Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
20 comentarii
Nou
mad4green
Greu de spus daca s-a asigurat sau nu. Poate roti privirea, nu trebuie sa intoarca neaparat capul la 90 de grade. Si in plus, de pe bicicleta ai o vizibilitate mai buna a drumului.
@mad4green Pe bune?? Tre’ să fie vreo abilitate specială la bicicliști asta cu rotitul privirii, prima dată când aflu. Și cu siguranță îl trăsese și curentul și nu putea întoarce capul nici la 45 de grade.
A propos, la cedează ce scuză îi găsim? Că parcă vine o mașină din dreapta, nu? Pesemne că deja își rotise privirea, calculase distanță vs viteză – toate înainte chiar de a ajunge în capul străzii, el evaluând totul din zbor de la înălțimea bicicletei.
Nou
doctor faust
scuza ca nici macar n-ar trebui sa ai voie cu masina cu mai mult de 5 kmh acolo, aia…cu trotuare ocupate full si 0 acces pentru pietoni, copii, etc..cam scuza aia…iti trebuie ceva tupeu
Nou
Soferu
Corect mad4green.Cine „pedaleaza” cunoaste. 🙂
Iar autorul clipului nu avea cum sa vada daca biciclistul s-a asigurat dreapta sau nu.Biciclistul fiind aplecat in fata,nu avea cum sa-i vada capul.
Biciclistul a vazut peste boscheti daca venea ceva din dreapta,iar autorul clipului abia cand a ajuns la coltul strazii si gata i s-a parut ca biciclistul a gresit.E chestie de secunde.
mad4green si doctor faust au dreptate AnaT.
Mai dati dreptate si celorlati colegi care comenteaza,nu numai voua insiva.Ma refer la autorii clipurilor de pe TT.
@Soferu Eu sunt foarte receptivă la argumente, cu condiția să fie pertinente. Bun, să zicem că eu nu văd privirea biciclistului – dar asta e valabil și pentru voi. Văd doar un om care virează stânga-dreapta fără să încetinească și care ignoră semnele de circulație (și insist pe întrebarea adresată lui doctor faust mai jos. ).
Restul sunt doar speculații.
Și da, eu circul foarte încet în zonă, nu o fac acum special ca să-l urmăresc pe el. Din păcate însă mai sunt și șoferi idioți care circulă cu viteză sau neatenți, sper să nu se întâlnească într-o zi cu unul din ei.
Nou
danverab
Cine a mers pe bicicleta ani la rand, se bazeaza nu doar privire ci si pe auz, plus ca vizibilitatea e mare.
Nou
doctor faust
ba esti nebun, serios? hai sa-l omoram…in zona aia rezidentiala dintre blocuri plina de trotuare pline de masini, circulatie pietoni 0? nici n-ar trebui s-aveti voie cu masina acolo…mortii lui de biciclist…lol penibil
@doctor faust 1. Asigurare=propria lui siguranță; 2. Cedează trecerea=un semn general valabil pentru toți participanții la trafic. Dealtfel, strada pe care face stânga la ultima fază nu mai e o alee, iar vizibilitatea la intrare e foarte redusă.
Scurtă întrebare: dacă îl lovea mașina aia de la final, a cui era vina și cine ieșea mai șifonat? că fesul ăla nu pare solid.
Să ne rezumăm la realitate, până rezolvă duamna Firea problema parcărilor din zone rezidențiale.
Nou
doctor faust
eu doar parafrazam un politician care-a folosit scuza asta azi. imi pare rau ca nu s-a inteles.
in general oamenii sunt foarte rai. cu fiecare categorie cu care se urca cei de sub ei le provoaca scarba, repulsie, le incalca dreptul si ‘proprietatea’…biciclistii nu suporta sa vada un picior pe pista, soferii nu suporta un biciclist pe strazi, automobilistii mor pe motoristi si tot asa. si nu doar la noi ci peste tot in lume.
