It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Aproape poc cu politia

Adăugat de ochifaradioptrii
Raportează ca șters! 230

Obligatiile oricarui conducator auto cand coboara din masina, le stim – nu? Domnu’ politist FAIL si nici nu a schitat un gest de politete gen „sorry…”

33 comentarii

  1. Art 61: (2) Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie, cu excepţia celor care reglementează trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.
    Cu toate astea pot nu e egal cu trebuie.

    1291: Art 118: Conducătorul de vehicul care efectuează depăşirea este obligat: c) să păstreze în timpul depăşirii o distanţă laterală suficientă faţă de vehiculul depăşit;

    Trecem peste faptul ca oprirea trebuie (bla bla bla din circulara lor) sa nu stanjeneasca pe cat posibil (deci nu era posibil) ceilati participanti la trafic.

    Politaiul 2, OFD 0.

  2. Tu esti cu capul Ursule. Pai eu am depasit?
    Am mers pe banda 2.

    Tu ce ai fi facut? Ai fi luat-o aiurea pe contrasens… asa din preventie, ca poate iese domnu’ Grigore deodata din masinasi deschide larg portiera, nu? 🙂

  3. La faza asta exagerezi. Avea semnalele luminoase în funcțiune. În mod normal la lumina de culoare roșie ești obligat să oprești. Chiar dacă astfel de acțiuni sunt mai rare la noi, el poate fugi din mașină după un contravenient/infractor. Poate conducătorul auto oprit a pus probleme anterior opririi, se află sub influența oarecăror substanțe etc.
    Atunci când vezi polițist în stradă ești obligat să sporești atenția și să circuli cu viteza redusă.

  4. Cand dai de masina de Politie cu girofarul rosu aprins, ochii beliti. De aia au girofare, gen.

  5. Din pacate, asta are girofar ca sa semnalizeze prostia din capul lui. Ce zice legea despre locurile in care trebuie oprite vehiculele in trafic? Bine ca nu l-a oprit pe B2. Pe langa faptul ca l-a oprit exact la iesirea din giratoriu, a facut-o si exact inainte de trecerea de pietoni. Artisti, nu alta 🙁 .

  6. O avea oare ceva in dovleac autorul acestui filmulet, daca este capabil sa adreseze o astfel de intrebare cand vede o autospeciala aflata la interventie ? : ” Tu ce ai fi facut? Ai fi luat-o aiurea pe contrasens… asa din preventie, ca poate iese domnu’ Grigore deodata din masinasi deschide larg portiera, nu? ” Ma indoiesc…
    Fereasca dumnezeu de redusi d-astia.

  7. @Huffy… știi… polițiștii nu se află la volanul mașinilor pe care le opresc. Era un clip pe site cu un șofer ajuns în giratoriu deși semnalul i s-a făcut cu mult înainte, iar legislația prevede clar să nu pătrunzi în intersecție când ți s-a făcut semnal de oprire. Dar nah… scuze că banda a 3-a, viteză, neatenție etc.
    Gândește-te că nu toți de la volan sunt conștiincioși ca tine, ci unii sunt beți, puși pe scandal, căutați pentru furt.
    Doar e plin trafictube-ul de meseriași.

  8. @ochifaradioptrii Cand a fost facut filmuletul ? Duminica?

  9. Si ai mai pus de un film pe trafictub…

  10. Sunt de acord cu ce s-a scris mai sus. In astfel de cazuri nu strica putina atentie in plus si mai ales … intelegere.
    Un clip filmat mai demult, cu o masina de Politie in interventie noaptea, doar cu semnalele luminoase in functiune (sonorul e original, mai putin discutia cu pasagerul):

  11. @ics, ai perfecta dreptate, dar dupa ce l-a oprit, putea sa-l dirijeze la 20-30m mai in fata. Daca era pus pe scandal, exista bastoane, catuse, spray-uri lacrimogene sau chiar pistoale in caz de forta majora. Politistii de la noi sunt mult prea indulgenti cu puii de zmei. Daca era beat ca o cloca, situatia este putin mai delicata.
    Adevarul este ca atat soferii cat si politistii mai au multe de invatat. In primul rand, trebuie invatat respectul fata de politist si respectarea instructiunilor acestuia. In al doilea rand, politistul trebuie sa-si puna putin capul la contributie si sa nu opreasca autovehiculele in locuri periculoase(curbe, intersectii, poduri, etc), bazandu-se pe puterea licuricilor de pe masina. De coboratul din masina ca din pod, sau de saritul de dupa garduri/reclame/alte masini, direct in fata „infractorului” prins cu x km peste limita legala, nici nu mai are rost sa vorbim.

