It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

ACCIDENT PE TRECEREA DE PIETONI

Adăugat de bonygy
Raportează ca șters! 52

Clipul nu imi apartine, am primit acordul titularului pentru a-l posta.

Nu am prea multe detalii, decat ca accidentul s-a petrecut pe 26.11.2018.

Din fericire, victima (o adolescenta de 16 ani) nu a fost ranita grav, dar a necesitat ingrijiri medicale,

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/accident-trecerea-pietoni-4/
  • accidete trecerea pietoni

22 comentarii

  1. Soferul, stii cati ani a primit?

  2. unde e Godina sa ne spuna el cum trebuie amendati pietonii care nu se asigura cand traverseaza strada si pe treceri? a da… s-a mutat la interventii

  3. Alergatul asta pe trecere: de abia la secunda 11 sau 35(slow-mo) apare pietonul in cadru iar soferul a franat si a virat inainte de aceasta. Stiu ca imi voi lua mult hate pentru asta mai ales pentru ca era pe trecere, dar personal as da culpa comuna in acest caz, tu ca sofer nu poti sa te uiti la pietonii ce sunt la 10m distanta pe trotuar sa vezi daca alearga catre trecere sau nu. Mi se parea ca alerga destul de tare deci a parcurs o distanta mare int-run timp scurt.

    • incepatorul

      Mda, la modul general ai dreptate … dar in cazul de fata daca te uiti cu atentie o sa vezi ca:
      – masina initial era pe banda 2, dar fiind un om grabit s-a gandit el sa sara pe prima banda si sa accelereze (ca n-are timp de asteptat dupa cei care reduc preventiv viteza la treceri, mai ales in conditii de vizibilitate redusa)
      – pietonul se deplaseaza spre stanga in fuga, soferul ce face? Trage de volan STANGA! WTF??? Daca nu tragea de volan nu se intampla accidentul (contactul a fost pe banda 2)
      – dupa ce loveste pietonul isi continua deplasarea inca 10-15 metri … oare cand a invatat legislatia n-a citit partea cu „masinile nu se misca in caz de accident cu victima?”

    • Soferul se afla initial pe B2 din acelasi motiv din care si autorul se afla initial pe B2.
      Poate fi acuzat de lipsa totala de preventie pentru ca avea masina oprita pe B3, aproape oprita pe B2, chiar si din dreapta putea sa apara cineva. In plus, trotuarul este mascat de masinile parcate, deci cu atat mai mult ar fi trebuit sa sporeasca atentia.
      Dar asta nu o scuza deloc pe fata, efectiv s-a aruncat in fata masinii cand aceasta aproape ca era pe trecere. De aici si primul instinct al soferului care a fost sa traga stanga de volan cand a vazut-o ca sare (si cred ca 90% dintre soferi ar fi avut acelasi instinct pusi in situatia respectiva).
      Ca si magnum_carcam imi asum ‘minusurile’ dar tot culpa comuna as da.

      Ce am remarcat eu este ca pe ploaie/zapada/ceata atentia si instinctul de supravietuire ale pietonilor scad spre 0, asa ca soferii ar trebui sa fie mult mai atenti in aceste circumstante.

    • *erata: mai sus am vrut sa spun ca si din stanga putea sa apara cineva.

    • doctor faust

      aceasta deviza a inflorit in romania nesimtirii accelerate din ultimii 2-3 ani in care toti cacatzii au luat-o pe aia in brate cu „Asigura-te – opreste-te (lasa-ne pe noi, cacatzii, sa ne terminam cursele, ca ne grabim), nu ai o mantie de protectie, viata ta e mai importanta, lasa-l sa se duca” – sigur, asta e perfect valabil si, intr-o tara civilizata, n-ar trebui sa fie nevoie pentru ca oamenii se respecta, isi respecta obligatiile ce le revin.

      ei bine, in repulica romania, unde toti cacatzii si-au luat masini si pietonii = 0, adica fix pe dos fata de civilizatie, unde nu ai trotuare, cai de acces si alte locuri unde sa poti pietona civilizat, brigada de nefesisti se pi*a cu bolta pe treceri de pietoni, indicatoare de avertizare, prudenta, mers preventiv, reducerea vitezei, cum scrie la buche pentru lumea civilizata.

      drept urmare se duce benga pe B1 accelerand si e vina aleia ca nu s-a asigurat, ca nu s-a oprit, ca nu s-a aia, ca nu s-a aia. in mizeria asta de tara daca te opresti civilizat stai acolo pana maine ca nu opreste nici pu*ea.

      si hop s-a inmultit deviza gibonilor pe feiscbuc si o dau toti din gura in gura ca la bordel – masinile ucid (nu soferii inconstienti) – tu ai grija de viata ta si opreste-te, asigura-te, lasa-i pe toti 200 sa treaca ca asta e, ei nu poate sa opreste mama!

      groapa asta de gunoi n-are ce cauta in lumea civilizata si nici n-o sa fie vreodata acolo, gunoaiele se cern.

