E primul video, m-am chinuit putin cu editarea, sper ca a iesit bine.
La prima faza cel cu Toyota alba incearca sa schimbe banda prin mine.
Urmeaza cateva depasiri pe linie continua si un exemplu de frane la ultima faza.
@Razvan: prima faza e cumva la intrarea in Istanbul? 🙂
Ca-mi pare cunscuta zona.
Nou
Razvan
@Mihaela: Da, la Mahmutbey.
Nou
mirciulos
Ce bine se vede „lumea” de la inaltime ! big up
Nou
Tropic
bun-bun, acum avem bilete si la balcon. te mai asteptam cand ai subiecte.
in legatura cu editarea, parca ar fi trebuit sa lasi fazele putin mai lungi cu 2-3 secunde fiecare. si nu trebuie sa iti faci griji de efecte, tranzitii, bla-bla, pentru ca cele mai importante sunt subiectele si calitatea cat mai buna a imaginii. de aceea incearca sa salvezi cu setari cat mai bune inainte de a urca pe youtube. dar nu in sensul daca tu ai 720p sa salvezi ca 1080p ci sa respecti acel 720p initial si sa folosesti bitrate mare la salvare (nu mai mare de 8-9000kbps ca nu are sens).
La ultima faza i-o zis cineva cretinoidului cu tiru’ ca se semnalizeaza macar … in presupunerea ca nu putea incetinii suficient sa il lase si pe ala cu Dacia si sa ocoleasca obstacolul?
Nou
so
Foarte fain! (unghi, claritate) La mai multe (filme) si fara evenimente neplacute! +
Dacă are caucioace cu DOT de genul xx02 nu o sa lase urme de frana pe asfalt ever. Poate doar in chiloti.
Nou
Costel
Ce noroc a avut ala cu Dacia ca s-a dus de cur spre stanga , daca se ducea spre dreapta era de mult in parapet …
+ pentru video.
Nou
Dacos
super tare filmarea
Nou
Marius Buz
Am avut emotii la 0:50 😀
Nou
Razvan
@Marius : daca te referi la inaltime…..incape la limita,antena de la statie atinge de pod.
Nou
Ovidiu BV
Iubesc camioanele Daf.
Nou
Gigel
La inaltime, frumos; sa faci mai multe 🙂
Nou
Tropic
totusi camera ar trebui putin mai orientata spre dreapta si mai sus, deoarece e cam „taiata” partea de sus.
spre dreapta nu o sa ai probleme cu calitatea imaginii, dar daca simti ca orientand-o mai sus iti scade luminozitatea, da-o cum e acum.
Nou
krais
ce frumos se aude motorul
Nou
Razvan
@ krais : 480 HP …
Nou
GBA
Eu am un Scania V8 de 500 HP……………… in jocul ala Euro Truck Simulator 2 😀
@Andrei M.: Da, mișto, dar păcat că e exact genul de șofer care apare în clipurile noastre 😉
„Saracul ce prost s’a simtit ca l’ai claxonat tu.
Cand vreodata o sa invatati ca masina mai mare (vorbim de camioane aici) are intotdeauna prioritate ?Toti soferii de camioane fac la fel,inclusiv eu.Nu iti convine,intra sub remorca,nu te retine nimeni….”
[Razvan, 2011]
„sunt sigur 99% ca la fel ai merge daca ai avea statie pe masina.
Lucrez de 5 ani pe “tir”cum ii zici tu si da,cu 80-90 merg si eu in localitate cand conditiile permit.”
[Razvan, 2012]
Și multe altele… „incearca sa faci asta,sa vezi ce repede prinzi viteza”
„sau un coleg care e mai in fata cativa km o sa iti faca la fel sau scoate putin cabina in stanga cand o sa depasesti”
„sentimentul e reciproc sa stii,aceeasi parere o avem si noi despre voi….amatorilor”
„La camioane nu e loc de asteptat,cand s’a dat semnalul te si bagi.”
„Toate par simple cand conduci un cotet de o tona….”
„incalci legea unde se poate,nu e vina noastra ca politia romana nu isi face datoria”
@ionutvoodoo: fac bine. Vezi ca Infrarosul si motiondetection la categoria asta de camere e frectie la picior de lemn.
