Adaugă comentariu

41 comentarii
  1. daca nu a fost impact ,nu stiu daca legal are ce sa-i faca …trist doua posibilitati 1 femeie la volan
    2 +50 la volan . indiferent de variante ,platesc asigurarea mai mica fata de noi 🙁

    • evident ca are ce sa-i faca…. legea nu se limiteaza doar la codul rutier

    • „daca nu a fost impact ,nu stiu daca legal are ce sa-i faca”
      Error!

    • Legal, nu ii face nimic. In Romania nu exista conceptul de vinovat moral al unui accident. Nici amenda de neacordare prioritate nu-i da politia… Sau daca ii da, se contesta usor. Deh, asa-s legile la noi…

    • Nou

      Accident=contact. Foarte putine accidente in care au fost trasi la raspundere in astfel de cazuri, mai ales fara o proba video. Asa oricine poate spune ca din cauza lui x a derapat, intrat in sant etc Nu stii cum reactioneaza altii, unii se sperie cand vad masina pe constrasens la 2-300m, care depaseste regulamentar. Nu e cazul la accidentul de fata.

    • @TimTrafic: din codul rutier:
      „Art. 75. – Accidentul de circulaţie este evenimentul care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
      a) s-a produs pe un drum deschis circulaţiei publice ori şi-a avut originea într-un asemenea loc;
      b) a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau mai multor persoane ori avarierea a cel puţin unui vehicul sau alte pagube materiale;
      c) în eveniment a fost implicat cel puţin un vehicul în mişcare;”

      Accident nu inseamna contact inseamna daune sau victime. Si daca te bagi ca prostu-n sant cu masina si nu anunti la Politie sau la asigurator in 24 de ore risti sa ramai fara carnet daca circuli cu ea avariata si te opreste un politist (true story).

    • Nou

      Au mai fost prezentate aici vreo 2 situatii identice, dupa lungi procese, instanta nu a dat dreptate celui ce si-a accidentat masina. De exemplu, o simpla neacordare de prioritate care ar fi putut avea drept urmare simpla avarie a vehiculelor. Celalat sofer se sperie si trage de volan in momentul in care vede ca cineva i-a taiat calea, ajungand pe trotuar unde omoara 3 oameni. Masinile nu s-au atins deloc. Cine crezi ca se va face vinovat de accident?

    • la fel am pățit și eu, am fost la politie și fără impact nu are ce sa ii facă. Polițiștii mi-au spus ca tot ce pot face e sa îl găsească, sa îl sperie și eu sa îmi recuperez dauna de la el la mica înțelegere.

    • Mai nou este tras la raspundere si cel care din cauza lui se produce un eveniment, bineteles daca ai cu ce dovedi, in cazul de fata exista filmarea.

  2. Nou

    „vai, vai, vai, motociclistii astia” ce? din cate vad, singurul (in afara de autor, respect) care a oprit sa vada daca omul e ok, e alt motociclist. Restul de soferi trec, se uita, si-si continua viata. Fain asa.

    • Probabil din cauza felului bizar în care a încercat să evite mașina. Și aia cu opritu pun pariu că îl făceai în toate felurile pe autor dacă nu ar fi adăugat secvența în care se întoarce la scenă.

  3. L-au văzut ăia de pe contrasens cum a dat cu capul de asfalt în fața lor dar nu s-au oprit, l-au ocolit „frumos, elegant, cât de cât”.

  4. Pe baza filmarii,legal e neacordare de prioritate,chiar daca nu a fost contact fizic.Adica ala cu Tico verzuliu e cauza efectului care s-a vazut in clip.Eu ma luam dupa nesimtit si ii spuneam sa intoarca in intersectia aceea pentru ca a fost la originea unui accident si ca a fost filmat in acel moment.Asa ii vedeam si muia lui de iresponsabil si nr. de inmatriculare.Apoi ma intorceam la locul accidentului si oferam motoristului filmarea cu toate datele.Altfel,prinde orbul-scoate-i ochii.