  12. Sa inteleg ca voi opriti cand sunt masini de politie stationate cu luminoasele aprinse? Las-o dracu’

    Si aici cum ati fi facut?

    Ati fi oprit si ati fi asteptat ce?

  13. Si eu sunt de parere ca puteai sa il eviti mai mult. Nu spun sa opresti, dar dat fiind faptul ca lumina rosie era aprinsa, puteai sa treci la 2-3m de el. 🙂

  14. Eu ii dau totusi dreptate lui @ochifaradioptrii

    Intai si intai daca o masina de politie este oprita, chiar cu semnalele in functiune, daca politistul nu-ti face semn tie personal sa opresti, nu vad de ce ai ai opri, daca semnalele alea nu iti sunt adresate.

    Dar, cel mai important lucru: faptul ca o masina de politie in misiune poate incalca aproape orice lege de circulatie, asta nu inseamna ca poate incalca legile fizicii, si nici nu-i confera automat un scut energetic absolut. A mai fost un polistit rus care a crezut ca daca da drumul la lumini si sirene si pleaca brusc de pe loc, poate opri intreg Universul din miscare…:

    http://www.youtube.com/watch?v=dJ0QQs48rWM

  15. dupa mers realizezi cu ce specimen de militian ai de-a face. si pana la urma ii dadeai una in portiera luai un avocat bun si il si dezbracai de bani ca de haine mai greu ca am senzatia ca sunt lipite de ei din nastere

  16. in primu rand cand nu are sirena pornita nu are prioritate. asta legat de cei care sunt moralisti aici.
    in al doilea rand, politistul a oprit ca curul si l-a oprit si pe celalalt intr-un loc nepotrivit.
    in al 3-lea rand politistul a deschis usa fara sa se asigure.
    in al 4-lea rand tu puteai sa intuiesti prostia lui si sa il ocolesti mai larg si cu viteza redusa, daca e asa tembel sa opreasca pe mijlocul drumului.

  17. Şi ca idee, ochifărădioptrii, tu, din întâmplarea asta, ai învăţat că Poliţia e naşpa, sau că e bine să încetineşti când vezi girofare în faţă?

  18. Nu stiu daca legea era de partea ta daca ii tranteai portiera. Se scotea cu „girofarele in functiune”

  19. Inca o filmare ”palpitantă” purtând semnătura ochifaradioptrii. Ma mir cum de nu ai pus titlul ”Cum am salvat de la moarte un polițist aflat în misiune.”

  20. Mie imi plac mai toate clipurile postate de Ochifaradioptrii, dar la asta am votat negativ.
    In primul rand, avand girofarul pornit, toata atentia trebuia sa fie indreptata catre masina de politie… putea sa porneasca in viteza, putea sa intoarca, putea sa fuga dupa infractor (cum spune ics), etc. Niciuna din actiuni nu trebuia sa te surprinda. Tu trebuia sa reduci viteza foarte mult si sa fii foarte atent la politisti. Nu ai facut-o, asa ca te-ai speriat cand a deschis usa.
    In al doilea rand, exagerarea… claxonat de mai multe ori, oprire, asteptarea scuzelor si aducerea in discutie despre ce obligatii au conducatorii auto cand se dau jos de la volan.
    Nu vreau sa deranjez prin comentariul meu, e doar parerea mea si argumentul pentru votul negativ 😉

  21. @GBA – de acord, dar, totusi, cand esti sofer, nu conteaza pe ce masina, de politie sau nu, cu girofaruri sau nu, nu te uiti in oglinzi inainte de a deschide portiera? Chiar esti convins ca girofarul ala te face intangibil si invincibil? E vorba, oarecum, si de lipsa unui instinct de supravietuire. Zic si eu…

  22. Mai, va blestem sa sughitati de 10 ori daca pe tot parcursul lui 2015, de fiecare data cand vedeti o masina de politie cu girofarurile rosii pornite – nu incetiniti/opriti si speriati … va uitati inspre masina de politie si asteptati sa alerge din masina dupa infractor, sa porneasca in tromba, eventual sa il ocoliti incet incet 2-3 metri …LAME!

