cristy sb

      AMIABILA ???????????????? Asta numai cu vreo enspe mii de lei. Sau carnetl luat. Te-a fraierit. Cum este emoticonul ala cu magaru ? 🙂

    • Asa mai pic eu de fraier cateodata…

  15. Andrei Ciocan

    Taticu, du-te la psiholog, pe bune, lasa carnetul pentru cineva mai responsabil. Esti un pic tulbure si nu avem nevoie da cineva ca tine pe drumurile publice.

  16. @Passat B6 Coltul stanga jos al imaginii are un indiciu… in plus, se vede pe imagini. Se poate observa viteza de succedare a staliplor. Timpul de parcurs de la intersectie la impact… sunt multe chestii.
    Eu am o problema mare cu cei care incalca regulamentele dar au pretentia ca altii sa le respecte.

    Si inca una cu 30-ul. Dupa intersectie.

    • Uite ca pe cel de dupa intersectie nu l-am observat niciodata… 🙁 Mereu stau cu ochii beliti la drum/trafic/oglinzi… Promit sa nu mai sar de 80 sa nu merg cu RATB-ul… sau poate cu cursele gratis promise de respectivul :))…

      Recunosc si am recunoscut mereu ca incalc TOATE regulamentele (atat rutiere cat si altfel de regulamente), cu conditia sa nu daunez altora sau sa incurc pe cineva. Am amenzi la greu din cauza vitezei si parcarilor, dar doar atat. Chestia e ca nu am incurcat pe nimeni nici cu viteza, nici cu parcarile, dar asa zice legea, m-au prins si gata.

      O amenda de viteza pe care n-o s-o uit, a fost intr-un sat uitat de lume, noaptea, nici tipenie de om, linie dreapta, faza lunga, drum foarte larg si m-a luat caschetatul cu 65 km/h. Clasic. Am achitat pe loc ca nu merita deranjul, desi eram sigur ca nu puteau sa-mi vada numarul masinii (fapt recunoscut si de ei in final). Dar am semnat, am platit si gata. Cu alte ocazii, recunosc ca m-au iertat sau am platit mai putin…

      In mod sigur taximetristul nu s-a bagat pe considerentul ca eu merg cu 30 si o sa vin incet sa aiba el timp de accelerare.

    • Am trecut chiar azi pe acolo (apropo, am prins si un mic poc pe care o sa-l postez daca se vede bine) si NU MAI ESTE NICI UN LIMITATOR DE 30 KM/H, nici sus, nici jos, nimic. Deci liber la 50 km/h (pentru aia sfinti), 59 km/h pentru cei ce sufla-n san si 99 km/h pentru mine, asa sa moara unii de ciuda… :)):)):)) 😛

    • cristy sb

      @andoase: Ia mai sapa dupa reguli cu limita de viteza. Cauta acolo cu limita de viteza in intersectii.

    • Legat de viteza, recunosc… Din codul rutier am dat la o parte capitolele referitoare la viteza si la consecinte pentru contraventii sau infractiuni, capitolele astea nu ma prea intereseaza. Pentru mine e simplu: viteza e limitata la 60 in localitate si 100 in afara doar cand vad masini de politie sau primesc flashuri. In rest, viteza traficului sau cat ma tine astfel incat sa nu omor pe cineva…

    • @adoase : Si la 30 la ora poti omora pe cineva. Asa ca nu te mai da cocos ca tu circuli dupa regulile tale si ca esti atent sa nu omori pe nimeni.

    • LE** Mi-am luat timp sa citesc cam tot ce ai scris pe aici si cum recunosti ca incalci limitele de viteza cu buna stiinta. Chit ca ti-am dat + as schimba acum in – si am moticat de ce. Oricat ai fi de atent si chiar daca ai avea vedere 360, si la 30 la ora poti omora pe careva. Si eu tin cu tine in ceea ce priveste idiotii si cretinii din trafic, dar esti cam inconstient in ceea ce priveste viteza si ideiile tale despre ea.

    • Poti sa omori pe cineva si stand pe loc. Si chiar si la 30km/h. Eu cu 100 km/h nu omor pe nimeni decat daca nu-mi da cineva prioritate sau trece ca bou’ strada! Repet, viteza nu omoara pe nimeni, ci doar prostia. Poti merge ca MIG-ul prin oras, atata vreme cat ai loc si respecti celelalte reguli. Daca cineva nu-ti da prioritate isi pune sanatatea in joc pe barba lui (fie sofer, fie pieton).

