Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
6 comentarii
Nou
ion777
daca il vad ecologistii il cauta toata romania
Nou
AragazCuBuleDeAer
Putin mai sus de showroom-ul Kia sta mai mereu rutiera si RAR-ul, de data asta a avut noroc, sper ca data viitoare sa nu-l mai aiba.
Nou
Iveco Stralis
Merge cu pacura.
Nou
glontul
80% din dieselurile mai vechi de 7 ani au dpf off. E pământul plin de ei in toata țară. Prefera sa dea 10 mil sa l dea jos decât vreo 4 sa l curețe. Pe majoritatea ii auzi, acum respira si masina mea bine. Dar sunt negre la spate de fum si funingine Si emana un miros…
Nou
CraiovaTube
Cam la toate dieselurile se infunda DPF-ul pe la 250-300k km . Nu le curata nimeni, mai degraba le anuleaza.
Intrebarea e cum trec RAR-ul in vederea inmatriculari??? De ITP nu mai zic…
Daca si-ar face treaba bine RAR-ul si cei de la statiile ITP, am avea un trafic mult mai lejer si am mai reduce si poluarea…
Dpf off + anulare egr+remap=500-550 de euro, dpf nou aftermarket=500 de euro+manopera asa ca da, trebuie sa ii intelegi.
Si acum sa imi spuna mie cineva de ce acelasi model de masina, acelasi an, aceeasi motorizare, una cu dpf, cealalta fara dpf, amandoua sunt euro 4?… eu nu am dpf din fabrica, cele ce au venit din fabrica cu dpf sunt tot euro 4…
PS: de ce se trece itp fara dpf? Simpu, pentru ca nu se tine cont la norma de poluare dpf-ul
6 comentarii
daca il vad ecologistii il cauta toata romania
Putin mai sus de showroom-ul Kia sta mai mereu rutiera si RAR-ul, de data asta a avut noroc, sper ca data viitoare sa nu-l mai aiba.
Merge cu pacura.
80% din dieselurile mai vechi de 7 ani au dpf off. E pământul plin de ei in toata țară. Prefera sa dea 10 mil sa l dea jos decât vreo 4 sa l curețe. Pe majoritatea ii auzi, acum respira si masina mea bine. Dar sunt negre la spate de fum si funingine Si emana un miros…
Cam la toate dieselurile se infunda DPF-ul pe la 250-300k km . Nu le curata nimeni, mai degraba le anuleaza.
Intrebarea e cum trec RAR-ul in vederea inmatriculari??? De ITP nu mai zic…
Daca si-ar face treaba bine RAR-ul si cei de la statiile ITP, am avea un trafic mult mai lejer si am mai reduce si poluarea…
Dpf off + anulare egr+remap=500-550 de euro, dpf nou aftermarket=500 de euro+manopera asa ca da, trebuie sa ii intelegi.
Si acum sa imi spuna mie cineva de ce acelasi model de masina, acelasi an, aceeasi motorizare, una cu dpf, cealalta fara dpf, amandoua sunt euro 4?… eu nu am dpf din fabrica, cele ce au venit din fabrica cu dpf sunt tot euro 4…
PS: de ce se trece itp fara dpf? Simpu, pentru ca nu se tine cont la norma de poluare dpf-ul