It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

5 comentarii

  1. Iar stravechea problema de gandire , respect si de bun simt la incadrarea pe benzi (min.1.14 pana la min.1.28).Daca stia ca vrea sa mearga inainte,incadrarea trebuia facuta pe B2 de la inceput,chiar daca si B1 ii da acelasi drept,in ideea ca lasa liber B1 pt.cei care vor sa faca dreapta,contribuind astfel la fluidizarea traficului in intersectie.Acolo trebuia : B1-numai dreapta(eventual asociat cu un verde intermitent),B2-numai inainte.Plus.

    • Vrei sa-si oboseasca neuronul? Dar nici instructorii nu mai sint ce au fost…

    • Un_aradean

      @7 Sins: La orele de varf e o strada aglomerata si in cazul in care s-ar pune B2 inainte si B1 obligatoriu la dreapta timpii de asteptare ar fi foarte mari, plus ca sigur s-ar gasi soferi care sa fie mai presus de lege. N-am nimic cu soferii care se incadreaza pe banda ce are si verdele intermitent daca traseul nu le permite altfel. Dar in cazul celui din filmare si al celui din alt film postat tot in aceeasi intersectie (http://www.trafictube.ro/invit-dezbatere/) am deoarece ar putea sa gandeasca putin in ansamblu anumite aspecte ale sofatului. Amandoi s-au incadrat pe B1, cea cu verdele intermitent si au taiat-o pe B2, in conditiile in care traficul era foarte lejer.

  2. Ok,valoarea traficului e mare in orele de varf acolo,timpii de asteptare ar fi pe masura si „sigur s-ar gasi soferi care sa fie mai presus de lege.”Dar daca s-ar modifica (mari) timpii de verde/rosu si s-ar face semaforizare in 4 timpi si nu in 2 ,ca acum? Crezi ca astfel s-ar rezolva si problema de fata?Eu as zice ca da.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!