It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Anti-poc #2

Adăugat de GeluCJ
Raportează ca șters! 59

Alte intalniri mai putin placute cu participanti la traficul rutier, soldate insa fara urmari.

Fundal sonor: Dj Robert.T – Winter Day (Original Mix).
http://www.youtube.com/user/RobertTDj

39 comentarii

  1. cateodata mie imi vine sa ma pun in fata lor, sa cobor si sa … „ii urechez” 🙂 dar prefer sa injur si sa balacaresc in cusca mea de metal si ma descarc.
    ++


  2. get a life
    La mașina galbenă te-ai băgat pe banda 1 intenționat să ai material pentru clip?

  3. urata faza aia de la minutul 0:55, ai facut special. puteai sa mai stai 50m pe banda 2 si dupa sa te duci pe 1 lejer.

    • Sunt curios de unde / cum ai tras o astfel de concluzie „facut special„. Pentru ce anume?

    • nu inteleg de ce te-ai bagat pe banda 1 cand puteai linistit sa mai stai 50m pe banda a doua si apoi dupa ce treceai de ala sa te duci pe banda 1. cumva voiai sa faceti un poc sau ce? l-ai vazut ca s-a bagat ca nesimtitul si ai zis sa-i dai o lectie.

    • Prima banda era libera dupa ce-am trecut de cel de pe B1? Da. De obicei asa procedez, nu mi-e rusine sa circul pe B1, ba chiar mai mult uneori se intampla sa ajungi mai repede la destinatie astfel. Pentru ca … B2 loveri. Nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, uita-te si la alte clipuri.
      In plus, urma sa intru la urmatoarea manevra la OMV 😀

  4. Si eu zic ca manevra „antipoc” la taxi era a ramai pe b2 ca el sa se incadreze pe b1, eu mai fac din astea ca fapte bune gen sa apuce si cei de pe stradute sa intre… Probabil asta a presupus si cel cu taxi

    • Nu te supara, de care taxi vorbesti?

    • Un taxi „sport” numa ca nu e taxi, e doar galben :)) La 0:58 …Nu il scuza cu nimic , ziceam doar anticipativ, era 99% sigur ca se baga

    • OK, am inteles. Dap, e prea sport ca se se mai asigure 🙂 Nici nu cred ca a sesizat ca mai e cineva acolo decat atunci cand am trecut pe langa el.

  5. Ce „oameni” sunt in clip, dar si printre comentatori. :))

  6. @ autorul – claxonul se foloseste pt a evita un pericol iminent nu pt a sublinia greseala cuiva .
    Si faza de la min 1 e de kkt , esti genu ala de sofer care vaneaza si forteaza greseala altora doar pt a mai posta ceva seara .

    • Te inseli, dar probabil nici n-ai de unde sa stii asta. Vezi aici ce-ti spun clipurile urmatoare, publicate de altfel si pe TT: https://www.youtube.com/playlist?list=PL247B29F8291F995E

      Cat despre materiale, mai am cativa zeci de GB de filmari pe care nici n-am apucat sa le vad inca. Mai mult decat atat, am decis chiar sa renunt la unele dintre ele, desi probabil erau faze interesante pe-acolo, deoarece timpul nu-mi permite sa le procesez.
      Deci ipoteza ta este complet falsa, ca sa fiu delicat in exprimare.

  7. Am generalizat pornind de la faza de la min 1 , acu daca zici ca nu e asa poate ai dreptate , nu m-am uitat la toate filmuletele tale , decat la asta .
    Dar legat de claxon raman la parerea ca il folosesti in exces , vb de video-ul asta .

    • Am banuit asta, nicio problema. Generalizarile isi au rostul lor, insa nu sunt intotdeauna cele mai potrivite modalitati de reprezentare a realitatii 😉
      Sunt de acord, claxonul trebuie folosit atunci cand e nevoie de el. De exemplu, atunci i-a atras atentia tipului ca mai e cineva in preajma, in niciun caz nu doream sa-i treaca prin cap sa traga cumva de volan spre B2, ca faceam buba mare 🙂

  8. Cand el pleaca de pe loc sa intre pe b1 tu esti inca pe b2. Elegant era sa mergi in continuare pe b2…
    http://postimg.org/image/aa5lxg76d/

    • Stop-cadrul tau e facut la 0:59. In momentul acela nu putea sa iasa, din cauza celui din fata care se lansase intr-o depasire pe dreapta la 0:58. Vezi ce se intampla o secunda mai tarziu la 1:00 si apoi la 1:01 😉

    • Fie cum zici tu. La 1:00 tu esti cu un sfert de masina pe b1, el deja a plecat de pe loc. La 1:01 tu esti jumate pe b1, el deja e si mai mult intrat pe b1.
      1:00 – http://postimg.org/image/ur92bbaix
      1:01 – http://postimg.org/image/p1str04cp

      N-am zis ca ai gresit, dar ma gandesc ca se astepta si el sa fiti colegi in trafic…

    • De aceea te-am rugat sa vezi ce se intampla in continuare. Manevra de schimbare a benzii era semnalizata si in derulare, doar n-am tras de volan brusc in dreapta cum si-au inchipuit unii care care au scris mai sus c-as fi facut-o intentionat.
      Daca tipul s-ar fi uitat in stanga si s-ar fi asigurat, ar fi vazut-o. Insa n-a facut-o si-a iesit direct dupa ce-a trecut celalalt.

