It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Bizon cu Mercedes | Aproape poc

Adăugat de Bamgineer
Raportează ca șters! 77

Neacordare de prioritate la Lidl in Marasti, Cluj-Napoca.

Inainte ca razboinicii tastaturilor sa spuna ceva, mentionez:

1) Viteza mea era de 35 km/h.
2) Aveam prioritate.
3) Nu a avut nici cea mai mica intentie de a se asigura .
4) Nu poate fi vorba de concudere preventiva, vina este 100% a bizonului.
5) Dupa ce l-am evitat, imi facea semne si imi arata cu degetu, ma „certa”, si cand doamna de langa el i-a zis probabil ca e tampit, a inceput sa faca semne sa ma duc sa imi vad de treaba.
6) La semafor a intors (si a ajuns de unde a plecat… cei din Cluj-Napoca cunosc ce zic), nu stiu ce a vrut sa faca.
7) Soferul era un mosulica, probabil senil, si tot el era recalcitrant.

P.S. Dureaza aproximativ 1 secunda de cand vezi un eveniment si muti piciorul pe frana. Stiintific dovedit, nu vorbe.

47 comentarii

  1. Fara suparare, la prima faza tu unde erai ? Gen o preventiva ceva ? Ai vazut ca nu se opreste si n-ai schitat nimic, decat in ultimul moment cand era sa o comiti si cu cel de pe banda 2 (sau 1 ca prima pare parcare).

    • Exact cum am descris sub video, nu are ce preventie sa fie. Eu aveam 35 km/h.

      La secunda 0:32 da impresia ca ar opri.
      La secunda 0:34 porneste.
      Tot la secunda 0:34 eu deja franam.
      Tot la secunda 0:34 se observa ca intre mine si bizon sunt aproximativ 4 metri.

      Asa ca te rog, nu imi spune ca trebuia de fapt nici sa nu plec de la semafor, ca trebuia sa ghicesc in stele ca ala cu Mertanul nu se uita.

      Referitor la cel de pe banda 2, am vazut in oglinda ca nu e langa mine si atunci am tras de volan. Daca era langa mine, dadeam in Mertan.

      Te intreb si pe tine, ca am intrebat si in alta parte:

      Te rog sa imi spui, vizionand clipul, in ce moment ai fi franat, si care e argumentul.
      „As fi franat la x:yy deoarece mi-am dat seama ca etc”.

      Sunt curios cum gandesc altii.

      Mersi!

    • robwin_75

      melcu@ Melcule , SE CHEAMA PRIORITATE , SEMN STOP , ceva cu rosu si alb !!!

    • cu prioritatea sau STOP stai fara masina cateva saptamani…. nu conteaza ce avea, conteaza ca n-a oprit. Iar autorul s-a bazat pe faptul ca ala , logic, ar fi trebuit sa opreasca.
      Atat am zis doar, nu sariti. Ca el s-a bazat ca idi trebuia sa opreasca si m-a facut-o.

  2. O fi crezut ca e în sens giratoriu 😀

  3. Hai brother, conduita preventivă nu prea funcționează. Viteză nu aveai, gentilețe zero. Te-ai dus pâna în el ca să-l sperii și ai reușit. Chiar dacă aveai prioritate, ai avut timp suficient să-l lași să treacă, dar probabil simțul priorității a primat și ai zis hai că am o fază de pus pe net. Mai poți să lași de la tine uneori, așa de dragul sărbătorilor.

    • Vezi mai sus ce am scris :).

    • royvs2004

      Subscriu le ce zice 6M7. Chiar era loc de gentilete, mai ales cand ai observat ca cel cu Mercedesul e nehotarat. Poate omul chiar nu stie zona. Ce faci daca iti vine unu’ pe sensul tau de mers? Intri in el ca ai prioritate ? Noroc ca nu l-ai acrosat pe cel din dreapta ta, ca tu erai vinovat, ca nu ai pastrat distanta regulamentara fata de cel din dreapta. Asa fara suparare, doar zic. Hai, sarbatori fericite si fara evenimente in trafic !

    • robwin_75

      6M7@ La tine conduita preventiva este tot aceeasi cu ? Cauta sa vezi ce inseamna ” sa conduci preventiv ” !!!

  4. robwin_75

    Bamgineer@ Chiar crezi ca TOTI cunosc semnele de circulatie ? Unii sunt aici ( pe site ) ca sa populeze si ei site-ul !!!

