It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

BicicloPietoanta

Adăugat de TimTrafic
Raportează ca șters! 98

Tot ea cu gura mare ca era pe trecere. Nicio asigurare, nimic, macar sa se fi uitat in stanga, nicio reactie. Cand i-am spus ca nu e pieton pe bicicleta i-a picat fata. Probabil a auzit-o pentru prima data.

Ce mai caută lumea:
  • tarladar mare

46 comentarii

  1. astia trebuie starpiti ca se inmultesc…si pe urma tot soferii trag de pe urma lor.

  2. ea a asteptat s-o inviti la o cafea !!!

  3. Frumusica fata….

  4. Sa inteleg ca i-ai urat multa sanatate ?

    • Multa sanatate si mai ales mult noroc, ca are nevoie la cum circula 😀

  5. e adevarat ca trebuie sa coboare de pe bicla, dar trecuse deja, ai claxonat-o degeaba. moment inutil.

    • Daca veneam putin mai repede o luam in plin+ca am si franat. Eu am avertizat-o in speranta ca data viitoare sa se gandeasca de doua ori inainte. Dupa logica ta daca trec pe rosu si ma opreste politia dupa 200m si imi ia permisul e degeaba, ca am trecut, nu?

    • @stailucid, esti sigur?

    • StaiLucid, ce ai fumat de nu ai ramas lucid? Crezi ca daca-i spui unui politist care te-a vazut ca ai trecut cu masina pe rosu, ca oricum ai trecut fara sa provoci nici un accident, te iarta?

  6. Ea credea ca vrei sa o agati, iar tu te apuci sa-i faci morala. 🙂
    Bine macar ca e frumusica.

  7. 2 bete infipte’n ***, aprat de mers pe … bicicleta.
    Mi s-a parut mie sau a vrut sa-ti arate degetul mijlociu ?

    • Probabil, era tare nervoasa cum am indraznit sa ma iau de ea ca doar era pe trecere. Poate ca m-a si injurat, tot vorbea de una singura, n-am mai inteles ce zice.

  8. Mița biciclista

  9. adam, sunt foarte sigur, a fost o abordare intarziata!

  10. ovtim, „Dupa logica ta daca trec pe rosu si ma opreste politia dupa 200m si imi ia permisul e degeaba, ca am trecut, nu?”
    total gresit, faza cu acvariul si homosexualii e doar banc.

    • Ok, am inteles. Data viitoare cand mai am o astfel de situatie voi accelera cat pot de tare (eventual sa-l si lovesc putin) ca sa-i pot tine morala, ca altfel, nu e eficienta.

  11. @ovtim Oricum, asa a aflat un lucru nou, fara sa i se-ntample ceva rau.
    +

  12. Trebuia sa-i spui „Domnisoara, va rog sa va stergeti pe frunte, ca aveti ceva intre coarne !” :)))))

  13. plm.. exces de zel.. tu mai aveai 100 de metri pana la ea cand s-a apucat sa traverseze, daca traversa cu ea de coarne tot tu asteptai dupa ea, dar atunci cine se mai baga in seama cu pisoiu?

    • Prefer sa astept 10 secunde decat sa am probleme si dosare penale pentru niste idioti care nu vor/nu cunosc/circula dupa propriile reguli.

  14. Aoleu aoleu cata lume ii ia apararea tipei respective sau sunt total pe langa topic, fluierand fata in loc sa invete ceva.

    Autorul n-a zis ca l-a incurcat tipa respectiva, ci ca a incercat sa o invete ceva pentru data viitoare iar ea l-a primit cu flit. Cca sigur face la fel si in alte dati si poate in alta momente, masina nu va fi asa departe si nu va mai apuca sa o vada si sa franeze la timp util, si sa vedem atunci ce rau o sa-i para ca n-a invatat mai din timp ce trebuie sa faca sa fie mai in siguranta in primul rand si mai corecta.

    Eu, cel putin, cand mi se atrage atentia asupra unui lucru, il ascult si ii acord macar macar 10 secunde de gandire, nu incep sa injur din prima, ca poate am ceva de invatat, ca doar toata viata asta e o scoala continua, pana la batranete.

