Adaugă comentariu

102 comentarii
  1. Nou

    Sa fim seriosi asta ultimu care era sa intre in tine se vede de la o posta ca vine tare si in curba calca frana de-aia a derapat, nu zic ca nu era ceva alunecos pe drum. Oricum, mare noroc ai avut ca s-a intors ala de tot, daca ramanea pe lateral te lua din plin.

  2. Ati avut zile toti de acolo, dar pe viitor incearca sa opresti mai departe de locul unui accident, daca s-a intamplat ceva intr-un loc este posibil sa se mai repete.

    Desi imprudenta soferul cu Audi a dus la un derapaj, pana la final a fost destept si nu a bruscat volanul. Daca vira stanga cand era cu spatele erati maturati toti de acolo, a procedat bine si la final cu manevra virand brusc dreapta, altfel ajugnea si el in sant.

  3. neadaptarea vitezei la conditile de mers… is curios ce cauciucuri aveau?

  4. Nu stiu ce sa zic frate… traficul din Romania incepe sa semene tot mai mult cu, cel de la rusi. Trist.

  5. Semne peste semne ca urmeaza o curba deosebit de periculoasa si pe stinga si pe dreapta ba chiar marcaj rezonator si idiotii tot cu viteza mare intra in curba pe o vreme ploioasa.
    Va mai trece mult timp pina ne vom civiliza si vom tine cont de toate marcajele si indicatoarele rutiere.

  6. @rares parca e limita de viteza 60km/h acolo

  7. Frate limita sau nu… Viteza sau nu… In pana mea… Drumul ala putea fura cel putin 10 vieti in 20 de minute. Pe jos era ceva…se vede de la derapajul celui care era sa te loveasca… Bine ca totul s-a terminat asa… Si nu a fost mai grav! Drum Bun!

  8. Noroc ca al 2-lea care derapase stia cat de cat cum sa manevreze volanul si a indreptat rotile dupa ce a facut 180 ca sa nu intre in tine

  9. Cineva acolo sus va IUBESTE !

  10. Nou

    +1 @Alinux
    Mare noroc ati avut…

  11. …nu ma asteptam la asa ceva. Faze d’astea doar prin Rusia mai vezi. Ma bucur ca nu a patit nimeni nimic.

  12. exact cum a spus si burzum neadaptarea vitezei la conditiile de mers …..soseaua fiind uda dupa ploaia , curba , si daca mai vii si cu viteza …..ai mai dal drq ce „ulei”e ala de e imprastiat pe toata soseaua 😐 …… daca merg ca bezmeticii ce sa le faci parca ii ajuta cu ceva ca ajung cu 30 de minute mai devreme la destinatie 😐

  13. Bine ca ai reusit sa intri in masina! Si felicitari pentru intentie!

  14. Nou

    Sa fim seriosi. Nu a avut cine stie ce viteza. Drum cu 2 benzi, mai mult de 80 nu avea audi. Inca 2 masini care derapasera in acelasi loc, nu cred ca aveau toti viteza…

  15. @Dan Stiinta nu te salveaza in asemenea momente, doar norocul :).

  16. Nou

    Lucianian nu o fi avut mai mult de 80, dar sa mergi inconstient cu cauciucuri sh… Sa fim seriosi…

  17. Cata inspiratie si din partea ta, cu intratul in masina dar si din partea celui cu Audi.

  18. felicitari ca ai avut inspiratia sa iti tragi masina mai spre dreapta, daca ai fi lasat-o in acelasi loc …., urat, inca o data jos palaria pt inspiratia pe care ai avut-o

  19. Nou

    in primul rand felicitari pt intentie.In al doilea rand ai fost inspirat sa dai mai in fata dupa prima oprire,aia 2 metri v-au salvat.In al-treilea rand exact la inceputul filmatului se vede clar indicatorul de curba periculoasa la dreapta si dedesupt scrie clar „pericol de accidente” dar nu doare pe nimeni. In al patrulea rand,cu toate ca ala cu audi nu a adaptat viteza a reusit totusi sa redreseze masina in asa mod sa nu pateasca nimeni nimic. Ma bucur ca sunteti toti bine si drumuri bune la toti .