Daca autoritatile nu fac nimic, ar putea face cetatenii, intre ei si pentru ei. Ok, ne punem conservele pe trotuare ca nu e loc dar intre blocuri hai sa mai avem intelegere pentru un copil, o bicicleta, un carut, o batrana.
Parc-am acum doua zile un sofer pe-aici remarca grozavia facuta de o femeie intre blocuri, fara trotuar (ocupat de masini), pe viscol, cu gluga-n cap canu s-a uitat in dreapta.
Da, ok, cu totii stim cum e „legal” – legal numai soferii au dreptate in tara asta, spre deosebire de restul Europei civilizate. Eu nu inteleg rautatea. Asta nu inteleg. Simtul proprietatii, drumul meu, banda mea, priroritatea mea.
Da’ si asta e pe categorii. De sus in jos 🙂
Daca vrei sa ne rezumam la realitatea ar trebui ca in jurul blocurilor sa existe doar trotuare, gradini verzi si locuri de joaca pentru copii, asta e, copiii nu cresc numai la tara iar orasele nu sunt doar pentru trafic auto intre casa, job si supermarket.
@doctor faust Scuze, nu m-am prins, într-adevăr. În ultima vreme mă scârbesc așa tare toți politicienii, că încerc să nu-i mai urmăresc absolut deloc.
Eu nu sunt rea, cred că se vede din clipurile mele că prezint situații variate, preponderent cu șoferi – inclusiv cu mine uneori.
La rândul meu nici eu nu înțeleg de ce atunci când este prezentat vreun biciclist în lumină negativă se stârnește un val de solidaritate – pe când într-o situație similară un șofer ar fi făcut bucăți în comentarii 🙂
Ana.T Parca mergea pe pilot automat. Unii mai au casti in urechi, asculta muzica, vorbesc la telefon, iar regulile de circulatie (daca le cunosc) si siguranta in deplasare devin mai putin importante.
+
GeluCJ Muțumesc pentru apreciere! se pare că alții mă consideră doar răutăcioasă cu domnul în cauză 😉
Nou
doctor faust
fondul problemei este indiscutabil. Nu e un copil mic fara discernamant, e un tantalau fara instinct de conservare. d-astia sunt peste tot, unii se curata altii nu, unii iau premiul Darwin.
circumstantele mi se par discutabile, in contextul preamaririi soferului roman.
mi-ar fi placut sa fii la fel de rautacioasa si cu domnul pentru care-ai dat cu spatele jumate di breteaua aia de pe oltenitei 🙂
@doctor faust Gata, am înțeles, era vorba de Mihaela 😀
Nou
7 Sins
Se pare ca dupa unii comentatori de mai sus,pe bicicleta era un cameleon imbracat cu haine si nu un om.Adica animalutul ala simpatic cu limba lunga si cleioasa,care nu intoarce capul,ci doar ochii care functioneaza independent,permiţându-i acestuia să se uite în direcţii diferite, în acelaşi timp.
@Soferu În copilărie pedalam la greu pe ulițele de la mine de-acasă, la țară, pe un Pegas din ăla cu șaua lungă. M-am gândit să îmi cumpăr unul la fel, că tot au reapărut, dar am decis să fiu sinceră cu mine însămi și să recunosc că nu l-aș folosi. Mă descurajează lipsa de infrastructură, pericolele din trafic și gazele de eșapament pe care le-aș trage direct în plămâni, de la sursă.
Ultima dată am mers cu bicicleta acum 3 ani, când am închiriat una prin Stockholm.
Mda, eu sunt fost curier pe curiera. Nu se compara vizibilitatea de pe tzgoagla’ vs auto. Nu trebuie sa intorci capul mai mult de un deget-doua si ai vizibilitate cat intorci tu capul din masina. Pozitia de pe bicla deja iti ofera un avantaj, esti la inaltime, vezi mai bine… din masina ce saracia sa vezi prin masinile oprite la colt? Dar va las in mila voastra voi astia ce ati pedalat prin cartier la 10 ani in anii 90 cand erau 10 masini…
20 comentarii
Greu de spus daca s-a asigurat sau nu. Poate roti privirea, nu trebuie sa intoarca neaparat capul la 90 de grade. Si in plus, de pe bicicleta ai o vizibilitate mai buna a drumului.
