It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Sfidarea bunului simţ pe autostrada A1 – Trafic România

Adăugat de TrafficShow
62 0

Coincidenţă sau nu, avem în prim plan un şofer de IF la volanul unui BMW. Ce face? Circulă nestânjenit pe banda de urgenţă! Ruşine!

Pentru mai mult conţinut, apreciază videoclipul şi abonează-te canalului de YouTube. Mulţumesc!

ABONEAZĂ-TE

22 comentarii

  1. Eu cred că nu este nicio sfidare a bunului simț aici.
    Eu sunt de părere că sunt alți factori aici
    1. Lipsa de educație
    2. Incompetența pooliției (de la cel care i-a pus permisul în mână până la cei care nu aplică legea pe stradă)
    3. Inconștiența și incompetența celor implicați în procesul de obținere al permisului (medici, instructori, profesori de legislație, examinatori .. etc)

    • De acord, însă dacă NIMENI, nu îi trage la răspundere, fac ce vor ei.

    • Singurul punct valabil este 1… restul sunt niste prostii, pe care vad ca multi le repeta cu obstinatie.
      Ati descoperit voi vreo metoda prin care medicul, instructorul, profesorul de legislatie, examinatorul sa poata programa in creierul uman codul rutier? Niciuna dintre respectivele categorii nu poate garanta ca lectiile predate o sa fie respectate de elev, si nici examinatorul nu poate deduce dintr-un examen de 30 de minute ca ala o sa incalce legea… nici din prima secunda cand se vede cu plasticul, nici peste 10 ani.
      Politia nu e omniprezenta… sanctioneaza doar ce prinde in flagrant (si nici atunci totul)

    • Florin, ești … naiv… foarte!!!

    • E de 100 de ori mai bine sa te considere cineva naiv, decat sa faci afirmatii ridicole.
      Daca tu esti la curent cu metode prin care un instructor/profesor/examinator/doctor poate sa traga concluzia ca o persoana o sa comita o contraventie/infractiune… te rog spune-ne.
      Asta a mers pe banda de urgenta, in mod garantat si tu ai comis in mod voit/nevoit o contraventie la volan… si eu am facut-o. Eu unul sunt constient ca e vina mea exclusiva, tu imi spui ca e vina categoriilor de mai sus ca ti-au eliberat permis. Ala poate a condus ani de zile corect si azi si-a dat in petec… cine e de vina? pai medicu’, instructoru, profesorul de legislatie, examinatorul si politia ca nu-l fileaza 24h/24, 365/365 de cand a luat permisul.

    • Cine este PLĂTIT să asigure siguranța traficului? Ce fac ei ? Stau în boscheți cu radarul!!!

      Legat de instructori, situația o știe toată lumea: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cum-va-puteti-lua-carnetul-de-conducere-contra-sumei-de-300-de-euro-reportaj-filmat-cu-camera-ascunsa.html

      Uite și despre examinarea psihologică: https://adevarul.ro/locale/satu-mare/omul-creat-testul-psihologic-examentul-auto-romania-comunista-testele-dau-prostie-1_595ccd875ab6550cb8d2ad8a/index.html

      Îmi mențin părearea că ești naiv dacă ai impresia că singurii vinovați pentru indisciplina din trafic sunt șoferii.

    • Dpdv logistic poti sa sanctionezi mai multe contraventii dintr-o pozitie fixa decat din una mobila, mai ales in conditiile unor efective reduse de echipaje si tehnica. Intrebarea e, se merita eu ca agent, sa urmaresc un sofer 2km si sa-l observ ca depaseste prin stanga refugiului de tramvai de 5-6 ori, sa-i dau 6 amenzi si sa-i suspend carnetul de conducere pentru cumul de puncte… garantat ca respectivul o sa conteste PV si o sa ramane pe sosele luni de zile, pana la termen, sau sa stau intr-un loc si sa dau cate o amenda la 10-20-30 de soferi care fac respectiva contraventie, in timpul cat completez si ma cert cu gunoiul de mai sus?

      In orice domeniu se gasesc oameni dispusi sa incalce legea pentru o mita, exemplele astea sunt extremele si dpdv statistic cei care promoveaza concursul in felul asta reprezinta un procent infim… mai mult, atat timp cat nu poti sa faci o corelatie directa intre accident si obtinerea permisului in mod fraudulos, nu ai cum sa spui ca accidentele sunt produse DOAR de soferi slab pregatiti.
      Acest doctor militeaza printre altele pentru retestarea psihologica, suna bine, garantat marea majoritate a soferilor o sa fie oripilati de ideea de a da bani pe test, plus teama/incertitudinea ca o sa-l pice, motiv pentru care o sa fie impotriva.