  20. Nou

    uitasem sa spun : sunt curios cine o sa dea cu „-” la videoul asta si daca da macar sa se argumenteze !!!!!

  21. Invatatura de minte pentru cei care opresc in buza accidentului. Parcheaza frate 1 km mai incolo in afara zonei de potential pericol si apoi intoarce-te pe jos daca vrei sa le dai o mana de ajutor. Nu mai zic de cineva care mai are si nevasta, copilul, soacra 🙂 cu el, dar decide sa faca pe bunul samaritean oprind fix in zona de pericol.

  22. Ma intreb daca experienta l-a ajutat pe cel de-al doilea sa manevreze masina in asa fel in cat sa nu te loveasca sau pur si simplu a fost norocul. Ai vorbit cu soferul din Audi?

  23. Combinatie nefericita de drum ud, denivelat (se aude cand treci peste denivelari), gume proaste si cat de cat viteza. Foarte probabil au pierdut aderenta din cauza denivelarilor.

  24. Bine, e posibil sa fi fost ceva nasol peste asfalt, doar au luat-o 3 masini intr-un timpo scurt, dar eu am avut parte de situatii in care se varsase motorina sau ulei pe carosabil umed si in situatia aia toate masinile care aveau peste 20km/h derapau. In clip foarte multi trec fara probleme.

  25. Ma distreaza ca unii oameni deduc faptul ca Audi avea cauciucuri SH DOAR din video :-)) Ne puteti informa ce marca erau si ce grad de uzura aveau ? 😀
    poate niste dimensiuni, un pret :-)) JESUS!!!…

  26. Nou

    Pfai omule, ai avut zile…incredibil masina derapeaza exact in momentul cand te uric in masina… bine ca n-ai ajuns cu 10 sec. mai tarziu inauntru.
    totusi de remarcat si reflexele bune ale soferului cu audi. Se vede ca a indreptat directia dupa ce s-a intors si asta a facut sa nu-ti atinga masina!

  27. Ce sa mai zic, am ramas masca 5 minute. Cate se puteau intampla… Ala cu audi se vede ca e sofer, bravo lui, eu nu reactionam asa cred, faceam audi dauna totala si pe a ta vreo smart.

  28. Vai de capul meu. Se putea intampla o mare porcarie.
    1. e clar ca a fost o idee proasta sa opresti asa de aproape de locul accidentului (desi aplaud buna-intentie).
    2. cel cu Audi a fost meserias, a reusit sa controleze masina incat sa nu se infiga in tine.
    Mai multe n-are rost sa scriu. Karma a fost de partea voastra.

  29. Cel cu audi intrase in derapaj inainte sa ajunga la apex-ul curbei, foarte ciudat. Ori era ceva pe jos, ori a pus o frana brusca si a intrat in derapaj de bine ce erau reglate franele si/sau de bune ce erau cauciucurile.

  30. Nou

    Sunt curios , soferul din butoias (audi) era batran ? Ca le-a avut pe reflexe la el nu gluma

  31. Nou

    Tot nu inteleg despre ce reflexe vorbiti… A avut NOROC. ATAT!!!! Faptul ca a inreptat rotile astfel incat sa faca sa nu il atinga pe cel care a filmat a fost doar o coincidenta pentru ca nu cred ca a mai inteles el ce se itampla in momentul in care era deja intors. Parerea mea este ca daca avea reflexe , nu mai ajungea sa se intoarca ci redresa masina de la inceput.

  32. Nou

    Batranul C4 avant inca mai poate. Bun si soferul, nu stiu ce as fi facut daca imi facea masina asa. Se mai trage un final destination in Romania cumva?

  33. viteza, atat… mare noroc ca au scapat toti intregi

  34. Ma surprinde faptul ca nu au oprit si alti participanti la trafica sa se asigure de starea celor din sant. Cat despre derapaju celui cu audi ce pot sa zic de cat D-zeu a avut grija de toti. Ce spirit de observatia a avut tipa cu geaca maro bv. Cat de ciudata e viata ….. te interesezi de binele altora si te afli tu la 1 m de moarte. Multa bafta si un gram de noroc la momentul potrivit.

