It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Bus vs. MCV

Adăugat de Un_aradean
Raportează ca șters! 193

Autobuzul face dreapta, desi s-a pozitionat ca si cum ar merge inainte sau la stanga. Voluntar, sau involuntar ia deodata curba foarte strans.
MCV-ul are cedeaza trecerea, vrea sa faca dreapta si iarasi dreapta.

Locatie:

Ce mai caută lumea:
  • filmata in bus

40 comentarii

  1. iar discutii despre oglinzile astora mari si unghiul mort 🙂

  2. Autobuzul avea semnal dreapta in functiune.

  3. A zbarcit-o Batman de data asta 😀

  4. Eu zic ca se putea evita accidentul daca era putina buna-vointa.

    • Se putea evita daca ala cu loganu avea ceva creier.

    • Amandoi trebuiau sa fie mai vigilenti. Ala cu busul, daca s-a pozitionat asa, trebuia sa ia curba larg, nu sa o taie cand a vazut ca MCV-ul a ajuns in santul ala si sa-l calareasca, iar MCV-ul putea sa stea pana vedea exact ce face bus-ul.
      Legal MCV-ul e de vina, moral eu zic ca soferul bus-ului poarta vina impactului.

      Invatatura: daca spatiul e stramt, nu te pune cu namila 🙂 .

    • foarte bine ca s-a intimplat asa! ala cu loganul nu avea ce sa caute acolo!

  5. Deci soferul din MCV se gandeste 15 secunde daca sa se bage pe camp in coasta autobuzului? Pai isi cam merita tot ce-a patit. Macar daca se baga direct, poate ajungea in fata autobuzului si-l vedea ala.
    O lectie scumpa, desi masina pare de firma…

  6. I-ai dat filmarea in caz ca cel cu autobuzul face figuri ?
    Iar cel cu MCV din discutiile anterioare, NU avea cum sa vada semnalizarea autobuzului, iar soferul autobuzului putea sa-l vada linistit daca se uita in oglinzi.
    ….

    • Ori esti troll ori nu ai permis :))))

    • Sau e puțin mai slab dotat. Nu înțelege conceptul de a ceda trecerea.
      Și încă ceva, eu cred că dacă lua stânga autocarul, tot îl agăța cu spatele.
      Învățați măi oameni buni, lângă astea mari să nu stai niciodată când virează.

    • La asemenea dimensiuni nu iei curba ca o masina mica. Cat despre Logan, se vede inca de la inceput cand patrunde, ca se baga foarte aproape de sant, deci nu era de la inceput loc prea mult, dar zmeul tot zmeu, fara gandire. Nu stiu daca avea bec de semnalizare laterala autocarul, dar nu te bagi asa pe langa mastodont. Mai mult ca sigur ca nu l-a vazut in oglinzi.

    • de ce sa se uite in oglinda,ala cu autocarul??? loganul are CEDEAZA si gata! nu stii ce se face la semnul ala?

    • Dar daca ala cu MCV-u astepta sa treaca autocarul? Se mai intampla asta? Ii gasiti circumstante atenunate ca si cum el ar fi fost pe drumul cu prioritate

  7. Clar vina celui cu logan..cum se baga asa cand vede ca e autobuz si ca are nevoie de loc pentru viraj..

  8. „Autobuzul face dreapta, desi s-a pozitionat ca si cum ar merge inainte sau la stanga. Voluntar, sau involuntar ia deodata curba foarte strans.”

    Ignorându-l pe cel care se strecoară cu o roată în afara părții carosabile, pe singura bandă existentă în intersecție, crezi că autobuzul ar fi putut să ia altfel curba?

  9. cate discutii inutile…MCV`ul a cautat-o cu lumanarea…si ce sa vezi…a si gasit-o…numai bine am scapat de el din trafic…e mai sanatos pentru noi 😉

  10. Pentru toti care dati vina pe autocar, am pus geotag-ul in descriere. E integral vina celui cu MCV. E o singura banda acolo… si daca o lua inainte autocarul, ce spera sa castige strecuracul? Tot risca o frecare poate nu la fel de decisiva ca asta. 🙂

  11. pinguinu nuclear

    tare masina loganul, dar nu cred ca poate sa transporte un autobuz.

