Adaugă comentariu

8 comentarii
  1. Nou

    Ei intradevar au cedeaza, tu prioritate, dar tind sa cred dupa cum au dat sa se bage,aveau impresia ca mergi spre billa. Poate semnalul pus stanga in intersectie te putea scapa de neplaceri(altfel nu inteleg de ce vocifera ala).p.s. Brutu’daca puneai nu mai existau dileme:))(atat a semnalizarii cat si momentul franarii ca parca ai muscat din cealalta banda la un moment dat).

  2. Pai n-am inteles de ce n-ai plecat mai departe? Adica stai cat stai, dar mai si pleci 🙂

  3. +1 Maxi

    Puteai sa mergi mai departe linistit mai ales ca nu trebuia sa-l ocolesti…asta cu uitatul si injuratul la astfel de oameni,ca soferi nu-i poti numi , mi-am dat seama ca-i irelevanta,oricat si orice le-ai spune tot la fel vor face. Ii numeri pe degete pe cei care recunosc sau stiu sa poarte o discutie civilizata sau in contradictoriu bazata pe cateva argumente.

  4. Nou

    1. semnalu era pus demult pe stanga, era ud pe jos, masina a alunecat si pe linie cand am pus frana de asta directia este schimbata.

    2. am oprit pentru ca eu am coborat sa-mi verific cauciucul , repet a alunecat pe linie

  5. Uite parerea mea:
    – Ai venit putin prea tare pentru a intra in intersectie. Mai ales zilele astea cind animalele au aruncat cu lut pe jos si e mizga asta infernala;
    – ei s-au oprit, tu din cauza liniei de tramvai, maglavaitului de pe jos si a vitezei neadaptate era sa te duci spre ala cu alfa care mai avea ceva distanta pina la banda ta suficient sa nu te incurce;
    – cauciucul trebuia sa-l verifici mai incolo, nu in mijlocul intersectiei;

    Parerea mea finala este ca situatia asta ai creat-o, nu s-a intimplat. Cu mizga asta pe jos masinile nu mai sint asa agile, ar trebui sa lasi putin si de la tine.

  6. Nou

    semnal stanga? pt. ce, sa semnalizezi curba?? ai prioritate doar, vb. lui Mituc, ai creat situatia, ai oprit in propia intersectie d-aia ti-a zis ce ti-a zis cel cu alfa.

  7. Nou

    Bine baieti va multumesc pentru sfaturi , chiar am sa tin cont , este interesant de unde s-a dedus viteza asta neadaptada, cum ti-ai dat seama?:) urmareste putin linia aia alba.
    De asta e loc de dat cu parerea , parerile vor fi impartite .
    Catalin Ionescu 7 , semnalizezi intentia ca te duci la stanga, pentru ca ceilalti sa nu fie surprinsi, acolo poti opta sa mergi si inainte.

  8. catalin.ionescu.7, acolo conform marcajelor existente acum ceva vreme nu trebuia semnalizat stinga, pentru ca practic directia tot inainte inseamna stinga conform marcajelor. Asta insa crea o situatie confuza, ca sa mergi inainte trebuia sa semnalizezi dreapta, ceea ce insemna ca poti face dreapta in sus chiar in intersectie (spre Ripa Galbena, pentru cei ce cunosc locul) sau sa mergi tot inainte.
    Exista intersectii in T in care drumul „drept” conform marcajelor e cel care se duce stinga/dreapta. Aici insa nu (mai) e cazul, si trebuie semnalizata intentia de a ramine pe drumul cu prioritate.

    Marcajele atunci erau confuze, asa cum sint in multe locuri din Iasi, nemultumita idiotilor care arunca vopsea pe asfalt. Totdeauna alegeam sa semnalizez stinga, si ExpressVectra spune ca a facut la fel, deci cei din fata nu au avut cum sa fie surprinsi de asta, ci doar de faptul ca nu li s-au miscat masinile asa cum isi imaginau iar EV i-a surprins cu un 40-45Kmph (viteza perfect legala insa).

    ExpressVectra: poate viteza neadaptata e cam dur spus. Si legal aia nu aveau ce cauta acolo. Realistic vorbind insa, si referindu-ne la conditiile create de neimpuscatii (inca) de la primarie/rutiera/citadin, viteza ta era poate putin cam mare luind in considerare atit posibilitatile de frinare (doar cind te-ai gindit sa apesi frina ai vazut ca masina a vrut sa se duca drept initial, dar te-a „ghidat” linia de tramvai, cu un posibil pret al belirii unui pneu) si capacitatea de a pleca de pe loc a celorlalti.

    Acum sa explic de ce am zis ca ai creat situatia asta:
    1. prioritatea se aplica pentru masini aflate simultan in intersectie;
    2. avensisul argintiu de la secunda 8 abia a reusit sa se strecoare, ceilalti si ei deja intrati cind tu erai deja ajuns acolo se apucasera sa treaca;
    3. doar la prezenta avensisului in intersectie cind inca tu mai aveai metri buni pina acolo trebuia sa te faca sa reduci putin (cel putin in virtutea condusului preventiv, daca nu si a regulilor de circulatie in ceea ce priveste degajarea intersectiei). Ori, tu daca nu erai fortat sa frinezi de ala cu alfa (sau ce minune e aia visinie cu capota foliata negru) ai fi trecut foarte aproape de cel cu avensisul.

    Imi pare rau ca nu am explicat mai pe larg aseara.

Vezi si...