    Cum zicea cineva cunoscut odata: „As da tot ce stiu pentru jumatate din ce ignor”.

  15. 1. mult prea agresiv in abordare, mai ales cand vorbesti cu o femeie
    2. distanta mare fata de tine, corect, trebuia sa se dea jos, insa exagerezi
    3. fac pariu ca taxiul nu l-ai observat cum a plecat ca pe tarla, dar hei, ce mai conteaza cand ne putem agita ca Pepsi, nu ? 🙂
    4. Nu aveai de ce sa vii mai tare, ce scrie la lege cu privire la circulatia in zona trecerilor de pietoni ? De asemenea, aveai semn de cedeaza trecerea, la fel, nu aveai de ce sa vii „tare” (ce-mi plac mie astea cu drobul de sare pe care la bagati uneori…)
    5. Lipseste infrastructura si in Timisoara.

    • Am devenit (poate aparent) agresiv deoarece am realizat ca fatuca aia nici macar nu cunostea obligatia de a merge pe langa bicicleta ! Nu era foarte mare distanta, daca aveam cu 10 km/h in plus, nu stiu ce iesea+ca acolo ai tendinta sa te uiti in stanga sa cedezi trecerea autovehiculelor. Ma puteam uita pe trecere, nu era nimeni, ma uitam in stanga si toanta asta imi sarea in fata. Taxiul l-am vazut, dar si-a mentinut banda, nu m-a incurcat cu absolut nimic. Cel putin in Timisoara vad zilnic o gramada de astfel de biciclopietoni, deja m-am saturat!

    • Tu inca nu te-ai prins ce ti-am zis legat de obligatiile pe care le ai in preajma trecerilor de pietoni, nu ? + semnul de cedeaza etc.
      Taxiul a plecat ca pe tarla fara semnal, asta iti spuneam.
      Iar daca vroiai sa explici domnisoarei, puteai avea un ton normal, nu agresiv asa cum se aude.

    • M-am prins. Am redus viteza, am sporit atentia, nu asta e ideea. Ideea e ca un biciclist care circula intr-un oras european nu cunostea legislatia..si cand i se spune ca a gresit incepe sa strige, sa injure etc.

    • @Thomas Eu aud un claxon foarte foarte scurt + oprit si acordat prioritate (chiar daca nu o avea calare pe bicicleta)

      Dupa aceea „sa cobori dupa bicicleta cand treci, nu esti pieton pe bicicleta, nu stii atata lucru?” pe un ton foarte calm si frumos dupa punctul meu de vedere.

      Ea raspunde „da e trecere”, apoi autorul „dar pe bicicleta nu esti pieton. Nu stii ca esti pieton pe bicicleta?” spus cu acelasi ton ca mai inainte.

      Din toate astea, eu nu vad cu ce-a gresit autorul:

      1) agresivitatea din abordare: daca claxona prelung, nu se oprea si dadea sa o calce, o injura si tipa la ea ca-i o tuta pe bicicloanta, intelegeam, dar asa care a fost problema ca i-a spus frumos ce obligatii are?
      2) distanta dintre el si ea: ce legatura are distanta cu faptul ca ea n-are voie pe bicicleta? Aceeasi chestie ca si lui valie: daca e rosu dar trecea pentru ca autorul care venea pe verde era departe, nu era material de TT sau de ce faceti acum pe moralistii si cautati nod in papura?
      3) taxi: nu vad ce legatura are taxi-ul care a gresit cu titlul si scopul acestui clip. Fiecare clip are un scop, stabilit de autor. El a vrut sa ne arate asta nu taximetristi in acest clip. Nu cred ca daca ma uit peste clipurile tale nu vad pe cineva care a facut vreo greseala si tu n-ai semnalat-o in clip de parca esti obligat sa arati pe toti cu degetu, si nu doar pe cel/cei pe care vrei sa-i scoti in evidenta pentru a-i invata si pe alti biciclisti cum trebuie sa circule
      4) autorul putea sau nu sa vina mai tare: ok, nu putea sa vina mai tare, dar poate nu o iei direct asa, si te poti gandi ca autorul era cu 10m mai in fata deoarece pe o portiune de dinaintea acesteia, a mers cu o viteza nitel mai mare (si unde ii era permis) sau a plecat mai devreme de acasa cu 2 secunde, si ajungi in aceeasi situatie descrisa de el adica se putea ca respectiva biciclista sa nu fie asa norocoasa si asta era in sine ideea. Plus ca nu vad unde a gresit autorul. A avut trecere de pietoni, mergea initial incet, a incetinit si mai mult pana aproape de oprire (deja era trecuta de trecere cand a trecut si el pe ea), inclusiv in cazul acelui cedeaza. Ce regula n-a respectat?
      5) I’m drawing a blank

