Cu slană cred ca ai tu moniorul dat. Vreau sa vad un test cu masina ta sa vad in cati metri franeaza.
Nou
mangrova
Am crezut ca doar in Rusia de mai pot intampla accidente de genul de mai sus!
Nou
mangrova
@megastorm – Intrebare: Peugeot-ul 206 sigur mai avea o masina-n fata sa. Ala n-a stiut sa dea un semnal sa-l avertizeze?
Nou
leon
Peugeotul putea sa faca un” handjob „ ! NU era treaba lui sa se asigure pt Megane !
Terminti ba fratilor acuze dastea asupra unora care n-au nicio vina… bine ca n-ai spus ca si autorul putea sa iasa pe geam si sa strige in gura mare ” VINEEEEE BAAAAAAAAAAA „
Nou
megastorm
Chiar n-am idee…traficul era destul de aglomerat si in general cam toata lumea era grabita…deci neatenta. In legatura cu frana Renault ului…eu zic ca nu avea viteza si a franat destul de bine, mai ales ca masina parea relativ noua (dar presupun ca forjata…fiind de firma) ABS ul nu a intrat deloc…Poate s a pierdut ceva distanta la timpul de reactie (ce a rezultat dintr o conduita preventiva ce lasa de dorit)
Nou
megastorm
Interesanta totusi reactia imediata cu avariile :))
Cred ca toate marcile au asta, nu doar Renault. Masina mea are 15 ani si ii pornesc avariile la franare violenta. O singura data am franat destul de violent destul de mult lung ca sa porneasca (de la 140 la 0 cu frana in podea de la inceputul franarii) dar functionalitatea exista.
Nou
leon
Confirm treaba cu avariile pentru Golf IV 2001. Si nu doar la ABS cat si la ESP. Toate sistemele de siguranta ale masinii sunt legate automat sistemul de aprindere al avariilor.
@Dorin – Nu toate marcile. Logan 1, sandero, solenza, posibil si logan 2 (nu bag mana in foc) nu au asa ceva. Si sunt ferm convins ca nici masinile „low-cost” nu au aceasta functie, dar na, nu e treaba mea.
Am zburat vajiuuuuuuuuuuuuu
Nou
leon
De ce majoritatea soferilor au tendinta de a pune frana in mijlocul drumului cand de multe ori o accelerare sanatoasa i-ar putea scoate din cacat ?!
Nou
megastorm
Aici nu cred ca e cazul…oricat de tare ar fi accelerat tot s ar fi atins …
Nou
leon
Vorbeam la modul general….exista totusi posibilitatea ca printr-o acceleare puternica sa creeze spatiu suficient intre curul masinii si masinile din B2, astfel incat al 2-lea Renault sa incapa pe acolo… habar n-am… e doar o idee…
Slana sau nu, cred ca experienta asta scarpinatoare la buzunar (ca timp si nervi) il va face sa evalueze 2 lucruri: viteza de deplasare in oras, si .. viteza de deplasare pe langa o coloana oprita.
Poate sa faca ceva pe prioritatea pe care o avea. Geme netul de pocneli de tipul asta.
18 comentarii
Frânele date cu slană?
Mie mi se pare ca o franat chiar bine.
si mie la fel !
Cu slană cred ca ai tu moniorul dat. Vreau sa vad un test cu masina ta sa vad in cati metri franeaza.
Am crezut ca doar in Rusia de mai pot intampla accidente de genul de mai sus!
@megastorm – Intrebare: Peugeot-ul 206 sigur mai avea o masina-n fata sa. Ala n-a stiut sa dea un semnal sa-l avertizeze?
Peugeotul putea sa faca un
” handjob „! NU era treaba lui sa se asigure pt Megane !Terminti ba fratilor acuze dastea asupra unora care n-au nicio vina… bine ca n-ai spus ca si autorul putea sa iasa pe geam si sa strige in gura mare ” VINEEEEE BAAAAAAAAAAA „
Chiar n-am idee…traficul era destul de aglomerat si in general cam toata lumea era grabita…deci neatenta. In legatura cu frana Renault ului…eu zic ca nu avea viteza si a franat destul de bine, mai ales ca masina parea relativ noua (dar presupun ca forjata…fiind de firma) ABS ul nu a intrat deloc…Poate s a pierdut ceva distanta la timpul de reactie (ce a rezultat dintr o conduita preventiva ce lasa de dorit)
Interesanta totusi reactia imediata cu avariile :))
Mi se pare ca a intrat ABS-ul (rotile nu se blocheaza la Renault) si avariile pornesc singure la franare violenta.
asta tot e ceva! Mai ales ca urmeaza sa mi achizitionez un clio :))
Cred ca toate marcile au asta, nu doar Renault. Masina mea are 15 ani si ii pornesc avariile la franare violenta. O singura data am franat destul de violent destul de mult lung ca sa porneasca (de la 140 la 0 cu frana in podea de la inceputul franarii) dar functionalitatea exista.
Confirm treaba cu avariile pentru Golf IV 2001. Si nu doar la ABS cat si la ESP. Toate sistemele de siguranta ale masinii sunt legate automat sistemul de aprindere al avariilor.
@Dorin – Nu toate marcile. Logan 1, sandero, solenza, posibil si logan 2 (nu bag mana in foc) nu au asa ceva. Si sunt ferm convins ca nici masinile „low-cost” nu au aceasta functie, dar na, nu e treaba mea.
Am zburat vajiuuuuuuuuuuuuu
De ce majoritatea soferilor au tendinta de a pune frana in mijlocul drumului cand de multe ori o accelerare sanatoasa i-ar putea scoate din
cacat?!Aici nu cred ca e cazul…oricat de tare ar fi accelerat tot s ar fi atins …
Vorbeam la modul general….exista totusi posibilitatea ca printr-o acceleare puternica sa creeze spatiu suficient intre curul masinii si masinile din B2, astfel incat al 2-lea Renault sa incapa pe acolo… habar n-am… e doar o idee…
Slana sau nu, cred ca experienta asta scarpinatoare la buzunar (ca timp si nervi) il va face sa evalueze 2 lucruri: viteza de deplasare in oras, si .. viteza de deplasare pe langa o coloana oprita.
Poate sa faca ceva pe prioritatea pe care o avea. Geme netul de pocneli de tipul asta.