    • Atunci iti urez la cat mai multe amenzi si chiar luat permisul pentru mai mult de 90 zile. Poate asa te potolesti. Aaa si spunei asta lu garcea cu MIG-ul si cu respectatul legii, vedem punctul lui de vedere. 😉

    • Multumesc de urari, din pacate pentru tine n-o sa se intample niciodata sa raman fara permis. Legat de amenzi, asta e, mai si cotizez si ma multumesc cu atat. Vorba lu’ Vantu, daca ar sti ei tot ce am facut…

  17. Promit ca merg cu prima ocazie, cum expira carnetul direct la pisolog, oricum nu mai am mult ca nu am beneficiat de oferta de reinnoire fara examene, asa cum a profitat o gramada de soferi, unii initiati „a la Pitesti”…
    Cu mine nu aveti probleme pe drumurile publice atata vreme cand nu incalcati regulile de circulatie, chiar nu incurc pe nimeni in trafic… Daca va stiti cu musca pe caciula, atunci e foarte probabil sa completam hartii amandoi la aceeasi masa…

  18. Iti place sa pierzi timpul de asta mi-am dat seama cu mult timp in urma.Cel mai probabil mergi cu masina de firma , iti convine sa-i busesti pe toti care incalca legea(nu zic ca n-ar merita) ca de nu-i masina ta !!
    „Cu mine nu aveti probleme pe drumurile publice” serios ??? cu viteza cum facem ?? cu agresivitatea la volan ??(cea cu racer-ul) in care era sa faceti 100 de accidente ??

  19. Nu-mi place sa pierd timpul, ca nu am de ce. Doar ma bucur de el… Nu am masina de firma, mi-ar fi placut, iti dai seama cat munceam si cat eram pe la politie… :)) Eram cel mai fericit angajat!

    Ce probleme aveti cu viteza mea, cu ce incurc pe ceilalti? Poti exemplifica? Din contra, consider ca eliberez drumul mai repede. Eu nu pierd controlul volanului, daca altcineva o face sau se pune in fata mea, e problema lui, nu viteza e de vina. Cu agresivitatea cu racer-ul, unde sunt eventualele accidente, ca nu le vad?

  20. NU viteza e de vina ci piesa dintre volan si scaun este de vina , ca daca tu mergi pe acel sector de drum cu 80-100 si iti vine taximetristul in fata , bun stiu ca intri in el dar la viteza aia s-ar putea so mierlesti si tu cu tot cu familia din masina.La asta trebuie omule sa te gandesti cand dai talpa in oras.

    • Bine zis! Dar tocmai am recunoscut ca preventia si autoconservarea functioneaza perfect cand e cazul si cand imi pun in pericol integritatea corporala a mea sau a altora. Referitor la tronsonul respectiv, viteza o prind in special dupa acea intersectie, unde e linie dreapta si nu prea are ce sa se intample. Belesc ochii la ce prezinta risc de a-mi intra in fata, restul e loterie/probabilitate (consider ca e mai probabil sa cada un avion decat sa-mi deraieze un tramvai in fata sau cine stie ce…)…

  21. Sudsemnatu

    Cata ipocrizie, va luati de om ca merge cu 47 pe sector de drum cu 30. As fi curios care mergeti pr acolo cu 29 :)). In ceea ce priveste taximetristul…o mizerie ca restu…

    • Nu vreau sa jignesti, nu toti taximetristii sunt la fel. De multe ori, si recunosc ca si eu am facut asta de cateva ori, te bagi ca „doar n-o da in mine”… Partea proasta e ca unii chiar exagereaza si incurca foarte rau, se baga aiurea in intersectii, parcheaza aiurea, sunt un factor decisiv pentru ambuteiajele create in Bucuresti (bine, si pitipoancele se bat cu ei pentru locul I). Dar, repet, nu generaliza!

  22. Asa cum tu nu ai chef sa respecti semnle, taximetristul de ce sa aiba ? E mai fraier ?
    E fix acelasi lucru. durere in coltul gardului.
    E la fel de jmeker ca si tine, autorule. Inainte de a cere respect, ofera.

    Sunt curios de concluziile celor de la asigurari. Daca ati facut amiabila, nu insemna ca iti si repari masina pe asigurarea lui.

    • Pai, da, taximetristul e mai fraier, plus ca din mila mea nu a ramas pieton. Nu, nu e fix acelasi lucru, eu daca merg cu 200 pe acolo si nu incurc pe nimeni, nu vad unde e problema, e riscul meu pe pielea mea, dar nu incurc pe nimeni. Taximetristul m-a incurcat, desi avea OBLIGATIA sa nu o faca. Eu cu 47 nu l-am incurcat cu nimic si nici nu aveam obligatia sa nu-l incurc sau sa nu-l lovesc. Deci, eu cer respect sa nu ma incurce careva, asa cum nici eu nu incurc pe careva. Restul o face fiecare pe pielea lui.