  35. La 2.33 se vede ceva scurs pe carosabil.

  36. Ar trebui suspendate permisele la astia….din aceste cauze sunt omorati de multe ori oameni nevinovati…..era vina lor si doar a lor…..sau poate a naturii ca a umezit asfaltul intr-o curba periculoasa si smecherii nu au voie sa reduca viteza….

  37. Nou

    Cauciucuri de 2 lei,nu ulei,nu altceva,pur si simplu cauciucuri de 2 lei.Eu am Audi cam ca ala,doar ca nu e break,si e foarte foarte greu sa o faci sa derapeze.E una dintre cele mai stabile masini pe care le-am condus,asta daca o intreti.

  38. lasand derapajul in curba, pot sa spun ca la volanul acelui audi a fost un om cu reflexe foarte bune. a stiut sa tina de volan exact cum a trebuit astfel incat sa evite aparitia unor complicatii. atat sa evite masina care filma cat si sa nu ajunga in sant.

  39. Nou

    mama mama cat noroc pe cel cu audiul, inca un pic si intra la categoria pro la propriu, poate ca de nu venea asa tare nu mai facea piruete pe asfalt, oricum a dus-o pana la capat destul de binisor

  40. Nou

    @lucianian te faci singur de cacao.Faptul ca tu te-ai pierde intr-o astfel de situatie nu inseamna ca si restul ar face la fel

  41. Nou

    @ce sa te pierzi fac pariu ca majoritatea soferilor cand fug masina de sub ei incremenesc, eu mai am noroc cu masina ca mai trag de ea noaptea cand e drumul liber, mai dau o frana de mana mai una alta pentru iarna ce vine, pana la urma nu cunosti masina daca nu o supui cat de cat la efort

  42. Nou

    Hehe… cel cu Audi chiar stia sa conduca omul – cind incepe sa mearga cu spatele, omul accelereaza…. se vede pamintul cum sare inspre inaintea masinii, deci el deja schimbase in marsarier!! Deci am putea spune ca „si-a facut norocul”…

  43. Bine ca la final, se poate trage linie cu niciun ranit…+ pentru filmare

  44. Nou

    @craioveanule tu poate nu stii cum functioneaza o cutie de viteze hehehehe, nu a bagat in nici un marşarier nefiind nici un bec aprins pe spate, oricum ai intoarce-o fie a avut noroc, fie a avut prezenta de spirit

  45. Nou

    @verdenpom… poate nu stii cum functioneaza un bec….hehehe…. poate se arde… poate insa e ca tine, dar atunci de ce arunca pamant in fata si nu in lateral cu roata stanga fata? Nu trebuie sa fi un dur si sa te iei de mine, eu doar am analizat ce am vazut si am spus cateva cuvinte… oricum omul stia cum e cu covrigul pentru ca trage de volan in ultima secunda pentru a evita impactul.. si nu trage prea mult cum ar fi facut un sofer mediu, si apoi merge destul de mult cu spatele, drept, nu se pierde… cam astea ar fi argumentele…

  46. Nou

    a intrat tare in curba dar felul in care te-a evitat… a invatat de la Ken Block probabil

  47. Eu cred ca avem aici un dobitoc care merge cu viteza foarte mare pe un sector de drum foarte periculos cu o masina echipata cu anvelope necorespunzatoare (uzate peste limita) … pe scurt reteta dezastrului
    Si derapajul pe toata durata lui (cca 10 secunde) a fost in totalitate necontrolat, singurul lucru pe care il face ”marele sofer” este sa traga de volan in momentul in care simte ca ajunge in afara carosabilului reusind astfel cu noroc sa intoarca si opreasca masina.
    @ craioveanul – Se vede clar ca aderenta masinii cu asfaltul este 0 asa ca orice manevre ar fi incercat sa faca (tras de volan sa evite nu stiu ce, trecut in marsarier), parerea mea, au fost inutile. Aici a fost vorba 100% de sansa.

