It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Bulan,noroc sau experiență?

Adăugat de AGENTUL
196

București !
Carosabilul umed + linia de tramvai ieșită din asfalt,30-40 km/h a rezultat un derapaj de toată frumusețea.

SFAT : – NU BRUSCAȚI FRÂNA !

Ce mai caută lumea:
  • frana de mana ineficienta passat
  • imi fluiera rotile de la masina in orice curba si la orice denivelare ce să fie oare?

41 comentarii

  1. Ursul Grizonat

    Nu se poate ! Ai patzit-o si tu. Am patzit-o si eu tot acolo, mi-a fost lene sa pun clipul, dar fara frana, fara bruscare. In mod ciudat „fundul” a luat-o la stanga. Oamenii cu „expertiza’ zonei nu stau pe b1. Eu nu mai trec pe acolo pe b1. Multi pumni in cap administratorului drumului !

  2. pai de ce mergeai cu rotile pe sina de tramvai ?!

  3. @Ursul Grizonat – am patit-o si cine crezi ca ma claxona,elevul dintr-o masina de scoala 🙂
    @chr – nu mergeam pe linia de tramvai,am vrut doar sa trec peste ea,urmau niste damburi uratea pe parte stinga 😉

  4. pinguinu nuclear

    ciudat. Si mie mi s-a intamplat de multe ori sa imi fuga masina de sub mine pe liniile de tramvai, dar nu mi-am imaginat ca poate sa fuga asa tare. Nu era ceva mazga pe jos? Pe masina ai gume ok?

  5. E nasoala vremea asta, ai impresia ca-i uscat (ca mare parte din drum asa e) si dai de o mica zona cu gheata si ti-o furi (patit si eu ieri dimineata, 99.99% din drum uscat, la un semafor ceva apa pe jos, frana si… noroc cu ABS-ul).

  6. aici rotile din fata au pierdut aderenta pe accelerare.
    nu e nevoie sa fie gheata sau umezeala sa derapeze asa pe linie. +

  7. Fain drift, buna redresarea.

  8. pinguinu nuclear

    @catalin – si eu am pierdut de multe ori aderenta pe liniile de tramvai la accelerare, la franare, la schimbarea directiei, la viteze mai mari. Daca tu te rotesti asa cu masina pe uscat, doar din cauza liniilor de tramvai, ai o problema.

  9. @pingu: eu n-am derapat niciodata pe linia de tramvai. i-am vazut inainte pe altii care au pierdut controlul pe linie cand era uscat pe jos si am invatat ca trebuie sa ma feresc. daca nu crezi ca e posibil pe uscat, ai o problema. dar poti sa incerci si sa te convingi 😀

  10. Poti da te rog detalii mai multe despre locatie? Nu imi dau seama unde este si e bine de stiut.

  11. Este in zona Spaliul Independentei intersectie cu Mihai Bravu, unde se lucreaza la podul ce va trece peste Splai (linia de tramvai este a 32-ului), directia de deplasare este dinspre rondul Vacaresti (capatul liniei 133) spre Mr. Bricolage

  12. pinguinu nuclear

    @catalin – tocmai mi s-a confirmat intr-o alta discutie (pe net), ca sunt detinatorul adevarului absolut. Te rog, de acum incolo, sa te abtii sa ma mai contrazici si sa iei de buna parerea mea. 🙂
    Evident ca liniile sunt un „hazard” pentru soferi. Ori de cate ori mi-a plecat masina de pe linii, la vitezele cu care se circula in oras, nu am avut probleme in a „gasi” aderenta langa linie, in nici un caz masina nu a avut tendinta sa plece cum a patit @agentul. De aia am intrebat daca are probleme cu gumele sau daca era si altceva pe asfalt in afara de apa. Daca ai lubenite in loc de cauciucuri, sau daca este gheata, mazga sau nisip pe asfalt, evident ca pot aparea cascadorii de genul, sau mai rau.

  13. @pinguinu: am zis eu ceva de rotit? poti sa derapezi si fara sa te rotesti 😉
    in clipul agentului se vede cum rotile prind aderenta imediat ce paraseste linia de tramvai. Agentul a spus ca linia era iesita din asfalt. deci cauciucul nu atingea si asfaltul cand a inceput sa derapeze. citeste si tu mai atent.
    daca o sa consider ca este cazul o sa te contrazic ori de cate ori am eu chef.

  14. pinguinu nuclear

    pfuai, partea cu linia iesita din asfalt mi-a scapat. Asta schimba problema. Asa e, in cazul asta traiectoria masinii e de inteles. Greseala mea.

    Da normal ca ma poti contrazice oricand vrei.
    😉 🙂

  15. @adispan tramvaiul 34 trece pe acolo. Pe banda 1 cum te duci catre Mihai Bravu chiar inainte sa faci dreapta spre Tineretului si de intersectia cu Splaiul , sunt niste denivelari groaznice , sare masina in sus , indiferent ca e autobuz, camion…tanc

  16. @pinguinu: odata am vazut o dacie 1310 care s-a rotit pe linia de tramvai (s-a intors la 180 de grade) pe franare. deci e posibil :). acum nu garantez ca franele lui erau reglate bine sau ca avea cauciucuri bune (foarte putin probabil). :p

  17. Si mie mi-a fugit spatele putin. Era iarna, zapada multa pe jos, iar cand am luat curba, am calcat putin sina si atunci a fugit fundul.
    Ce-i drept e ca pe spate aveam cauciucuri de vara atunci.

