Adaugă comentariu

14 comentarii
  1. Ce rahat pazeau ei acolo? Nici n-am avut rabdare sa numar cate permise puteau sa retina pentru neacordare de prioritate la pietoni.
    Poate acolo stateau cu camera, iar un alt echipaj ii oprea mai incolo? Aveai vizibilitate pana mai departe sa vezi treaba asta?

  2. Si de cei care circula pe liniile de tramvai, cine se ocupa?

  3. Emblematice imagini pentru cetatenii platitori de impozite. De remarcat si pozitionarea masinii de Politie, stationata fix pe coltul intersectiei si aproape jumatate pe trecerea pentru pietoni.
    +

  4. Numai pieton să nu fii în zona respectivă. Mai bine merg 10-15-20-120 de minute până la următoarea trecere de pietoni decât să-mi risc viața acolo. Rușine!

    Să vă lămuresc: Mașina de poliție e acolo pentru că probabil e o gogoșerie prin apropiere. Alt scop nu are, după cum bine observați. Rușine x2!
    +

  5. acolo stau cu radarul ..stiu ca pare greu de crezut ca stau cu radarul dar asta fac ….

  6. sa inteleg ca nu mergeau semafoarele, nu?
    baga niste detalii in descriere

  7. Pe biciclistul care a trecut calare pe trecere nu l-a vazut nimeni?

  8. @jgyprime
    buna observatie, era o gagica.

    Chiar asa ti (chiar vi – ca e o intrebare deschisa catre toti) se pare in cazul asta specific o traversare aiurea pe bicicleta?
    1:07

  9. Nu e un caz specific. E o incalcare a legii. Oriunde ar fi trecerea de pietoni, si in orice conditii:

    Art. 161. – (1) Se interzice conducătorilor de biciclete:
    […]
    o) să traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe bicicletă;

    Regulamentul de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, modificat prin HOTĂRÂREA nr. 480 din 10 iulie 2013

  10. @Kor
    stiu legea am discutat 🙂

    dar in cazul asta din clip daca unul se gandeste sa educe plecand de pe loc si loveste bicicleta ce este? tentativa-omor/lovire din culpa, sau traversare neregulamentara.

  11. In acel ipotetic caz, amandoi vor fi sanctionati. Biciclistul in mod sigur pentru incalcarea articolului 161. In cazul soferului, incadrarea va fi in functie de gravitatea accidentului, de probarea intentiei, si de probarea posibilitatii/imposibilitatii de evitare a accidentului. In orice caz, in cazul soferului se pleaca de la:


    Art.35. (1) Participanţii la trafic trebuie să aibă un comportament care să nu afecteze fluenţa şi siguranţa circulaţiei, să nu pună în pericol viaţa sau integritatea corporală a persoanelor şi să nu aducă prejudicii proprietăţii publice ori private.

  12. @Kor
    da. misto’ art 35! uitasem de el! nu cred insa ca va sanctiona cineva in baza lui din pacate!

  13. @bogdanb – pai daca biciclistul e lovit cu intentie de catre sofer, si se poate proba asta, deja ne mutam din Regulamentul de circulatie si umblam pe la Codul Penal…

    Stiu insa un caz in care art. 35 a fost aplicat. E adevarat, doar ca motiv pentru aplicarea sanctiunii maxime. Un vecin de-al meu a intrat cu bicicleta intr-un meltean cu 4×4. Vecinul mergea regulamentar, pe strada cu prioritate cand soferul, probabil gandindu-se ca masina lui e indestructibila, s-a bagat la intimidare pe b1 de pe o straduta secundara unde avea cedeaza trecerea. Cum nu poti opri, chiar si la viteza mica, o bicicleta la fel de usor ca o masina, melteanul s-a ales cu portiera serios infundata. Plus oglinda si alte accesorii… Bine ca vecinul meu a scapat fara nici o zgarietura. La Politie soferul a invocat articolul 35, sustinand ca biciclistul putea sa incetineasca dar n-a vrut. Politistul a inceput sa rada si i-a zis ca pe undeva are dreptate cu articolul ala 35, dar il va aplica invers. Asa ca, pe langa ridicarea permisului pentru neacordare de prioritate si provocarea de daune materiale, i-a marit soferului amenda si pentru incalcarea art 35. In plus, l-a sfatuit pe meltean sa-i plateasca despagubiri vecinului meu pentru bicicleta avariata, ca sa nu ajunga prin tribunale unde nu va avea nici o sansa.

  14. @Kor
    ah! deci se poate! 🙂

Vezi si...