@mad4green Pe bune?? Tre’ să fie vreo abilitate specială la bicicliști asta cu rotitul privirii, prima dată când aflu. Și cu siguranță îl trăsese și curentul și nu putea întoarce capul nici la 45 de grade.
A propos, la cedează ce scuză îi găsim? Că parcă vine o mașină din dreapta, nu? Pesemne că deja își rotise privirea, calculase distanță vs viteză – toate înainte chiar de a ajunge în capul străzii, el evaluând totul din zbor de la înălțimea bicicletei.
scuza ca nici macar n-ar trebui sa ai voie cu masina cu mai mult de 5 kmh acolo, aia…cu trotuare ocupate full si 0 acces pentru pietoni, copii, etc..cam scuza aia…iti trebuie ceva tupeu
Corect mad4green.Cine „pedaleaza” cunoaste. 🙂
Iar autorul clipului nu avea cum sa vada daca biciclistul s-a asigurat dreapta sau nu.Biciclistul fiind aplecat in fata,nu avea cum sa-i vada capul.
Biciclistul a vazut peste boscheti daca venea ceva din dreapta,iar autorul clipului abia cand a ajuns la coltul strazii si gata i s-a parut ca biciclistul a gresit.E chestie de secunde.
mad4green si doctor faust au dreptate AnaT.
Mai dati dreptate si celorlati colegi care comenteaza,nu numai voua insiva.Ma refer la autorii clipurilor de pe TT.
@Soferu Eu sunt foarte receptivă la argumente, cu condiția să fie pertinente. Bun, să zicem că eu nu văd privirea biciclistului – dar asta e valabil și pentru voi. Văd doar un om care virează stânga-dreapta fără să încetinească și care ignoră semnele de circulație (și insist pe întrebarea adresată lui doctor faust mai jos. ).
Restul sunt doar speculații.
Și da, eu circul foarte încet în zonă, nu o fac acum special ca să-l urmăresc pe el. Din păcate însă mai sunt și șoferi idioți care circulă cu viteză sau neatenți, sper să nu se întâlnească într-o zi cu unul din ei.
Cine a mers pe bicicleta ani la rand, se bazeaza nu doar privire ci si pe auz, plus ca vizibilitatea e mare.
ba esti nebun, serios? hai sa-l omoram…in zona aia rezidentiala dintre blocuri plina de trotuare pline de masini, circulatie pietoni 0? nici n-ar trebui s-aveti voie cu masina acolo…
mortii lui de biciclist…lol penibil@doctor faust 1. Asigurare=propria lui siguranță; 2. Cedează trecerea=un semn general valabil pentru toți participanții la trafic. Dealtfel, strada pe care face stânga la ultima fază nu mai e o alee, iar vizibilitatea la intrare e foarte redusă.
Scurtă întrebare: dacă îl lovea mașina aia de la final, a cui era vina și cine ieșea mai șifonat? că fesul ăla nu pare solid.
Să ne rezumăm la realitate, până rezolvă duamna Firea problema parcărilor din zone rezidențiale.
eu doar parafrazam un politician care-a folosit scuza asta azi. imi pare rau ca nu s-a inteles.
in general oamenii sunt foarte rai. cu fiecare categorie cu care se urca cei de sub ei le provoaca scarba, repulsie, le incalca dreptul si ‘proprietatea’…biciclistii nu suporta sa vada un picior pe pista, soferii nu suporta un biciclist pe strazi, automobilistii mor pe motoristi si tot asa. si nu doar la noi ci peste tot in lume.
Daca autoritatile nu fac nimic, ar putea face cetatenii, intre ei si pentru ei. Ok, ne punem conservele pe trotuare ca nu e loc dar intre blocuri hai sa mai avem intelegere pentru un copil, o bicicleta, un carut, o batrana.
