Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
34 comentarii
Nou
doctor faust
Nu intelem ce sofer sa fii sa te bagi asa ca un animal cand vezi, pe partea soferului, masina liputa de tine.
Ii asteptam nerabdatori pe aia care.vin cu.regula fermoarului si care o sa dea vina pe cel care.mergea corect, pt ca „la jermania” si in tarile civilizate asa e dom le, il lasi ca i se termina.banda.
Zi de zi feresc idioti acolo. Sunt aia care franeaza, semnalizeaza si pe care mai toata lumea ii lasa, apoi sunt turbatii astia dementi care intra la rupere. BRAVO, asa se satura, doar ca era sa l rastoarne p ala nevinovat.
Bonus, cand iese si autobuz de la baneasa care ignora COMPLET stopul si iese cu durere n coor ca stie ca are priotitate la iesire don akveola, e rupere, haos, dar pe roman, cand.il intrebi, noi ‘e’ cei mai tari soferi…
P.S – si dac-ar fi vreun dubios care s-ar gandi la reguli de prin alte parti fara sens in RO, oricum trebuia sa fie cel putin in dreptul lui si cu semnalul pus si o viteza adecvata, ceea ce nu e cazul.
asta a intrat direct a cornuta in pom…
ca idee, desi semne ‘e’ multe si clare – nu era de B? ca poate nu si-a dat seamna ca i se termina banda decat prea tarziu (pusti teribilist? cu mintea pe coclauri?)
Nou
Mituc
Ei nu intelegi ce sofer… e unul dintr-ala, cretinul absolut. Ca numai un cretin poate reusi sa nu frineze sau chiar sa accelereze cind vede ca drumul se ingusteaza si-i dispare banda (sau acostamentul) pe care rula.
@Mituc – din motive care tin de caracter, educatie precara, prostie si necunoasterea propriei masini, plus un orgoliu marunt si fara sens, majoritatea soferilor romani accelereaza absurd in pozitia de intrare pe bretea sperand sa intre in fata masinii care vine pe b1.
Omul a stiut prea bine ce face, a vazut ca nu are loc, dar din incapatanare a fortat, sperand ca celalalt il va feri. Ca la Play Chicken. 🙂
Eh, uite ca a pierdut gamblingul…
Nou
nuallan
oameni inconstienti … oameni care nu inteleg fermoarul ala.. ca ala nu se face la viteza … oameni retardati .. care merita sa ramana fara carnet …. oameni care probabil vin in germania si isi palesc masina la primul sens giratoriu .. ca nu stiu sa circule in el ..
Nou
galadragos
Nu doar din germania !
Nu uita ca ei castiga intr-o luna cat castiga un inginer la noi in 6 luni. Adica tu stii cine EL?
Care semne „e multe si clare” ? Ala mic si albastru de la secunda 3 ?
Mi se pare incredibil de prost semnalizata si gandita zona aia, ma mir ca sunt asa putine accidente acolo.
Nou
leon
Atat se vede din filmare. Mai exista inca un indicator ca cel de la sec 3 + sageti reflectoriante pe asfalt….
Insa la fel de multi cred ca drumul drept e cel cu prioritate…..
Rectificare: amintirile imi joaca feste. Incatorul e doar cel de pe filmare, sunt insa sagetile de directionare pe banda care se termina…
Nou
jeanbart
Și totuși, cît de berbec să fii să depășești pe dreapta și cu viteză mare… pe lîngă celelalte greșeli…
Nou
teddycarebears
a lovit si stalpul de la secunda 8 … de fapt stalpul l-a proiectat in cealalta masina …
la viteza lui, franele nu aveam cum sa mearga, jos e nisip destul de mult incat sa faca ABS-ul inutil … din pacate am patit-o urat din cauza unora care deszapezeau cu nisip pe langa Targu Jiu asa ca stiu foarte bine … efectiv s-a dus sanie si, daca nu stie de nisip, se va intreba mult timp ce a mers prost de nu i-au functionat franele …
Nou
gabi0810
ce stalp visezi amigo ? la impins bordura spre ala .. omul a mers pe frana si datorita lipsei ABSului roata blocata la impins bordura si la lovit pe ala cu SUVul… Omul este un imbecil de sofer care de mirare ca nu a omorat pe cineva. Iar dovada ce inseamna un SUV bun la facut pe ala sa nu intre in stalpul de lumina si nici sa derapeze sa ajunga pe banda B2.
