It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Asigurare la initierea manevrei de depasire?

Adăugat de Fane
Raportează ca șters! 99

17 comentarii

  1. Sofer prost, masina proasta, ambitie criminala…

    Nu inteleg cum isi pune problema sa depaseasca cu harbul ala cand abia accelereaza.

    • Eu unul n-as reprosa nimic masinii… soferul e prost ca nu stie sa schimbe intr-o treapta inferioara care sa-i confere cuplu pentru acceleratie. Din ce vad asta s-a trezit undeva pe la jumatate sa-i dea a patra si tot i-a luat fata celui depasit, daca-i dadea a treia de cand vroia sa iasa in depasire o facea lejer.
      De asigurare ce sa mai vorbim, era omul pe val, adrenalina la maxim ca doar ce era sa o puna de un frontal… cine mai are timp de fleacuri ca uitatul in oglinzi.

    • Puterea da acceleratia, am condus masini care fizic nu puteau nicicum sa accelereze cat sa justifice tentativa de depasire la viteze peste 90 la ora.

      P.S.: La mine a 3-a se termina la 100 la ora… Nu stiu ce viteze sunt aici dar ce vreau sa zic e ca depinde de motor si cutia de viteze. Desi nu neg ca ala e prost, e evident ca nici masina nu poate prea mult. Personal, cand am vazut clipul am avut un flashback.

    • Puterea aia nu e dependenta cumva si de turatie? Astia sunt in „cruise-mode”, 2500 rpm la 80km/h… ies pe contrasens si calca pedala la fund in ideea de „engage warp speed”. Daca o motorizare mai mare si cu turbo e mai iertatoare, unul mic aspirat e dependent de turatie.

    • Puterea ii cuplu x turatie / constanta. La roata la o anumita viteza turatia (rotii) e constanta, deci dai in treapta inferioara ca sa cresti cuplul (depinde de curba de cuplu si etajarea vitezelor), deci si puterea la roata ca sa poti accelera mai repede… dar daca treapta aia inferioara e la limita turatiilor motorului, nu mai are unde accelera, deci trebuie o treapta mai mare ca sa poti invarti roata mai repede, dar in treapta mai mare nu mai ai puterea sa o accelerezi mai tare.

      Nu stiu ce motor are acel Peugeot si ce trepte de viteza are, dar am vazut masini care accelerau similar in treapta a 3-a… deci pot sa suspectz si masina ca e proasta, dar in esenta principalul prost e soferul… de aia l-am pus primul. 🙂

      P.S.: In varianta „stock” a masinii mele, nu puteam sa imi pun problema sa incep depasiri la 100-110 km/h sau la 140-150 km/h (stiu ca aici nu am ce cauta in depasire, dar exista o situatie anume cand e nevoie de asa ceva) si chiar si 60-70 km/h era aiurea… era ce numeam „intre viteze”… adica imediat peste Vmax al treptei inferioare si la turatie dupa platoul (foarte scurt) de cuplu mare al masinii in treapta curenta, cat sa nu poata compensa turatia lipsa cuplului. Am presupus ca imbecilul filmat era in o astfel de situatie… dar spre deosebire de el eu nu as fi intrat in asemenea depasire.

  2. Unde vă grăbiți toți asa? Ăla vede că nu îl ajută mașina dar rămâne în depășire. Tu intuiești corect că urmează să îți taie calea dar rămâi in depășire.

    • Pe bune? L-a pus cineva pe ala sa iasa in depasire fara asigurare, mai ales ca nu il ajuta masina? MAre e gradina si multe gauri are in gard!

    • Da, pe foarte bune. Se numește conduită preventivă si face parte din educația tuturor șoferilor. Cel puțin asa ar trebui…

    • Mare sofer esti tu cu conduita ta preventiva ;))) Da …a ramas in depasire, ce ai fi vrut sa faca? Sa traga dreapta de volans sa-i taie fata dusterului ? sa puna frana sa ramana pe contrasens?

    • adrian.b
      Uneori nu mai ai ce sa prevezi, mai ales cand respectivul semnalizeaza concomitent cu trasul de volan ca dobitocul. Daca in locul autorului era un camion, il impacheta direct.

  3. Incepator. Ce sa spun. Sa aiba bafta !

  4. Acel Peugeot este de fapt Volkswagen.

    „Nu stiu ce motor are acel Peugeot si ce trepte de viteza are, dar am vazut masini care accelerau similar in treapta a 3-a… deci pot sa suspectz si masina ca e proasta”.

    Deci nu stii marca masinii, motorul si ce cutie de viteze are, dar ai vazut altele similare si poti suspecta ca e proasta. Pe acest principiu, am vazut si eu comentarii similare cu ale tale, deci pot suspecta ca esti prost. Ce zici ?

    „Am presupus ca imbecilul filmat era in o astfel de situatie…”.

    Nu toate situatiile sunt identice cu ce ai trait tu, dar probabil e greu sa te duca mintea in afara sferei propriei experiente. E mai simplu sa presupui 🙂

    • „Acel Peugeot este de fapt Volkswagen.”
      Pe ecranul telefonului nu stiu de ce arata a Peugeot 307… nu e oricum foarte relevant.

      Cu restul comentariului nu stiu ce vrei sa zici… presupunerile mele sunt ale mele si sunt presupuneri. Nu am spus ca is adevar, doar am argumentat de ce e posibil sa fie si masina proasta nu doar soferului. Cat despre presupunerile tale despre mine… pot sa suspectezi si ca-s tac-tu daca ma prinzi intr-o pasa proasta la in comentarii 😆 efectul asupra mea e absolut zero 🙂

    • Nu e deloc relevant, oricum ai vazut masini care accelereaza similar. Pana la urma nici nu conteaza ce masina e in realitate, ci ce ai vazut tu – deci masina clar e proasta.

      „Presupunerile mele” nu erau presupuneri ci doar o oglindire a sistemului tau de gandire lipsit de orice conexiune cu realitatea. Efectul nu este absolut zero, altfel nu ai avea nevoie sa afirmi asta in termeni superlativi. Relax 🙂

    • Așa-i… cum spui tu.

  5. Fane ce faci, de ce fortezi dubla cand vezi ca e nehotarat ala? Da da stiu este dreptatea ta, pana intr-o zi ajungi cu ea in sant.

  6. Macar avea permis de conducere ?
    Ca masina sigur n-avea….

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!