Nou
Razvan
Chiar nu e acelasi personaj,o perioada am facut curse in 2 pe cabina si colegul meu avea o deosebita placere de a scrie asemenea comentarii. A avut el cateva mici incidente cu conducatorii de masini mici si a ramas cu ceva sechele de atunci. 🙂
Nou
Seb
Parerea mea e sa nu ridici unghiul camerei, nici nu ai fi prins cum trebuie prima faza (eventual daca iti iei alta camera cu deschidere mai mare pe verticala)
Nu te chinui cu montajul, nici macar intro si outro nu-i nevoie.
Nou
Razvan
Daca ridic unghiul se va vedea prea mult cer pe filmarea si se vor pierde faze importante. Filmez de la ~3 metri inaltime, am incercat mai multe pozitii,asta e cea mai buna.
Ps: cum au spus Thomas si Seb, unghiul e super. Despre montaj, nu trebuie să te chinui, a ieşit bine. Poate un watermark cu numele tău sau trafictube, dar nu e nevoie de mai mult 😉
Nou
teddycarebears
neaparat trebuie sa imi iau unu d’asta … un Daf XF 480 :))
Nou
Razvan
@ teddycarebears : incearca varianta de 530 HP ,mult mai nervoasa…=))
Nou
pinguinu nuclear
@Razvan – da da, bine ai venit. Primul de la „categoria grea”. :-). Cand faci selectia la intamplari, incearca sa nu amesteci faze „comune”, „plictisitoare” (depasiri pe linie continuua, trecut pe rosu) cu cele mai interesante. Si, daca ai ceva interesant, prezinta in filmulet separat (ultima faza, de ex, mergea singura, sau lipita de una sau doua faze asemanatoare).
48 comentarii
S-a cam dus dacia aia de la ultima faza…
Misto unghiul din cabina 🙂
AmiImi place filmarea foarte clara. Se vede mai clar decat daca ai filma dintr-un autoturism. +Ce era s-o muste omul din ultima faza.. +
@Razvan: prima faza e cumva la intrarea in Istanbul? 🙂
Ca-mi pare cunscuta zona.
@Mihaela: Da, la Mahmutbey.
Ce bine se vede „lumea” de la inaltime ! big up
bun-bun, acum avem bilete si la balcon. te mai asteptam cand ai subiecte.
in legatura cu editarea, parca ar fi trebuit sa lasi fazele putin mai lungi cu 2-3 secunde fiecare. si nu trebuie sa iti faci griji de efecte, tranzitii, bla-bla, pentru ca cele mai importante sunt subiectele si calitatea cat mai buna a imaginii. de aceea incearca sa salvezi cu setari cat mai bune inainte de a urca pe youtube. dar nu in sensul daca tu ai 720p sa salvezi ca 1080p ci sa respecti acel 720p initial si sa folosesti bitrate mare la salvare (nu mai mare de 8-9000kbps ca nu are sens).
ultimul a fost tare! :)))) + pt filmarea clara
@Tropic ” acum avem bilete si la balcon”-> =))
+ pt film..
La ultima faza i-o zis cineva cretinoidului cu tiru’ ca se semnalizeaza macar … in presupunerea ca nu putea incetinii suficient sa il lase si pe ala cu Dacia si sa ocoleasca obstacolul?
Foarte fain! (unghi, claritate) La mai multe (filme) si fara evenimente neplacute! +
Asta inseamna masina fara abs…
Mi se par aiurea rau marcajele de la 0:58. Nu o fi vrut sa le faca invers ? 😀
@ia_db: asta inseamna cauciucuri proaste 😉 Nici macar urme pe asfalt n-au ramas… s-au evaporat 😀
aiurea rau ala cu dacia, la sfarsit, da nu pot sa nu observ si faptul ca sunt multe zone cu vizibilitate si marcaje „a la romanica” ….
Ce tare a fugit ala cu yarisu la prima faza cand l-ai claxonat :))) s-a udat un pic
Prima si ultima faza au fost spuma clipului 🙂
+
Solenzaru` crek s-a lecuit de depasiri pentru cateva luni :))
Misto POV-ul din tir 🙂
Dacă are caucioace cu DOT de genul xx02 nu o sa lase urme de frana pe asfalt ever. Poate doar in chiloti.
Ce noroc a avut ala cu Dacia ca s-a dus de cur spre stanga , daca se ducea spre dreapta era de mult in parapet …
+ pentru video.
super tare filmarea
Am avut emotii la 0:50 😀
@Marius : daca te referi la inaltime…..incape la limita,antena de la statie atinge de pod.