  12. nu inteleg ce atitea discutii despre cine e vinovat??? loganul are CEDEAZ TRECEREA ? gata! s-a terminat discutia! nu conteaza in ce parte merge autocarul,nu conteaza cine ce vroia sa faca! ala cu loganul trebuia sa astepte sa treaca masinile! dar a crezut ca-i mai cu mot si nu se cunoaste daca se loveste cu ala mare si alb,el fiind tot alb.ma speria cand vad cati isi dau cu presupusul despre ce putea sa faca fiecare…oare unde sau cand ati facut scoala de soferi?unii dintre voi…

  13. Cum adica autobuzul s-a pozitionat pentru inainte sau stanga? Eu nu vad decat o banda acolo. Ala cu MCV-ul s-a bagat ca musca in c***t, a ajuns in groapa aia singur, de unde l-a si luat autocarul si l-a mutat mai incolo.
    Ce obligatie avea autobuzul sa se uite? La ce? sa vada daca nu cumva cine cineva de pe camp?

    • „ironic mode ON” daca mergi pe harta pana langa intersectie o sa observi ca pe ultimii 30 de centimetri sunt 2 benzi si pentru aia la dreapta ai „galben intermitent” :)) =)) :)))))99

  14. La umbra BUS-ului bătrân s-a mai vărat un nesănătos….

  15. Ce nu realizeaza multi este cand se pozitioneaza in unghiul mort al masinii de langa. Vad frecvent inteligenti care merg unul langa altul pe banda, unul in unghiul mort al celuilalt. Gandirea in spatiu le lipseste multora.

    Cand ai un mastodont din asta in fata, in primul rand trebuie sa intelegi care are nevoie de mult mai mult spatiu sa ia un viraj si ca unghiurile moarte sunt „o idee” mai mari ca la un turism. Asa ca trebuie sa te asiguri de 10 ori ca esti undeva unde te poate vedea.

    Si nu, nu am C-ul sau D-ul, nici macar nu am condus un mastodont din asta, dar e logica elementara. Cand nu gandesti faci poc.

    Soferul Loganului e vinovat si legal si moral.

  16. Ai oprit sa ii dai vreunuia dintre soferi filmarea ?
    Cel cu autobuzul a oprit sa discute cu soferul , sau nici macar nu a simtit impactul ? :))

  17. a trecut ca titanicul prin iceberg! numai ca ala s-a scufundat si asta a luat icebergul dupa el! :))

  18. Cateva precizari si raspunsuri la comentariile voastre:
    – ma repet, accidentul putea fi evitat daca era buna-vointa din partea soferului de bus. Am motive foarte intemeiate sa afirm asta, tinand cont ca acolo pot sa execute simultan, fara probleme, manevra de mers inainte, respectiv la dreapta doua autobuze aflate in paralel. Autorul legal ramane soferul MCV-ului
    – nu a fost nimeni curios de filmare, probabil MCV-ul avand CASCO, iar bus-ul a avut putin aripa infundata. La celelalte urme care erau pe el nu cred ca a fost o problema 🙂
    – nu stiu daca soferul din bus i-a facut semn soferului din MCV ca il lasa sa treaca, ciudat e ca MCV-ul pleaca, iar bus-ul dupa el (in fata bus-ului la semafor mai era cel putin o masina, deci e posibil ca soferul autobuzului sa fi vazut MCV-ul).

    In rest, drumuri bune si cascati ochii la astia mai mari!

  19. nu cumva sunt 2 benzi acolo? e un triunghi de vopsea pe jos fix la intrarea in intersectie.

    semnalizarea autobuzului abia se vede, are becuri care consuma putin ca sa nu plateasca mult la curent.

    autobuzul avea loc sa si intoarca in intersectia aia, dar a preferat sa calce o musca.

  20. Din cate vad eu MCV-ul cand vede verde se baga, (si acelereaza tare) nu as da vina pe cel cu MCV-ul dar, daca eu as fi fost in locul lui nu intram nici daca mergea Bus-ul drept … intram dupa el si atat.
    Parerea mea este ca cel cu MCV-ul este de vina.

  21. Impresia mea e ca soferul MCV-ului a incercat „sa faca” autocarul prin demaraj si sa ii ia fata (probabil bazandu-se si pe faptul ca autocarul o sa il lase). Se practica destul de des manevra asta.

  22. Daca ar fi sa compar actiunea prosteasca a conducatorului auto al MCV – ului, atunci as putea spune ca a fost similara cu aceea aunui om care intra sa se scalde linistit pe langa un hipopotam.
    Rezultatul este desigur, unul previzibil.
    @Trafic Craiova; @ionutIFR si altii – bravo pt. comentariu

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!