Nou
dinamix
Si ne mai miram de ce platim asa mult la asigurari?
Nou
galadragos
Nu platim mult la asigurari!
Unii platesc 200RON pe an si au o groaza de daune totale la activ!
Deci, nu platim mult deloc, problema e ca se platesc zonele de risc, si cum nu exista lege care sa oblige prostii sa stea acasa, isi dau intalnire in Bucuresti si in orasele mari.
Nou
bvbn
Cred ca a avut un scurtcircuit pentru cateva momente…
Nou
Doomsnoopy
sunt strain dec poate gresesc cu scrisu:
Omu de la masina rosie a iesit si a cerut scuze imediat si a recunoscut vina si sa interesat daca sunt toti ok in celealta masina, a zis ca nu iera din Bucuresti si a surprins pe iel bordura…sincer pot sa inteleg, eu ieseam sigur cu spume si suparat daca ma atingea pe mine dar toti ierau ok si calmi
Ce nu intelegi tu, ca strain, este ca faza nu e o exceptie in Romania. Si-o fi cerut vinovatul scuze, dar data viitoare va intra la fel. Pentru ca asta este un stil de condus brevetat de soferii, prosti dar multi, din Romania. Unde, nu inteleg de ce, prea multi soferi se cred la curse, in competitie cu ceilalti, si sunt in stare sa faca orice doar ca sa se bage in fata altora, fie si pentru a castiga, inutil, 4 metri, sau 0.2 secunde.
Nou
Hzele
de parte? poate departe. Greu cu limba romana pe scari.
Nou
Doomsnoopy
cum am zis mai sus nu sunt roman dec scuze daca mai gresesc:(
Nou
Ducu TT
Meriti un premiu ca esti incapabil sa citesti un comentariu si sa vezi ca e strain autorul. Preferi sa fii cu nasul pe sus.
Nou
adfox
A zis omul la inceputul comentariului ca e strain si isi cere scuze daca nu scrie corect …………
Nou
WhiteWolf
Trebuie sa te duca tare capul sa faci asemenea manevra. Mare sofer.
Nou
MariusMM
daca nu s-ar fi intamplat accidentul ce ar fi fost asta ? depasire sau devansare ?
Problema e ca viata, pentru noi, romanii, o fi mergand ea mai departe, dar merge cu din ce in cei mai multi soferi… nici nu stiu cum sa-i calific… prosti? ignoranti? neindemanatici? grabiti spre nicaieri? nesimtiti? agresivi? singuri pe lume?
Probabil toate la un loc…
Tipul a fortat mult prea mult, atunci si acolo unde nu era cazul.
+
P.S. Doomsnoopy, multumim pentru faptul ca ti-ai facut timp sa postezi.
Nou
Q.E.D et Q.E.F.
Citez din comentarii:
doctor faust „Zi de zi feresc idioti acolo.”
edi „Care semne „e multe si clare” ? Ala mic si albastru de la secunda 3 ? Mi se pare incredibil de prost semnalizata si gandita zona aia, ma mir ca sunt asa putine accidente acolo.”
Din spusele astea deduc ca zona nu e semnalizata cum trebuie.
Pe langa asta, mie mi se pare (poate ma insel) ca in dreapta masinii celui care filmeaza sunt linii discontinue ca si cum ar fi 2 benzi.
Stiu ca ma repet, dar oare administratorul drumului nu e vinovat niciodata pentru nimic?
Hai serios, chiar niciodata?
Inteleg ca exista soferi indisciplinati pe drum, poate chiar si eu sunt indisciplinat uneori, dar administratorul drumului n-ar trebui sa preintampine astfel de evenimente prin semnalizari rutiere?
Exista in acel loc un indicator (albastru) cu un drum care se ingusteaza?
Fiindca daca ar exista, cel putin o parte din incidente nu s-ar intampla, si tot e ceva, e un castig.
E o chestie cand totul e semnalizat ca la carte dar soferul e bou si incalca cu buna stiinta legislatia rutiera, si e alta chestie cand soferul sta cu ochii pe GPS, e obosit, e stresat ca nu stie drumul, sau alte zeci de motive, iar niste semnalizari rutiere l-ar ajuta.
Poate indicatorul cu drum care se ingusteaza ar fi facut diferenta in cazul asta intre POC si drum bun.
