Un BMW X6 depaseste coloana pe linie continua si nu se repliaza la timp pe sensul de mers aproape producand un accident frontal. A depasit in jur de 10 masini. Evident, pe DN1 – Valea Prahovei. Nu am retinut numarul de inmatriculare si nu reusesc din video sa-l identific – nu se vede clar.
12 comentarii
Poate reuseste cineva sa identifice numarul, Idiotul asta nu are ce sa mai caute pe strazi
Am tot incercat sa identific numarul de inmatriculare insa nu reusesc. Am oprit cadru cu cadru dar nu reusesc sa identific decat judetul care pare a fi (nu sunt nici aici 100% sigur) DB.
Partea trista e ca in caz de accident el ar fi scapat fara nici o problema dar ceilalti din cealalta masina sigur ar fi suferit vatamri destul de grave (diferenta de greutate, inaltime a masinilor).
Yep. M-a lovit pe mine acu’ câţiva ani unu cu un X6 (eu, cu Fiesta… :D)
La mine, daună totală (lovit din spate, făcut portbagajul acordeon, desprins spătarul banchetei, ceva frumos).
La el, nişte zgârieturi mici pe bara faţă şi un mic ornament sărit de la grila aia.
Si mai trist mi se pare faptul ca nu a schitat nici o frana, sau renuntare la manevra,a mers bine bazat ca se vor feri „saracii”,ceea ce s-a si intamplat.Instinct de autoconservare zero, tupeu mizerabil.
Domnule, înțeleg că ești de bună credință și ai vrea să-l pui pe „bombardier” la „colțul rușinii”, la categoria: Nu faceți ca el! Pentru că, într-adevăr, e foarte periculos pentru ceilalți participanți la trafic.
Numai că, imaginile postate nu ajută deloc. Ai muncit degeaba cu salvarea și urcarea filmulețului pentru că nu se înțelege esențialul.
De data asta, fă-l scăpat pe „bombardier” și hai să îndreptăm lucrurile pentru a le face cât de cât funcționale!
Sper să nu te superi că-mi permit câteva sfaturi. La urma urmei, (și) d-aia ne-am adunat aici: să învățăm unii de la alții!
Pentru asta, trebuie să facem ca acea cameră să funcționeze…decent. Pentru că e evident că nu excelează în performanță.
Cum procedăm? Simplu, o ridicăm să „vadă”/”bată” mai departe. De ce? Pentru că este o cameră cu focalizare iar dacă o ții îndreptată către bord, îl va focaliza pe acesta și nu vei reuși niciodată să distingi ceva CLAR dincolo de parbriz!
Pe dumneata te-a deranjat lumina cerului și ți s-a părut că partea de jos a imaginii este prea întunecată în comparație cu cea de sus. De aceea ai îndreptat camera în jos.
Apoi, după ce ai orientat-o să nu mai „vadă” bordul, verifică în setări dacă există opțiunea WDR (și camerele ieftine o au dar este mai puțin eficientă) și activeaz-o! Această opțiune gestionează interacțiunea extremelor de lumină care compun o imagine – scade lumina prea puternică și o amplifică pe cea din zonele întunecate.
Dacă, orientată așa cum am zis eu și cu WDR activat, imaginea este atât de întunecată încât să nu se distingă numerele de înmatriculare nici până în 10m, atunci…ai făcut o investiție inutilă.
Poate doar să încerci prelucrarea imaginilor cu un soft de editare video dar e greu și e limitat și acesta.
P.S. Pentru cei care își doresc și încă nu și-au achiziționat o cameră , informați-vă bine înainte de a da banii!
O cameră cu focalizare nu e dedicată utilizării auto! Deși are dispozitiv de prindere „în parbriz” și scrie „Dashcam” pe cutie, cu siguranță e…vaporeană.
În plus, chiar orientată „regulamentar” vă va face surprize neplăcute! Atunci când parbrizul va fi murdar sau când va începe să plouă va focaliza picăturile de pe parbriz în loc să „vadă” drumul. Deci…inutilă.
Luați-vă camere care nu au focus sau acesta este INFINIT!
Luați un produs chinezesc dar nu o „chinezărie”!
P.P.S. Sub 90 euro cam dați banii de geaba.
Multumesc pentru sfaturi….ar fi fost mai simplu sa ma intrebi ce s-a intamplat cu camera si iti explicam.
Inainte de plecare am descarcat niste filmulete si cand am montat-o inapoi, nu am fost atent, si nu am ridicat-o suficient, motiv pentru care intradevar a focalizat prost.
WDR evident ca este deja activat. O alta problema este faptul ca filtru CPL nu a venit inca (abia am cumparat camera iar unele optionale vin greu din lipsa de stoc).
Referitor la videoclip – eu zic ca nu am muncit degeaba…am mai invatat una alta.
Oricum, vor avea o calitate si mai buna urmatoarele videoclipuri.
O seara buna.
P.P.P.S. 😀
Pune pauză și privește „clarul” imaginii. Este cam…punctiform, în zona „la grilă” și…concentric (scade către margini). În rest – blur.
Sunt aproape convins că se va rezolva (decent) așa cum am zis în comentariul anterior.
Lasă cerul și lumina acestuia să ne „ia ochii”! E bine și că se vor observa semafoarele de centru, cele suspendate.
Am remarcat că are GPS. 🙂
GPS-ul te poate salva dar și acuza dacă nu ai respectat limita de viteză!
Bombardierul este un viitor criminal, sigur cineva va avea de suferit in viitor de pe urma acestui retardat.
Dupa mine, problema nu este legata de focusul camerei, altfel nu s-ar distinge numarul masinii Toyota bleumarin (B 55 WXT) din fata, nu-i asa? Mai degraba, in loc de filmare 4K@30p ai opta pt. FHD@60p. Asa, si obiectele aflate mai „in viteza” ar avea o sansa sa apara clare. Oricum, 4K-ul este mai mult ca sigur interpolat, asa ca nu pierzi nimic din calitate fata de FHD.
Dupa ce am intors video-ul pe toate partile, intrucat un asemenea specimen trebuie facut celebru (am vazut ca politia uneori se sesizeaza dupa astfel de aparitii in media), am impresia ca omul este din Dambovita. Parca DB sunt primele doua litere apoi sufletul… Poate fi 04, 24 sau 34 sau orice.
Salutare,
Multumesc pentru informatii. Voi incerca pe viitor si FHD la 60 de frame-uri sa vedem ce va iesi.
Daca politia ar vrea sa-l gaseasca pe criminal nici n-ar fi prea greu. Corelezi data si ora cu imagini de pe camere de supraveghere din zona si cu camerele de verificat rovinieta. Calculezi plus minus cam pe la ce ora trebuia sa treaca masina prin fata camerei pentru verificat rovinieta in functie de ora si locul filmarii… Si bum, l-ai gasit pe desteptul care crede ca 5 minute salvate de el sunt mai importante decat vietile oamenilor.
Dacă ar vrea. Dar practica arata ca nu se deranjează. Timpul trece leafa merge