    • Dacă vrei să aplici mot-a-mot cerințele conduitei preventive este posibil să ai dreptate, dar în trafic uneori nici conduita preventivă nu te salvează de un incident, chiar dacă ai dreptate și circuli regulamentar. Uneori mai poți să lași de la tine, alteori nu, depinde de starea de moment și modul în care se află fiecare la momentul respectiv și cum apreciază pe moment ceea ce trebuie să facă. Aruncatul cu noroi este sportul național românesc, iar eu trag concluzia că ești un jucător bine antrenat. Probabil și tu populezi acest site din moment ce ai ales să faci parte din această comunitate, așa cum au ales și alți membri. Eu personal, în afară de a posta câte un clip și a comenta din când în când, am mai învățat unele lucruri. Uneori poți fi de acord cu o persoană, alteori nu, dar asta nu înseamnă că trebuie să te crezi superior celorlalți doar pentru că vrei să ai dreptate. Cu mai mult timp în urmă, pieton fiind, nu am vrut să las un șofer să treacă la o trecere pentru pietoni (acesta venea cu ceva viteză) pentru că am considerat că este dreptul meu să traversez. L-am forțat să frâneze violent și m-am angajat în traversare, moment în care șoferul a deschis ușa, a ieșit puțin din mașină și mi-a strigat : Bă, o să mori cu dreptatea în mână. Asta a fost tot. După asta am realizat că uneori mai pot lăsa și de la mine, nu-i mare lucru, uneori poți să faci și compromisuri. Dacă te-am jignit cu ceva, te rog să mă scuzi.
      P.S.- În cazul unui incident între cei doi (autorul și ”bizonul”, ”moșulică”, ”senil”, ”recalcitrant”), cu siguranță că autorul chiar dacă avea dreptate, ar fi meditat și probabil ajungea la concluzia că mai bine lăsa de la el și nu se ajungea la incident.

  5. Cei care se iau de autor, vă ofer următoarele cifre, certificate de autori de prestigiu într-o lucrare științifică. La viteza de 30 km/h distanța parcursă corespunzătoare timpului de percepere al obstacolului, acționării pedalei de frână și intrării în acțiune a sistemului de frânare este de 6,2 m. La 40 km/h această distanță este de 8,3 m.

    • Mersi mult! Ai o tuica de la mine! 😀

    • „certificate de autori de prestigiu într-o lucrare științifică”
      Dar „certificate” pe pielea ta @Filip_24 ce rezultate ti-au dat?
      Sa nu o mai lungesc,sunt de acord cu 6M7 si Melcul.
      Lipseste preventia nea’!

    • Matematica simpla:

      30 km/h = 8.33 m/s.
      1 secunda timp de reactie (observat, mutat picior, incepere actionare pedala) = 8.33 m parcursi.
      Timp efectiv de franare (depinde de masina) = 6 m.
      Distanta totala parcursa = 8.33 + 6 = 14.3 m.

      Sa vedem cu marcajele cum stam:
      Lungime linie marcata = 3 m
      Lungime spatiu intre 2 linii marcate = 6 m

      Inseamna ca eu la 0:32 trebuia sa franez ca sa ma opresc la timp, fara a fi necesare alte manevre in plus.

      Eu as spune ca lipseste preventia si asigurarea din partea celuilalt, dar ce sa facem, e democratie, si fiecare are parerea lui.
      Un lucru e cert: in caz de impact, eu nu eram vinovat.
      Pentru a evita alte polemici: daca il loveam pe cel cu focus, fara a avea contact cu Mercedesul, sanse mari ca cel cu Mercedes sa scape nevinovat,
      iar eu sa raman fara permis.

  6. 00:30 aveai 30 km/h pe urma cand ai vazut ca tipu vrea sa intre ai inceput sa maresti viteza ca sa-i arati ca tu ai prioritate. Sincer -1 din partea mea pentru ‘demonstratia’ ta, cel cu Mercedes a apreciat ca tu iti pastrezi viteza 30 km/h si el are timp sa intre, iar daca vrei a fi mereu prioritar, misca-ti fundu pe banda 1 (in cazul tau banda 2 deoarece pe b1 erau masini parcate)

    • E cocos cu masina.Se ducea la gaina 🙂

    • Scuza-ma, dar daca de la 30 la 35 km/h e mega acceleratie si confuzie pentru ceilalti din trafic, atunci nu stiu ce sa mai cred. Daca o calcam si aveam de la 30 brusc 50 intelegeam. Ti se pare ca m-am grabit sa ajung in spate la Peugeotul ala alb (sau ce o fi)?

