It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Bunesti, s-o busesti

Adăugat de Ursul Grizonat
Raportează ca șters! 65

Contine invitatie la consum de carne fara oase si inventar al rudelor decedate.
Fara urlete, fara tipete, fara becuri clipind.

Viteza pe GPS inainte de frana: 91. Scazuta pana la 42. Slomo 0.25

Umbla legenda ca inca cauta un cap de pod.
Parapetul metalic avea urme de lovituri pe el.

Locul cu pricina

Taxiul, cum altfel decat cu proiectoarele de ceata.

Ce mai caută lumea:
  • busesti

12 comentarii

  1. Esti pe la criminalistica angajat 😀

  2. E de apreciat dorelul, la 50 de metri dupa curba unde ai vizibilitate linie continua. Astia cand traseaza fac anumite studii? Sau traseaza unde doreste dorelul dintre picioare?
    GEN: http://postimg.org/image/py12pof7d/

    PS: nu exista trotuar in stanga, casele din stanga sunt parasite, cam cati pietoni traverseaza acea galma pe ora? 0 pietoni

    • Ce viziune are Dorel, nu stiu. Probabil e vreun sobolan de arhiva, fara permis de conducere, fara NFS pe PC. Asta a fost viziunea proiectantului.

  3. Faptul ca avea voie sa depaseasca nu il scuza cu nimic… tara nu are nici o vina. In Slovenia era linie intrerupta in curbe periculoase.

    Am mai zis-o si ma repet: depasire permisa ≠ depasire obligatorie.

    In alta ordine de idei, bun reflex, mi se pare ca o fugit spre stanga un pic masina, dar ai controlat-o bine. +

    • N-a fugit, m-am dat eu exterm dreapta si apoi am vazut parapetul ala idiot. N-a intrat ESP-ul.

    • RebounD11 – De parca nu ii cunosti pe grabitii astia, depasesc singura masina aflata pe drum care circula cu 100 ca ei sa mearga cu 105, dar fac o depasire de iti dai „palmi” nu altceva.

  4. „Da-te ba ca vine io” 🙁 +

  5. Stii cum merita astia de intra in depasiri in stilul asta,sa opresti pe loc si in drumul tau si sa-l lasi pe prostan sa dea batul peste el luand brusc de volan,in curba asta nu era cazul ca nu l-ai vazut din timp,insa cand ii vezi din timp,cam ce-am scris mai sus merita…

    • Timpul a fost cam scurt. Batzul ma luase pe mine. Mi se pare ca pe slomo se vede cum a franat si cel depasit. Ei se cred mari ciumeci, pana la proba contrarie, cand iese cu descarcerare si extras de sub autotren.

  6. Au mai spus-o si alti colegi: depasirea e conditionata in primul rand de vizibilitate. Am mai intalnit, si nu numai la noi, portiuni in care linia e discontinua, nu exista interdictie, dar cum nu poti sa te asiguri, e logic nici sa nu incerci. Stiu 2-3 locuri in rampa, pe varf de deal, unde habar n-ai ce masini sunt la 100 m in fata ta, pe ambele sensuri, dar teoretic poti depasi. O faci? Nu, bineinteles. De altfel si legea noastra conditioneaza depasirea de certitudinea ca o poti face in siguranta si ca ai timp si spatiu de repliere. Nu mai zic de ceata densa, ninsoare sau ploaie torentiala.

  7. felicitari pentru manevra, ai compensat pentru incompetenta a doua grupuri (soferul si administratorul drumului). Soferi ca el sunt multi, isi pierd timpul uitandu-se dupa jante (a se vedea in clip ca nu sunt stoc) cool si la superpret in loc sa citeasca conduita preventiva sau sa gandeasca care sunt riscurile si cat de neimportante sunt cate secunde/minute raportate la risc.
    Daca ai timp si placerea, raporteaza, cu filmare, nevoia schimbarii marcajelor in acea zona. Vei face un bine pe termen lung.
    Intr-o lume ideala, astfel de cazuri n-ar trebui sa existe, si daca ar exista, ar trebui sa le poti duce in judecata. Nu-i de parca administratorul drumului, cand a masurat si vopsit, era drumul drept si cu vizibilitate.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!