  48. Nou

    spuneti-ne si noua cum ati dedus doar din filmare ca audi-ul avea cauciucuri proaste, SH, etc? vrem si altii sa stim firul deductiei …

    un gram de noroc si multa stapanire de sine pe cel cu audi

    totul e bine cand se termina cu bine

    • @belo.ilie: Din faptul ca cel care a filmat, precum si altii, au trecut pe-acolo lejer (si nu incet), insa doar unii s-au dus pwlii de suflet, cam ce putem sa deducem?
      Pai:
      1. anvelope necorespunzatoare (adica pingele)
      2. prostia la volan.

      Q.E.D.

      Daca era „ceva scurs pe jos” se duceau toti in boscheti.

  49. Nou

    ma plictisesc la birou si m-am uitat de vreo 10 ori si trebuie sa recunosc ca am gresit spunand ca soferul cu audi a avut reflexe…Nici nu a incercat sa redreseze masina, ci practic a tinut volanul drept tot timpul.
    Ironic, dar probabil asta asalvat sitautia: lipsa de reactie a soferului cu audi…
    prost sa fi noroc sa ai

  50. garantat daca soferul nu intorcea volanul drept cand a ajuns cu spatele era in voi. mult noroc,putina indemanare si ati scapat. @O cred ca nu ai derapat niciodata de nu stii ce importanta mare are pozitia rotii la un derapaj.

  51. Nou

    Imi place ca mai sunt oameni care gandesc….

  52. @tavy eu cred ca soferul acela nu a efectuat constient nici o manevra salvatoare cu masina aia scapata de sub control.
    Putea insa preveni situatia daca il ajuta capul putin.
    Eu am derapat (masina are esp si abs) asta iarna intr-o curba usoara la stanga. Nu aveam viteza nu am franat inainte de curba. Am intrat in derapaj cu rotile bracate spre stanga am incercat sa opresc (intai frana usoara apoi mai insistenta) am incercat sa virez, fara folos, in final am ajuns in santul din dreapta drumului.
    Odata pierduta aderenta si masina intrata in derapaj, orice manevre ai face, parerea mea, nu ajuta foarte mult.
    Si sincer habar n-am cat de importanta este pozitia rotii atunci cand masina devine ”sanie”..:)

  53. totusi mi se pare ca audi a avut o viteza mai mare la intrarea in curba decat celelelate masini. cine da 1000-1500 de euro pe o masina crezi ca-si mai ia cauciucuri noi de 300 de euro? nu trebuie sa deduci nimic, te uiti pe strada la masinile de genul asta si o sa vezi ca 9 din 10 au cauciucuri „de curse”. astea nici nu au vazut statiile itp din romania, cu 300 de lei + talonul ai luat itp cu euro 5 daca vrei.

  54. Nou

    Putem sa facem supozitii toti, insa despre afirmatii de genul „dobitocul” mi se par prea mult.
    Sa va spun cum am invatat eu sa fie mai rezervat despre afirmatii.

    Mergeam pe un drum, unde poti merge fara probleme si cu 180, si mergeam destul de tare.
    Vad departe in spatele meu o masina care venea fioros. Ma ajunge tocmai cand eram in depasirea unui camion care mergea cu 60 cel mult si incepe sa imi dea blituri. Ma gandesc – uite ce tampit etc etc…
    Il las sa se duca si peste 1 km il vad tras pe dreapta cu o ambulanta langa el… tocmai iesise in intampinarea ambulantei cu cineva care avea nevoie de ambulanta…

    Sunt sanse mari sa nu fi fost aceeasi situatie, insa hai sa nu ii mai judecam pe altii, si mai ales sa ii si jignim… nu stii ce e in pielea fiecaruia… Doamne fereste!!!

  55. @Costel
    „La 2.33 se vede ceva scurs pe carosabil.”
    E un petec de asfalt – probabil ceva groapa reparata – nicidecum ceva scurs pe carosabil

    @restul
    atat audstele01 cat si altii trec fara probleme prin curba aia in cele 2 minute, diferenta dintre ei si audi-ul ce derapeaza fiind viteza ce pare mai mare in cazul celui cu audi; mai mult, faptul ca 3 masini (din ~15 cate trec pe acolo pe durata filmuletului) au ajuns in sant intr-o perioada scurta de timp nu inseamna automat ca e ceva pe sosea, e foarte probabil ca aveau viteza prea mare, mai ales daca luam in considerare ca asta se intampla in Romania, unde respectul fata de legi – in general – e inexistent iar limita de viteza e mai mult ceva orientativ pentru mai toti soferii.

