It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

16 comentarii

  1. dispeceru

    ptiuuuu, ce parbriz murdar!! 😛

  2. Alehandro

    MCV-ul e prezent destul de des, acolo unde e limitarea de 50, cam pe unde e al doilea indicator (min 4:20).

  3. au murit doi politisti in curba aia acum cativa ani… de atunci au aparut indicatoarele

    • Imi pare rau pentru ce s-a intamplat atunci si pentru consecintele acelui accident 🙁 Indiferent ca suntem barbati sau femei, politisti sau civili, pe drumuri suntem soferi si nimeni nu poate spune ca e imun 100% la accidente. Chiar daca stai in casa tot poti avea un accident 🙂

  4. cat era limita ca eu nu mi-am dat seama :)))
    cineva a avut prea multe indicatoare pe stoc :))
    Tre sa-mi fac firma de indicatoare sa vad poate mai vor cateva :)) am vazut vreo 2-3 stalpi care nu aveau, si mai erau vreo 4 pe care mia mergea unu. :))
    Avem zeci de drumuri care nu am marcaje si astia acolo pun 100 ca au murit doi militieni care nu au fost in stare sa adapteze viteza la conditiile de trafic.

    • Indicatoare de restrictie a vitezei existau si inainte, iar curba era cunoscuta pentru gradul de pericol ridicat. Din pacate, acolo s-au mai produs si alte accidente cauzate de intrarea pe sensul opus de mers sau iesirea in decor.
      Trecand peste partea oarecum mai amuzanta a nr. de indicatoare montate, solutia este una partiala. E-adevarat exista parapete metalice in exteriorul curbei pentru a impiedica iesirea in decor, dar poate era bine sa fie amplasate si niste separatoare de sensuri in axa drumului pentru a limita intrarea accidentala pe sensul opus de mers.
      Cea mai serioasa varianta cred ca ramane totusi reproiectarea si refacerea acelei portiuni de drum, insa e si cea mai costisitoare.

  5. Vad ca tragi tare sa ajungi pe locul doi ca numar de video-uri.Conduci o Honda ?

    • Ha-ha, buna asta, nu m-am gandit inca la asa ceva 😆 Acum serios, material e destul, timp de lucru pe el e mai putin.
      P.S. Nu, nu e o Honda 😉

  6. Mi se pare mie sau la 2:07 cel cu VW pune frana dupa ce depaseste dacia?

    • Ai dreptate, pe la 2:08 parca apare o urma de frana scurta, desi e cam la distanta si pe drum n-am observat asta. Poate s-a repliat prea brusc si-a vrut sa reduca putin viteza. Ma gandesc ca n-ar fi avut de ce sa incerce sa-l sicaneze pe cel cu Dacia care mergea si el cum putea.

  7. radumanea1

    Refaritor la 3.30, eu merg destul de des pe A3. Cred ca 80% din conducatorii auto merg pe banda a 2-a. Daca nu i-as devansa pe b1, ar trebui sa-mi instalez un bullbarsa-i dau la o parte, ca altfel nu se misca unul deacolo.

    • @radumanea1 Dap, poti sa intalnesti si de-astia ceva mai incapatanati. Preferabil e totusi de incercat prima data varianta cu semnalizarea stanga in functiune pentru ca devansarea, mai ales la viteze de autostrada, ramane o manevra destul de periculoasa.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!