Adaugă comentariu

14 comentarii
  1. macar avea farul bun pe dreapta..
    ce era s`o patesc cu unu` care il avea pe stanga in varf de deal..eu am zis ca era motocicleta…

  2. Nou

    @razvanbb: N-a dat flash ci s-a asigurat pe distanta mai lunga ca-i batea numa scurta. 😀
    @cipoc: Farul bun e pe stanga ca daca era pe dreapta putea fi confundat cu o motocicleta. 😛

  3. pai staim mah, era o domnisoara care atunci se ducea la reprezentanta in Germania sa schimbe becu

  4. hai mai ca si mie mi s-a ars becul la faza scurta… nu fiti rai.
    n-am avut timp inca sa il inlocuiesc. bine, nici n-am mers seara.

  5. Anul asta am fost in vacanta in Sharm El Sheikh. Ei bine, taximetristii foloseau pozitiile in timpul mersului si se „flash-uiau” comutand pe faza scurta(lumina de intalnire). Nu am inteles de ce. Daca a fost cineva si stie sunt tare curios.

    Cat despre baiatul asta doar nu-l vedeti sa isi schimbe singur becul, e sub demnitatea lui (adica habar nu are cum)…

  6. probabil bec xenon. se poate schimba numai la reprezentanta. la porsche te pune sa faci programare cu 1 zi 2 inainte.

  7. „Sa mor daca-l schimb pana nu ard si faza lunga!” 😀
    Ala nu pare a fi xenon. E prea galben si pe langa asta se stinge in reluare.

  8. mie mi s-a intamplat sa mi se arda ambele becuri. mi-am dat seama abia pe inserat ca nu prea vedeam nimic si am inceput sa primesc flashuri. noroc ca nu a trebuit sa mai merg decat o ora, ce e drept am fost nevoit sa ma folosesc de farurile de ceata si faza lunga unde era posibil.

  9. @Stiffy – putin probabil sa nu fie xenon. Eu personal am varianta de xenon de fabrica de 4000k si bate putin spre galben.
    In functie de ce se arde la xenon( daca e balastul sau becul) se stinge treptat sau brusc.
    Personal sunt impotriva persoanelor care merg cu becuri arse. Consider ca poti opri la o benzinarie, sa dai 5 lei unuia de acolo sa-ti schimbe becul.

  10. Nou

    este cu siguranta halogen dupa inertia care o are lumina.mai mult de 1 mil nu este un bec halogen bun, nu prastiile alea din benzinarii,daca era xenon avea inertie aprope zero iar becul este undeva la 100 E buc.(la porsche garantez ca sare de 7 mil).

  11. Daca va ajuta sa stiti ca eu am luneta fumurie. Asa ca luminile s-ar putea sa nu fie prezentate in culoarea reala :).

  12. Sunt mai multe aspecte:
    1. Nu găsești becuri în toate benzinăriile – sunt chiar puține cele în care mai au și altceva în afară de parfumuri de mașină, casete cu manele și diverse lichide care se pot consuma. Eu am căutat în Constanța în 3 benzinării până să găsesc o fază scurtă de Megane (cred că H7)
    2. La mașinile cu geam clar trebuie bec cu filtru UV, care costă mai mult de 5 lei (bate spre 50 de lei dacă e „firmă”)
    3. La unele mașini e destul de dificil de schimbat becurile (la megane trebuie sa bag mâna prin spatele roții și să lucrez ca ginecologul, pe pipăite.
    4. Nu toți gigeii de la benzinării știu să schimbe becuri.

    Și în ultimul rând, cel mai improtant: F**u-l în gură de nesimțit care dă flash-uri deși tu nu ai unde să te duci pe banda I.

  13. Mi-am schimbat azi becul H1 55W 12 V pe faza scurta. 10 lei un bec Osram. Intensitatea e mai buna decat la precedenta, dar tot nu sunt multumit. Recomandari?

Vezi si...