  56. Pe mine ma macheaza acest filmulet doar privindu-l pe internet!Is curios cum se simte audstele dupa acele clipe petrecute?
    Referitor la soferul Audi-ului mi se pare normal sa emitem anumite pareri,dar sa ne judecam unul pe celalalt pentru anumite pareri mi se pare aiurea.Ii de apreciat faptul ca a evitat masina milimetric si care da dovada de stapanire de sine dar care se bate cap in cap cu faptul ca a pierdut controlul masinii intr-o zona extrem de periculoasa.Ca a pierdut controlul din cauza unei pete de ulei,cauciucurilor necorespunzatoare,lipsei de expierienta sau din cauza ca nu cunostea drumul,nu avem de unde sa stim.

    Din punctul meu de vedere soferul Audi-ului a intrat cu viteza cam mare la care sa adauga o abordare proasta a virajului,iar redresarea a fost un reflex norocos.

  57. Vazand aceste imagini pot spune in primul rand ca este imbucurator faptul ca nicio persoana prezenta la acest eveniment rutier cu complicatii nu a avut de suferit. In al doilea rand, as spune poate nu a fost doar noroc acolo, ci a fost foarte, foarte mult noroc de partea tuturor: cei care au derapat si-au ajuns in sant fara sa existe victime, colegul nostru si persoanele din masina acestuia, soferul Audi-ului care a derapat si cei din masina lui. In acea curba dupa iesirea din Martinesti au mai avut loc accidente si exact in acel loc exista o cruce pe margine :(, dovada ca este o zona cu pericol de accident ridicat. Exista limitari de viteza (60 km/h), indicatoare de avertizare cu drum alunecos si pericol de accident + panouri pentru curba deosebit de periculoasa, care trebuie luate in serios mai ales pe timp nefavorabil, in caz contrar ajungandu-se la astfel de incidente.
    +

  58. @Craioveanul, ai dreptate ,asa am ajuns si eu sa nu mai mai fac supozitii si sa ma dau din drum cand unul vine f tare , chiar daca si eu merg peste limita.
    poate are o problema mai mare decat a mea de ce sa nu-i las strada libera ?!
    referitor la film, sigur cineva a invatat ceva din el
    @Maryus, cred ca soferul din audi nu mai putea el sa vorbeasca 😉

  59. Nou

    cum cica de ce arunca gozul in cealalta parte? e simplu cand intra cu o roata in namol masina deja e cat se poate de mult deja de merge cu spatele, + ca la nici o cutie de viteze (din cate stiu eu) nu poti schimba treapta de viteza daca merge cu fata, iar cat despre le sa mai si invarta de covrig + sa o bage in marsarier nici o sansa, + ca la ce viteza avea ar fi trebuit sa auzim un motor turuind a pistonasi prin capota la viteza aceea, pana una alta daca isi lua o cocie de masina in care se stie ca poate muri si nu avea viteza toate erau bune si „uscate” totusi ma gandesc ca ambii soferi + fetita au pintecarit probabil prin pantalonasi, asa un strop de frica

  60. lasati anvelopele, reflexele, ulei si alte astea… se vede pe filmare ca trec masinile fara probleme cu o viteza normala, s-au gasit 3-4 ratati sa o arda cu 110+ (probabil) in curba si ud. ce au patit e bine meritat… norocul lor ca putea sa iasa si mai urat

  61. Nu stiu daca e valabil si pt cel cu Audi, dar sunt foarte multi care considera ca au nevoie de cauciucuri bune doar pe fata.

  62. Si eu sunt de parere ca pe cel cu Audi l-a salvat norocul, nu priceperea. A derapat, a pierdut aderenta, nu l-ar fi ajutat prea mult invartitul volanului. Amintiti-va de clipul lui RazvanBB, cel cand era sa fie lovit din spate(printre ultimele).

