Mizeria de Bariera de la Drajna!
La Drajna trec peste 30 de trenuri pe zi, fara cele de marfa. Bariera automata are senzorul la 7km, deci se pune cu mult timp inainte.
Daca ai ghinionul sa ajungi la ora 13:55-14:00 esti mancat! – 40 minute de asteptare si coada de peste 4 km pe contrasens, dupa cum se poate vedea in clip, daca ati avut rabdare sa îl urmariti cap coada. Va dati seama ce rabdare iti trebuie sa îl filmezi 🙂
Noroc cu Timelapse-ul norilor, ca e mai fun de privit.
Autoritatile locale nu sunt in stare de ani de zile sa faca un pasaj, fie el pe sus sau pe dedesubt, desi in centrul orasului Slobozia au reusit sa sape o groapa de milioane de euro pentru parcare subterana, proiect nefezabil din fonduri Europene, pe care acum trebuie sa le returneze pentru ca au depasit toate termenele posibile.
Bariera de la Drajna – cel mai frumos cosmar al tulcenilor, galatenilor, brailenilor, ialomitenilor si mai stiu eu cui-enilor 🙁
ENJOY ROMANIA!
7 comentarii
Asa e mereu acolo. In ajuns de Paste si Craciun coada de masini se intinde pana pe podul de iesire de pe A2.
N-ai inteles nimic…acolo e pe invers…de fapt bariera e pusa tot timpul ca sa treaca trenurile si doar din cand in cand se mai ridica sa traverseze si masinile 🙂
WELCOME !
Frumos editat, documentat.
BTW Tandarei-Feteesti cum mai e ?
E bun drumul . Am trecut azi pe acolo. Cateva gropi micute dar nimic de speriat.
Multumesc de urari :). Confirm, Tandarai – Fetesti e foarte bun, mici exceptii la iesire din Fetesti, in rest e f bun, l-am facut de curand cu motocicleta.
Si intreaba lumea ca ce le treuie unora SUV la oras… ui’ de aia! 2:13
Sun din zonă și cunosc perfect coșmarul.
Am făcut și o oră până am reușit să trec, credeți-mă.
Pe lângă problema barierei, mai sunt încă două probleme, care îngreunează traficul și mai mult:
1. Bizonii, care depășesc pe banda din dreapta, coloana, iar banda aceea este de obligatoriu dreapta. Apoi, în intersecție se face un „meleu”, care blochează intersecția și se trece și mai greu, în scurtul timp în care barierele se ridică.
2. Poliția rutieră, care nu face nimic, în majoritatea timpului.
–- De foarte multe ori, i-am văzut stând la pândă, la permise – dacă ai „forțat” bariera – adică s-au pus în funcțiune semnalele acustice și luminoase și ai trecut, te-au făcut pieton.
–-În restul timpului stau la pândă cu radarul, și de foarte multe ori, în momentul în care bariera de pune, ei pleacă din intersecție, pentru a sta la pândă cu radarul, câțiva km mai departe, pentru a îi taxa pe „fraierii”, care au stat o oră la barieră și acum se grăbesc.
În plus autoritățile nu fac nimic. Nu îi interesează. Puteți observa că la câțiva km depărtare, pe A2, sunt două poduri, la 500m unul de celălalt, deși se putea construi doar unul și banii din celălalt de puteau investii în construcția unuia peste calea ferată.
În sezonul estival, este un coșmar – numărul trenurilor se înmulțește considerabil și de foarte ulte ori, coada formată se întinde, inclusiv în interiorul A2. Am văzut coloană pe A2, de cel puțin 3km, care continua tot drumul până la barieră.
Sfatul meu, pentru cei ce vin din București este să ieșiți la Lehliu, și să urmați ruta din linkul de mai jos.
Drumul este bun, și chiar dacă nu ar fi bariera pusă la Drajna, tot nu pierdeți foarte mult timp.
https://www.google.ro/maps/dir/44.427481,26.8690825/Slobozia/@44.4292752,27.3351649,13.8z/data=!4m19!4m18!1m10!3m4!1m2!1d26.9745791!2d44.4348649!3s0x40b1ca36e4c41b85:0x82114ad425be4641!3m4!1m2!1d27.3453494!2d44.4292275!3s0x40b0463cbf691d39:0xd0fb39b7de10c3ee!1m5!1m1!1s0x40b0510db326e779:0xa16d2d9e58a82671!2m2!1d27.3613656!2d44.5628889!3e0?hl=ro
Stimă,
Brutus.