      La asigurari normal ca eu am avut dreptate. Masina e reparata de o gramada de vreme pe banii lui/asigurarii.

  23. vreaucontaici

    Daca as proceda ca autorul as face 10 accidente pe zi.
    Clar are ceva probleme la cap.

    • Mai, mie nu-mi reuseste, 1-2 pe saptamana e mai multumitor, trebuie sa ajungi si la asigurari si sa nu existe interpretari…
      La cap am ceva probleme, in special la capul de bara stanga… sper sa o rezolv tot pe RCA-ul cuiva… 🙂

  24. CraiovaTube

    Nu sunt in masura sa judec pe nimeni, dar cel putin in cazul meu, petrec foarte mult timp ferindu-i pe altii ca sa ma feresc pe mine insumi. Am masina noua, destul de scumpa, n-am chef de stat prin service-uri sau de dat declaratii pe la Politie.

    Accidentul se putea evita usor. Dar incapatinarea unora e maxima( ai mai postat tu un clip cand a intrat unul cu Renaultu’ fix intr-un Mercedes alb, nou, care se bagase mai mult in intersectie).

    Daca as avea putere sa decid, as face astfel incat permisul de conducere sa aiba valabilitate 10 ani, iar la expirare sa se dea din nou toate examenele(sala, strada, medicalul si psihologicul).

    • Aici e avantajul unei masini ieftine. Oricum, pana la urma e important ce e inauntru, ca pe-afara nu conteaza cateva indoituri…
      De evitat se putea evita usor, mai ales din fata calculatorului. La volan deciziile pot fi altele.

      Permisul parca oricum expira la 10 ani, daca nu ma insel. Eu as propune sa fie din an in an, cativa cativa tot or pica, sa mai scada numarul de masini din trafic. Iar cu toate examenele, sunt perfect de acord, si eu as vrea sa se dea toate. Psihologicul ala, sincer nu-mi mai aduc aminte ce presupune, dar banuiesc ca e tot o caca-maca si nu e cine stie ce de capul lui incat sa „prinda” pe cineva nelalocul lui, chiar si fara spagile care se dau. Mi-ar placea sa devina obligatorii camerele video in masini, dar si cu sunet, si anual sa fie evaluate aleatoriu de psihologi/politisti si luate masuri daca se constata ceva nelalocul lui…

  25. De mult timp vroiam sa-mi iau o 1310 cu tabla groasa si sa fac acelasi lucru. M-am saturat de jigodiile astea care se baga la tupeu ca deh, doar nu o sa dea in mine… eh uite ca da.
    Totusi ai grija ca esti cu familia si sa nu prinzi vreunu care sa coboare pus pe fapte.

    • Merge si Loganul pentru chestii din astea, sa stii ca se comporta bine la lovituri usoare. Sunt de acord cu tine, multi se baga asa cum zici, de aceeasi parere sunt si eu, uite ca se intampla sa o mai si ia in freza…

      Am grija, daca e pus cineva pe scandal stau cuminte, se ocupa politia mai departe. Daca degenereaza cu cel coborat la mine, tabla si fierul e mai tare decat carnea. 😀

  26. Citesc si devin religios… nu-mi vine sa cred. Nu mai poti circula corect in tara asta ca esti vinovat automat… daca nu pentru accident (desi in mintea unora sunt sigur ca e chiar daca nu recunosc respectivii) macar pentru ca nu te-ai dat peste cap sa il eviti pe idiot.

    Cat discutiile despre viteza… serios? la <50 la ora in luna iulie sunt discutii despre viteza? Sunt de acord cu @Sudsemnatu la faza asta.

    • Asa este, trebuie sa te dai peste cap sau sa stai cu frica-n san pentru altii! E, uite, eu sunt foarte relaxat la volan si prefer sa fiu vinovat moral. Imi permit.

      Legat de viteza, lasa-i sa mearga ei mai incet, eu prefer sa incalc legea si sa nu consum benzina de pomana. As fi curios sa-mi reproseze cineva cu ce il incurc cand merg cu 80 pe-acolo si nu cu 30…

    • De cand restrictiile de viteza fara panou aditional se aplica in functei de data ?
      In caz de acident cu victima se ia in calcul si viteza. Apoi o sa planga ca avea prioritate.
      Sunt satul de placa asta ca poti circula cu orice viteza cand estupe drumul cu prioriate.
      In cazul de fata (si in celelate clipuir) a dat cu intentie, just for fun. PCT style, iesireqa din pasajul Baneasa.
      O fi taximetristul nemernic, nu-l scuz dar i autorul are un jet puternic de urina pe Codul Rutier. Frierii sa stea acasa, ca el o frige cu 80 pe unde are chef.

