1. Iese fara sa se asigure, cat pe ce sa il fac varza, m-am oprit in ultima clipa..
2. Autoturism vs TIR
3. Depaseste caruta desi din fata vine cineva, cat pe ce sa se atinga
4. Cum se porneste o masina cu volan pe dreapta…dupa care ne dovedeste soferul ca masina lui e potenta, pe linie continua si trecere de pietoni
5. Nu a vazut pietonii pe trecere..
6. B2 lovers..+ Passat care face slalom printre ei cu doi copii in spate, fara centuri puse..
7. Alt B2 lover + un TIR care nu se asigura cand schimba banda si era cat pe ce sa-l trosneasca pe colegul cu duba
8. Cayenne in depasirea unei coloane pe linie continua
9. Prost, pe A1, cu copil in spate fara centura, schimba banda la 140km/h in fata mea fara sa se asigure si fara sa semnalizeze, cat pe ce sa-l ating, mai fusese trosnit in bara din spate, pe partea stanga
10. Inca un B2 lover pe autostrada, mergand cu 100km/h
11. Un criminal profesionist, plus o domnisoara care nu pare a fi prea intreaga la cap, in depasirea unui tractor in curba…
12. Bulgarii cu BMW in depasire pe linie continua si trecere de pietoni…
13 comentarii
Zilele astea cred ca a fost ceva in aer. ieri am vazut moartea cu ochii din cauza unui prost care a ajuns intr-un sant din cauza lui si a depasirii lui idioate intr.o curba.
La cel cu tirul de pe B2, atat timp cat la inceputul rampei se afla acest indicator, http://www.circulatiarutiera.ro/pregatire-examen/cursuri-legislatia-rutiera/4ro_files/image089.jpg, inseamna ca el circula corect.
Sa inteleg ca mai nou TIR-urile se incadreaza in categoria vehiculelor rapide. In curand o sa le vedem inlocuind probabil si monoposturile de F1.
@Praetorian :
Art.42. – Când circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule în functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, având obligatia sa revina pe prima banda ori de câte ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane.
La nr 1 ar fi un pasaj, dar care a ajuns „proprietate privata”. Ce bine era cand acolo era gard. Si fara alergatoare de pietoni. Intrai in intersectie la umbra dubistului. Nu face bine la ten.
Si tu cam faci slalom. 3.10 de ex.
a te feri de prosti nu este acelasi lucru cu a face slalom…parerea mea 🙂
+1
corect
1:20, frumoase exemplare.
++
Mereu esti pe fuga sau ai o urgenta? Imi vine greu sa cred ca semnalizezi de fiecare data, trecerea de pe o banda pe alta. Tare as vrea sa te am in fata si sa te vad cum faci slalom de pe B1 pe B2. Parerea mea e ca fortezi aiurea cu orice ocazie doar ca sa arati cat de „profi” esti tu in trafic. Ar trebui sa te calmezi.
Pe autoshtrasse dar si pe alte drumuri, se merge be B1. B2, B3… Bn.
Dupa devansare/depasire trebuie sa te retragi pe banda inferioara.
„Când circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule în functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, având obligatia sa revina pe prima banda ori de câte ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane.”
Am ajuns la o singura concluzie….ori esti sofer de masina cu „mai” si „”bec” albastru si vrei ca toti sa se dea din calea ta…ori esti foarte foarte grabit mereu…la fazele cu „b2 lover” 90 % din acestea nu ai dreptate…..invata sa vezi si sa anticipezi la mai mult decat o aruncatura de bat din fata farurilor tale…..se numeste „conduita preventiva”! „minus”
Nu trust me, semnalizez orice trecere de pe o banda pe alta si nu stau ca tine la panda pe mijlocul benzilor sa vad pe unde sa ma mai strecor. Daca trebuie sa ajung undeva, plec cu 3 ore mai devreme, ma trezesc la 6-7 dimineata daca e nevoie si merg linistit, in schimb tu esti cam frustrat si crezi ca daca ajungi cu 2 ore mai devreme ai castigat ceva, ma rog, fiecare face ce vrea cu viata si cum il duce capul, numai nu implica si pe altul cand faci accident, te rog.