  63. De cand au inceput sa circule prin tara masini la 500 euro, o sa ne urcam in masinile personale putin mai bine echipati decat Ken Block inainte de a pleca la drum. Nu imi dau seama bine, dar Audi-ul din filmare pare a fi Audi 80, deci ce ati vrea sa mai faca o asemenea masina in cazul in care detinatorul nu o intretinea la oarecare standarde (ce sa mai vorbim de cauciucuri) ! Referitor la cum a luat el (conducatorul masinii de 500 euro maxim cu care cara de obicei oua la magazinul aflat la cel mult 150 metri de gospodaria lui) de volan intai dreapta maxim, apoi a adus la centru, a tinut asa aprox. 80 metri dupa care a luat, din nou dreapta maxim pt. a nu intra in sant, ce sa va mai povestesc ! Va rog sa ma scuzati ca am uitat sa specific treaba cu introdusu’ (sau bagatu’) in R (sau RACHETA), pe acea portiune de 80 de metri !La asa adrenalina, mai ca as incerca si eu un Audi de genul asta, da’ macar pe un drum unde nu mai circula si altii, si, bineanteles cu santuri mult mai blande. MARE NOROC ATI AVUT !!!!!!

  64. Nou

    @mihais loganul nu avea abs, pe cand cel cu audi avea abs 100% (acum nu stim daca ii functiona o ba) dar pana una alta fara abs de te urci cu picioarele pe frana si ai blocat rotile masina devine sanie, cel cu audi s-a vazut clar ca avea viteza de meltean, probabil ca aud stele ne poate arata si mai mult din videoclip sa zicem pana pleaca sa vedem ce bronzati ies din masina(daca ies), pana una alta, oricat de roase sa fi fost gumele daca mergea cu o viteza decenta nu se intampla mare lucru, oricum eu imi aduc aminte azi iarna dupa ce s-a incalzit o zi doua si s-a topit zapada s-a creat pe sosea un parau de apa si cand a venit inghetul a devenit pationoar acea bucata de 1 metru lungime, cam asa a fi fost si la acel cu audi o acvaplanare ca la carte

  65. @verdenpom Ne referim la acelasi clip 😀 ?
    https://www.trafictube.ro/mi-tremura-genunchii/
    Imi dau si eu cu presupusul, nu zic ca am dreptate, de-aceea suntem aici, sa comentam si sa invatam 🙂

  66. @audstele01, era ulei pe sosea? Din ce motiv alunecau toti asa?

  67. in locul acela ori ce masina ai avea daca ai viteza si e umed sau gheata ai puso. De 7 ani fac naveta de la Campia la Cluj si in locul acela am vazut zeci de accidente si cateva live cu multe masini .Azi dimineata era rasturnat in aceasi curba un Ford Focus model 2012 . Apropo inainte de curba este indicator mare de 3 metri patrati si scrie „Pericol de Accidente 60 km/h viteza maxima”

  68. Nou

    @mihais nu acela, dar mai are unul cu un logan parca cu ceva pipita la volan, o situatie de genul, frana pana dupa botul masinii si volanul inclestat ca altfel nu ii poti zice

  69. Foarte interesant ca nimeni nu sesizeaza cum a reusit sa ii evite. Cand prinde acostamentul si se invarte brusc, omul nostru ia piciorul de pe frana, atata tot.

  70. @Seb
    Nu cred ca a reusit sa-i evite. A fost pur si simplu noroc chior. Sunt unii mai sus ce lauda talentele soferului din Audi – a evitat, a facut si a dres – alegand sa ignore faptul ca daca era cu adevarat talentat in ale volanului, nu ajungea sa derapeze. Heh, n-a reusit sa controleze masina cand a inceput sa-i fuga spatele, dar a realizat cum trebuie sa invarta volanul pentru a trece milimetric pe langa o masina stationata pe margine, cu spatele – chestie, fara indoiala, infinit mai grea.