    • In caz de accident, da, se ia in calcul si viteza. Este un risc pe care mi-l asum, asa cum imi asum riscurile pentru RADAR si amenzi. Dar, repet, cu ce incurc eu ca merg cu 80? Consideri ca unul care se baga cu tupeu cand nu are prioritate incurca circulatia (frana eu, frana in spatele meu, risc de accident, risc de accident si daca tragi de volan, ca nu ai timp sa te asiguri etc.)? Asa ca las-o mai moale cu viteza…

  27. Sudsemnatu

    Oricum fie ca va place sau nu, baiatul asta e visul multor soferi care strang din dinti, se urca pe frane, claxoneaza….doar sa evite pe alti idioti care sa taie calea. In ideea in care nu vor sa stea prin service uri sau isi iubesc prea mult masina.
    Atunci isi doresc tare mult sa aiba o dacie obosita.

    • Tare asta :)):))…

      Pai, daca aveti masini care necesita reparatii minore, mi le lasati o zi doua si va gasesc „sponsori” garantat! Cel putin in Bucuresti sunt destui „binevoitori” sa contribuie!

  28. @Autor
    Geana aici : „stada”aia dintre bloc si priamrie, nu are semne, deci dai de dreapta. La fel e si cu aia care in din curtea ADP-ului, pe partea pe care circulai cu viteza care iti convine. Nu sunt semne, dai de dreapta.
    Sau e iesire din curte si nu e intersectie ?

  29. La strada aia dintre bloc si primarie (desi tind sa cred ca e parcare si nu strada), in caz ca nu are semne, trebuie sa dai prioritate ca nu e de acelasi rang cu strada cu tramvaiul. Cea de la ADP e iesire din parcare, deci automat asigurare.

    • Rangul strazilor se face dupa: drum comunal, drum judetean, drum national, drum european. Intre doua strazi dintr-un oras ce se intersecteaza nu exista diferentiere de rang.

    • Strada George Cosbuc este drum national, ia sa te interesezi!

  30. Ca tot veni vorba de prioritati, cum interpretari iesirea de pe Calea Rahova (la Chirigii) si intrarea pe Cosbuc? Sunt B1 merge in fata si la dreapta, B2 in fata si la stanga. In dreapta ar fi ok, ca e doar o strada mare, dar in fata cum se procedeaza? Cand sunt pe B1 si merg in fata (pe langa trotuar, cu tramvaiul in stanga) ma mai claxoneaza diversi care merg pe B2 si vor tot in fata. Cand merg pe B2 si intru pe Cosbuc, ma mai claxoneaza alta categorie care vor sa mearga usor stanga spre piata de flori (ei considera ca de fapt e tot in fata ca, domnule, Calea Rahova merge pe-acolo, deci ei merg tot in fata…)…

    E, uite ca aia ma pune in dificultate si mereu o abordez cu ochii cat cepele, sa nu risc sa mi-o fur in caz de julituri…

  31. Asa ceva ar trebui liniat pe jos, ca la Piata Iancului (cand vii de pe Sos. Iancului si intri pe Pache Protopopescu). Acolo e liniat pe jos ca B1 ramane B1 si B2 intra pe linia de tramvai…

  32. In general, nici eu nu-i inghit pe nesimtiti si nu-i las, dar numai daca legile fizicii si ale geometriei imi permit. Daca nu, ma multumesc sa evit orice fel de coliziune, arunc un claxon mustrator. Eventual, il intreb de sanatate ceva mai incolo, daca se intampla sa ajungem in paralel. Daca iarasi nu, il las in plata Domnului. Zic ca un claxon de avertizare tre sa fie suficient.

    Trec peste limitarea de viteza si peste faptul ca, mai ales pe vreme proasta, e sanatos sa incetinesti prin intersectii, chiar cand ai prioritate. Dar ce ma nemultumeste in atitudinea ta este ori lipsa de reactie (n-aveai pe nimeni imediat in stanga, iar daca nu stiai asta, e de doua ori mai grav) ori intentia deliberata de a provoca un poc, ori asta nu se face niciodata, pentru ca nu stii ce consecinte neasteptate poate avea o coliziune cu alt vehicul. In ambele cazuri, nu pot sa te recompensez decat cu un mare MINUS.

  33. cand vezi bara fata/spate de alta culoare decat restul masinii oare e indicat sa fortezi nota? nu aveai de dus copilul la destinatie repede si in siguranta fara sa pierzi vremea cu babuinul retardat?!