Poate da, poate nu, cert este ca pana nu e acolo indicatorul, n-avem de unde sa stim.
Nou
Q.E.D et Q.E.F.
Ha!
Indicatorul albastru din filmare e cel de care spuneam eu?
Cand dau drumul la clip imi pare un scaun cu rotile, ma gandeam ca e ceva reclama la vreun magazin 🙂
Belea faza… scaun cu rotile… accident… scaun cu rotile… accident… scaun cu rotile… nu e bine ce vad, noapte buna :))
Nou
doctor faust
Nimic nu il impiedica pe soferul vinovat sa se indrepte impotriva administratorului respectivului segment de drum. Asa cum unii castiga pentru gropi, canale, copaci, asta poate face si.aici el sau oricare din asiguratori.
In completare, insa, nu e o noutate pt nimeni ca semnalizarea rutiera.in.Romania e praf. Intrebarea la care trebuie.sa raspundem.sincer este: cu o semnalizare adecvata si o mega hiper semnalizare, ar disparea aia care forteaza ca niste.jeguri desi.stiu f bine.ca nu mai.au.drum? Ca la benzile de dr/stg? Ca la scuarul de tramvai? Ca la alte cazuri de disparitie benzi?
Eu cred ca nu.
asta merita sa trasezi asfaltul cu sangele lui!
vorbiti de semnalizare adecvata, dar voi realizati ce se intampla daca masina acrosata derapa spre celelalte benzi de circulatie in incercarea de redresare?!
Nou
doctor faust
Sau daca se rasturna, rostogolea, cum incepuse?
De remarcat, ca si pe alte videouri, ca iluminarea in marea si celebra periculoasa zona de la.ikea (urmatorii 500m+podul) e neiluminata.
De remarcat e ca ne am kkt atata pe.noi cu separatoarele de sens dar viteza si prostia pot.ucide si pe acelasi sens fara problema.
Morala, dpdmv, accidentele rutiere vor.fi reduse prin.educarea adecvata a soferilor, eliminarea rapida si consecventa a celor care nu pot sau nu vor sa conduca cum trebuie, si la x abateri, pa. Dar de…cum e mafia intinsa intre scoli, politie, clinici si cabinete…ce sa elimini mai intai?…lol
34 comentarii
Nu intelem ce sofer sa fii sa te bagi asa ca un animal cand vezi, pe partea soferului, masina liputa de tine.
Ii asteptam nerabdatori pe aia care.vin cu.regula fermoarului si care o sa dea vina pe cel care.mergea corect, pt ca „la jermania” si in tarile civilizate asa e dom le, il lasi ca i se termina.banda.
Zi de zi feresc idioti acolo. Sunt aia care franeaza, semnalizeaza si pe care mai toata lumea ii lasa, apoi sunt turbatii astia dementi care intra la rupere. BRAVO, asa se satura, doar ca era sa l rastoarne p ala nevinovat.
Bonus, cand iese si autobuz de la baneasa care ignora COMPLET stopul si iese cu durere n coor ca stie ca are priotitate la iesire don akveola, e rupere, haos, dar pe roman, cand.il intrebi, noi ‘e’ cei mai tari soferi…
P.S – si dac-ar fi vreun dubios care s-ar gandi la reguli de prin alte parti fara sens in RO, oricum trebuia sa fie cel putin in dreptul lui si cu semnalul pus si o viteza adecvata, ceea ce nu e cazul.
asta a intrat direct a cornuta in pom…
ca idee, desi semne ‘e’ multe si clare – nu era de B? ca poate nu si-a dat seamna ca i se termina banda decat prea tarziu (pusti teribilist? cu mintea pe coclauri?)
Ei nu intelegi ce sofer… e unul dintr-ala, cretinul absolut. Ca numai un cretin poate reusi sa nu frineze sau chiar sa accelereze cind vede ca drumul se ingusteaza si-i dispare banda (sau acostamentul) pe care rula.
@Mituc – din motive care tin de caracter, educatie precara, prostie si necunoasterea propriei masini, plus un orgoliu marunt si fara sens, majoritatea soferilor romani accelereaza absurd in pozitia de intrare pe bretea sperand sa intre in fata masinii care vine pe b1.