      Tipul vrea sa intre, dar are cedeaza. Ti se pare ca a cedat trecerea? De ce tot cautam atatea scuze?

      De ce sa imi misc fundul pe banda 1, cand in acea zona (daca ai fi din Cluj-Napoca ar trebui sa sti):
      – Banda 1 – pentru virat dreapta inainte de BRD.
      – Banda 2 – Inainte spre centru.
      – Banda 3 – Virat stanga dupa biserica sau inainte spre centru.

      Nu mai insistati aiurea cu circulatul pe banda 1 in oras, cand sunt intersectii din 50 in 50 de metri. In afara orasului sunt perfect de acord cu tine, sa circuli pe B1.

      La 0:32 nu ti se pare ca tipul se opeste? Ti se pare ca el de la 0:30 pana la 0:36 are o miscare lina, predictibila?

      Mi se pare ca la absolut orice video de pe acest site, niciodata nu e acuzat vinovatul. Tot timpul autorul: ba ca nu l-a lasat, ba ca nu l-a vazut, ba ca de ce nu e pe B1 si e pe B2, de ce a plecat mai repede de la semafor, de ce merge cu 50 in oras, si asa mai departe.

      Ti se pare tie ca era cazul sa forteze acolo domnul cu Mercedes? Nu putea bine mersi sa iasa dupa ce treceam eu? Daca el aprecia ca eu imi pastrez viteza, etc, nu mai avea poticnirile alea, si iesea direct.

      Si daca cautam / vanam faze de pus pe net, cam cate videouri aveam puse de cand am user-ul?

      Drumuri bune si asfalt curat!

    • O fi ceva sofer profesionist care nu are nici un accident de 30 de ani si are dreptul sa circule pe b3 cu 30 km/h si caute RCA pe stradă. Am uitat sa precizez, păcat că cel cu focusu te-a evitat și nu a intrat în tine, rămâneai fără permis pentru neacordare de prioritate 🙂 (00:35)

    • Daca citeai ce am scris, observai ca am spus ca daca cel cu Focus era mai aproape de mine, nu trageam de volan.

      Referitor la ce ai scris mai sus, cu ce viteza doreai sa circul, cand in fata e semafor si coloana de masini? Sa accelerez rapid pana la 70 ca sa pun frana peste 50 metri?

      Banuiesc ca in mintea ta cel cu Mercedes a procedat corect.

      Imi cer scuze, de acum inainte ma voi opri mereu cand vad ca are cineva cedeaza trecerea, ca sa previn orice incident.

    • Nu era necesar 70, daca tot ai vrut sa faci pe viteazu si sa nu-l lasi, accelerai pana la 40-45 si erai mai aproape de Peugeot luai piciorul de pe acceleratia si masina intra in frana de motor (in cazul in care ai masina cu cutie manuala, cele automate nu am habar cum functioneaza). Si se vede clar ca in 00:33 bagi picioru in acceleratie cand puteai sa lasi de acceleratie (repet treaba cu cutia). Cum s-a zis si mai sus conducere preventiva, i-ai dat de inteles tipului cu Mercedes ca tu conduci preventiv si s-a gandit ca are vreme sa se bage dar tu ai zis ‘hai ca-l f*t pe asta’. Fără supărare.

    • @sh4doW, tu esti doar gica-contra sau iti faci target-ul de comentarii pe site? Zici de parca distanta dintre autor si urmatoarea masina ar fi fost de sute de metri si a accelerat al naibii sa nu il lase pe ala cu Mercedes sa intre. Esti din alt film. Tu esti serios?! Nu e ca si cand ala astepta de n ore sa intre si el. La fel pot zice si eu ca si tine: pacat ca autorul nu a intrat in ala bla bla bla, neacordare bla bla bla, permis bla bla bla. Hai sa nu o dam in daca si parca se plimbau c-o barca.

    • @sh4dow
      „..păcat că cel cu focusu te-a evitat și nu a intrat în tine, rămâneai fără permis pentru neacordare de prioritate 🙂 (00:35)”
      Era neasigurare la schimbarea directiei de mers/schimbare de banda, nu neacordare de prioritate.