    • Am mai zis, eu nu pierd timpul, ma bucur de el in fiecare clipa. Ce crezi ca m-a impiedicat sa-mi duc copilul la destinatie repede si in siguranta? N-ai sa vezi la mine accidente „grele” decat daca intra cineva in mine din spate, altfel sunt accidente minore. „Babuinul” a venit unde am vrut eu, cand am vrut eu.

  34. sunt in asentiment cu tine ca nu halesc nesimtiti… dar parca mai mult ii desconsider pe aia care nu sunt in stare sa respecte limitele de viteza. hai sa zic, un 50 acolo e acceptabil, dar cand tu te lauzi cu 80-100 ai devenit mai 0 decat toti taximetristii retardati din Bucuresti (la un loc)

    • Repet, o fac pe pielea mea! Si de atata vreme n-am produs nici un accident din cauza asta sau din vina mea. Mergeti voi ca melcii, ca asta e important, nu sa respecti pe altii in trafic…

  35. bn ca mergeti voi toti cu 30 in zona aia :)) si cu 50 in rest.. uitati-va la filmare ca nu erau mai mult de 20 m de intersectie cand s-a bagat taxiul de zici ca il tracta ala din fata..
    @adoase vezi ca la trafic greu acolo a doua banda duce pe linia tramvaiului, iar daca acesta circula in acel moment are prioritate (cand merge in fata si CAND FACE DREAPTA are, cu toate ca la AFI nu-i da nimeni prioritate cand face dreapta pe Vasile Milea) . Iar sageata inainte se refera la artera de drum, daca intri pe o alta strada ( spre florarii acolo de ex.) se considera stanga.

    • Merci de aparare, sper ca nu ti-o iei si tu in freza pe aici ca-mi iei partea, o sa zica lumea ca si tu mergi prea repede si te-ai facut de niste comentarii rautacioase. O faci pe barba ta 🙂 !
      Legat de distante, lasa-i sa vorbeasca, imi face placere :). Am impresia ca multi nu stiu cum sta treaba cu obiective wide-angle, in special de cele diagonal fisheye, ca sa-si dea seama de distante… Obiectele apar mai departe decat sunt in realitate…

  36. Ești vinovat , neacordare de prioritate la schimbarea direcției de mers ,”babuinul” se incadrase deja pe banda unu de mers , dar probabil ca nu stie prea bine regulile de circulatie ceea ce este tot o vină. Dacă te-ai fi întalnit cu mine și ai fi susținut că sunt vinovat îți reparai mașina pe banii tăi. Taximetristul nefiiind sigur pe el și pe cunostintele lui de circulație a preferat să iți dea asigurarea, dar fi sigur că daca vede filmarea și te mai întalnește îți dă o mamă de bataie bună să merite vopsitul masinii.

  37. Cred ca trebuie sa-ti faci control la dioptrii sau sa mergi sa vezi fizic intersectia. Eu sunt pe B1 si pe B1 raman pana dupa accident, nu am calcat un milimetru pe langa. „Babuinul” trebuia sa opreasca sa dea prioritate. Daca m-as fi intalnit cu tine si nu-ti recunostea vina, sigur ramaneai fara permis, nu e nici un fel de dubiu, cu toate contestatiile tale. Arata filmarea unui politist si vezi ce zice. Legat de bataie, poate incerca, fiecare suporta consecintele faptelor sale…

  38. Taximetristul asta e prostul absolut. Dupa ce intra si nu iti da prioritate mai si accelereaza ca sa nu te poti replia dupa ce l-ai evitat.
    Asta e, prostia se plateste.

    • Era ok daca frana, ne mai injuram la semafor, probabil, daca avea de comentat. Dar n-a fost sa fie…

  39. cristy sb

    Accident este numai in cazul cand sunt victime. Tabla indoita este numai tamponare, ‘nteles ? Ce de minusuri, probabil de la calugaritele care indeamna la tamponare intentionata in alte clipuri. Aici, chiar ca nu a lovit autorul, a fost victima, lovit din lateral. +

    • Mai, accident/tamponare/incident… nici mie nu mi-e clar cum e mai corect. Insa dupa lege, cum zicea GeluCJ mai sus, cica e asa:

      http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art75

      „Art. 75. – Accidentul de circulaţie este evenimentul care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
      a) s-a produs pe un drum deschis circulaţiei publice ori şi-a avut originea într-un asemenea loc;
      b) a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau mai multor persoane ori avarierea a cel puţin unui vehicul sau alte pagube materiale;
      c) în eveniment a fost implicat cel puţin un vehicul în mişcare;”

