It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Am avut noroc / Ba n-ai avut

Adăugat de JaLeTe
Raportează ca șters! 159

Atentie , vulgaritati !!!

Asta se intampla cand dezactivezi sistemele de siguranta(controlul tractiunii) pe „kickdown” la acceleratie.
Mare noroc am avut ca nu au fost masini langa mine.
Si inca nu era zapada sau gheata :))
Pe cel cu golf-ul l-am susprins a doua zi dupa ce o patisem eu 😀

Drumuri bune …

Ce mai caută lumea:
  • am avut accident
  • e noroc sa nai noroc

24 comentarii

  1. Andrelinio

    Nasol..

  2. Niste harburi nemtoaicele astea.

  3. galadragos

    Gheata era !

    Englezii ii spun „Black Ice”, pe romanseste „Polei”.

    Nu se vede, dara daca pui frana sau accelerezi …

  4. nu mai stie lumea sa plece de pe loc fara controlul tractiunii frate… welcome to 2015 😀

  5. 13/1 iesiti in fata unitatii a aveti de lucru 🙂 Cea mai rapida interventie EPA. Culmea e ca nu ar fi prima de genu.
    Inconstienta, fapte cu intentie.
    Pentru senzatii „tari” poti sa scoti SA2 (80A) sa vezi cum e fara electroservo.
    Lighting adjustement, video denoise ar fi ajutat un pic.

  6. furia rosie turbo

    Stie cineva de unde se scoate „controlul tractiunii” la logan ca vreau si eu sa derapez si nu pot. 😀

  7. Jalete, problema nu a fost dezactivarea controlului tractiunii, ci recapatarea brusca a aderentei dupa ce ai pus masina in frina de motor relativ violenta de la 5000+rpm. Atunci spatele a venit peste tine. Aici te-ar fi scos un sistem de control al stabilitatii, nu doar cel de control al tractiunii singur

  8. @furia rosie turbo – Scoate o mufa de la abs sau sa nu ne complicam taie o mufa 😀 .

  9. Nu-s ce sa zic… Dar cand debraiezi pe timp de iarna lasa si tu mai mult piciorul pe ambreiaj si ridica-l lent. Vorba lui @Mituc, a venit spatele peste tine… 🙂 Bine ca n-a fost mai rau… Fordul meu are ESP, n-am simtit niciodata nevoia sa-l dezactivez, si sa fiu sincer nici nu stiu cum, pentru ca n-am vrut. Dar chiar si asa iarna abuzez de ambreiaj, chiar daca sunt constient ca uzez discul. Decat un accident urat mai bine un schimb cinstit de discuri 🙂

  10. Din pacate la mine e mai altfel.
    Cutie sport automana + tractiune spate.
    Am facut greseala sa dezactivez pe acceleratie.
    Nu stiam ca va fi asa rau , dar acum stiu stiu stiu :))

  11. Poate si de asta nu iubesc cutiile automate. Prea m-as simti dependent, in conditii meteo dificile, de priceperea cutiei si a constructorului masinii. Nu stiu altii cum sunt, dar eu am imbatranit „in rele”. Ia-mi ambreiajul si m-ai lasat in pielea goala 🙂

  12. O poti permuta pe manual si faci frana de motor cand vrei si cu o automata ( cel putin la modelul pe care il am eu) insa ai dreptate … ambreiaj tot nu ai …

  13. Eu nu am decat abs si bas la masina…nu esp/dsc sau cum ii mai zice si nici controlul tractiunii si nu am avut vreo problema de genul pana acum ^_^. La automata trebuie sa fii putin incepator sau nebun sa dezactivezi esp iarna…automata doar cu esp activat simte si nu accelereaza daca rupe aderenta…altfel ea doar schimba viteze in timp ce tu stai pe loc:))

  14. + cred ca si cele mai elementare cutii automate au mod de iarna asa ca e/ar trebui sa fie o placere sa conduci automata in orice conditii in oras

  15. Adevarul e ca mereu avem cate ceva de invatat din micile nastre patanii.Nu suntem zei, suntem oameni… 🙂

  16. Apropo de asta, mare grija cu pilotul automat pe gheata.
    Am patit-o recent.
    Aveam viteza setata la 80. (viteza a 4-a)
    Accident in fata, reduc viteza la 40 (viteza a 3-a)
    Trec de accident, uit ca sunt intr-a treia si apas pe butonul de revenire la ultima viteza.
    Consecinta: masina s-a turat mai mult decat trebuia si a inceput sa danseze.
    Am redresat imediat, insa m-am invatat minte. Fara pilot automat pe gheata.
    Deci mare grija.

  17. Bun bun , bine de stiut, multumim!

  18. Gregorian Bivolaru

    Offtopic, frumos suna motorul! 335i sau 535i?

  19. E de apreciat ca totusi l-ai lasat pe ala sa se duca, inainte sa experimentezi, asta daca ai facut-o intentionat :D. + si de tinut minte pe viitor.

  20. Termenul „kickdown” este folosit pentru cutiile automate, chiar daca si la manuala faci aproximativ acelasi lucru, dar diferenta de intelegere a mecanismului exista. Tu doar ai accelerat. Prost.

  21. :)) Am citit comentariile de mai sus… sorry. Oricum, tot prost ai facut kickdown :))

  22. Problema a fost dezactivarea asc-ului , nu acceleratia 🙂

  23. @Barney – exista kickdown si la manuale:)…e acelasi tamburus de sub pedala pe care il poti calca si asa fortezi putin kompressorul sa ai oleaca de putere in plus:)

  24. La al doilea este nenaturala miscarea. I-a dat frana de mana si n-a mai stiut mai departe ce se intampla. Probabil visa prea mult NFS.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!