  7. In ziua de azi, cel care greseste are scuza, iar cel care merge regulamentar nu conduce preventiv. E bine, forta PSD!

    • In sfarsit un comentariu decent Citesc ce scriu altii respectiv comentariile de la mai multe filmulete pe Trafictube iar statistica se potriveste perfect cu contextul politic actual: ca un rezumat, daca unul intra in tine dar tu nu ai centura, 90% din comentarii blameaza victima. In cazul de fata, de ce mergeai cu 35 km/h si nu cu 30 km/h, de ce nu opresti cand vezi pe unul fara prioritate ca vine din stanga, de ce circuli pe b2. de ce cacat nu ai palarie, iepurasule?? 90% din comentarii NU SCRIU NIMIC DESPRE MERCEDES. El conduce preventiv, cel care a filmat, nu.

  8. E relativ off-topic dar vad un comentariu aici, respectiv la alte zeci de filmulete, referitor la cum ar trebui sa circulam toti in oras pe banda b1 (sau b2, daca b1 e ocupata cu masini). Stati cu codul rutier in brate si il interpretati ad litteram si stau si ma intrebam daca voi chiar circulati cu masina prin oras. Daca intelegeti ca, daca am sta toti incolonati pe o singura banda cozile ar fi interminabile. Ca este MULT mai periculos sa circuli pe b1, in conditiile in care pietonii nu au pic de instinct de supravietuire/conservare. Ca pe b1 sunt gropi. Ca poate vrei sa faci stanga la un moment dat si trebuie sa te inscrii din timp, nu cu 50 m inainte, ca vezi Doamne asa scrie in codul rutier. ETC.

    si am uitat sa mentionez pe cei care vor sa intre din dreapta si-s mascati de masinile parcate

  9. Si eu sunt pentru conducere preventiva. Dar hai sa nu exageram acum, o sa ajungem sa spunem ca preventiv trebuia sa stam acasa si nu se mai inampla nimic.
    Eu sunt satul de astia care se baga pe ideea ca „doar n-o sa intre in mine”. Daca las/sunt lasat, acest lucru se semnaleaza cumva (cu mana, flash). Daca nu, avem indicatoare de stabilire a prioritatii.
    Cica s-ar vrea schimbarea codului rutier: Care e obligatia conducatorului auto la intalnirea indicatorului STOP? Sa se asigure ca cel care se apropie pe drumul prioritar circula preventiv si sa-i taie fata.

  10. neata
    urmaresc de mult trafic tube dar e prima oara cand postez pentru ca sunt uluit – singura greseala a autorului e ca a tras dreapta – in rest codul rutier e acelasi si pt mercedes si bmw – ala trebuia sa stea acolo pana se punea rosu de unde vine autorul si se baga linistit – si mai terminati cu bi si b7- circulati in bucuresti pe b1 si apoi vorbiti – stati dupa autobuze in toate statiile ca nu mai schimbati benzile cum vreti si multe altele
    gigistar are unul din putinele comentarii decente si apropiate de adevar

  11. ba nu stiu cum al dracu se face dar pe site-ul asta tot timpul se gasesc piloti care sar in apararea prostilor si gasesc autorilor tot felul de greseli.

    ala avea stop. PUNCT. nu mai cautati pixeli si alte prostii si lasati dracu calculele. ala nu acorda prioritate si tot autorul e de vina? CUM?

  12. Mai baieti, astia cu conduita voastra preventiva sinteti absolut senzationali. Deci ce conduita preventiva sa ai cind un buhai ajunge in intersectie, se opreste, si cind masinile de pe drumul prioritar ajung la 5 metri de el buhaiul se pune in miscare? Sa te dai jos si sa-l intrebi unde vrea sa ajunga sau ce conduita sa aplici aici?

    Conduita preventiva se refera la altceva decit ce credeti voi.

    • Fiecare cu parerea lui 😉
      Parerea mea e ca conduita preventiva inseamna sa previi 😉 Sa previi sa nu intri in ala care s-a bagat cu japca, sa previi sa nu fi nevoit sa tragi de volan si sa ajungi pe alta banda unde poate fi o basculanta. Sa previi adica sa anticipezi si sa actionezi din timp, nu cu 5 metri inainte 😉 ASTA INSEAMNA CONDUITA PREVENTIVA. Altfel…stai in service ,daca tie iti convine sa stai in service, chiar daca ti se face masina pe asigurarea celui vinovat ,D-zeu stie cum si in ce fel si in cat timp ,atunci poti sa conduci ca autorul…baga inainte ca nu e stres :))

  13. Bla bla …dada ,autorul e pe drum cu prioritate etc etc. Dar asta nu inseamna ca nu trebuie condus preventiv. Ce inseamna asta? Belesti ochii inainte si vezi ce se intampla in fata ,daca cineva are vreo intentie cumva pe undeva.