      Deci, la mine la litera b e cu „ori”. Asa ca ar merge incadrat la accident cu tamponare…

      Da, asa e cu minusurile, primesc la greu, urmaresc si eu scorul cu inima la gura, sa vedem, prind finala sau ma bate adversarul? :)):)):))

  40. HAH ! De fiecare data cand te vad ca postezi ceva, doar numele, nu ma mai uit la titlu`, stiu la ce sa ma astept: POC !
    +
    Si pt. cei care s-au atacat ca tu ai avut viteza prea mare, ar trebui sa taca, deoarece nu cred ca toti merg acolo cu 29km/h. 99% merg peste acea limita, iar o viteza de pana in 50km/h ( in bord ) e ok.

    • Keep in touch, mai urmeaza cate ceva… Pe unii i-am mai si evitat, ca de, nu pot fi mereu pregatit la volan!

      Referitor la cei care merg corect… Mama, ce-mi place sa-i oftic! Asa, ca sa sufere si azi sa uite de canicula, am trecut iar pe acolo si am reusit sa ajung la 110 km/h pana in semafor. Cred ca maine sar de 120 km/h, daca prind verdele de sus cu ceva elan, bat recordu’ de viteza la Logan!!! Aviz lui Mihai.Ctg, sa se oftice un pic… :)):)):))

    • Doar sa ai grija la viteza aceea sa nu te acroseze vreunu` cu rotile in sus.
      Take carre !

    • Cum mi-o fi norocul! Eu sper sa nu! Oricum, plafonul a ramas singurul nereparat pe banii altora. Nu stiu cum as putea face ceva in sensul asta, ca-mi da cu rest…

  41. Eu locuiesc in zona si am vazut zeci de accidente si voi mai vedea zeci. E limitare 30 pe tot acel segment. Si totusi vin d-alde adoase cu 100 si fac nefacute.

    Anul trecut pe 1 iunie a fost accident cu 2 morti. Si ala tot cam 90-100 avea. Acum o saptamana a lovit un sandero o fata la trecerea de pietoni de la rond si a aruncat-o 30 m…nu stiu in ce stare e.

    • Am scris mai sus, NU MAI ESTE LIMITARE DE 30 KM/H pe portiunea aceea. Cand s-a intamplat accidentul, intr-adevar, era. Recunosc ca nu ma uit dupa asemenea semne, daca nu se refera la prioritati chiar nu ma intereseaza alte semne. Ieri am trecut special pe-acolo si nu e nici nu semn, deci 49 pentru credinciosi, 59 pentru fricosi, 99 pentru iubitori de permis, 100 pentru mine, ha!!! :)):)):))

    • Din partea mea poti sa mergi si cu 200. Pomi sunt suficienti. Eu doar am subliniat ca zona se preteaza la accidente dese si uneori chiar tragice.

  42. Cate discutii inutile pentru o faza unde un tampit nu a dat prioritate…si cate – …mi-e frica…numai gaini pe strazi! de asta se baga toti cu tupeu…vai si amar de voi!

    • Bravo, dom’le! In sfarsit un tip care spune lucrurilor pe nume! Din pacate asta e realitatea!

      Nu stiu cati s-au intrebat de ce mergem cu 50 in localitate sau cu 30 pe sectorul respectiv! Asa e corect si asa arati respect pentru ceilalti in trafic, vor spune. Hai sa nu combatem prostia si marlania, ca sa putem merge mai repede si in siguranta, ci sa respectam orbeste ce a zis zeul atotlegiuitor! Trec zilnic mii de soferi pe acolo si mor 2-3 persoane la 2-3 ani, dar trebuie sa mearga zilnic mii de soferi cu 30 si sa-si blesteme zilele din cauza neputintei altora care provoaca bele. E mai simplu sa obligi TOTI soferii sa mearga cu 30/50 etc. decat sa incerci sa nu mai dai permise ”a la Pitesti” si sa faci mai dure conditiile de obtinere si pastrare a permisului, inclusiv probele practice.

      La mine, cu 47 km/h se sculase antena Loganului si arata m**ie si deranja traficul, desi asa mergea si traficul (poti sa vezi si masina din fata taxiului care se duce glont, daca mergea si taxiul la fel nu-l ajungeam). Fac de cel putin 4 ori pe zi traseul respectiv, la diferite ore din zile si din noapte, si niciodata nu am vazut pe unul sa derapeze de la viteza (si credeti-ma ca toti mergem cu 80 km/h ca asa e traficul, nu credeti ca ma bag eu cu supercarul meu cu 80-100 pe-acolo si fac slalom…). Nici iarna, nici vara, niciun derapaj! Doi morti au fost anul trecut de 1 iunie, din cauza soferului. Si cu ocazia asta s-a reparat peste noapte groapa de la OMV pe sensul cu OMV. Mai mult ca sigur ca desteptu’ de sofer a incercat sa evite groapa sau l-a furat sina de tramvai, avea masina cu ecartament mai mic decat rotile de tramvai si normal ca te fura. In rest doar accidente din cauza neacordarii de prioritate, marea majoritate in zona OMV.