  5. nici eu n-am mari sperante ca se vede nr de inmatriculare, dar daca imi poti trimite filmarea cat mai bruta de pe camera pot incerca sa o prelucrez sa vad daca iese ceva lizibil

  6. target fixation, daca moto ramanea mai spre axul drumului trecea

    asta nu o scuza pe vaca cu tico

    • Nou

      L-am văzut așteptând, urma să virez la dreapta pe următoarea strada, m-am asigurat in oglinda și am schimbat banda. M-am trezit cu el în fața…

  7. Nou

    da, super, „vai, vai, vai” si noi stam in masina la caldurica sau la aer conditionat. unul nu a fost in stare sa se dea jos din masina sa il ajute sa se ridice sau sa il intrebe daca este bine. un comportament deosebit.

    • Nou

      Si ma rog ce sa fi facut? Stii ca nu trebuie sa misti victimele, daca sunt constiente si au semne vitale? Dupa cum se vede, motociclistul s-a ridicat imediat

    • Nou

      Ce sa fi facut? Sa-l fi ajutat sa-si ridice motorul de pe jos de exemplu. Nu e chiar usor sa ridici 200+ cate-odata chiar si 300 kg. Mai pune pe langa asta si ca poate era lovit, in stare de soc mai mult ca sigur, etc…

  8. Nou

    Salut, eu sunt „norocosul”. A fost contact. Am evitat cat am putut, frânând cu ambele roti. L-am atins totuși cu geanta din dreapta. Nu aveam viteza pentru că am plecat de la trecerea de pietoni. Mi-am ridicat motocicleta singur și plecat în căutarea mașinii. I-am gasit in curte la urgente. Erau doi bătrâni de 75+, soț si sotie. Nu va mai spun continuarea, pentru că vă veți enerva cu siguranță. Important e ca sunt ok.

    • Nou

      Mare noroc ca nu te-ai izbit de masina si ca te-ai ridicat pe picioare dupa ce ai dat in halul ala cu tartacuta de terra.. Oameni la varsta aia ar trebui sa faca niste teste riguroase de vedere si de reactie ca sa mai aiba dreptul sa conduca.

    • Ma bucur ca ai scapat cu bine… dar totusi.. spune-mi ce s-a intamplat la urgente, chiar vreau sa ma enervez.

    • Nou

      Spune continuarea , ei chiar sunt curios ! La politie ai fost ?

    • @Motociclistul asta-ce ar putea sa ma enerveze pe mine la unul care si-a continuat drumul ca si cum nici n-ar fi fost acolo,desi a fost si un usor contact,asa cum zici ? Sa nu recunoasca si sa mai aiba si gura mare.
      Si eu dau de o gramada de fosile prin trafic,care merg ca in 1960,fara nicio greata de nimeni si nimic.Si nici la claxoane nu au nicio reactie.Daca le spui ceva,se oparesc instantaneu,cam in genul in care un elev mucos si-ar permite sa atraga atentia profesorului emerit ca a gresit si el totusi.

    • Nou

      @Motociclistul asta
      Chiar si in localitate pe timp de zi rulez cu faza scurta . Asta pe 4 roti. Pe doua, cu atat mai mult as face-o. In acest fel devin mult mai vizibil.

  9. Cu un pic de efort si un program de editare bun, se poate vedea numarul. Probail ca politia are asa ceva, deci filmarea poate fi de folos. Evident, daca motociclistul e interesat.