  23. @Kor: stiu ce spui si sunt de acord. Dar e exact ca la fazele cu pietoni, cand se arunca pe trecere fara sa se asigure de parca au zid de protectie in stanga si dreapta. Dar chiar si asa, tu ca sofer trebuie sa fii pregatit si sa nu te surprinda un pieton care se arunca de nebun pe trecere.
    @ofd: 😀 serios, eu chiar asa fac, daca au girofarul aprins… merg mult mai incet, pregatit sa opresc daca mi se face semn, si sunt cu ochii pe ei. Pentru ca girofarul aprins reprezinta o misiune de urgenta, chiar daca e politie, salvare, pompieri, etc. Mai ales la ambulanta sau pompieri, ar fi culmea sa ii acuzi ca nu se asigura cand sar din masina ca sa salveze vieti 🙂

  24. Cand treci pe langa masini oprite,sa o faci la putina distanta pt ca multi idioti deschid usa fara sa se asigure, indiferent daca sunt de la politie sau nu.

  25. Pe mine instructorul cand eram in scoala de soferi prin octombrie ’91, m-a invatat ca la vederea masinilor cu semnalele luminoase aprinse sa reduc videza si sa casc ochii extrem de bine,acele semnale inseamna ca sunt in misiune sau ceva s-a intamplat,eu personal consider ca ai exagerat un picut,dar si cum intotdeauna exista un dar,putin bun simt putea sa arate si politistul prin deschiderea portierei doar jumatate,ca doar nu era ditamai buhaiul 😉
    +

  26. Băi @OFD… nu știu ce-ai în cap, dar dintre toate tipurile de mașini care pot fi oprite pe dreapta în buza unui giratoriu, o poliție cu girofarurile pornite zbiară „voi deschide larg ușa și mă voi legăna agale și fără niciun stres spre ghinionistul pe care l-am oprit.” Așa că e jenant că te-a luat prin surprindere.

    Totuși. Când tragem linie, la un eventual impact poliția e bună de plată. Da, legea spune că șoferul autospecialei este exonerat de la pedeapsa cuvenită dacă era în misiune, dar pagubele tot se plătesc de către cel vinovat.

  27. Exagerat total.
    „Vai ce m-am speriat”. Pai de la atat te sperii? Daca adoarme unu in trafic si vine frontal catre tine ce mai faci? Iei mainile de pe volan, inchizi ochii si tipi?
    Daca ai boala pe politisti, spune asa sa inteleaga toata lumea.

  28. b19?,

    Nu eu spun ca m-am speriat.

  29. a fost greseala politistul pt ca a oprit masina aia in curba adica in zona de viziblitate redusa punand in pericol alti participanti la trafic.
    masina politiei era ascunsa dupa cea oprita.
    poate s-a asigurat politistul dar fiind oprit in curba nu a avut vizibilitate.

  30. TraficMadrid

    Aici nu sunt de acord cu tine deoarece politia era în misiune, semnalizata prin girofaruri pornite. Aveai obligația cel puțin de a reduce viteza. Poate politzaiul avea un nene lângă mașina…pus la pământ și încătușat, ca intr-un flagrant. Îi călcai!?

  31. Madrid,

    Aveam 25 la ora. Cu cat sa fi corculat?

  32. mie imi plac astia care ii tot dau cu trebuia sa circuli mai incet. ofc era in curba la dreapta in sens giratoriu. wtf credeti ca avea 60 km/h in curba?

  33. TraficMadrid

    Nici 25, nici 60 nu era….ci undeva la mijloc. Eu nu oblig pe nimeni la nimic, dar eu sa fi fost în situatia ta, as fi încetinit nițel, sau pur și simplu as fi ocolit mai mult coltul cu pricina. Ma gândesc ca agentul nu a ieșit din mașină (în misiune) sa întrebe cât e ceasul. O fi fost urgența, i-o fi fost frica sa nu plece individul….sunt „n” motive pentru care ar fi putut proceda asa. În fine, fiecare are conștiința lui.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!