      Bine ca s-au mai desteptat cei de sus si au scos semnele cu 30, era penal rau de tot (sper sa nu ma acuze careva ca le-am sutit eu; daca era dupa mine, mai degraba le-as fi colorat incat sa fac 80 din 30, ma scoteam si eu cu viteza mea…).

      Dar hai in continuare sa nu combatem adevaratele probleme in trafic, hai sa mergem cu viteza legala ca din cauza depasirii ei avem nesimtiti in trafic…

  43. diabolik79

    La mai multi!!!!

  44. „Rotile Loganului calca fix pe fiare ceea ce face mai greu derapajul” asta-i antologica !

    • Te invit sa faci un test cu astfel de masini care au ecartamentul cat tramvaiul. Vei vedea ca daca nu bruschezi volanul (sau mai bine zis tii volanul drept), poti merge cu cat vrei, nu derapezi. Daca se intampla sa te arunce de pe fiare, vor calca ambele roti simultan pe beton si astfel aderenta e maxima. Daca te mananca sa umbli aiurea la volan cand esti pe fiare, normal ca da cu tine de nu stii pe unde sa mai scoti camasa…

      In privinta asta mi se pare super ok Loganul pentru mers pe liniile de tramvai. Alte masini cu ecartament diferit, chiar si mai performante, nu au aceleasi rezultate cu toate sistemele lor smechere de control al tractiunii…

  45. @adoase, vorba lu’ Tetelu: Ce inteleg eu, dar nu inteleg este… este urmatorul oximoron: ai vrut sa pedepsesti un nesimtit -ok, la limita pot intelege si asta – dar pana la urma nu l-ai lasat fara carnet, ci ai dat-o la amiabila. Deci, ce-ai realizat?

    Eu tot pe lipsa ta de reflexe merg. Zic ca n-ai stiut sa-l eviti, si acuma vii si ne spui cat de justitiar ai vrut sa fii, dar te-ai facut, in final, ca osul de la meduza.

    Fii mai atent pe viitor, si cu asta basta. Sfat simplu, de bun simt.

    • Fiecare crede ce vrea :)).

      Eu l-am pedepsit in felul meu, eu nu vreau sa fiu justitiar si nici nu cred ca puteam fi. Omul avea o varsta si isi castiga painea din taximetrie. O luna fara permis poate l-ar fi invatat minte, dar poate il punea si in dificultate financiar (unii mai au nevoie de bani si pentru medicamente, macar luand in considerare asta si nu te lasa inima altfel). Nu toti avem milioane in conturi ca sa ne doara la basca o luna fara paine.
      In alta ordine de idei, a fost „o palma” dureroasa pentru el, a stat cu emotii pana am rezolvat cu amiabila, si-a cerut scuze politicos, a reconscut totul de la inceput, nu a fost genul celui cu Cielo care o tinea ca el era pe banda lui pana a vazut camera. Taximetristul nici nu stia de camera si nici nu i-am spus pentru ca a recunoscut totul.

      Deci, eu mi-am reparat masina, el si-a luat palma si va plati in rate pentru asta (urmatoarea RCA va fi mai scumpa).

      Eu intotdeauna sunt atent, nu ma surprinde mai nimic in trafic (facand exceptie unele lovituri din spate pe care nu prea le poti evita) iar reflexele imi functioneaza perfect, nu m-au tradat niciodata pana acum.

      Deci, eu nu vreau sa aduc la sapa de lemn pe nimeni,

  46. Prietene cu tot respectul pt tine: tu cu condusul nu prea le ai, crede-ma. Cum poti sa fi atat de „destept” sa faci un accident si sa te mai dai si mare ca nu ai franat? Calca tata un pic de frana si lasa-l pe retardatul de taxi sa treaca sau daca orgoliul nu iti permite vireaza un pic stanga si treci elegant de el. Legat de faptul ca mergi cu 100 km/h in oras..ce sa mai zic..pericol public. Si cu copilul in spate.. daca tu nu ti la viata ta macar lasa-i pe alti sa traiasca. Legat de Logan, masini mai slabe nu ai sa conduci. Dacia e cea mai slaba masina de pe piata romaneasca = zero. Ca multi nu pot sa isi permita o alta marca de masina nu e nici o problema..dar macar nu mai apara o astfel de masina, ca nu merita..
    In fine, Drive safe si fi cuminte 😉

    • Asa e, daca spui tu, nu prea le am cu condusul… Am mai zis, fiecare e raspunzator pentru faptele sale, isi urmareste interesul si actioneaza asa cum crede ce cuviinta.

