It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Bucuresti – imprejurimi

Adăugat de Tictac
298

Totul filmat in doua ore.

1. Accident in Otopeni – LIVE
2. Leonardo di Caprio (Titanic) autohton
3. Iar „copii + minge” ( http://www.trafictube.ro/minge-frana/ )
4. Nicio treaba cand merg pe mijlocul strazii, doar o mica sperietura 🙂

[Dupa o lunga perioada mai postez si eu…]

37 comentarii

  1. Trebuia sa pui benzile negre cu watermark,arata mai frumos fara ventuza aia.
    Cat despre accident,ala cu dacia si-a dat seama tarziu.. ,parca-i din ala rusesc.
    +

  2. Clipul este de plus, dar asa de tare ma dispera astia care taie benzile la viteza melcului, deci total inutil si prostesc, incat ma abtin de la vot 🙂 .

  3. La prima faza, s-ar putea sa ma insel, dar poate ca daca nu ar fi intrat cel cu vw passat pe banda din stanga cel cu loganul ar fi avut timp sa franeze fara sa loveasca focusul. Este doar o presupunere.

  4. Numai mie imi apare tot ce e negru in filmare… pixelat ?

  5. @Thomas, la mine se vede bine

  6. numai mie mi se pare anormal ca ala cu pasatul s-a bagat si a pus frana?

  7. passatul a mers pe banda 3 vreo 6-7secunde franand usor… soferul loganului sigur nu era atent la drum

  8. @Thomas: la mine se vede bine.

  9. @steffan: de vreo luna nu mai am laptop-ul meu si tot testez diverse modele, nu am toate uneltele pentru editare si nici timpul necesar. m-am bucurat ca am pus clepsidra 🙂
    @dadi: te referi la cel cu passat-ul? sau?
    @ionutz: la ce viteza avea loganul nu cred ca se putea opri pana la focus. oricum se vede clar cum s-a infipt in frana cu rotile spre dreapta blocate si a alunecat. nu abs, nu conducere preventiva … 2 cupluri foarte tinere in masina cu muzica tare. focusul a franat la trecere foarte violent, nici soferul acesta nu era atent, s-au aprins avariile la franarea de urgenta, nu prea se vede bine in clip decat prin geamurile celeilalte masini.
    @Thomas: clipul e ok, e ceva local, da un restart ceva.
    @un muc: s-a bagat din scurt dar a semnalizat si avea legal voie sa faca manevra (linie intrerupta). singur s-a bagat in fata accidentului, daca se asigura mai bine vedea cum vine racheta lansata…

  10. Agitat de AG. N-ai ce sa-i ceri.

  11. Cel cu loganul a reactionat foarte tarziu iar distanta de franare a masinii in cauza este jenanta (comparat cu focusul si passatul).

  12. Intotdeauna e o solutie buna sa te urci pe frana si sa blochezi rotile.

  13. Am impresia ca glumiti cu schimbarea benzii a celui cu Passat. Totusi o gluma foarte proasta.
    Schimbase banda de… 2 ore. Nicio treaba, dar absolut nicio treaba cu ala din Logan care juca table. Chiar si fara Passat, el oricum frana violent…oameni pe trecere, masini oprite, el dobitoc rupt de realitate.

    @Tictac

    Ma refer la tine, 1:39 🙂 .

  14. silviupn69

    + 🙂
    oricum e mai bine la noi decat printre insurgenti, nu?

  15. Rusu Constantin

    Lipsa abs…

  16. @Rusu Constantin: nu lipsa abs-ului a provocat acel accident, ci soferul neatent, care nu reduce viteza in apropiere de trecere (desi sunt acele marcaje rezonatoare la 0:19 care sa ii atraga atentia), si care nici nu stie sa franeze. Cu ABS, probabil intra in Dacia Break din dreapta lui, fiindca el a tras dreapta de volan (se vad rotile virate spre dreapta, atunci cand aluneca spre passat).