Parc-am acum doua zile un sofer pe-aici remarca grozavia facuta de o femeie intre blocuri, fara trotuar (ocupat de masini), pe viscol, cu gluga-n cap canu s-a uitat in dreapta.
Da, ok, cu totii stim cum e „legal” – legal numai soferii au dreptate in tara asta, spre deosebire de restul Europei civilizate. Eu nu inteleg rautatea. Asta nu inteleg. Simtul proprietatii, drumul meu, banda mea, priroritatea mea.
Da’ si asta e pe categorii. De sus in jos 🙂
Daca vrei sa ne rezumam la realitatea ar trebui ca in jurul blocurilor sa existe doar trotuare, gradini verzi si locuri de joaca pentru copii, asta e, copiii nu cresc numai la tara iar orasele nu sunt doar pentru trafic auto intre casa, job si supermarket.
@doctor faust Scuze, nu m-am prins, într-adevăr. În ultima vreme mă scârbesc așa tare toți politicienii, că încerc să nu-i mai urmăresc absolut deloc.
Eu nu sunt rea, cred că se vede din clipurile mele că prezint situații variate, preponderent cu șoferi – inclusiv cu mine uneori.
La rândul meu nici eu nu înțeleg de ce atunci când este prezentat vreun biciclist în lumină negativă se stârnește un val de solidaritate – pe când într-o situație similară un șofer ar fi făcut bucăți în comentarii 🙂
Ana.T Parca mergea pe pilot automat. Unii mai au casti in urechi, asculta muzica, vorbesc la telefon, iar regulile de circulatie (daca le cunosc) si siguranta in deplasare devin mai putin importante.
+
GeluCJ Muțumesc pentru apreciere! se pare că alții mă consideră doar răutăcioasă cu domnul în cauză 😉
fondul problemei este indiscutabil. Nu e un copil mic fara discernamant, e un tantalau fara instinct de conservare. d-astia sunt peste tot, unii se curata altii nu, unii iau premiul Darwin.
circumstantele mi se par discutabile, in contextul preamaririi soferului roman.
mi-ar fi placut sa fii la fel de rautacioasa si cu domnul pentru care-ai dat cu spatele jumate di breteaua aia de pe oltenitei 🙂
@doctor faust Eu nu prea circul pe Olteniței, la ce anume e referirea?
@doctor faust Gata, am înțeles, era vorba de Mihaela 😀
Se pare ca dupa unii comentatori de mai sus,pe bicicleta era un cameleon imbracat cu haine si nu un om.Adica animalutul ala simpatic cu limba lunga si cleioasa,care nu intoarce capul,ci doar ochii care functioneaza independent,permiţându-i acestuia să se uite în direcţii diferite, în acelaşi timp.
@7 sins Cam așa ceva…
@7 Sins si @AnaT se pare ca nu ati „pedalat” niciodata si comentati doar in necunostinta de cauza. 🙁 Pacat,nu stiti ce pierdeti. 🙁
@Soferu În copilărie pedalam la greu pe ulițele de la mine de-acasă, la țară, pe un Pegas din ăla cu șaua lungă. M-am gândit să îmi cumpăr unul la fel, că tot au reapărut, dar am decis să fiu sinceră cu mine însămi și să recunosc că nu l-aș folosi. Mă descurajează lipsa de infrastructură, pericolele din trafic și gazele de eșapament pe care le-aș trage direct în plămâni, de la sursă.
Ultima dată am mers cu bicicleta acum 3 ani, când am închiriat una prin Stockholm.
Mda, eu sunt fost curier pe curiera. Nu se compara vizibilitatea de pe tzgoagla’ vs auto. Nu trebuie sa intorci capul mai mult de un deget-doua si ai vizibilitate cat intorci tu capul din masina. Pozitia de pe bicla deja iti ofera un avantaj, esti la inaltime, vezi mai bine… din masina ce saracia sa vezi prin masinile oprite la colt? Dar va las in mila voastra voi astia ce ati pedalat prin cartier la 10 ani in anii 90 cand erau 10 masini…