      Tin la viata mea si a celor dragi mie, de-asta sunt foarte atent cand conduc si imi permit sa merg cu cat stiu ca ma tin abilitatile si masina, deloc mai mult de-atat.

      Referitor la Dacia, ca e cea mai slaba, am argumente multe sa te combat dar nu e cazul. Insa trebuie sa retii ca Logan e cea mai buna masina pentru Romania, fiecare intelege ce vrea din asta. Din toate masinile cu care am mers, Loganul e cea mai buna, sau hai sa-i zic adecvata pentru ce are nevoie un roman. Pentru mine e masina ideala in oras, nu vad de ce ai vrea altceva. In afara orasului, da, are multe minusuri, dar tot e in top, parerea mea. Indiferent de destinatie, stau mai linistit, nu-i duc grija, merge brici, nu ma lasa in drum. Confortul, intr-adevar, e la limita, e cam obositoare la drumuri de peste 8 ore. La astfel de drumuri mi se pare ok VW Caravelle, desi drumurile sunt mai costisitoare cu VW decat cu Loganul. Deocamdata, oricand as cheltui 15.000 euro pe o Dacia decat pe alta marca pentru mersul de zi cu zi.

  47. se vede de la o posta ca esti un fustrat te a batut vreunul caruia i ai lovit masina si acum te razbuni pe toti cei care gresesc mai mult sau mai putin te crezi dumnezeu care imparte dreptatea dar in realitate esti un dracusor gainar,eu zic sa incerci data viitoare cu un tir, autobuz ,sau tramvai si daca esti asa tare incearca asta in ferentari s ar putea sa ajungi acasa cu volanul pe post de guler.

    • Sunt foarte frustat cand trebuie sa traversez Bucurestiul in mai mult de 20-30 minute… Cred ca din cauza asta nu suport nesimtitii/indolentii etc. si actionez in consecinta. Bataie nu am luat si nu voi lua niciodata, crede-ma. Am si din Ferentari. Sa stii ca si eu mai cobor din masina in trafic cateodata, deci nu sunt dumnezeu.

      Sincer, am recunoscut si mai sus, imi stiu masina si cat poate, totdeauna acord „prioritate de RATB, tir sau alta masina” care m-ar sifona mai mult decat trebuie ca sa mai innoiesc Loganul…

  48. Imi plac comentariile astea negative. Este simplu, taxiul putea frana linistit autorului nu ii pasa de limita 30 de km/h. Fiecare cu bubele sale.

  49. Update: limitarea 30 a fost inlaturata. Pe toata strada. Ca si asa era de pomana.
    Cineva are pile sau politaii chiar urmaresc TT.

    • Oricum, limitarea aia nu conteaza prea mult in economia accidentului. Cu sau fara ea…

    • @Kor. A contat. Autorul a recunoscut ca era neatent. Nu a vazut un semn de 60 cm, ce mai conteaza un taxi…mai era unul pe aici, a vazut un telefon al unui adormit si nu a vazut o duba. Ei au prioritate.

    • ursule, tu mergi cu 29 km/h in zona aia? de curiozitate, asa
      personal, eu nu depasesc 40, dar nicio secunda nu m-am gandit ca as risca sa iau vreun dobitoc pe capota. nu. drumul e prost si prefer sa merg incet, decat sa ma trezesc ca am de schimbat punti, indreptat jante, etc.

    • Altceva voiam sa subliniez, Ursule. Si anume ca, indiferent restrictia de viteza acolo, din prudenta trebuie sa incetinesti. Putea sa scrie si 60, si tot reduci viteza acolo, pentru ca asa e conformatia intersectiei, si e mai bine sa previi decat sa mori cu dreptatea in brate.

  50. @bogzie lasa aberatia. 39 reali nu starnesc radarul. 40 pe bord e mai putin decat 39 reali. Acum s-a rezolvat.

    @Kor … pai … ” e mai bine sa previi decat sa mori cu dreptatea in brate.” Convinge-i si pe altii. Eu stiu. Am aflat unde e pedala de frana.
    Daca esti prudent, vin haterii si zic ca esti fraier. Sa-i lasam sa stea prin service.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!