  9. haha… 1:02 si 1:14 … am patit si eu la fel, aproximativ in acelasi loc 1:02 si in acelasi loc 1:14 :))… vor urma… in clipul urmator 🙂
    La 1:14 atentie mare, patesc tot timpul, iti intra in fata absolut fara nicio problema si fara a realiza ca au facut ceva gresit, acolo e si vina marcajelor vechi care inca se mai vad… dar si indiferenta soferilor
    +

    • Abia astept sa le vad 😀 La 1:02, beneficiind de experienta acestui clip, poti sa te pregatesti si pentru niste comentarii „c-ai facut-o intentionat” 😆
      La 1:14, da, intr-un fel pot fi usor derutante marcajele vechi, insa daca totusi esti atentionat sonor ca te urci pe altul si n-ai nicio reactie, atunci nu e deloc in regula. Daca mai si pluseaza c-un semn c-ai ceva sus la mandarda 🙂 , atunci e clar, e in lumea lui 😀

  10. Si mai mult, s-au intamplat in aceeasi zi, cand urcam pe Calea Turzii :). Clar intentionat, altfel ce as mai urca pe TT ? 🙂 🙂

  11. Ma apuca toate alea cand vd „ai facut special ca sa”…”ai facutca sa ai material….”..etc si s.a.m.d.

    Serios: lumea nu se prinde ca acel claxon e pus la montaj ?

    • si pe mine ma apuca toate alea cand unii vb sa se afle in treaba… tu chiar nu te-ai prins ca claxoanele alea sunt „adevarate”? e asa greu, serios acum?

    • am facut si o cacofonie de toata frumusetea :)))) mai vezi clipul o data si atentie la sunet.

  12. Ai vazut reactia romanului, inclusiv comentatorii de pe TT. Daca il loveai iti lingea si ghetele, sa scape de pedeapsa grea. Daca il eviti, de multe ori greu, dar il claxonezi, te injura si iti umple frigiderul.+
    P.S. Clipul cu iohannis: Mi-a aruncat un carucior in fata masinii si am franat brusc, la 1 metru fiind. Am fost injurat de toata tara. A ajuns presedinte, ca asta-i firea romanului. Daca-l loveam, ajungeam eu presedinte. 🙂

    • Impresia initiala in astfel de cazuri poate fi in aparenta destul de inselatoare. Dupa unele lamuriri suplimentare si discutii, poate unii 🙂 dintre comentatori ar putea sa vada unde / de ce s-au inselat 🙂

  13. Este foarte trist sa vad cum gandesc unii soferi, mai ales ca autorul din acest clip. Sunt de acord ca in multe faze ceilalti au gresit, dar la faza cu masina galbena nu exista nicio scuza, s-a bagat pe b1 in acelasi timp cu tine si tu il claxonezi ca un disperat. Plus ca la multe faze am impresia ca claxonezi mult doar ca sa te aflii in treaba. Daca toti am face la fel ca tine am ajunge o tara de disperati in trafic, claxonand toata ziua unii la altii. Pe acest site nu ar trebui sa fie vorba de cine are dreptate si cine nu, trebuie sa invatam unii de la altii, si cel mai important pentru tine ar fii sa intelegi ca nu e ok ce ai facut la unele faze, si sa accepti ce iti spun si alti oameni in comentarii. Nu o sa stau sa ma cert cu nimeni, eu mi-am spus doar parerea si sper sa intelegi punctul meu de vedere. O zi placuta iti doresc!

    • E mult mai trist atunci cand nu te asiguri cum trebuie si e nevoie sa te claxoneze cineva ca sa-ti dai seama ca e acolo langa tine. La fel de trist e cand nu stii cum se acorda prioritatea de trecere si-ti dai seama numai atunci cand ramai pe bara sa meditezi la asta.
      Sunt de acord ca acesta e rolul principal al site-ului si e bine sa invatam cat mai mult din greselile altora (preferabil fara consecinte) la care se adauga si cele personale (preferabil cat mai putine).
      Nu ne certam, discutam situatiile, chiar daca nu toti avem aceeasi parere, cel putin initial. Drumuri bune iti doresc, fara astfel de incidente! 🙂

  14. @GeluCJ Cred ca ar trebui sa (mai) faci clipuri in care sa se vada diferenta dintre 2 lucruri distincte, ca se observa ca pentru unii nu e clara linia de demarcatie intre:
    1. a face orice am voie pe drumul cu prioritate pentru ca am prioritate, iar altii sunt obligati sa astepte (cum ai facut la 1:00)
    2. a face un sacrificiu, mai mare sau mai mic, pentru ca altii care nu au prioritate sa faca ce vor (cum te blameaza altii ca nu ai facut la 1:00).
    E o diferenta intre dreptul celui de pe drumul cu prioritate si obligatia celui de pe drumul fara prioritate. Traim in secolul supervitezei, in care toata lumea se grabeste si in consecinta se asteapta la multa intelegere din partea celorlati. Dar sa nu uitam ca mai exista legi.
    +

    • Nicio problema, vor mai fi si altele, pentru ca unele cazuri se repeta de parca sunt trase la indigo 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!