    Respectivul cu mercedes avea intentia sa se bage, iar autorul ,cu a lui viteza de 35km/h de care tot aminteste desi nu vad relevanta , nu a avut nicio intentie de a preveni situatia de a ajunge pe banda a2a unde putea sa loveasca o masina care circula pe acea banda. A franat fix cu cativa metri inainte de impact. Dupa parearea mea ” manevra” a fost intentionata 😉 Normal ca ala trebuia sa nu se bage, dar nici nu ai nicio reactie pana in cativa metri si consideri asta ca un lucru bun.

    • Am mentionat viteza de maxim 35 km/h pe care o aveam pentru a evita polemicile cu „condus preventiv”.
      De asemenea, pentru colegii care acuza ca mergeam in „dorul lelii”, am pornit de la un semafor si peste vreo 200m este altul. Nu avea nici un rost sa merg mai tare.

      Zona este aproape de centul Clujului, deci nu mi se pare catastrofal sa mergi cu sub 50 km/h.

      Mentionez de asemenea ca viteza legala in oras e de maxim 50 km/h, daca nu exista alte indicatoare.

      Se pare ca pentru majoritatea de pe acest forum, legile sunt facute ca sa fie incalcate, si vor doar sa fie
      Gica Contra.

      Daca aveam 60 km/h, ziceau ca nu am respectat viteza.
      Daca aveam 35 km/h zic ca ma duc in dorul lelii.

      Te rog frumos, catalinp, sa imi spui care sunt obligatiile conducatorului auto la intalnirea indicatorului de STOP. Astept cu nerabdare raspunsul tau.

    • catalinp, observ de mult timp comentariile tale si sincer mi se pare ca esti in top 5 ipocriti pe trafictube. Vrei sa fii bagat in seama si de data asta m-am hotarat sa-ti acord aceasta onoare.De ce ipocrit ?(sper sa nu fie raportata ca jignire, atata timp cat argumentez) Pot sa garantez ca daca vezi pe unul care e oprit (sau care se apropie de intersectie) si trebuie sa-ti cedeze trecerea NU pui frana. Pentru ca asa e normal. Ori, vezi matale, conform teoriei tale, sa conduci preventiv inseamna sa anticipezi faptul ca oricine care trebuie sa-ti dea prioritate nu se va opri.
      Esti genul de comentator care la absolut orice accident poti gasi ca vinovat victima deoarece nu a condus preventiv, anticipand greseala celuilalt.
      Hai sa-ti spun ceva, NU condusul preventiv este secretul evitarii accidentelor ci respectarea regulilor elementare.

  14. NU e vorba de prevenție aici. Autorul merge în dorul lelii și accelerează atunci când vede că mercul vrea să profite de spațiul creat. Dacă își păstra mersul princiar s-ar fi încadrat fără probleme, dar autorul prioritar n-ar fi suportat o asemenea ofensă.

  15. Mie nu mi se pare ca, acceptand ipoteza ca autorul a accelerat de la stop de la uimitoarea viteza de 30 la ora la cea de 35, daca acesta ar fi pastrat viteza de 30 la ora cel cu Mercedesul ar fi apucat sa se bage si sa accelereze astfel incat autorul sa nu fie incomodat. Mai mult, daca autorul avea de gand sa accelereze constant dar fix atunci schimba treapta de viteza.
    Probabil ca as fi franat cu o secunda mai repede fiindca cel cu Mercedes nu se opreste, ceea ce iti da un indiciu. DAR, si e un mare DAR, ma uit din fata monitorului, am citit titlul, deci stiu ca se va intampla ceva, stiu si intersectia, stiu si masina implicata. In trafic nu e asa.
    Avea stop, trebuia sa se opreasca, sa se asigure, si sa porneasca cand avea spatiu. Nu-i ca si cand statea acolo de 5 minute intr-un trafic infernal si a trebuit sa forteze la prima ocazie.