  17. balmariuz

    Am dat – din greseala, scuzee! rog pe cineva sa il puna +

  18. @Dadi: :))) eram convins ca o sa zica cineva de asta si ma gandeam sa tai bucata, ca sa ma vedeti „fara de pacat”. acum gluma-gluma, dar pe dreapta erau gropi, se si aude ca nu ocolesc chiar cat ar fi trebuit de larg. nimic ilegal sau imoral 😛
    @SilviuPN: am filmari din traficul din Egipt, din pacate nu am avut camera pe bord si doar cu telefonul e irelevant. am vazut ca un coleg are din Maroc, acolo e „light”. pun pariu ca 95% din cei de pe trafictube nu s-ar descurca sa conduca in Cairo sau Alexandria fara sa loveasca ceva/pe cineva.
    @balmariuz: stai calm 😉

  19. „Dar vai, imi cumpar Logan fara abs, sa economisesc 200 euro”… dar vai .. voi plati acei 200 de euro cu varf si indesat.

  20. GS Marian

    nu lipsa abs, ci lipsa atentie. avea timp sa opreasca fara sa muste din bara lu cel din fata, acuma are paguba pe cap si pieton.

  21. In zona aceea (DN1, Otopeni), cu cat esti mai in stanga, cu atat vezi mai greu pietonii (din dreapta), iar viteza legala e 70 km/h. Se merge insa si cu 80-90 km/h sau mai mult. Trecerea in sine e foarte periculoasa si ar fi trebuit semnalizata mai bine sau transformata in pasarela.

    Loganul e clar neatent si asta e pacatul sau, dar tind sa fiu de acord ca ABS-ul ii dadea o sansa. De altfel, Dacia break se da la o parte si ramane loc pentru a ocoli Passat-ul prin dreapta. Oricum, Focus-ul se pare ca s-a salvat. 🙂

  22. Uncle Tom

    Moral ,sunt vinovati amandoi.Legal,vinovat probabil va fi Loganul,pentru ca nu a pastrat distanta.Dar daca ii omorau pe nevinovati ,mai conta cine se face vinovat?Oricum la secunda 20 se vede ca trecerea este presemnalizata,dar asta nu este un impediment in calea agresivitatii in trafic.S-a ajuns sa se circule ca la indycar si unora le creste adrenalina ca de asta vezi cum ii aduna cu farasul la stirile ,,senzationale”.

  23. Cu.pluta.sunt.dus

    @CRP – primele logan-uri nu aveau nici macar ca optional abs. Cand l-a cumparat al batran pe al lui, in primavara lui 2008, venea ca dotare standard, alaturi de AFU. Doar in 2007 a venit ca optional pe masina.

  24. Focusul a fugit destul de tare, initial am crezut ca a fost si el impins peste pietoni. Dar nu, a vazut ce s-a intamplat in spate si a calcat-o stergand pietonii la c*r.

  25. alexskyline18

    logan fara ABS, ce sa ceri…

  26. Rodean Huffy Razvan

    Sunt aproximativ 5-6 sec de cind Pasatul este incadrat pe banda pina la impact.
    Daca cel cu Loganul era mai atent,avea timp suficient sa opreasca.La Loganul din generatia fara ABS,apare problema blocarii repartitorului,iar eficienta frinei spate,scade dramatic spre 0.La o frinare asa de violenta,la o masina fara ABS,dar la care repartitorul lucreaza corect,trebuiau sa se blocheze si rotile de spate,pe cind la Loganul acesta se invirt nestingherite.Deoarece lucrez intr-un service privat in care se repara doar gama Dacia-Renault,am vazut problema aceasta a repartitorului,de nenumarate ori.
    Aviz posesorilor de LOGAN:este recomandata verificarea repartitorului la aproximativ 6 luni.Repartitorul de frina spate are doua pastile care se intimpla sa se blocheze si un arculet care see rupe.Arcul poate fi schimbat si pastilele merg deblocate daca se intervine la timp.