    Oricum, neplacut sa ti se intample asa ceva. +

  18. Toate 3 :p

  19. Ai uitat sa-i zici ceva politistului de te-ai intors asa? Cate degete si care le-ai ridicat cand l-ai salutat? 🙂

  20. – Acolo este frecvent umeda calea de rulare (podul trece peste Dambovita, este umezeala in aer mai mereu);
    – Are o logica folosirea B1 (de regula, B2 se blocheaza de catre unii care vor sa faca stanga – de cand cu lucrarile astea, virajul spre stanga este interzis, din orice sens ai veni, dinspre M. Bravu sau dinspre C. Vacaresti). Am vazut banda 2 blocata chiar si cu politistul de fata…

  21. @Agentu ai vazut si tu filmulete cu ken block si ai zis ca si tu poti sa faci? 😆

  22. era s`o patesti agentule ..multa bafta iti doresc si drum intins fara evenimente

  23. AragazCuBuleDeAer

    Ca sa fiu in „ton” cu titlul…ai avut bulan cu norocul si experienta :))

  24. Aș miza pe experiența ta ;)!

  25. Ai incercat o parcare cu frana de mana intre jaloane din fata, dar ai observat ca se intuneca si trebuie sa pleci acasa. 😉
    PS Glumesc si eu, si eu as vrea ca intr-o situatie ca asta ca reactionez la fel.:)

  26. Haideti sa va explic tot,zona este Calea Vacaresti cea noua,iar in stinga este B-dul Tineretului,putin mai sus este Splaiul Independentei 😉
    Cu putine momente inainte de a incaleca linia de tramvai ca sa evit acele dimburi,am spus „Politia comunitara,ete ai dreaq,aveti atributii de circulatie” 😀
    Apoi a urmat driftul 🙂 unul din politai a inceput sa fluiere,cred ca dupa mine,ca numai in oglinzi nu ma uitam eu in momentele alea 🙂

  27. pai si ce sa faci sa redresezi masina ca eu sunt mai incepator
    n-am patit-o

  28. Frumos controlat derapajul si eleganta revenire pe directia de mers. Un pic de experienta + stapanire de sine + control. Nu cred ca a fost vorba de noroc.
    Si un + de la mine pentru manevra 🙂

  29. @tony – pe vremea cand am facut eu scoala,mai exact in urma cu 20 ani,te invatau teoretic,iar practic in niste simulatoare cum sa eviti sa te duci pe camp in astfel de situatii,in momentul cand masina tinde sa se duca dreapta(ca in cazul de fata),virez/i de volan stinga cu reducerea vitezei prin calcarea franei usor,in asemenea momente bruscarea franei face ineficienta manevra de aducere a masinii pe calea de rulare inainte
    @GeluCJ – mersi 😉 !

  30. ©AGENTUL Daca imi e permis sa completez comm-ul tau anterior … dupa care masina se duce un pic stanga si rotesti usor de volan dreapta pentru a ajunge din nou pe directia initiala 😀

  31. @GeluCJ – Mai corecta formularea ta. 😉

  32. AragazCuBuleDeAer

    @tony , se roteste volanul in directia opusa tendintei de derapaj, usoara accelerare pentru tractiune NU SE IA PICIORUL DE PE ACCELERATIE, volanul nu se bruscheaza , cealalta metoda cu stangul pe frana nu o recomand fara instructaj,exerseaza undeva pe iarba , prietenii stiu de ce :))
    ©AGENTUL , eu as merge mai departe si as afirma in loc de „nu bruscati frana”, „NU CALCATI FRANA” :))

  33. @AragazCuBuleDeAer – trebuie ca piciorul sting sa actioneze frana,dar cum e incepator si nu stie,am spus sa calce usor frana,daca ii explicam profesional si fara sa practice niciodata,o punea pe frana cu stingul de ieseau banchetele prin parbriz 😉
    Ai dreptate in privinta piciorului sting pe frana,dar cum ai spus,fara instructaj nu e indicat.

  34. Ursul Grizonat

    @AragazCuBuleDeAer Baga te rog un demo cu stangul pe frana, cum zici Eu stiam ca e veche metoda de a face curat in portbagaj la un break numai daca ai plasa despartitare, toata lumea are centura, inclusiv cainele, iar cafeaua are capac.

  35. pinguinu nuclear

    … si scaunul soferului este dat mult in spate, altfel o sa ai aderenta maxima pe volan. Cu dintii.

  36. AragazCuBuleDeAer

    @Ursul Grizonat, este o metoda simpla de a transfera putere la roata care pierde aderenta si practic aproape devine inutilizabila, catre roata care are inca aderenta, la masinile fara autoblocant. La masinile moderne cu autoblocant sau cu tractiune permanenta vezi passat metoda nu-si are rostul. NU INCERCATI IN TRAFIC, PERICOL DE ACCIDENT !!!

  37. Totusi, nu vreau sa te jignesc, dar eu zic ca ai avut noroc. In primul rand pentru ca nu ai „derapat” in partea stanga, in al doilea rand ca nu ai derapat cu cateva secunde mai devreme.
    Eu am derapat cand vroiam sa fac la stanga, si nu aveam cum decat sa merg pe sine .. gandeste-te sa derapezi ca tine doar ca te deviaza tot pe sina .. :)) Eu nu am avut ce face, cand esti pe sina poti face orice manevra vrei, nu redresezi masina(la fel si pe gheata, poti avea toata experienta din lume, daca nu ai portiune de aderenta nu ai cum sa redresezi).

  38. sa vezi ce fain ii cu motocicleta…

  39. @Kaa – daca nu era si nitica bulan/noroc/experienta eu zic ca bagam picioru-n pedala de frana si aia era Dumnezeu cu mila 😉

  40. In seara asta am patit-o si eu. Rulam cu 50 si la trecerea peste linia de tramvai a fugit de spate spre stanga, m-am rasucit 180grade, noroc ca nu venea nimeni din spate.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!