  16. Asta-i rezultatul cand gandim in litera si nu in spiritul legii. La lege scrie ca trebuie sa te dai jos de pe bicicleta cand traversezi pe trecerea de pietoni. Spiritul legii este insa un pic diferit si pleaca de la premiza ca viteza cu care circula un biciclist poate surpinde un conducator auto la o trecere de pietoni. In cazul de fata nici vorba de asa ceva : te aflai la o distanta confortabila de trecere in momentul in care ea s-a angajat in traversare. Nu stiu daca ai incercat vreodata sa mergi cu bicicleta prin oras insa iti spun din propria-mi experienta: daca la fiecare trecere de pietoni te dai jos de pe bicicleta atunci acest mijloc de transport devine aproape neatractiv. Eu de cele mai multe ori, la angajarea traversarii, ma dau jos din sa insa nu si de pe bicicleta, plopulsandu-ma cu ajutorul picioarelor. In momentul in care am certitudinea ca soferii au oprit/m-au observat, revin inapoi in sa si-mi continui drumul – asa vad eu abordarea cea mai corecta, vazuta din ambele situatii : de sofer si biciclist

    • Dupa principiul tau, daca am rosu, ma pot asigura in dreapta si in stanga, si daca e liber de ce sa stau ca prostul?! La fel si la trecerea de cale ferata: ma uit, trenul se vede de la distanta nu? si trec, oare e corecta gandirea asta?

    • Legatura intre comparatia ta cu trenul si situatia de fata este?! Trenul nu trebuie sa acorde prioritate insa tu ca sofer ai o multime de obligatii la trecerea de pietoni : sa le acorzi prioritate, sa incetinesti etc, etc

    • @valie Si totusi, teoretic, bicicleta este un vehicul deci nu prea ai ce cauta pe trecerile de pietoni. Ar trebui sa circuli ca orice vehicul, fara sa fii nevoit sa treci pe la treceri. Esti pe trotuar si d-aia treci pe ele? Pai ce cauti acolo, ca n-ai voie?

      Deci da, atata timp cat incalcati absolut toate regulile de circulatie, nu mi se pare ok. Tu zici ca treci nu stiu cum trecerea (nu cum trebuie), deci asa putem extrapola (si d-aia ai si facut-o @ovtim ) si sa spunem de faza cu trenul pentru ca da, are legatura. Cum sa n-aibe legatura?

      Tu spui ca fiind sofer, ai obligatii la trecerea de pietoni. Dar repet, trecere pentru pietoni nu pentru vehicule cum sunt bicicletele. Ca asa poate maine trec si cu caruta p-acolo, si apoi si cu scuterul si apoi si cu cine mai stie ce. Este trecere pentru pietoni, nu pentru vehicule. Cat esti pe bicicleta esti vehicul. Maine poimaine trece unu cu masina pe trecerea de pietoni, si daca il claxonezi vii tu si ne spui ca ai obligatii la trecerea cu pietoni. O faci? Nu cred. De ce? Pentru ca stii ca ala n-avea voie pe trecerea de pietoni. Asa n-are voie nici biciclistul. Q.e.d.

      Si doi la mana: noi avem obligatii ca soferi dar ei ca biciclisti nu? Au si ei cateva pe care nu le baga in seama deloc si se pare ca nici nu le stiu, si totusi tot le iei apararea lor si nu celui care a mers legal si corect. Daca o lua pe aia pe capota ziceam, dar astfel, cu ce-a gresit autorul de il certi pe el dar nu si pe biciclista care a fost singura care a gresit aici?

