@nebunus Merci 🙂 Eu sincer sper ca sunt cat mai multi care depasesc procentul estimat! 😆
La 3:35 probabil toti rulam prea lent pentru valoarea individului. Bine ca nu s-a intalnit cu cineva venind pe sensul opus de mers si din fericire pentru el nu era nici Politia prin zona sa-l ia la intrebari.
Nou
Mituc
Zvirle si tu un tub de aquapel sau rainX pe parbrizul ala… nu vezi ca nu vezi nimic pe ploaie?
In cazul depasirilor, semnalizarea intenției de revenire pe banda e utilizata de foarte putini conducători de vehicule. Exemplul din video pare ok, dar e deloc, deja face manevra, prea taie calea la cel depasit, prea aproape de el a stat și in spate. Semnalizarea lui nu ajuta pe nimeni. Mai sunt și cei care fac un click când trec de pe o banda pe cealaltă, ca extrema.
@ing.tudor Fata de ceea ce vedem in mod curent pe drumuri: depasiri fara semnalizare, cu tras brusc de volan si fara asigurare spate/fata, revenire pe sensul de mers fara semnalizare etc. este mult mai mult, dar oricand poate fi loc si pentru mai bine 😉
La 1:50 nu mi se pare deloc c-ar fi taiat calea celui depasit avand la revenirea pe sensul de mers cel putin doua lungimi de masina avans fata de acesta.
Nou
ing.tudor
Fiindcă este loc de mai bine, din recomandările adunate de pe net, media ar fi asa: ” Unde limita de viteză este de 50 de kilometri pe oră, limita de siguranţă ar fi undeva în jur de 30 de metri distanţă.”
In Germania sunt reglementate clar.
10 comentarii
Misto lectie de condus. Oare cati inteleg macar 10%?
Oricum, baiatul ala de la 3:35 ar merita….muuuultee!
Drumuri bune!
@nebunus Merci 🙂 Eu sincer sper ca sunt cat mai multi care depasesc procentul estimat! 😆
La 3:35 probabil toti rulam prea lent pentru valoarea individului. Bine ca nu s-a intalnit cu cineva venind pe sensul opus de mers si din fericire pentru el nu era nici Politia prin zona sa-l ia la intrebari.
Zvirle si tu un tub de aquapel sau rainX pe parbrizul ala… nu vezi ca nu vezi nimic pe ploaie?
N-am incercat asta pana cum, prefer varianta clasica 🙂 Cred ca sunt si putin uzate lamele stergatoarelor si vor fi schimbate oricum in viitor.
Are cineva idee de ce e interzisa depășirea la prima faza?
@ing.tudor Hmm … printre altele poate sa nu vedem asa ceva? 😉
https://www.trafictube.ro/ghinionisti-autostrada/ 1:27-1:57.
In cazul depasirilor, semnalizarea intenției de revenire pe banda e utilizata de foarte putini conducători de vehicule. Exemplul din video pare ok, dar e deloc, deja face manevra, prea taie calea la cel depasit, prea aproape de el a stat și in spate. Semnalizarea lui nu ajuta pe nimeni. Mai sunt și cei care fac un click când trec de pe o banda pe cealaltă, ca extrema.
Depășirea ideala ar fi mult mai „larga”.
@ing.tudor Fata de ceea ce vedem in mod curent pe drumuri: depasiri fara semnalizare, cu tras brusc de volan si fara asigurare spate/fata, revenire pe sensul de mers fara semnalizare etc. este mult mai mult, dar oricand poate fi loc si pentru mai bine 😉
La 1:50 nu mi se pare deloc c-ar fi taiat calea celui depasit avand la revenirea pe sensul de mers cel putin doua lungimi de masina avans fata de acesta.
Fiindcă este loc de mai bine, din recomandările adunate de pe net, media ar fi asa: ” Unde limita de viteză este de 50 de kilometri pe oră, limita de siguranţă ar fi undeva în jur de 30 de metri distanţă.”
In Germania sunt reglementate clar.
@ing.tudor Sunt de acord, o distanta de cca 30 de metri e rezonabila in acest caz.