  16. E de-a rasu-plansu cand vad ce comenteaza unii pe aici.
    Pai ce conducerea sulii preventive sa aplice autorul?! Mosulica era OBLIGAT sa astepte si sa acorde prioritate. Daca eu sunt pe drumul cu prioritate si vreau sa te las sa intrii, te las, daca nu, ASTEPTI pana cand ai liber si punct!
    Altceva nu ati gasit de vina autorului? Trebuia sa previna cu trei localitati in urma ca urma sa ii taie calea un mosulica cu Mercedes sau sa apeleze la o ghicitoare?

    Pentru „soferii” cu mersul pe B3 si nu pe B(-10), mai in fata, B3 e banda pentru mers inainte si la stanga, de unde stiti ca autorul nu a mers la stanga? Va legati de orice rahat cand e clara situatia doar ca sa comentati sa va dati cu parerea, ca doar e democratie. Daca nu va convine cum a reactionat autorul luati video-ul ca pe o invatatura sa nu faceti ca si el si preveniti voi si cand se c*ca ciorile pe masina.

  17. Sunt de-a dreptul siderat de ce le poate mintea unora dintre cei care comentează pe aici. Ei văd bine ca cineva nu acordă prioritate, dar insista cu calcule de viteza și bălării. Bai băieții astia, cei cu conducerea preventivă, b2 și alte năzbâtii, voi nu vedeți pădurea de copaci ? Văd ca la aproape toate postarile va găsiți câțiva Gica contra … Ca de ce e așa și nu invers, ca de ce ai pălărie, ca de ce nu ai pălărie… Bai copii, i-a puneți și voi ceva filmulete, sa vedem și noi ce și cum. Dar, tare îmi e ca dacă va ia cineva la boabe mărunte, voi de fapt conduceți mașinile părinților. În cel mai bun caz ! Am mai văzut e plin de al de Schumacher din spatele monitorului …
    Hai, la mulți ani !

  18. Raducioiu

    De acord ca putina preventie nu strica niciodata, te scapa de neplaceri, dar cu siguranta si 100% singurul vinovat din clip este soferul „mosulica, probabil senil” al Mercedesului.

    In rest, autorule, chiar nu m-as mai obosi sa raspund tuturor mosulicilor, copiiilor, taximetristilor, soferilor fara accidente de sute de secole si exageratilor de pe site-ul asta, orice s-ar intampla mereu se va gasi cate unul si-altul sa comenteze, indiferent de clipul prezentat, cate un gigi contra vei gasi peste tot, sau chiar cate unul d-asta care s-ar bucura de raul altuia: „Am uitat sa precizez, păcat că cel cu focusu te-a evitat și nu a intrat în tine, rămâneai fără permis pentru neacordare de prioritate” (29/12/2017 – 23:58).

    • De aici putem deduce si ce bun cunoscator al codului rutier e acel sofer care confunda neasigurarea la schimbarea benzii/directiei de mers cu neacordarea de prioritate. Si nu stie ca in caz de accident cu fordul autorul ar fi primit doar amendă si puncte, permisul ramanea in buzunar.

  19. Total ontopic: parerea mea total corecta si irefutabila este: Sa aveti un an nou mai bun!. Respectiv si noi sa fim mai buni.

  20. Nici nu vreau sa stiu ce a fost la gura ta… :)))

  21. @Bamgineer
    Nu te consuma inutil, unii asimileaza condusul preventiv cu premonitia sau cititul gandurilor celui care avea Stop. Altii au fost atat de preventivi incat au facut accident (nu spun cine, persoana importanta), dar propovaduiesc aici consultarea oracolului de la Delphi inainte de a iesi cu masina in trafic. Din acest motiv mi-am rarit si eu postarile pe TT, pentru ca la un moment dat te saturi de atata ipocrizie si incapacitate de a intelege ca una este sa analizezi o situatie din trafic din fata monitorului si cu totul altceva este sa fii la volan in situatia respectiva.
    Singura chestie care nu a fost ok a fost ca ai evitat spre dreapta si il puteai acrosa pe cel cu Ford.

  22. Deci ti-a luat aproape 20 de secunde sa atingi viteza mirifica de 30 de km/h… melc

    • Repet ce am spus si mai sus, ce sens are sa accelerez brusc pana la cine stie ce viteza, cand:

      1) Peste vreo 200 metri se vedea ca e coloana la semafor.
      2) Sunt in centrul orasului.
      3) Limita e totusi 50 in localitate.

      Trebuie sa fiu ceva pilot si sa plec cu burnout de la semafor? Sa amestec aiurea in benzina ca apoi sa franez?

    • 😎 La dragster n-avea ITP-ul .
      De unde apăreți fraților !?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!