Camera auto 70mai 1S Smart Dash Cam, 1080p, Sony IMX307, Wifi, comenzi vocale,Midrive-D06

Produs din oferta Xiaomag.ro

249,00 lei

249,00 lei

Vezi detailii

Aproape …. Poc

Adăugat de FerraryTm
Raportează ca șters! 57

Primul meu clip pe TraficTube. Filmat in UK.

17 comentarii

  1. @FerraryTm:
    1. Bine ai venit! In Anglia tot asa e cu prioritatea ca la noi, are prioritate cel de pe B3 fata de cel de pe B1 cand intra pe B2? Daca da, se pare ca prioritatea de gabarit bate pe aia de lege 🙂
    2. Youtube ID are 11 caractere care vin dupa youtu.be/, in cazul linkului scurt, sau dupa v= din link-ul complet al clipului.
    3. Tag-uri/Etichete. Am pus eu cateva de data asta. Ajuta la cautarea pe site si la afisarea unor informatii utile (ex: locatia).
    4. Inainte sa postezi sau sa trimiti un clip spre aprobare ai un buton de Examinare/Previzualizare. Cum arata dupa ce il apesi va arata pe site. Daca acolo nu arata bine si nu canta corect clipul, inseamna ca ai gresit ceva. Daca zice pe clip „This video is private” inseamna ca ai gresit pe Youtube, unde trebuia Public sau Unlisted. Daca zice „An error occured[…]” inseamna ca ai gresit ID-ul de cele mai multe ori.

    + pentru punctul 1 🙂

    • FerraryTm

      Bine v-am gasit, de mult urmaresc TraficTube dar nu am avut ocazia sa postez ceva pana acum.

      Am sa gresesc de foarte multe ori pana cand am sa invat tot ce se petrece pe aici, asa ca va zic de pe acum ca cu tot ce gresesc … Imi cer scuze de pe acum.

  2. Bine ai venit. Totusi sunt curios despre un lucru: cum e cu marcajele pe acolo pe la voi?

    Ca vad un anume tip de marcaj intre B1 si B2 si apoi dupa indicatorul orientativ de deasupra soselei, se schimba tipul de marcaj. La fel si intre B2 si B3, ca si cum s-ar inversa intre ele tipurile de marcaje.

    In rest, ce-a zis si @RebounD11 la pct. 1, la noi cel de pe B3 ar fi avut prioritate la schimbarea benzii (cu toate ca nu multi stiu asta nici pe la noi), cu toate ca nu inteleg de ce-a vrut sa se bage in fundul tirului ala de pe B2 cand avea B3 liber.

  3. Unde scrie in lege ca B3 are prioritate fata de B1? intreb ca eu nu am gasit.

    • La noi in lege scrie aici:
      Art. 106 – (1) Pe un drum public prevăzut cu minimum trei benzi pe sens, când conducătorii a două autovehicule circulă în aceeaşi direcţie, dar pe benzi diferite şi intenţionează să se înscrie pe banda libera dintre ei, cel care circulă pe banda din dreapta este obligat să permită celui care vine din stânga să ocupe acea bandă.

      La ei in lege in schimb nu am gasit situatia.

  4. lol, si vorbiti de soferi. n-ai „gasit”. ia citeste-l si vezi daca gasesti.

    in alta ordine de idei bine ai venit. ceva frumos. mind-fvck numai cand vezi circulatia pe stanga. frumos 😀

  5. incepatorul

    @Bunzo0o: in regulamentul de aplicare al OUG 195, pe undeva zice asa:
    „Pe un drum public prevazut cu minimum trei benzi pe sens, cand conducatorii a doua autovehicule circula in aceeasi directie, dar pe benzi diferite si intentioneaza sa se inscrie pe banda libera dintre ei, cel care circula pe banda din dreapta este obligat sa permita celui care vine din stanga sa ocupe acea banda.”

  6. Detalii privind circulatia in zona si sfaturi bune, la link.

    http://www.rulesoftheroad.ie/rules-of-the-road-eng.pdf

    • Alea is din Irlanda (vezi domeniul .ie). Desi in Irlanda am condus, nu pot sa iti zic daca sunt identice cu cele din UK. Mai mult, faptul ca regulamentul e bilingv ar trebui sa te puna pe ganduri ca nu e din UK 🙂

  7. Asa de ciudat mi se pare cand clipurile astea. 😀

    Bun venit printre autori. 🙂 +

  8. @RebounD11 : In http://www.codulrutier.ro/ , ca acolo am cautat, la art 106 e despre altceva. Si la cautare pe google nu gasesc decat raspunsuri pe forumuri.

