Adaugă comentariu

10 comentarii
  1. Misto lectie de condus. Oare cati inteleg macar 10%?
    Oricum, baiatul ala de la 3:35 ar merita….muuuultee!
    Drumuri bune!

    • @nebunus Merci 🙂 Eu sincer sper ca sunt cat mai multi care depasesc procentul estimat! 😆
      La 3:35 probabil toti rulam prea lent pentru valoarea individului. Bine ca nu s-a intalnit cu cineva venind pe sensul opus de mers si din fericire pentru el nu era nici Politia prin zona sa-l ia la intrebari.

  2. Zvirle si tu un tub de aquapel sau rainX pe parbrizul ala… nu vezi ca nu vezi nimic pe ploaie?

    • N-am incercat asta pana cum, prefer varianta clasica 🙂 Cred ca sunt si putin uzate lamele stergatoarelor si vor fi schimbate oricum in viitor.

  3. Nou

    Are cineva idee de ce e interzisa depășirea la prima faza?

  4. Nou

    In cazul depasirilor, semnalizarea intenției de revenire pe banda e utilizata de foarte putini conducători de vehicule. Exemplul din video pare ok, dar e deloc, deja face manevra, prea taie calea la cel depasit, prea aproape de el a stat și in spate. Semnalizarea lui nu ajuta pe nimeni. Mai sunt și cei care fac un click când trec de pe o banda pe cealaltă, ca extrema.

    Depășirea ideala ar fi mult mai „larga”.

    • @ing.tudor Fata de ceea ce vedem in mod curent pe drumuri: depasiri fara semnalizare, cu tras brusc de volan si fara asigurare spate/fata, revenire pe sensul de mers fara semnalizare etc. este mult mai mult, dar oricand poate fi loc si pentru mai bine 😉
      La 1:50 nu mi se pare deloc c-ar fi taiat calea celui depasit avand la revenirea pe sensul de mers cel putin doua lungimi de masina avans fata de acesta.

    • Nou

      Fiindcă este loc de mai bine, din recomandările adunate de pe net, media ar fi asa: ” Unde limita de viteză este de 50 de kilometri pe oră, limita de siguranţă ar fi undeva în jur de 30 de metri distanţă.”
      In Germania sunt reglementate clar.

    • @ing.tudor Sunt de acord, o distanta de cca 30 de metri e rezonabila in acest caz.

Vezi si...