  71. Tocmai ce a fost difuzat la Observator @ Antena 1 !!!

    S-a văzut foarte bine adresa site-ului. Deci, au fost corecţi 🙂

  72. Nou

    a fost difuzat la antena 1 live si in reluare 🙂

  73. Am fost in acea masina.Nu a fost nici noroc , nici indeminare, a fost pronie dumnezeiasca.Ne intorceam de la manastirea Sub piatra unde a fost hram Sfanta Paraschiva.Asa ca ganditi si voi …

  74. Nou

    a, deci a fost noroc. 🙂

  75. Nou

    @buna concluzia pinguinului 😆

  76. Daca trei masini au derapat in acea zona, ar trebui sa ne de-a de gandit! Se poate sa fi fost ceva noroi pe asfalt, lasat de vreun NENOROCIT care a iesit de pe camp cu tractorul! Se vede pe filmare, dupa pod era imediat un drum si se cunoaste ca erau urme de noroi pe asfalt… Astia care iesiti de pe drumuri neasfaltate si aveti rotile pline de noroi, dati-va dracului jos din masina si curatati cat de cat rotile, inainte de a intra pe asfalt, ca nu o sa crapati!

  77. Mult noroc, bine ca au scapat.
    Pe de alta parte ma simt in mare siguranta constatand cati superpiloti sunt printre noi.
    @superpilotii de mai sus: Sa aveti totusi RCA valid, zic…

  78. M-ati spart frate cu „masini de 500 euro” si cauciucuri „SH”. Bine ca sunt multi care comenteaza care au masini premium; omul poate are masina aia de X ani, sau poate atat isi permite, si a stras X ani bani sa isi ia o masina la 500 euro. Care e problema ? Daca era singurul care s-a dus in curba aia era ceva, dar fiind mai multi, sunteti inapti sa spuneti ca toti aveau cauciucuri „SH” sau „masini de 500 euro”.

    Mult mai inteligent era sa spuneti ca cei 3-4-5-6 sau cati or fi fost pana la urma, au franat in curba, ca poate s-au speriat de masinile trase pe dreapta crezand ca e radar, ca era ulei pe asfalt … dar sa sariti la cauciucuri SH si masini de 500 euro e culmea.

    Am Dacie 1310, asta ma face pericol pe asfalt ? Pun pariu ca Dacia mea e mai intreaga fata de multe „masini de 5000 euro” de care au unii care comenteaza.

    Vede-ti-va lungul nasului si nu mai sariti la concluzii idioate.

  79. Din punctul meu de vedere, faptul ca a reusit sa redreseze masina la limita ii da soferului cu Audi un mare plus din partea mea.
    De intrat cu viteza in curba nu e singurul, de franat inainte de apex nu e singurul, de pierdut controlul asupra masinii nu e singurul.
    Dar de controlat si redresat masina la limita e printre foarte foarte putinii. Si chiar daca nu este o experienta dorita pentru el este una extrem de valoroasa daca ai avut sa spunem „nenorocul” sa treci prin ea.
    Printre altele nu cred in Divinitate, Noroc sau Sansa ci in Stiinta, Prezenta de spirit si Experienta, care cred ca si-au spus cuvantul.

  80. Nou

    @OKS -experienta si-a spus cuvantul la ultima manevra ce o face cel cu audi ,si asta dupa si numai dupa…….. ce-si da seama ca ruleaza cu spatele 35/40 de metri ,,dreapta maxim”….atat.
    Sunt putini care si-au dat seama ca la intrare in derapaj trage stanga, perfect normal , apoi indreapta volanul fara sa stie unde va ajunga ca doar rula in lateral ,mai apoi indreaapta si ia traiectoria… decor.
    In momentul in care rula cu spatele , creeaza o bucla, bucla in care eram eu.
    In sinea mea , ma laud singur pt inspiratia ce am avut-o ….sa merg 2 metri mai in fata si 15 cm mai spre dreapta.sec 00:44.
    Exista si o morala, nu voi mai opri nici o data in imediata apropiere a unui accident mai ales in cazuri de derapaj.