  9. Pt cine are rabdare sa citeasca „codul rutier” din UK: https://www.gov.uk/browse/driving/highway-code
    266: Approaching a junction. Look well ahead for signals or signs. Direction signs may be placed over the road. If you need to change lanes, do so in good time.
    Camionul trebuia sa se incadreze mai devreme pe banda superioara.
    Linia punctata onterupta mai des de dupa indicator este una „de orinetare” si semnifica linia de demarcatie dintreM6 si pe A30. Desi poate fi incalcata (pentru ca e intrerupta inca) chestiea este asimilata unei reintrari pe b1 pe autostrada deci se face (iarasi) cu asigurare.
    Chestia cu vinovatia este mult mai fuzzy in UK: Vinovat sau nu dupa un accident iti creste asigurarea oricum, pe polita de asigurare scrie sa nu recunosti nimic fata de celalalt (chiar in cazurile care tie ti se pari evidente), sa-i suni pe ei si ei se ocupa de restul). Daca asiguratorul poate scoate pe oricine alticeva vinovat ca sa nu plateasca o va face; daca asiguratorul geseste orie motiv sa invalideze asigurarea ta (ca de exemplu mai multe mile decat cele estimate in polita) iarasi o va face.

    • FerraryTm

      La un motor de 1.9 pe mine ma costa aproximativ 1700 lire pe an asigurarea aici, doar din cauza ca eu chiar daca am carnet din 2007, pentru ei sunt un incepator, asa ca nu am de ales doar sa caut o masina sub 1.4 ca sa imi fie si mie rezonabila asigurarea, dar masinile acestea sunt mai scumpe decat o masina din acelasi an de 1.9.
      Din tot ce spui tu este adevarat, vreau sa pecizez ca eu sunt aici din luna septembrie 2014, am dat un examen pentru condus la firma la care ma angajat (au fost romanii care au picat acest examen) eu am avut doar o singura greseala am avut ca am trecut prins mijlocul sensulului giratoriul din acela desenat.

    • Asigurarile din UK iau in considerare vechimea carnetului (adica faptul ca e din 2007; daca erai incepator si mai tanar, asigurarea era muult mai mare de 1700 lire (!!)). Carnetele din EU (deci si din RO) sunt la fel de bune ca si alea de UK. Teoretic iau in considerare si o scrisoare de la asiguatorul din Ro cu numarul de ani fara accident. Practic nimeni din Ro nu-ti da hartia aia scrisa si nici nu stii daca „formatul” e acceptat de asiguratorul tau asa ca vei face asiguare cu 0 ani NCB (not-claim-bonus). Sunt diverse criterii ciudate luate in considerare care fac asigurarea mai scumpa sau mai ieftina.
      Conteaza enorm locul unde locuiesti (si-ti parchezi masina).Se poate intampla chiar ca stand intr-o zona mai buna sa poti plati diferenta la chirie din economia la asigurare. Conteaza enorm meseria/meseriile. (e cumva evident ca un sofer care merge cu masina in interes de serviciu e mai predispus la accidente). Conteaza si faptul ca-ti schimbi masina mai des! Poate fi mai ieftin daca pe asigurare e trecut un al doilea sofer (sotia sau chiar colegul cu care imparti casa).
      Este absolut esential sa nu-i minti cu nimic si mai ales sa nu ascunzi accidente oricat de mici sau in care ai fost implicat folosind alta masina. Un accident nu exista pentru asigurator daca nu exista nici o urma a lui (ca de exemplu la un service) si nici celalalt nu anunta acidentul nicaieri, nici macar pe site-ul asta. In practica poate exista complicitatea mutuala a celor implicati intr-un accident minor de a nu anunta sigurarorii doar daca reparatia e facuta intr-un service incognito si cealalta parte e multumita de aranjament deci vinovatie e iarasi o chestiue secundara…
      In caz de accident esti obligat sa opresti si sa faci schimb de informatii de identificare cu ceilalti implicati. Alftel e penal si asa ceva nu dipsare niciodata din istoricul de asigurare.

  10. FerraryTm

    Buna Seara Tuturor.
    Am sa va dau linkul cu video intreg si puteti voi sa trageti concluzile despre ce e vorba.
    http://youtu.be/UPtjsVJz6zg

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.