Nu numai unii dintre prietenii nostri cu turisme sunt foarte indragostiti de banda a doua, astfel incat nu mai pot sa o paraseasca, dar si conducatorii auto ai masinilor mai mari/grele se molipsesc uneori de aceasta „boala”.
Bineinteles ca exista si contra-exemple (ale unor soferi profesionisti), care pot duce apoi la o intrebare simpla: Oare de ce unii dintre colegii cu un volan mai mare in mana pot … si altii nu?
Fundal sonor: Dj Robert.T – Hear Over Heals (New Single 2013)
http://www.youtube.com/user/RobertTDj
19 comentarii
Raspunsul e foarte simplu, totul tine de caracter si de respect, fie ca esti in trafic, pieton pe trotuar, etc. Opusul este exact ce se vede in prima parte din clip, durere in basca. Drum bun.
@FlorinC De acord. Se poate, daca se doreste acest lucru. Dumuri bune, fara probleme 🙂
Is gropile prea mari pe B1 pt masinile lor cu roti mici 🙂
@RebounD11 … sau transporta oua (nu oO 🙂 )
Eu circul intre benzi ca sa pot fluidiza traficul,asa sigur scap de canale si gropi ! ( si bineinteles si de soferi,ca ma pot depasi pe ce parte vor,daca incap…desigur ) 😀 😛
2:10 taxiu pe prima banda?!!!!
Hai sa iti dau eu un raspuns din punctul nostru de vedere.
Nici eu nu folosesc prima banda in oras.
1. In oras, nu poti folosi banda 1 cu un camion din cauza copacilor.(cea mai mare problema)
2. Gropile prea mari sau capacele de canal lipsa. (gropile se simt si cand e roata mare)
3. Indicatoarele puse prea aproape de marginea drumului in care iti spargi oglinda ex: 0:13 si 0:40
4. Masinile parcate aiurea,nu poti merge pe jumate de banda
S.a.m.d.
@Razvan…din punctul meu de vedere si nu o lua in nume de rau ….hai sa circulam toti numai pe B2, ca sunt canale, masini parcate aiurea etc. Daca tu ai ‘prioritate de tabla groasa’ nu ai de cat sa te urci pe cei care stationeaza aiuri cam 90% taximetristi. Drumuri bune!
@RAA Ma si mir ca n-ai aparut prin vreun clip 😀
@”Bizonul” arogant Nu era nicio graba 🙂
@Razvan Tu esti profi si n-ai condus numai in RO 🙂 Fara supare, stii la fel de bine ca mine pe unde si cum trebuie sa circule autovehiculele mari/grele. Scuze si motive se pot gasi oricand, inclusiv in cazul turismelor am auzit o groaza, unele mai „bune” decat altele. Nu neg, pot sa existe niste probleme cu copacii netoaletati la timp sau cu masini parcate necorespunzator. Insa de aceea esti sofer ca sa te descurci, iar folosirea exclusiva a B2 nu este solutia.
Ce-am prezentat aici tinde sa devina un obicei care se manifesta din ce in ce mai mult. Am ajuns sa-i apreciez pe acei soferi profesionisti de TIR-uri, autocare, autobuze s.a. care folosesc prima banda, in ciuda copacilor, denivelarilor, indicatoarelor etc. Desi acesta ar reprezenta normalul, ajungem sa apreciem exceptiile. Nu este in regula 🙁
@RobyCJ De acord. Peste tot exista zone si zone. Poate ca intr-adevar uneori B1 este atat de stricata, incat e un chin sa circuli pe-acolo. Insa de prea multe ori comoditatea, lipsa de cunostinte rutiere, nerespectarea intentionata a regulilor sau alte motive isi spun cuvantul.
@Gelu: cei ce folosesc banda1 in conditiile date de mine sunt cei pe care ii doare in p….ix de daunele aduse masinii.Nu ai cum sa te descurci, atunci cand distanta dintre asfalt si creanga e de 3.80 m
@Razvan Nu cred ca pe toti 🙂
@Bogdan Crezi ca te pot ajuta cu ceva?
Glumeam si eu bre… :)))
Daca ma enervez circul numai cu spatele. Da stii de ce ?! 🙂
PS: Iara postezi deodata cu mine ? …
@RAA Ca sa ai mai multi km cu spatele decat au altii cu fata 😀
Ei..vezi ca nu stii nimic. Pentru ca POT bre :)))))
@RAA Era prea simplu raspunsul asta 😉 I-am dat o forma mai interesanta si destul de des intalnita in comm-urile pe care mi le lasa unii „soferi” pe canalul de YT.
Hehe ,deci sa-nteleg ca am dat-o prea comuna… Shit,mai lucrez la altele.Revin. :)) 😀
@RAA Raman prin zona 🙂
ori mai exista o varianta .. poate ca ei numara invers benzile de circulatie :))
@Florin Emilian Ar fi tragic, mai ales ca ei sunt ‘pro’. Trebuie sa le numaram toti la fel, de la dreapta la stanga, altfel nu ne mai intelegem unii cu altii 🙂