It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

De prin Bucuresti II

Adăugat de Andrei GD
Raportează ca șters! 43

Cateva de prin bucuresti

Fara sange, fara accidente…

14 comentarii

  1. Ala de nu vrea sa stea in coloana nu o fost excesiv de nesimtit, doar o profitat de o lentoare a cuiva din coloana… urat si nesimtit, dar nu a fost o fortare grosolana.

    Acolo unde vrei sa faci dreapta si ala cu duba nu vrea (desi semnalizeaza) ai obligatoriu dreapta? sau e inainte si la dreapta? ca daca e a 2-a ai fost un mini-meltean cu claxonu’ 🙂

    Oricum +

  2. am franat ca sa nu intre in scuar sau in mine , eu am plecat cand s-a facut verde , el a plecat cand s-a pus rosu la aia din dreapta

    …teoretic sunt 3 benzi acolo 2 de inainte una de dreapta , eu eram pe cea de dreapta…si claxonu nu a fost pt ca a oprit sa lase pe restu claxonu a fost pt ca a semnalizat dreapta , eu asteptand sa faca dreapta… si …. am asteptat:))

    Later edit:
    scuze greseala mea sunt 3 benzi una de stanga una de inainte si una de inainte si la dreapta , oricum a fost un miniclaxon sa se dea mai in fata sa am loc … desi el semnalizase aceiasi intentie ca si mine

  3. Banda 1 e pentru prosti si pt biciclisti. Biciclistii adevarati „merge” pe drum, nu pe pista clar marcata de pe trotuar!

  4. @DriveTM ca bine zici , acum l-am vazut pe ala de pe dorobanti care avea banda dar prefera pe drum…

  5. @thomas… e bine ca sunt doar doua, asa stiu toti biciclistii ca se circula pe carosabil in restul bucurestiului

  6. Amuzant e ca la prima faza cu „banda1”, din lipsa marcajelor, este doar … b1 😀 Asta nu-l scuza ca trebuia sa circule cat mai pe dreapta 😛
    Iar biciclistul de la 2:06 … 0 atentie, pentru el in primul rand…

  7. @MihaiS: Atunci cand nu exista marcaje de delimitare a benzilor, din cate stiu eu, circulatia se va desfasura acolo unde este posibil pe 2 randuri (indiferent de latimea drumului).

  8. Nu spun ca nu, ca poate am uitat, dar un articol in privinta asta m-ar convinge 😀

  9. @MihaiS:

    Art. 137. – (1) La intersectiile cu marcaje, conducatorii de vehicule trebuie sa se încadreze pe benzile corespunzatoare directiei de mers voite, cu cel putin 50 m înainte de intersectie si sunt obligati sa respecte semnificatia indicatoarelor si marcajelor pentru semnalizarea directiei de mers.

    (2) La intersectiile fara marcaje, conducatorii vehiculelor ocupa în mers, cu cel putin 50 m înainte de intersectie, urmatoarele pozitii:
    a) rândul din dreapta, cei care vor sa schimbe directia de mers spre dreapta;
    b) rândul din stânga, cei care vor sa schimbe directia de mers spre stânga;
    c) oricare dintre rânduri, cei care vor sa mearga înainte.

    Oricum, biciclistul trebuie sa circule cat mai pe dreapta, trebuie sa semnalizeze schimbarea directiei de mers (dupa asigurare prealabila) prin ridicarea mainii, iar conform noului cod rutier, eu stiu ca e obligat sa circule pe pista de biciclete acolo unde exista (si mi se pare absolut normal ca daca are „drumul lui” sa mearga pe el, nu sa il lase gol pt ca el are chef sa mearga pe benzile destinate masinilor).

  10. Da, dar tu vorbeai de circulatie, nu de preselectie, si eu ma refeream la faza de la 0:19 😀

  11. Pai aia gasisem referitor la randuri. Nu mai stiu unde scrie exact ca si circulatia se desfasoara pe randuri, dar e clar ca sunt definite undeva, nu apar aici pt prima oara.

    Oricum, si daca prin absurd nu s-ar aplica randurile, tot ramane valabil restul comentariului.

  12. – pt viteza…

  13. care viteza?:)))

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!