Omul a stiut prea bine ce face, a vazut ca nu are loc, dar din incapatanare a fortat, sperand ca celalalt il va feri. Ca la Play Chicken. 🙂
Eh, uite ca a pierdut gamblingul…
oameni inconstienti … oameni care nu inteleg fermoarul ala.. ca ala nu se face la viteza … oameni retardati .. care merita sa ramana fara carnet …. oameni care probabil vin in germania si isi palesc masina la primul sens giratoriu .. ca nu stiu sa circule in el ..
Nu doar din germania !
Nu uita ca ei castiga intr-o luna cat castiga un inginer la noi in 6 luni. Adica tu stii cine EL?
Care semne „e multe si clare” ? Ala mic si albastru de la secunda 3 ?
Mi se pare incredibil de prost semnalizata si gandita zona aia, ma mir ca sunt asa putine accidente acolo.
Atat se vede din filmare. Mai exista inca un indicator ca cel de la sec 3 + sageti reflectoriante pe asfalt….
Insa la fel de multi cred ca drumul drept e cel cu prioritate…..
Rectificare: amintirile imi joaca feste. Incatorul e doar cel de pe filmare, sunt insa sagetile de directionare pe banda care se termina…
Și totuși, cît de berbec să fii să depășești pe dreapta și cu viteză mare… pe lîngă celelalte greșeli…
a lovit si stalpul de la secunda 8 … de fapt stalpul l-a proiectat in cealalta masina …
la viteza lui, franele nu aveam cum sa mearga, jos e nisip destul de mult incat sa faca ABS-ul inutil … din pacate am patit-o urat din cauza unora care deszapezeau cu nisip pe langa Targu Jiu asa ca stiu foarte bine … efectiv s-a dus sanie si, daca nu stie de nisip, se va intreba mult timp ce a mers prost de nu i-au functionat franele …
ce stalp visezi amigo ? la impins bordura spre ala .. omul a mers pe frana si datorita lipsei ABSului roata blocata la impins bordura si la lovit pe ala cu SUVul… Omul este un imbecil de sofer care de mirare ca nu a omorat pe cineva. Iar dovada ce inseamna un SUV bun la facut pe ala sa nu intre in stalpul de lumina si nici sa derapeze sa ajunga pe banda B2.
Si ne mai miram de ce platim asa mult la asigurari?
Nu platim mult la asigurari!
Unii platesc 200RON pe an si au o groaza de daune totale la activ!
Deci, nu platim mult deloc, problema e ca se platesc zonele de risc, si cum nu exista lege care sa oblige prostii sa stea acasa, isi dau intalnire in Bucuresti si in orasele mari.
Cred ca a avut un scurtcircuit pentru cateva momente…
sunt strain dec poate gresesc cu scrisu:
Omu de la masina rosie a iesit si a cerut scuze imediat si a recunoscut vina si sa interesat daca sunt toti ok in celealta masina, a zis ca nu iera din Bucuresti si a surprins pe iel bordura…sincer pot sa inteleg, eu ieseam sigur cu spume si suparat daca ma atingea pe mine dar toti ierau ok si calmi
Ce nu intelegi tu, ca strain, este ca faza nu e o exceptie in Romania. Si-o fi cerut vinovatul scuze, dar data viitoare va intra la fel. Pentru ca asta este un stil de condus brevetat de soferii, prosti dar multi, din Romania. Unde, nu inteleg de ce, prea multi soferi se cred la curse, in competitie cu ceilalti, si sunt in stare sa faca orice doar ca sa se bage in fata altora, fie si pentru a castiga, inutil, 4 metri, sau 0.2 secunde.
de parte? poate departe. Greu cu limba romana pe scari.
cum am zis mai sus nu sunt roman dec scuze daca mai gresesc:(
Meriti un premiu ca esti incapabil sa citesti un comentariu si sa vezi ca e strain autorul. Preferi sa fii cu nasul pe sus.
A zis omul la inceputul comentariului ca e strain si isi cere scuze daca nu scrie corect …………
Trebuie sa te duca tare capul sa faci asemenea manevra. Mare sofer.
daca nu s-ar fi intamplat accidentul ce ar fi fost asta ? depasire sau devansare ?
Neasigurare la schimbarea directiei de mers plus neacordare de prioritate.