    • Faust, nu zic ca e normal ca pietonii sa astepte sa treaca masinile fiindca altfel ar fi acrosati pe trecere. Evident ca nu insinuez ca e normal asa ceva, dar asta nu inseamna ca tu ca pieton alergi pe trecerea de pietoni fara sa te uiti, cel putin daca tii la viata ta. Ca sofer opresc si la pietonii ce asteapta la bordura, ca pieton sunt atent la masini si uneori sunt nevoit sa ma bag in fata lor fiindca altfel ele nus e opresc, desigur fiind atent daca soferul ma observa sau nu, daca franeaza, etc.

  4. HaterInTrafic

    baaaai frate……………… horror…. da, soferul s-a nenorocit pe viata, pe buna dreptate.. dar pe bune frate, unii pietoni sunt atat de prosti, n-au nici cel mai mic simt al supravietuirii…

    • …daca fata nu primeste mai mult de 90 de zile de ingrijire medicala nu se intampla nimic cu soferul…cazul se claseaza si el se alege cu permisul supendat 30 de zile(daca nu era baut sau drogat)…deci soferul nu s-a nenorocit pe viata…

    • Neuronel, plateste spitalizarea indiferent de cate zile are nevoie de ingrijiri + alte pierderi pe care le sufera fata.

    • Platesti(te mai ajuta si RCA-ul daca nu erai baut sau drogat)…dar asta vine pe locul doi…eu cred ca raspunderea penala este mai importanta…era mai bine cand erau doar 10 zile de ingrijire necesare pentru a deschide un dosar penal de vatamare corporala..

    • Din cate am inteles din descriere, victima a avut nevoie de ingrijiri medicale, dar nu a fost ranita grav. In cazul asta totul depinde de victima, daca se duce la INML sa ceara certificat medico-legal. Daca nu, politia trimite la judecatorie dosarul cu recomandarea NUP (neinceperea urmaririi penale), iar conducatorului auto i se suspenda permisul pentru o perioada de 90 de zile.

  5. Strada luminata, trecere pentru pietoni semnalizata si para-semnalizata, deja un pieton pe trecere (la sec. 9 se vede), probabil fata a alergat pentru ca tot oprisera masinile, iar soferul lu’ peste se baga in depasire pe b1, ca aia nu mai e devansare. Isi merita soarta boul.

  6. cred ca era de ajuns sa puna frana cum trebuie fara nici un viraj si nu se intampla nimic…la viteza pe care o avea se oprea in maxim doi metri….pietonul deja depasea masina….DAR…asta e moda cocalarilor….si cu masini in fata…. si cu pietoni in fata…nu punem frana ca suntem smecheri……incetinim putin si ocolim…..asta s-a intamplat si aici…

  7. hai frate, soferul e un dobitoc pur si simplu. pietonul data viitoare nu o sa mai alerge pe trecere

  8. Trebuie sa fii putin (mai mult) lipsit de materie cenusie sa zici ca un pieton care traverseaza pe trecere e vinovat macar 1% daca e lovit in orice conditii de catre o masina !!!

    Ma uitam zilele trecute cum un batran statea si asteptaaaaaaaaa si asteptaaaaaaaaaa si asteptaaaaaaaaa sa opreasca masinile sa poate sa traverseze ! Si a asteeeeeptaaaaaat pana s-a golit strada si a mai ramas o masina ,iar fraierul a oprit !!! Asa e bine domnilor care dati vina si pe pieton pt ca traverseaza prin loc marcat ,trasat, luminat??

    • În cazul acesta șoferul este un dobitoc (merită tot ce sper că o să primească) și nu aș acuza de nimic pietonul care pare că s-a grăbit să treacă tocmai pentru a nu-i face pe șoferii care au oprit să aștepte mai mult.

      Dar e stupid să spui că un pieton care folosește trecerea nu poate avea nici măcar 1% din vină în caz de accident.
      La fel ca „anecdota” cu bătrânul tău sunt o grămadă de cazuri în care alți pietoni stau doar de vorbă „în buza” trecerii, sar direct în fața mașinii de după diverse obstacole care-i mascheză sau se așteaptă să-i vezi noaptea îmbrăcați în negru în zone neiluminate.
      Da, șoferul are obligația să încetinească la treceri până la limita evitării oricărui accident, dar distanța de oprire la 10 km/h este peste 4m și crește semnificativ proporțional cu viteza. La 30km/h distanța de frânare este peste 15m.
      La un moment dat trebuie să-și asume și pietonul ăla răspunderea pentru ce face pe stradă.

    • cred ca doar cine nu a condus in viata lui o masina poate considera ca un pieton nu poate fi vinovat in nici un caz.
      iar in cazul asta pietonul nu traverseaza, ci alearga.
      ca sa ai prioritate trebuie sa iti dai tie sansa de a ti se acorda prioritate, altfel o sa scrie pe crucea ta ‘avea prioritate’

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!