      Problema ramane la sofer, un sofer bun si civilizat o sa respecte codul rutier SAU o sa-l incalce in limita bunului simt al spiritului acestuia… un +10km/h, depasirea unui obstacol peste linie continua, trece pe un galben in loc sa se urce pe frana cu ambele picioare, etc. Toate astea le face si cand e convins ca nu e politie sa-l vada… Soferul prost, care genereaza accidente, e ala care dupa ce s-a uitat o viata intreaga dupa politie, sa poata sa incalce legea, depasiri neregulamentare, viteza, neacordari de prioritate, neasigurari, care are impresia ca mersul pe sensul opus sensului unic, mersul pe contrasens, depasirea coloanei la semafor, e un drept care i se cuvine, devine atat de relaxat si sigur pe el incat incalcarea legii ii intra in reflex.

    • florin: daca esti cocalar si macar o data pe saptamana te intalnesti cu politia intr-o intersectie problema, si vezi 3-4 masini oprite, deja iti pui semne de intrebare. Chiar daca scapi ne-oprit
      Daca esti super-cocalar si continui sa faci acelasi lucru, pana la urma tot esti prins si ajungi sa fii si tu printre cei 3-4. La pasul asta, daca politia ar fi actionat asa timp de cateva luni, garantat ar fi eliminat cel putin doua treimi din smecherii care depasesc coloana nu din prostie, ci din nesimtirea combinata cu mentalitatea de „si-asa nu patesc nimic”. Fara ei, deja traficul ar fi mult mai curat.

      Restul de maxim o treime, da… poate vor depune contestatie. Si poate 5% din ei o vor si castiga (desi nu vad de ce, daca politia ar filma).
      Insa la a doua sau a treia oara, pana si un babuin ar pricepe ca e mai avantajos sa stai 3-4 minute la coada, decat sa risti sa stai 15 minute dupa PV, si apoi sa pierzi ore intregi cu drumuri la judecatorie, ca sa il contesti.

      Deci da, politia nu isi face treaba. In alte tari si-o face, iar rezultatul e ca si cei ne-civilizati se civilizeaza cu forta.

  2. aia e banda speciala pentru bemveuri..

  3. Dobitocul merge si cu becurile de ceata pe spate aprinse: te ajuta sa vezi mai putin atunci cand calca frana!

    • si proiectoarele nu le vezi?sau esti unul din aia care merg cu toate becurile aprinse zici ca e brad de craciun

  4. Pai vede in ceata saracul…

  5. A venit ma-sa de acasa si i-a mai facut lui o banda speciala…sau… omul crede ca are mare Ferrari si ca pe banda aia nu prea sunt gropi ca sa nu i se dezlipeasca emblema de pe grila de la prea multe vibratii.

  6. robytza_94@yahoo.com

    Pai si?!!…i-ai atras atentia? Sau decat l-ai filmat.

  7. Putea sa nu fie un individ cu BMW… putea dar nu a fost.

  8. Cred că e aceeași poveste cu acostamentul de pe E85 și E58. Idiotul crede că aia e bandă pentru circulație.

    Am observat mai multe detalii în cazul acestor conductători auto:

    1. Nu fac diferența între benzi (nu mai vorbim de acostament sau zona hașurată unde e interzisă circulația)
    2. Nu fac diferența între linie continuă și discontinuă
    3. Nu știu să circule în sensul giratoriu
    4. Semnalizează doar când schimbă direcția cu 90 de grade, dar și atunci dacă își amintesc.

    De celelalte reguli nici nu mai spun…

    • robytza_94@yahoo.com

      Da, de acord cu tine despre E85,dar daca toti nu s-ar da mai pe acostament,iti dai seama ce cozi s-ar face?!,avand in vedere ca e tranzitat de sute de camioane ,zilnic.

      Eu unul merg pe el cand e nevoie ca sa fluidizez traficul.

  9. Dar o intrebare. Scria undeva ca aia e banda de urgenta? In Germania e semafor pe benzi si cand e trafic se permite sau nu circulatia pe prima banda.

    • Erai tu cu BMW-ul?

      Ce legatura are codul rutier si semnalizarile aferente din Germania, cu situatia asta, in care se aplica doar codul rutier din Romania, si in care banda respectiva este banda de urgenta delimitata clar prin marcajul aferent (linie continua mai groasa)?

    • @Mcd Nour Scrie acolo in lege unde este definita autostrada si ce inseamna o banda de urgenta. De asemenea tot in lege scrie cand si de catre cine se foloseste precum si ce sanctiune se poate aplica pentru circulatia prosteasca pe banda de urgenta.
      https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art6

      si cand e trafic se permite sau nu circulatia pe prima banda” (?)
      Pe prima banda a autostrazii circulatia e permisa intotdeauna cu unele exceptii semnalizate ca lucrari, accidente s.a. aseamanatoare, fiind chiar obligatorie daca e libera.

      DriveTM Nu e prima data cand dl Mcd Nour se pare ca are niste nelamuriri soferesti. Nu-i nimic, mai bine le discutam aici decat sa apara probleme pe strada 🙂

  10. TrafficShow Si mai rau decat faptul ca circula aiurea pe banda de urgenta (0:14-0:28) mi se pare ce se intampla dupa aceea. Cand este lasat in urma il apuca brusc dorul de duca, tot pe banda de urgenta, sa le arate „prostilor” cum poti sa ajungi in fata daca ai „valuare” (1:13-1:42).
    +

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!