Daca ar fi mai continuat banda cateva sute de metri ar fi fost devansare
Problema e ca viata, pentru noi, romanii, o fi mergand ea mai departe, dar merge cu din ce in cei mai multi soferi… nici nu stiu cum sa-i calific… prosti? ignoranti? neindemanatici? grabiti spre nicaieri? nesimtiti? agresivi? singuri pe lume?
Probabil toate la un loc…
@Kor Cam asa, aplicabile in diverse combinatii cel putin unora 🙁
Tipul a fortat mult prea mult, atunci si acolo unde nu era cazul.
+
P.S. Doomsnoopy, multumim pentru faptul ca ti-ai facut timp sa postezi.
Citez din comentarii:
doctor faust „Zi de zi feresc idioti acolo.”
edi „Care semne „e multe si clare” ? Ala mic si albastru de la secunda 3 ? Mi se pare incredibil de prost semnalizata si gandita zona aia, ma mir ca sunt asa putine accidente acolo.”
Din spusele astea deduc ca zona nu e semnalizata cum trebuie.
Pe langa asta, mie mi se pare (poate ma insel) ca in dreapta masinii celui care filmeaza sunt linii discontinue ca si cum ar fi 2 benzi.
Stiu ca ma repet, dar oare administratorul drumului nu e vinovat niciodata pentru nimic?
Hai serios, chiar niciodata?
Inteleg ca exista soferi indisciplinati pe drum, poate chiar si eu sunt indisciplinat uneori, dar administratorul drumului n-ar trebui sa preintampine astfel de evenimente prin semnalizari rutiere?
Exista in acel loc un indicator (albastru) cu un drum care se ingusteaza?
Fiindca daca ar exista, cel putin o parte din incidente nu s-ar intampla, si tot e ceva, e un castig.
E o chestie cand totul e semnalizat ca la carte dar soferul e bou si incalca cu buna stiinta legislatia rutiera, si e alta chestie cand soferul sta cu ochii pe GPS, e obosit, e stresat ca nu stie drumul, sau alte zeci de motive, iar niste semnalizari rutiere l-ar ajuta.
Poate indicatorul cu drum care se ingusteaza ar fi facut diferenta in cazul asta intre POC si drum bun.
Poate da, poate nu, cert este ca pana nu e acolo indicatorul, n-avem de unde sa stim.
Ha!
Indicatorul albastru din filmare e cel de care spuneam eu?
Cand dau drumul la clip imi pare un scaun cu rotile, ma gandeam ca e ceva reclama la vreun magazin 🙂
Belea faza… scaun cu rotile… accident… scaun cu rotile… accident… scaun cu rotile… nu e bine ce vad, noapte buna :))
Nimic nu il impiedica pe soferul vinovat sa se indrepte impotriva administratorului respectivului segment de drum. Asa cum unii castiga pentru gropi, canale, copaci, asta poate face si.aici el sau oricare din asiguratori.
In completare, insa, nu e o noutate pt nimeni ca semnalizarea rutiera.in.Romania e praf. Intrebarea la care trebuie.sa raspundem.sincer este: cu o semnalizare adecvata si o mega hiper semnalizare, ar disparea aia care forteaza ca niste.jeguri desi.stiu f bine.ca nu mai.au.drum? Ca la benzile de dr/stg? Ca la scuarul de tramvai? Ca la alte cazuri de disparitie benzi?
Eu cred ca nu.
Nu e nici o dunga pe asfalt!
Cand nu belesti ochii la indicatoare… 0:03.
Mama Rusie e tot mai aproape.
asta merita sa trasezi asfaltul cu sangele lui!
vorbiti de semnalizare adecvata, dar voi realizati ce se intampla daca masina acrosata derapa spre celelalte benzi de circulatie in incercarea de redresare?!
Sau daca se rasturna, rostogolea, cum incepuse?
De remarcat, ca si pe alte videouri, ca iluminarea in marea si celebra periculoasa zona de la.ikea (urmatorii 500m+podul) e neiluminata.
De remarcat e ca ne am kkt atata pe.noi cu separatoarele de sens dar viteza si prostia pot.ucide si pe acelasi sens fara problema.
Morala, dpdmv, accidentele rutiere vor.fi reduse prin.educarea adecvata a soferilor, eliminarea rapida si consecventa a celor care nu pot sau nu vor sa conduca cum trebuie, si la x abateri, pa. Dar de…cum e mafia intinsa intre scoli, politie, clinici si cabinete…ce sa elimini mai intai?…lol