      Am pus o multime de intrebari, explicate logic si dupa legislatie. Sunt curios daca vei raspunde la cate una, punctual asa, si ce dovezi poti aduce ca vad ne uitam la alt clip si stim alta legislatie.

    • Am sa incerc sa-ti raspuns la cateva :
      1. eu traversez pe la trecerea de pietoni cand pista de pe trotuar imi impune asta (una din putinele ramase in Bucuresti), in intersectiile unde trebuie sa fac stanga si nu ma simt in siguranta intre masini sau in zonele in care circul pe trotuar (chiar daca nu exista pista deschisa legal – de exemplu pe Kiseleff) din aceleasi motive de siguranta (se circula cu viteze mari).
      2. imi este greu sa explic in cuvinte cum ma dau jos din sa dar nu detot de pe bicicleta (adica sa merg la pas pe langa ea) – fiecare intelege cum stie/poate „nici biciclistii si nici conducatorii de mopede nu au voie sa traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, in timp ce se deplaseaza pe bicicleta sau pe moped” – extras din Codul Rutier Art. 161. alin. 1, litera K. Am explicat mai sus ce intelegere am eu in ceea ce priveste spiritul acestei reguli.
      3. nu este interzis biciclistilor sa traverseze pe trecerile de pietoni (vezi citatul de mai sus)
      4. iau apararea biciclistilor numai in cazurile in care consider ca se exagereaza – ce uiti tu, si multi altii, este ca eu in postura de biciclist sunt mult mai expus decat tine intre 1-2 tone de fiare iar clacsoanele sau diversele scamatorii pot duce la accidentarea ciclistului

      Daca a ramas ceva fara raspuns da-mi de veste

    • @valie
      1) Nu prea s-a vorbit niciodata aici despre pistele de biciclete, deci nu stiu de unde ai scos acest punct. Iar cu privire la virajele la stanga, poate ai dreptate ca e mai sigur sa treci pe la treceri, dar asta nu inseamna ca trebuie sa calaresti trecerea de pietoni pe bicicleta.
      2) Ca dai fundul de pe sa dar tot impingi cu picioarele nu stiu ce sa zic. Mie nu mi-e lene sa ma dau jos de pe ea in caz ca vreau sa traversez pe trecere. Nu stiu de ce altora le e. Chiar imi relaxez un pic picioarele si fundul dupa atatea gropi.
      3) ba da, este interzis biciclistilor sa treaca pe acolo. Cat esti pe bicicleta te numesti biciclist deci n-ai voie. Daca esti dat jos de pe ea, devii pieton care cara dupa el ba un ghiozdan, ba un troller, ba o bicicleta de coarne. Eu zic ca limba romana este clara si n-ai cum sa definesti pe cineva care merge pe langa bicicleta ca un biciclist de-mi spui chestia asta la punctul asta.
      4) Eu nu uit nimic. Doar faci presupunerea ca eu nu circul cu bicicleta si este o presupunere gresita. Eu ti-am vorbit doar pe baza legislatiei in vigoare, iar tu faci presupuneri despre mine in incercarea de a ma combate.

      Eu din dorinta de a face economie, din dorinta de a face miscare, din dorinta de a ma mai si distra un pic cu vantu-n plete, din dorinta de a ajuns mai repede in unele locuri decat as face-o cu masina sau pe jos, din toate motivele astea, eu NU circul cu masina cand e vreme buna afara (jumatea primaverii pana toamna tarziu), decat cand sunt grabit undeva, sau la cumparaturi sau sa-mi iau sotia tarziu de la servici.

      In rest (si serviciul meu ma alearga prin oras de la un punct de lucru la altul, avand contracte cu mai multe firme) merg cu bicicleta. Poate nu e Bucuresti cu privire la circulatie si haos, dar tot nu merg pe trecerile de pietoni calare pe bicicleta (nici nu prea fac asta decat la traversarea bulevardelor unde nici n-am voie cu bicicleta pentru ca am pista de bicicleta dar nu e pista si pentru a trece dintr-o parte in alta).