  10. Nou

    Am găsit doi bătrâni care păreau că nu știu despre ce este vorba… Erau din Agnita, doamna trebuia sa vina zilnic la pansat. Au spus că ei nu m-au văzut și nu au simțit izbitura. Le-am arătat aripa lovita, suportul meu de bagaje rupt. Păreau surprinși, speriați dar sinceri. Nervos fiind, am hotărât să merg cu el la politie. Pe drum m-am calmat. Am realizat ce noroc am avut… I-am făcut educație rutieră de fata cu agentul de politie. Mi-a spus că circula foarte rar cu mașina, în tinerețe a fost motociclist. I-am urat sănătate, lui și doamnei…
    Trebuie să mărturisesc că nici eu nu sunt prea tânăr. Nu știu dacă am procedat corect, dar mă simt impacat

    • Nou

      tampita situatie dar cel mai bine e sa fii impacat cu tine insuti.
      te gandesti, bai, daca omoara pe vreunul, mai bine sa ramana, cel putin, fara permis. si pe urma te gandesti batrani care vin (si depind de) la spital, sa-i chinui cu transport public la batranete, asa macar vin cu masina.
      apoi iar te gandesti ca poate o comit de tot intr-o zi, si iar te gandesti ca sunt batrani si,probabil, saraci, si il tarai pe la procese si musca o condamnare la ~80 de ani…
      si adevarul e ca nu (cred, sper…) vei mai apuca sa stii dac-ai facut bine sau rau dar daca esti ok cu tine (si fizic si moral) atunci macar asta te consoleaza…

    • +
      Dar mosulica ar trebui sa priceapa ca in ziua de azi pe strazi nu mai e ca atunci cand era el motociclist.

  11. Nu stiu cati dintre voi mai tin minte clipul asta:
    https://youtu.be/OyRqyveqPN8
    Pe baza filmarii i-au luat carnetul (neprezentare la politie in 24h) + amenda. A contestat in instanta si a pierdut. A facut recurs, a pierdut.
    Deci nu. Nu trebuie sa fie contact intre masini. 😉

  12. Nou

    Nu prea inteleg ce s-a intamplat in clipul prezentat de Pancu mai sus…Autorul a luat bordura ca sa-l fereasca pe cel de pe contrasens care oricum era intrat de mult pe portiunea cu restrictie ? Cine nu s-a prezentat la politie ? E vorba de clipul lui Pancu ? Multumesc pentru eventualele precizari.

    • Da. Am luat bordura (e pozitionata si prost acolo – colt de bordura – am facut explozie si pe fata si pe spate) pentru ca nu aveam loc sa trec pe langa cel cu renault-ul rosu.
      N-a oprit. M-am dus cu filmarea la politie. L-a gasit dupa numarul de la masina si l-a chemat sa dea declaratie.
      Prima data a zis ca nu isi aminteste incidentul. Pe urma i-a zis politistul ca este o filmare si si-a adus aminte brusc. A dat declaratie cu varianta lui (a zis ca aveam viteza – partial adevarat). Dupa ce s-au uitat de mai multe ori la video au scris procesul verbal pentru neacordare de prioritate, dar i-au aplicat si retinerea permisului pentru ca nu a anuntat incidentul.
      A zis ca nu e de acord cu despagubirea. A contestat procesul verbal, a pierdut. Apel, a pierdut. Cam atat.

    • Sa vedem si noi numarul dosarului pancule ca e porcarie ce e acolo la tine in clip…

    • Eh vad asa:
      1. Tu schumaher
      2. El era deja prezent in acea portiune inainte sa intri tu in peisaj
      3. A pierdut ca a fost idiot si nu a facut apel…

    • Am uitat sa dau replay.
      In fine. Ideea pe care vroiam sa o subliniez e ca nu trebuie sa fie neaparat contact intre masini pentru a fi considerat accident.

  13. 1. Eu am avut viteza pana in sens.
    2. Zona aia e mai ciudata. Putea sa opreasca, dar el si-a continuat deplasarea. Nu s-a oprit deloc. (Video original era mai clar si se vedea foarte bine)
    3. A facut si apel. http://www.jurisprudenta.com/dosare-procese/2014/16709q306q2013-85/

  14. Nou

    Chiar si in localitate pe timp de zi rulez cu faza scurta . Asta pe 4 roti. Pe doua, cu atat mai mult as face-o. In acest fel devin mult mai vizibil.

Vezi si...