  81. Bine ca nu au fost victime si sunteti OK.
    Subscriu la partea cu redresarea si experienta. A intrat cu rotile bracate maxim stanga(e reflexul normal cand te duci spre dreapta), a indreptat si-apoi a virat dreapta pentru ca daca ar fi virat stanga putea s-o dea in parapet cu fata sau s-o arunce cu spatele in rapa.
    Cred ca si cauciucurile conteaza foarte mult pe un astfel de carosabil. Abia aici se vede cata „economie” faci cu SH-urile…

  82. Despre ce experienta vorbim aici?
    A unui sofer de Audi 80, break din anii 90′? Toate care indica faptul ca:
    1. probabil este una dintre primele masini ale lui
    2. este o masina de familie
    Ca urmare a celor 2 puncte de mai sus, omul ar trebui sa fie pilot, cu reflexe de pantera, care eventual vede si 2-3 secunde in viitor?
    Pentru ca numai daca vezi in viitor ai putea actiona cum trebuie in cazul de mai sus.
    Altfel, depinzi doar de noroc. Ceea ce s-a si intamplat.
    Nu se stie motivul de ce masina a supravirat, ca e vorba de pata de ulei, ca e vorba de viteza prea mare, totusi s-a intamplat. Insa din momentul ala, soferul sta cu rotile spre dreapta, inca de cand ia curba si pana la final, fiind panicat.
    Masina nu isi continua drumul spre cei de pe margine, gata sa ii ia pe sus de-a latul, doar pentru ca rotile din fata in momentul ala intra pe noroi, iar cele din spate raman pe asfalt. Ca atare traiectoria masinii se schimba si este intoarsa cu totul. Atentie la noroiul care sare cand rotile din fata intra pe zona cu pamant.
    Deci nu inteleg de ce vorim despre pilotul de curse, cu vedere in viitor, familist convins, conducator al unui Audi 80 break…

  83. FRATILOR SUNT UN FAN AL RALIURILOR vo spun din postura de fost cursant a lui TIT AUR FOSTUL PILOT sa va spun ceva cu siguranta avea intermediare si chear si daca avea de ploaie
    agvaplanarea sa produs deoarece a schimbat aderenta depe apa cu acea pata de ulei se produde la viteze mari se pierde aderenta depe asfalt AGVAPLANAREA SE PRODUCE :1 caucuycurile de vara depe uscat pe ploaie PIERZI ADERENTA,2 cauciucu INTERMEDIIARE pot pierde aderenta pe ulei foarte usor asa cum si cele de iarna pierd aderenta pe asfalt uscat asa ca cel cu AUDIUL a fost inspirat sa frineze cind a simptit ca derapeaza si a ridice piciorul depe frina asfel a facut aderenta pe rotile fata cind sa intors cu spatele daca tinea piciorul pe frina si misca volanul intra in derapaj total si se ducea in parapet oti in colegutul nostru (martor )

  84. Mai fostule cursant, inainte sa dai lectii, vezi ca se scrie acvaplanare…

  85. Nou

    La 0:45 a miscat putin masina, daca nu o mutai mai pe margine era posibila o coliziiune/lovitura.

  86. @parik
    de-ar fi aia singura lui greseala…..

  87. Nou

    @LiviuIonut- categoric… ma laud singur pt inspiratie.

  88. DUMNEZEU EXISTA !! numai un miracol a putut sa va salveze

  89. mare noroc ai avut, +1 pentru filmare. intrebare, din ce cauza au fugit oamenii de la prima masina?

  90. @Petre Ilciuc – Eu am sarit in masina, ei au ales sa fuga… altceva ce puteai face cand vezi o masina ca intra in derapaj si te simti in pericol, au fugit pentru a se salva.

  91. Asa e! „E ceva urat pe drum” si are Audi 80 Avant…

  92. Nou

    La cat de tare s-a speriat sotia (sau prietena…?) nu vreau sa imi imaginez ce era daca ajungeai si tu in sant. Foarte aproape cel cu Audi, dar a manevrat-o bine si nu s-a atins de nimic. + pt clip, mare + pt ca ai oprit sa ajuti si respect celui cu Audi, care a evitat toate masinile oprite acolo!