  17. no comment !!!

  18. Fetele frumoase au voie sa treaca pe bicicleta, peste tot. Asa scrie in legislatie :p

  19. E mult pana sa ajungem ca in tarile civilizate UNDE AI VOIE SA TRECI PE BICICLETA PE TRECEREA DE PIETONI. Pana acolo mai e mult, la noi nu se acorda prioritate de trecere nici la pietoni (mai ales in Timisoara), ce sa mai vorbim de biciclisti. E pacat, Timisoara era altceva pe vremuri acum e doar un mic si mizerabil Bucuresti plin de tigani.

  20. ovtim, „Ok, am inteles. Data viitoare cand mai am o astfel de situatie voi accelera cat pot de tare (eventual sa-l si lovesc putin) ca sa-i pot tine morala, ca altfel, nu e eficienta.”

    Asa cum ti-a spus si Thomas de cateva ori faza cu accelerárea in preajma trecerilor cade.

    Acum, ca biciclistii trebuie sa stie legislatia rutiera e una, insa nu am auzit de vreun biciclist sa fi dat vreun examen.
    De ce ai asemenea pretentii de la ei atata timp cat nu sunt examinati in niciun fel ?
    cine ar trebui sa fie ala inteleptu’ ?

    • Dupa tine cum era „eficienta” observatia mea facuta tinerei? Trebuia sa opresc masina cu scartait de roti si ea sa fie pe mijlocul trecerii ca sa aiba rost, nu? Putea sa fie si la 500m de mine si cand ma apropiam de ea sa-i atrag atentia. Cu ce greseam? In schimb ea a gresit, si greseala e greasala, mai bine o recunosti si incerci pe viitor sa o corectezi. Nu merge aici cu nu stiu/nu am dat examen/nu sunt examinat. Odata ce te-ai urcat pe bicicleta tine de obligatia ta sa cunosti legislatia. In caz contrar, fara suparare, daca te lovesc in timp ce tu treci pe bicicleta suporti consecintele. Sa ii spui politistului ca nu ai fost examinat si sa vezi daca tine varianta asta. Nu sunt examinati tocmai pentru ca au a naibii de putine reguli simple, si tot ei sunt aia care nu vor si nu ii intereseaza sa le invete! Cu asta cred ca am cam spus tot ce am avut de zis, putem purta asa discutii in contradictoriu la nesfarsit. Drive safe! Seara buna sa ai ! 😀

  21. Hipsteri basiti. Dau o caruta de bani pe niste biciclete vintage, cu o singura viteza si cosulet pe fata si merg pe trotuar. Iar cand dau de o panta mai abrupta, se fac pietoni 😀

  22. ovtim, nu prea intelegi ce ti spune pe aici, din cate bag eu seama!

    dincolo de aberatia ta cu „scartait de roti”, faptele sunt fapte:
    1. ea a gresit, necunoscand legislatia
    2. tu ai exagerat pentru ca…automobile.

    ce nu accepti tu e ca cei mai multi biciclisti nu cunosc legislatia pentru ca astea sunt legile in Romania in zilele de azi: te poti plimba pe strazi, cu bicicleta, fara sa dai vreun examen in prealabil.
    asa ca, in loc sa faci educatie rutiera in mod agresiv (sa nu spun marlanesc), mai bine casti ochii si esti mai tolerant.
    banuiesc ca esti din TM, daca ajungi in B vei crapa de inima daca nu-ti schimbi atitudinea.
    seara buna si tie!

  23. punKreas, uita-te mai bine, bicla nu are o singura viteza, hai sa nu comentam sa ne aflam in treaba!
    ps. ca nu stie sa le foloseasca e alta discutie 🙂 si e speculatie !

  24. si, ca sa nu raman dator, ce pare a fi bicicleta retro cu un singur pinion, poate fi o bicla cu 3-5 viteze in butuc !!!!

  25. Si cu fetele dragute esti rau ? Eu ii uram o invitatie cu capul „sub ghidonul„ meu ( covrig/volan ) :)) Scuza-ti afemeistu` din mine :))

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!