Iubesc camioanele Daf.
La inaltime, frumos; sa faci mai multe 🙂
totusi camera ar trebui putin mai orientata spre dreapta si mai sus, deoarece e cam „taiata” partea de sus.
spre dreapta nu o sa ai probleme cu calitatea imaginii, dar daca simti ca orientand-o mai sus iti scade luminozitatea, da-o cum e acum.
ce frumos se aude motorul
@ krais : 480 HP …
Eu am un Scania V8 de 500 HP……………… in jocul ala Euro Truck Simulator 2 😀
@GBA nu de la cauciucuri nu a lasat urme pe asfalt… de la camera mai mult ca sigur …
ce-mi place ca avem autor pe TT sofer pe tir,demult asteptam clipuri ” de la balcon” :))) +
@Andrei M.: Da, mișto, dar păcat că e exact genul de șofer care apare în clipurile noastre 😉
„Saracul ce prost s’a simtit ca l’ai claxonat tu.
Cand vreodata o sa invatati ca masina mai mare (vorbim de camioane aici) are intotdeauna prioritate ?Toti soferii de camioane fac la fel,inclusiv eu.Nu iti convine,intra sub remorca,nu te retine nimeni….”
[Razvan, 2011]
„sunt sigur 99% ca la fel ai merge daca ai avea statie pe masina.
Lucrez de 5 ani pe “tir”cum ii zici tu si da,cu 80-90 merg si eu in localitate cand conditiile permit.”
[Razvan, 2012]
Și multe altele…
„incearca sa faci asta,sa vezi ce repede prinzi viteza”
„sau un coleg care e mai in fata cativa km o sa iti faca la fel sau scoate putin cabina in stanga cand o sa depasesti”
„sentimentul e reciproc sa stii,aceeasi parere o avem si noi despre voi….amatorilor”
„La camioane nu e loc de asteptat,cand s’a dat semnalul te si bagi.”
„Toate par simple cand conduci un cotet de o tona….”
„incalci legea unde se poate,nu e vina noastra ca politia romana nu isi face datoria”
@Iulian: Uite ca nu imi trecuse prin cap ca e acelasi personaj 🙂 Poate si-o mai fi revenit ? 😀
In sfarsit unul cu vedere mai buna decat a mea 😀
Razvan lasi activat motion detection pe camera sau filmezi incontinuu? Cum pot lua legatura un pic cu tine sa te intreb niste chestii?
Se pare ca nu sunt sg pe TT la ora asta:)):)):)) cf Iuda?
@ionutvoodoo: fac bine. Vezi ca Infrarosul si motiondetection la categoria asta de camere e frectie la picior de lemn.
Chiar nu e acelasi personaj,o perioada am facut curse in 2 pe cabina si colegul meu avea o deosebita placere de a scrie asemenea comentarii. A avut el cateva mici incidente cu conducatorii de masini mici si a ramas cu ceva sechele de atunci. 🙂
Parerea mea e sa nu ridici unghiul camerei, nici nu ai fi prins cum trebuie prima faza (eventual daca iti iei alta camera cu deschidere mai mare pe verticala)
Nu te chinui cu montajul, nici macar intro si outro nu-i nevoie.
Daca ridic unghiul se va vedea prea mult cer pe filmarea si se vor pierde faze importante. Filmez de la ~3 metri inaltime, am incercat mai multe pozitii,asta e cea mai buna.
@Razvan , am inteles
Si unghiul camerei e bun, dupa mine 😉
Frumos, zece pentru tromboane, drumuri bune!
@Razvan,
În cazul ăsta, bine ai venit 😀
Ps: cum au spus Thomas si Seb, unghiul e super. Despre montaj, nu trebuie să te chinui, a ieşit bine. Poate un watermark cu numele tău sau trafictube, dar nu e nevoie de mai mult 😉
neaparat trebuie sa imi iau unu d’asta … un Daf XF 480 :))
@ teddycarebears : incearca varianta de 530 HP ,mult mai nervoasa…=))
@Razvan – da da, bine ai venit. Primul de la „categoria grea”. :-). Cand faci selectia la intamplari, incearca sa nu amesteci faze „comune”, „plictisitoare” (depasiri pe linie continuua, trecut pe rosu) cu cele mai interesante. Si, daca ai ceva interesant, prezinta in filmulet separat (ultima faza, de ex, mergea singura, sau lipita de una sau doua faze asemanatoare).