  27. Va rog, cand aud ca „n-a avut ABS, d-aia a intrat in ala” ma apuca nebunia, e clar ce stie lumea despre ABS…ABS-ul nu-ti pune frana mai repede, ci doar iti permite sa mai ai si directie, eventual chiar iti poate creste distanta de franare putin, rotile blocate in anumite conditii pot frana mai in scurt decat cele cu ABS. Aici problema e ca ala cu Loganul se uita intre picioare la colega…, si avea viteaza mult prea mare….cu abs n-ar fi putut face decat 1. sa intre pe contrasens sau 2. sa intre in dreapta in vecinul cu Dacia Break. Dar tot accident se chema… Cine are impresia ca daca are ABS, e mama zmeilor si pune frana pe loc, habar n-are cu masinile…Iar ABS-ul e pe rotile din fata (special pentru ca scopul lui este sa mai ai si directie la franare violenta), ESP are treaba si cu alea din spate…da deja asta e alta poveste.

  28. Loganul fără ABS e sanie când se pun frâne puternice. Așa am atins eu cu un Logan (nu al meu) pe cineva în spate când a oprit în tunel (am văzut stopurile dar nu credeam că oprește pe loc). Am frânat puternic dar mașina s-a dus glonț.
    Singurul avantaj e că bara e foarte moale și persoana respectivă nu a avut nicio stricăciune.

  29. @Tictac Pietonii de la 1:48 „semnalizasera” intentia de a „vira” la stanga 🙂 , dar nu se vede prea bine … pentru ca aveau mainile adanc bagate in buzunare 😆

    Cat despre accidentul de la inceput, probabil acum soferul VW-ului regreta nefericita inspiratie de schimba banda tocmai acolo. Ford-ul a oprit la trecere si eu cred ca soferul a pus intentionat „avariile” pentru a-i avertiza pe cei din spate ca opreste/este oprit la trecere. Am vazut live 🙂 ca asa se procedeaza acolo la trecerile pentru pietoni din Otopeni.
    +

  30. restulecancan

    loganul de arges si cel de olt , de astea trebuie sa te feresti in viata

  31. … PH, DB mai ales si CT uneori

  32. asa asa ia-te de astia cu numere de CT 😛

    GeluCJ: fordurile au sistemul de atentionare la franarea de urgenta cu aprinderea avariilor. la cum s-a aruncat si focusul pe frana sigur s-au activat singure, nu a avut ala timp sa se intinda spre buton. de cand am vazut cum trece focusul prin dreptul meu fara sa franeze si pietonii traversand ma si gandeam ca ii ia din plin. bine ca s-a terminat doar cu table.

  33. Radu Cornel

    modream- o masina se opreste mai rapid daca are abs

  34. @Tictac Franarea trebuie sa fie deosebit de violenta, decelerarea puternica, EBA-ul/AFU-ul sa intre in functiune ca sa aprinda automat avariile (cel putin asa este la mine). Tu ai fost acolo, ai vazut faza asta live, asa ca merg pe mana ta 😀

  35. GeluCJ: ai incredere ca stiu ce zic 🙂 ia uite si la un alt ford (kuga) cum ii pornesc avariile la franarea de urgenta http://www.trafictube.ro/priviti-kamikaze/

  36. @Tictac Eu am zis ca merg pe mana ta 🙂 Totusi e o diferenta apreciabila de viteza intre imaginile din clipul tau si cele din link-ul de mai sus. Daca colegul nostru mergea cu 130, imi imaginez cat avea Kuga cand a franat 🙂

  37. Caraban Marian

    Uitati-va la diferenta distantei de franare intre focus si logan ul fumegand… oare daca le pui pe ambele sa franeze de la 100 la 0 de cate ori se mareste distanta dintre ele?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!