It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Adunate de pe drumuri #34

Adăugat de GeluCJ
Raportează ca șters! 30

Compilatie cu diverse faze de pe tot felul de drumuri, episodul nr. 34.

Fundal sonor: 2BAD – Primal Carnage [FSTU Release].
Music provided by FreeSongsToUse:
https://www.youtube.com/channel/UCPSX-g40Ti1c5C7sbGNtGzA

7 comentarii

  1. Macar mergea cu 50kmh ?! 🙂

  2. Sint curios daca failwaganul de la 1:15 trece ITP-ul 🙂 Mai departe la 1:30 aia par sa se fi inteles… unul era in treaba lui, celalalt a semnalizat regulamentar…

    Referitor la 1:55… in ultima vreme am vazut foarte multi batuti in cap peste tot prin tara care intorc de turbati in locuri unde linia continua sau dubla continua este intrerupta pentru a marca locul in care e permis un viraj. Conform regulamentului intoarcerea in intersectii este permisa in intersectiile dirijate DACA manevra de intoarcere se poate realiza dintr-o singura miscare fara a varzui traficul (de obicei cind ai intre sensuri linii de tramvai acest lucru e ok daca nu te sui pe vreo trecere de pietoni). Ei, astia intorc peste tot pe unde le tuna…

    Tirul de la 3:10… marcajul ala care delimiteaza banda de accelerare e unul absolut timpit, practic e intrerupt pe ultimii 50m si pina ajunge acolo o magaoaie de dimensiunea tirului poate pierde oportunitatea de a intra. Problema nu e tiristul, problema sint idiotii care au facut marcajul acolo. In tarile gospodarite de oameni pentru oameni marcajul ala e intrerupt pe 200m uneori si mai mult in functie de diverse.

    • Q.E.D et Q.E.F.

      Subscriu la faza cu tirul (sunt genul care cauta mai mult gresesile autoritatilor decat a participantilor la trafic).
      Daca merge pana la marcajul intrerupt, e posibil sa trebuiasca sa opreasca de tot daca circula masini si nu se poate incadra pe banda.
      Mii de „greseli” ale participantilor la trafic sunt din cauza autoritatilor care fac lucruri de mantuiala si fara cap.
      Trecand prin tot felul de astfel de situatii din cauza autoritatilor, soferii ajung sa fie nesiguri, se indisciplineaza, si incep sa interpreteze cum cred ei de cuviinta anumite reguli de circulatie, gresind apoi chiar si in situatiile cand autoritatile isi fac treaba bine.
      O data te induce in eroare un marcaj, apoi o baliza, apoi indicator, si uite asa incepi sa nu le mai respecti si sa faci cum crezi de cuviinta.
      Apoi la un moment dat faci poc, si vina e a ta, fiindca la momentul respectiv n-ai respectat marcajul/baliza/indicatorul crezand ca sunt puse aiurea ca in majoritatea cazurilor.

    • @Mituc 1:15 Poate ca nu, daca nu cotizeaza cu ceva 🙂 Dap, am vazut si eu chiar pe DN/E virand la stanga direct peste linia continua si apoi oprind fix in intersectie, ca sa dea dupa aceea cu spatele acolo 🙁

      @Q.E.D et Q.E.F. Se poate intampla si asta, dar cred ca mai rar, iar aici nu era cazul. Din cate imi amintesc B1 era complet libera, nu venea nimeni care sa-i produca vreun stres. A tras de volan, a dat un semnal in scarba (semnalizare nu-i pot spune, c-a functionat o singura data la 3:09) si-a tras de volan la cca 60 km/h intrand pe B1.
      ———————————–

      In legatura cu faza de la 3:10, de acord, linia aceea continua e putin mai lunga decat de obicei. Un turism poate accelera mai usor si-ar putea intra teoretic mai repede. Cu toate acestea, exista si amatori:
      http://www.trafictube.ro/adunate-drumuri-28/ secventa 1:31-2:01
      (Era neamt sau cel putin avea nr. de D 🙂 )

      si soferi pro care intra corespunzator:
      http://www.trafictube.ro/adunate-drumuri-24/ (2:55-3:27).

      Ca idee, daca totusi sunt in regula si nu calca linia continua, doresc sa intre pe autostrada atunci cand marcajul discontinuu permite, se poate proceda si asa: 😀
      http://www.trafictube.ro/adunate-drumuri-26/ (3:50-4:04)
      sau
      http://www.trafictube.ro/adunate-drumuri-21/ (2:24-2:46).

  3. Q.E.D et Q.E.F.

    @GeluCJ
    Acum de curand am intrat si eu exact ca si tirul din clip (cred ca pe unul dintre cele doua tronsoane spre Sibiu, nu-s sigur).
    Vazand ca marcajul continuu dureaza mai mult ca de obicei, primul meu gand a fost „Uite frate, astia au uitat sa faca marcaj discontinuu si am ramas pe banda de urgenta, hai sa trec peste marcaj si sa ma incadrez pe B1.”
    Am facut manevra ca si tirul, apoi dupa cateva sute de metri am vazut ca urma marcaj discontinuu.
    Dupa cum ziceam, nici nu mai stii cand trebuie sa respecti marcajele si cand nu trebuie sa le respecti 🙂
    Si cu marcajele e exact ca la balize, vesnica intrebare: oare e amplasata bine, o respect sau nu? 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!